Kvist Skrevet 2. mai 2012 #81 Skrevet 2. mai 2012 Fødsel med rier i fem døgn var vondt, men ikke så vondt som gallesteinsanfall. Gallesteinsanfall var heller ikke så vondt som det verste jeg har vært med på, nemlig IVF (prøverør). Den egguthentinga og eggstokkene i dagene før og etter må være noe av det vondeste som fins. Som en nummer to vil jeg si at to legers hardhendte klemming av livmora som ikke ville trekke seg sammen og slutte å blø etter fødsel. Samt "skrekken" over at en fremmed mann hadde hele armen sin opp et visst sted... 1
tøydokka Skrevet 2. mai 2012 #82 Skrevet 2. mai 2012 sklei på et trinn og datt ned en steintrapp, og slo rygg, hofter, armer og bein. det var intenst vondt, så jeg måtte ligge lenge etterpå for å unngå besvimelse. kjente ubehag ved å gå ned trapper i lang tid etterpå, og to år etter går jeg fortsatt forsiktig ned trapper.
Gjest Nuppdupp Skrevet 2. mai 2012 #83 Skrevet 2. mai 2012 (endret) jo, jeg kom på noe. for to år siden datt jeg ut av taxien og smalt tennene mine fortauskanten. samtidig som jeg smalt ut tennene, klarte jeg å bite meg selv i leppa inne i munnen, så man kunne dra opp et kjøttstykke inne i munnen. må le av historien for ingen tror på meg. alle var overbevist om at jeg hadde blitt banket opp. Endret 2. mai 2012 av Nuppdupp 2
Gjest Bud Skrevet 2. mai 2012 #84 Skrevet 2. mai 2012 Det må ha vært da jeg gikk på dørkarmen sånn på siden så tåa mi ble slått til siden, tror jeg brakk den. Og streptokokker. Syns du streptokokker er ille? Får besøk av de to ganger i året, syns ikke det er så verst igrunn, pleier å ha en slankende effekt ei ukes tid :gjeiper: 1
org Skrevet 2. mai 2012 #85 Skrevet 2. mai 2012 Psykisk: å finne ut at broren min valgte å avslutte livet sitt. Fysisk: verre enn fødslene var kjevebetennelsa jeg fikk i ungdomsår. Du og min, det var vondt!
Strikkemamma Skrevet 2. mai 2012 #86 Skrevet 2. mai 2012 For å nevne noe: * muskelruptur i korsryggen * brukket kragebein * slo tinningen i enden av en trappekant, måtte sy noen sting * intense menssmerter, akkurat som rier vil jeg anta. Holdt på å besvime hver gang. * da min første kjæreste slo opp med meg. Jeg var ung, naiv og trodde vi skulle bli gamle sammen.
Strikkemamma Skrevet 2. mai 2012 #87 Skrevet 2. mai 2012 (endret) For å nevne noe: * muskelruptur i korsryggen * brukket kragebein * slo tinningen i enden av en trappekant, måtte sy noen sting * intense menssmerter, akkurat som rier vil jeg anta. Holdt på å besvime hver gang. * da min første kjæreste slo opp med meg. Jeg var ung, naiv og trodde vi skulle bli gamle sammen. Edit: for ikke å nevne vannkopper!! Og at jeg trødde en tannstikker en cm inn i foten. Edit2: oi, trykket visst på svar-knappen istedet for edit-knappen. Endret 2. mai 2012 av Susih89
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #88 Skrevet 2. mai 2012 Det var når jeg hadde en cyste på eggstokken som "dro" med seg egglederen rundt 2 ganger, det var ca et døgn med helt ubegripelige smerter før jeg ble operert. Da de åpnet meg var eggstokken og delvis egglederen helt svart pga at blodtilførselen var stoppet opp. Husker fremdeles lettelsen da jeg fikk smertestillende og beroligende rett før jeg ble trillet på operasjonssalen. Jeg var 9 år og vettskremt. 1
Hibiskus Skrevet 2. mai 2012 #89 Skrevet 2. mai 2012 Vrikket ankelen 3-4 ganger, herre jemeni at noe så "ubetydelig" kan gjøre så inni granskauens vondt! Magevirus, smertehelve**e uten like, føltes ut som jeg mistet bevisstheten og var usikker på om jeg ville våkne neste morgen. Spontanabort, ubeskrivelig magesmerte, foss blødde og tippet over til å svime av (kjæresten som lå ved siden av meg og ba meg være stille siden han skulle sove ettermiddagslur) :motorsagmassakrensmiley: Etter å ha kuttet opp håndflaten på glass måtte såret bedøves, legen stikker sprøyten rett inn i dyp vond flenge av kjøtt, AUUUUUU Mistet en tung radio rett på vristen på foten, kjentes ut som om jeg hadde brekt foten i to. Tidvis vondt om jeg trykker på området.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #90 Skrevet 2. mai 2012 Klasehodepine. Jeg føler med denne mannen. Smertene det er snakk om her er mye verre enn fødsel, og 10 ganger verre enn den sterkeste migrene. Det blir faktisk betegnet som den verste fysiske smerten et menneske kan oppleve. Det rare er at det er helt ufarlig. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #91 Skrevet 2. mai 2012 det fysisk og psykisk vondeste jeg opplevde var når pappa banket meg og mamma sto å så på(og det var ikke et engangstilfelle).
kjole100 Skrevet 2. mai 2012 #92 Skrevet 2. mai 2012 Det var når jeg hadde en cyste på eggstokken som "dro" med seg egglederen rundt 2 ganger, det var ca et døgn med helt ubegripelige smerter før jeg ble operert. Da de åpnet meg var eggstokken og delvis egglederen helt svart pga at blodtilførselen var stoppet opp. Husker fremdeles lettelsen da jeg fikk smertestillende og beroligende rett før jeg ble trillet på operasjonssalen. Jeg var 9 år og vettskremt. Det samme opplevde jeg. Det gikk 2-3 uker før de fant ut hva som var galt og enda en uke før jeg kunne opereres fordi jeg var blitt så dårlig. Jeg hadde 3 operasjoner, og mistet både eggleder og eggstokk. De fjernet også en cycste og en stor svulst. Det er det verste jeg noengang har opplevd, og jeg vil ikke unde noen det.
Frua Skrevet 2. mai 2012 #93 Skrevet 2. mai 2012 Å ta ut egg i forbindelse med et prøverørsforsøk er det vondeste jeg har gjordt. Normalt så er jeg god på å takle smerte og tåler en støyt men dette var så ille at jeg mistet helt kontroll på meg selv. Jeg har født før og den fødselen var ikke i nærheten så vond.
Okapi Skrevet 2. mai 2012 #94 Skrevet 2. mai 2012 Infeksjon i tynntarmen som førte til tarmslyng; endte opp med å måtte fjerne ti centimeter av den. Langt vondere enn ultramigrene, tanntrekking uten bedøvelse, knivstikking, andregradsforbrenning og en porselenstakrenne fallende på knollen.
Gjest Elses Skrevet 2. mai 2012 #96 Skrevet 2. mai 2012 (endret) Psykisk: da en venn av meg ble knivstukket og drept av en venn. Fysisk: Operere vekk mandlene Edit: Psykisk: Da tantebarnet mitt ble født samme dag som jeg var ung og valgte abort. Endret 2. mai 2012 av Elses
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #97 Skrevet 3. mai 2012 Jeg trodde lenge blindtarmbetennelse (som 16-åring) var det vondeste jeg skulle oppleve fram til jeg en gang skal føde. Det var fram til sist jul (da var jeg 22). Da fikk jeg ekstreme magesmerter pga. antibiotika. Jeg kunne verken spise, drikke, gå på do eller spy. Jeg vekslet mellom å krype sammen på badegulvet og å gå raskt i ring rundt på gulvet. Endte med at jeg sovnet av utmattelse etter noen timer før det var påan igjen dagen etter. Heldigvis var jeg hjemme hos mine foreldre og ble tatt godt vare på av mamma. Hadde jeg vært alene hadde jeg nok ringt ambulanse i frykt for at det var noe galt med vitale organer.
^^Belle^^ Skrevet 3. mai 2012 #99 Skrevet 3. mai 2012 Fysisk: da jenta vår ble tatt med tang. Klarer ikke å gjenskape selve smerten, for jeg var helt borte, men husker at det gjorde vondt. Legen hadde spenntakk på meg, mens det sto en sykepleier/jordmor/? på hver side og holdt meg igjen. Gjerne revningen av hele mellomkjøttet også hadde noe å si akkurat på det tidspunktet. Psykisk: da pappa døde helt uventet, 45 år gammel.
JollyJolly Skrevet 3. mai 2012 #100 Skrevet 3. mai 2012 1. Ryggsmerter (prolaps) 2. Operere mandlene i voksen alder 3. Ribbeinsbrudd 4. Fødsel Fødsel var vondt, men det varte ikke så lenge. Ryggsmertene varte i måneder og jeg besvimte flere ganger av smerte. Å operere mandlene og ribbeinsbrudd i seg selv var ikke så ille, men tiden etterpå var jævlig. Jeg tror begge hadde en smertetopp 2 uker etter, helt uventet vanvittig vondt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå