Gå til innhold

hva er det vondeste du har opplevd?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nesten to år med kronisk hodepine, lys- og lydømfintlighet, konsentrajonsvansker osv pga ettervirkninger av hjernerystelse og låsninger i nakken etter en ulykke. Hodepinen i seg selv var sikkert ikke verre enn migrene, men å ha det k-o-n-s-t-a-n-t så lenge tok nesten livet av meg, bokstavlig talt. Det har nok vært det vondeste jeg har opplevd, både fysisk og psykisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Psykisk: mistet moren min når jeg var 14 år gammel

Fysisk: Mammografi (hadde vondt i 3 uker etter..)

Er mammografi så vondt??

Fysiks verste smerte; Da jeg lå med en H()&¤&/( mageknipe, over flere timer.. Var visstnok spontanabort det ja..

Psykisk smerte; Da mamma fikk beskjed om at hun hadde kreft og døde 6 mnd etterpå(og på dagen to uker etter at hun kom inn på sykehuset for siste gang, to uker med forferdelige smerter som ikke kan beskrives

Skrevet

Kronisk ørebetennelse siden jeg ble født :tristbla:

AnonymBruker
Skrevet

Det vondeste jeg har opplevd var da jeg mistet pappa plutselig. Kan ikke forestille meg en fysisk smerte som kan gjøre mer vondt.

Gjest Elyssa
Skrevet

Jeg ble tråkket på av hesten min, det var ikke noe godt... :sjenert:

Gjest Delphina
Skrevet

Er delt mellom det å føde og det å knekke halebenet.

Skrevet

Jeg ble tråkket på av hesten min, det var ikke noe godt... :sjenert:

Uff, det skjedde meg også. Han tråkka neglen på stortåa helt av. Den lå igjen i ridestøvlene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skada meg så mye og knekt og forstuet(er en megakløne) så er litt vanskelig å velge også har jeg ganske høy smerteterskel.

Men tror det må bli når jeg kuttet av meg pekefingertuppen med en skjem kniv mens jeg kutta løk, kutta gjennom negl og halvveis bein, så tuppen bare hang og dingla. Blodet spruta og jeg besvimte 3 ganger på vei fra kjøkken til bad.

Ellers så var nyrestein ganske ubehaelig. Jeg er jente og bare 22 år så legene trodde ikke at det var dette, og jeg gikk hjemme til smertene ble uutholdelige.

AnonymBruker
Skrevet

(Beklager at dette blir nok en "Utøyahistorie")

Det vondeste jeg har opplevd, var psykisk men FØLTES faen meg fysisk, det var å late som jeg var død, liggende i en blodpøl, på magen med armen min liksom "tilfeldig" slengt over magen på, og ansiktet mitt vendt mot, min beste venninne som lå der død, skutt i hodet. Og å høre alle mobilene som enten vibrerte eller ringte. I tillegg hadde jeg forstuet ankelen noe j****, men det var en "god" smerte, for det fikk fokuset litt bort fra situasjonen.

• Liker 1
Gjest Hard Ride
Skrevet

(Beklager at dette blir nok en "Utøyahistorie")

Det vondeste jeg har opplevd, var psykisk men FØLTES faen meg fysisk, det var å late som jeg var død, liggende i en blodpøl, på magen med armen min liksom "tilfeldig" slengt over magen på, og ansiktet mitt vendt mot, min beste venninne som lå der død, skutt i hodet. Og å høre alle mobilene som enten vibrerte eller ringte. I tillegg hadde jeg forstuet ankelen noe j****, men det var en "god" smerte, for det fikk fokuset litt bort fra situasjonen.

Ikke noe å beklage for, det setter egentlig ting litt i perspektiv for min del i hvert fall, siden jeg ikke har opplevd noe som er i nærheten av så ille som dette.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe å beklage for, det setter egentlig ting litt i perspektiv for min del i hvert fall, siden jeg ikke har opplevd noe som er i nærheten av så ille som dette.

Takk, det var litt ok å høre. Er så redd for at folk skal ha fått nok, at de ikke vil bli minnet på Utøya, og at jeg burde la vær å svare i sånne tråder. Så det var litt godt å høre!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk, det var litt ok å høre. Er så redd for at folk skal ha fått nok, at de ikke vil bli minnet på Utøya, og at jeg burde la vær å svare i sånne tråder. Så det var litt godt å høre!

absolutt ikke, disse historiene setter ting i perspektiv.

tøff er du :klemmer:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

I tilfeldig rekkefølge:

Medisinsk abort (aldri aldri aldri igjen)

Knekke kragebeinet (vondt når det knakk og leeenge etterpå. kunne ikke gå.)

Styrtfødsel.

Miste neglen på storetåa (unødvendig vondt!)

Skrevet

Patellaluksasjon. Håpet jeg skulle dø frem til noen fikk kneskålen min på plass igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Noe som en voksen gjorde mot meg som barn er til dags dato noe av det verste som har skjedd meg, direkte. Det var å bli forlatt på en hytte uten strøm, med jernbanespor og gamle gravstener fra krigens dager som barn. (6år var jeg da) Hendelsen blir nesten verre når man blir eldre og forstår at det som skjedde var at en voksen mann forlot sin sønn til seg selv, fordi han skulle reise milevis avgårde for å drikke seg sanseløs.

• Liker 1
Skrevet

Koloskopi, jeg tror det finns lite jeg kan gjøre som vondere det.

Skrevet

Fødslene, nyrebekkenbetennelse og magesår..

Skrevet

Gallestein/galleblærebetennelse. Helt sinnsykt, forferdelig vondt. Gikk i 6 mnd før de fant ut hva det var... Grusomme smerter. Kan ikke sammenlignes med noe.

Ellers var ikke malaria og matforgiftning midt i Afrika særlig behagelig det heller...

• Liker 1
Skrevet

* Operere i foten (kuttet av stortåa og dri i sener før alt ble satt tilbake på plass)

* Bli sparka i halebeinet, hvilket som gjør at jeg i dag sliter med en ryggskade

* Løp på meg lyskestrekk

* Slå hodet i en 12,7, så stjerner og planeter legnge etterpå

Skrevet

Ble påkjørt av en bil da jeg gikk til bussen, jeg fløy langt og stupte kråke ned en bakke og traff et tre. Ble ikke alvorlig skadet men seks brukne ribbein, blod som fosset ned i øynene fra et kutt i pannen, blå fra hoftene til knærne var veldig vondt, var sengeliggende i tre uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...