Crizpo Skrevet 2. mai 2012 #21 Skrevet 2. mai 2012 Sprukket cyste på eggstokken der væsken fra cysten fløt fritt i bukhulen og irriterte organene.
Gjest Høymann Skrevet 2. mai 2012 #22 Skrevet 2. mai 2012 (endret) 1. Koloskopi (kamera opp i anus, smerten kan ikke beskrives) 2. Halvis kutte tommelen av(ved hjelp av bildør). 3. BALLE SPARK. Endret 2. mai 2012 av Høymann
mysticmoo Skrevet 2. mai 2012 #23 Skrevet 2. mai 2012 blindtarm betennelse Det hadde jeg glemt, må ha fortrengt det. Det var også forferdelig vondt!
Gjest Katten. Skrevet 2. mai 2012 #24 Skrevet 2. mai 2012 Sprukket cyste på eggstokken der væsken fra cysten fløt fritt i bukhulen og irriterte organene. ... Au!
Pia82 Skrevet 2. mai 2012 #26 Skrevet 2. mai 2012 Den gangen en tannlege dyttet en fil under rotfylling ned i kjeven på meg, uten bedøvelse. Også var det fryktelig vondt når hun prøvde å dra den opp igjen! Det satt fast så jeg har den ennå inni der, men det er ikke vondt.
Anglofil Skrevet 2. mai 2012 #27 Skrevet 2. mai 2012 Angående sprukket cyste, det glemte jeg å nevne. Var på trening da jeg en dag plutselig falt om i voldsomme smerter, trodde jeg skulle "dø". Jeg svimte av smertene og jeg kom først i køen på legevakta. Viste ser i etterkant at det var sprukket cyste og at jeg måtte overnatte på sykehuset. Mvh Yvonne
Cata Skrevet 2. mai 2012 #29 Skrevet 2. mai 2012 Uten tvil et anfall av "stiv nakke" som jeg hadde for en del år siden. Smerten strålte opp i hodet og var så intens at jeg var visstnok bokstavelig talt grønn i fjeset. Det tok 5 timer å få hjelp av legevakta, og lettelsen jeg følte da jeg omsider fikk smertestillende husker jeg den dag i dag. Fjorårets lumbagoanfall der jeg brukte 25 minutter på i det hele tatt å komme meg ut av senga om morgenen , var heller ikke noe særlig å rope hurra for...
Tropic Skrevet 2. mai 2012 #30 Skrevet 2. mai 2012 Migreneanfall, smertene var helt uutholdelig, samboer var så nervøs stakkars og ville ha meg til sykehuset. Etterhvert sovnet jeg heldigvis!
Personlig12 Skrevet 2. mai 2012 #31 Skrevet 2. mai 2012 Det må være et forslått halebein. Snowboard er farlig.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #33 Skrevet 2. mai 2012 Fysisk smerte var det nok nyrestein.¨ Psykisk var det å sitte i en begravelse i en stappfull kirke og se en ung vakker kvinne sitte på en liten stol med gitar og synge Stevie Nicks sin sang Landslide til sin døde kjæreste som lå i kista. Hun sang klokkerent og fjellstøtt, herregud tom. presten gråt. Skjønner fortsatt ikke hvordan hun klarte å gjennomføre det. 2
Blod Skrevet 2. mai 2012 #34 Skrevet 2. mai 2012 Det er mye egentlig Men det må nok være kjærlighetssorg
Silfen Skrevet 2. mai 2012 #35 Skrevet 2. mai 2012 Gallesteinsanfall, uten tvil. Føding er ingenting i forhold. 1
Capricorn Skrevet 2. mai 2012 #36 Skrevet 2. mai 2012 Har opplevd MYE smerte. (ikke for å skryte) Store operasjoner, hull i tarmen, betente operasjonssår, osv, osv... Men det den mest intense smerten jeg har opplevd er sprukket trommehinne. Laseroperasjon av øynene var også ganske vondt. Verste psykiske smerte. Vanskelig å velge, men kanskje når mamma fikk kreft. Går også under min største redsel. Under her kommer nok å avlive dyra mine ganske høyt opp.
Gjest Bobler Skrevet 2. mai 2012 #38 Skrevet 2. mai 2012 Må enten være når jeg opererte i ankelen og legen glemte å gi meg smertestillende. Eller det vil si at jeg fikk panodil, i stedet for meget sterke smertestillende som nermest skulle dope meg ned. Satt og grein i mange mange timer. Eller så må det være når søsteren min slo høl i hodet mitt.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #39 Skrevet 2. mai 2012 Overskriften er ett eneste spørsmål: Hva er det vondeste du har opplevd? Alt er vel ikke like ille? Hva er poenget med å ramse opp all slags vondt man har hatt i livet, fra fysiske smerter til vonde opplevelser? 1
Gjest Bobler Skrevet 2. mai 2012 #40 Skrevet 2. mai 2012 (endret) Overskriften er ett eneste spørsmål: Hva er det vondeste du har opplevd? Alt er vel ikke like ille? Hva er poenget med å ramse opp all slags vondt man har hatt i livet, fra fysiske smerter til vonde opplevelser? Det vondeste man har opplevd kan da være både fysisk vondt og psysisk vondt? Såvidt jeg ser så står det ikke noe om at det må være fysiske smerter? Endret 2. mai 2012 av Bobler 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå