Gå til innhold

Online dating - ikke for menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Derfor, kjære menn. Med mindre dere er sterke 7-ere eller bedre. Slutt å ødelegge selvtilliten deres med nettdating. Gå ut i den virkelige verden, hvor jenter ikke er vant til den samme oppmerksomheten fra nordmenn med sjekke-fobi. Der har dere langt bedre sjanse på attraktive kvinner dersom dere tør å ta initiativ.

Skulle nesten tro det var meg som skrev dette.

Jeg vet forresten om folk som er under "7" utseende messsig som drar damer på nettdating. Det er en egen kunst det som alt annet :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Det er kvinnens overtak på sexrelasjonsmarkedet som gjør at kvinnene kan lene seg tilbake og nyte pågangen av menn på Sukker.

Nyte pågangen?

Du har fått med deg alle trådene fra fortvilte jenter her inne som har hatt sex med en gutt som deretter forsvant ut i det blå?

Dersom du tror jenter synes det er positivt med all pågangen fra menn som (riktignok muligens er "penere" enn dem) kun vil ha sex, nå jenta selv er ute etter et seriøst forhold?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nyte pågangen?

Du har fått med deg alle trådene fra fortvilte jenter her inne som har hatt sex med en gutt som deretter forsvant ut i det blå?

Dersom du tror jenter synes det er positivt med all pågangen fra menn som (riktignok muligens er "penere" enn dem) kun vil ha sex, nå jenta selv er ute etter et seriøst forhold?

Jo, men det er jo medaljens bakside. Forsiden er at jentene på datingsidene kan lene seg tilbake og få masse pågang av menn. Baksiden er at dette i all hovedsak skyldes at Sukker av mange brukes som en sjekkearena også for lettere og mer overfladiske forhold, altså som supplement til byen. Som jeg nettopp beskrev i tråden Playere på datingsider?:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=647475&view=findpost&p=10790262

og

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=647475&view=findpost&p=10792795

Som jente kan du ikke både være mer omsvermet enn tilsvarende attraktive menn på Sukker og samtidig være sikker på å unngå menn som er ute etter sex.

Endret av Cuckold
Gjest Tidssone
Skrevet

Jo, men det er jo medaljens bakside. Forsiden er at jentene på datingsidene kan lene seg tilbake og få masse pågang av menn.

Uhm. Du har et problem med å sette deg inn i disse jentene sin situasjon. De ønsker ikke all pågangen. De ønsker seg en kjæreste, ikke en hel haug med gutter som vil pule dem.

Jeg ser _ingen_ forside på denne medaljen.

Kanskje gutter ønsker seg masse pågang fra jenter som er penere enn dem og som bare vil pule, men jeg tror jeg kan, med relativt høy og påståelig sikkerhet, si at disse jentene som nok en gang opplever at de ikke kommer til å bli kjæreste med gutten, ville ha byttet all pågangen i en gutt som ville ha hele dem.

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Å! :lyspære:

Nettdating er ikke for menn. Ikke for kvinner heller.

Skrevet

Uhm. Du har et problem med å sette deg inn i disse jentene sin situasjon. De ønsker ikke all pågangen. De ønsker seg en kjæreste, ikke en hel haug med gutter som vil pule dem.

Kanskje gutter ønsker seg masse pågang fra jenter som er penere enn dem og som bare vil pule, men jeg tror jeg kan, med relativt høy og påståelig sikkerhet, si at disse jentene som nok en gang opplever at de ikke kommer til å bli kjæreste med gutten, ville ha byttet all pågangen i en gutt som ville ha hele dem.

Det kan godt tenkes. I hvert fall fortoner det seg ofte slik at de andres problemer er å foretrekke fremfor de problemer vi selv føler på kroppen. Mitt budskap er ikke at kvinner har det bedre på alle måter, mitt budskap er bare at den skjevheten som eksisterer på Sukker og liknende datingarenaer kan gi et ganske falsk inntrykk av hvem man har sjans på som kjæreste. For forholdet på partnermarkedet er ikke på langt nær så skjeve som forholdene på sexrelasjonsmarkedet og når disse blandes kan en del jenter ta feil av hvor det ene markedet begynner og det andre slutter, og kanskje også ta feil av hvem man har sjans på som kjæreste.

Skrevet

Dere har i alle fall tilgang på folk å date, det er forsiden. Problemet til mange damer er jo at man går etter feile menn. Man går for playeren som har 10 andre damer etter seg og enner opp med å brenne seg på han. Sjangsen for at han velger henne er jo faktisk 1/10, eller mindre.

Nå er jeg frekk, men sannheten er at dersom damene hadde gitt guttene som faktisk er kjæreste materialet en sjangse så hadde dere funnet det dere ville ha. "Nei, han er for kjedelig fordi han har ikke selvtilitt, han gjør alt for mye for meg, jeg er ikke tiltrukket av han, bla bla bla". Greien er at, disse guttene får mer selvtilitt ettervært som de blir mer trygge på damen og forholdet. Ofte, blir han tiltrekkende ettervært. Hvordan kan ellers forhold hvor gutten og damen blir sammen når de er 18 år vare? Det er ikke akuratt sån at de er verdens mest selvsikre personer når de er så unge. De blir selvsikre rundt hverandre og trygge sammen. Da tør man å være seg selv og slippe seg selv løs. At de blir selvsikre rundt andre er det derimot ikke en garanti for. Det kommer ann på hvor modne de er ellers.

Skrevet (endret)

For forholdet på partnermarkedet er ikke på langt nær så skjeve som forholdene på sexrelasjonsmarkedet og når disse blandes kan en del jenter ta feil av hvor det ene markedet begynner og det andre slutter, og kanskje også ta feil av hvem man har sjans på som kjæreste.

Cuckold har faktisk helt rett i dette. Når mannen ser etter et forhold så vil ikke han bare gå for den diggeste damen. Han vil jo han den som han finner mest tiltrekkende, den som er gøyest og gjør han glad, kort oppsumert hun som er hans type. Alle oppegående menn tenker slik. Man får ikke en slik mann med å bare ha utseende med seg. En kan få sex og ha "høy status" på sexmarkedet" som Cuckold sier, men den som er mest attraktiv på "sexmarkedet" er ikke nødvendigvis den mannen ser på som kjærestematerialet.

Endret av .-L-.
Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg tror de fleste menn har et litt feil selvbilde. De regner for eksempel seg selv som en sekser, mens alle damer regner dem som en firer.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror de fleste menn har et litt feil selvbilde. De regner for eksempel seg selv som en sekser, mens alle damer regner dem som en firer.

Når du rangerer en man som en sekser, hva ser du på da?

Gjest Tidssone
Skrevet

Cuckold har faktisk helt rett i dette. Når mannen ser etter et forhold så vil ikke han bare gå for den diggeste damen. Han vil jo han den som han finner mest tiltrekkende, den som er gøyest og gjør han glad, kort oppsumert hun som er hans type. Alle oppegående menn tenker slik. Man får ikke en slik mann med å bare ha utseende med seg. En kan få sex og ha "høy status" på sexmarkedet" som Cuckold sier, men den som er mest attraktiv på "sexmarkedet" er ikke nødvendigvis den mannen ser på som kjærestematerialet.

Så. Dersom du synes det er helt greit med en dame som ligger fire hakk under deg på utseendeskalaen, så burde du jo ha fått datet så det kostet etter på nett. I følge cuckold sin teori. For da vil jo DU være den mannen disse damene sikler etter og som de tenker de (med sitt forvaklede syn) hva de har sjans på?

Gjest Tidssone
Skrevet

Når du rangerer en man som en sekser, hva ser du på da?

Jeg rangerer ikke mennesker etter utseende. Det er begrep jeg bruker her inne, fordi det for meg er et begrep som kun finnes her inne.

Skrevet (endret)

Så. Dersom du synes det er helt greit med en dame som ligger fire hakk under deg på utseendeskalaen, så burde du jo ha fått datet så det kostet etter på nett. I følge cuckold sin teori. For da vil jo DU være den mannen disse damene sikler etter og som de tenker de (med sitt forvaklede syn) hva de har sjans på?

Jeg vil ha i pose og sekk. Nå har ikke jeg lest alle cuckold sine teorier, men en dame som ligger 4 hakk under utseende messig er som oftest 6 hakk over pene damer når det kommer til hvor gøy hun er. Fakta er at disse damene er mye kjekkere å være sammen med, dog er man ikke tiltrukket av utseende så kommer man ingen vei med disse heller. Dessuten, hvor pen en dame er, er subjektivt for menn. Damene kameratene mine finner tiltrekkende, finner ikke jeg tiltrekkende og vice versa.

Jeg vil ikke være mannen alle damene sikler etter. Jeg vil helst få være i fred, dog slik har det ikke blitt og det irriterer meg :P

Jeg tar jo kontakt med de damene jeg liker og går ut med dem :)

Så må jeg forholde meg de damene som jeg ikke liker og som tar intitiativ til meg.

Endret av .-L-.
Skrevet

Nå er det jo kvinner som både takket være sin popularitet hos flere årskull eldre gutter i tenårene og takket være sitt overtak på sexrelasjonsmarkedet får næring til å plassere seg høyere på attraktivitetsskalalaen enn menn, menn får en mye tøffere start, og selv om man tilhører det mest populære segment, det som har det relativt lett både byen og på Sukker, vil man i mye større grad være den som initierer kontakt enn selv jenter med midt-på-treet-utseende. Så det du sier står i grell kontrast til det vi vet erfaringene våre kan bidra til.

Skrevet

Jeg rangerer ikke mennesker etter utseende.

Det er jo bra :), alt for mange gjør det.

Det er begrep jeg bruker her inne, fordi det for meg er et begrep som kun finnes her inne.

Nei, det er et begrep så og si de fleste bruker. Det er bare det at sånne ting blir snakket om bak "lukkede dører"

Skrevet

Jeg tror det er subjektivt fra perosn til person. Damer har faktisk mye mer grunn til å ha et høyere selvbilde fordi mange hele tiden for bekreftelser på at de faktisk er pene, gøye, flotte mennekser osv.

Vi får ikke høre dette like mye, spesielt ikke fra damer vi nettopp har møtt.

Skrevet (endret)

Så det du sier står i grell kontrast til det vi vet erfaringene våre kan bidra til.

Word, men jeg tror forskjellen er at jeg ikke trenger å få bekreftelser hele tiden for at selvbilde mitt skal være høyt. Jeg driter no i om folk synes jeg er stygg, for eksempel.

Dette med bekreftelser tror jeg er subjektivt og det finnes like mange menn som trenger det som kvinner, helt sikkert.

Endret av .-L-.
Gjest Tidssone
Skrevet

Nå er det jo kvinner som både takket være sin popularitet hos flere årskull eldre gutter i tenårene og takket være sitt overtak på sexrelasjonsmarkedet får næring til å plassere seg høyere på attraktivitetsskalalaen enn menn, menn får en mye tøffere start, og selv om man tilhører det mest populære segment, det som har det relativt lett både byen og på Sukker, vil man i mye større grad være den som initierer kontakt enn selv jenter med midt-på-treet-utseende. Så det du sier står i grell kontrast til det vi vet erfaringene våre kan bidra til.

Du burde gjøre som meg og la attraktivitetsskalaen være et uttrykk som bare brukes på kvinneguiden og snakke med damer, samt lytte til dem. Kanskje du hadde fått et mer nyansert syn på hva damer tenker når det gjelder å være attraktiv for menn som vil pule dem, mens det de ønsker seg er en kjæreste som er kjekk nok. Jeg tror du ville ha blitt overrasket.

Jeg tror du liker tanken på at kvinner elsker å vite at de kan bli pult av hvemsomhelst. Derfor maser du om det om og om igjen.

Det morsomste er at jeg går inn i disse diskusjonene gang på gang.

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Det er jo bra :), alt for mange gjør det.

Nei, det er et begrep så og si de fleste bruker. Det er bare det at sånne ting blir snakket om bak "lukkede dører"

Da tenker jeg at de som rangerer damer etter en utseendeskala, har bare godt av å oppdage at de ikke får pult damer de anser som attraktive nok. ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det morsomste er at jeg går inn i disse diskusjonene gang på gang.

Hehe, han er en badboy du prøver å endre ;).

Husker det for noen år tilbake. Steinar og damene kranglet i tråder på over 100 sider. De holder jo på enda noen av dem :P

Endret av .-L-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...