Gå til innhold

Playere på datingsider?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig at useriøse playere gidder å ha betalingstjenester på datingsider?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er det! Veldig vanlig!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Virkelig?

Men hvorfor lure jenta til å date og tro det er mer inne i bildet enn bare ønsket om et knull?

Utrolig dårlig gjort :(

Kan dem heller gjøre det på den gammeldagse måten og ta med seg en ONS fra byen syns jeg :(

Skrevet

Ekstremt vanlig!

Da får de jo tilgang til enorme mengder jenter som bare er et tastetrykk unna ;).

• Liker 2
Skrevet

Nettopp, og så tror jeg de liker det litt. Og lure og såre andre blir vel litt som underholdning!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ja det er veldig mange der...så vis du prøver å ikke få en stor skuffelse på å se hvem som er betalende eller ikke,om det er en player.

men begynner de å snakke om sex osv,så er det et sikkert tegn :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Veldig vanlig!

Genialt med "godene" tilgjengelig kun ett par tastetrykk unna. Koster ikke all verden heller, i motsetning til drinker o.l. en ofte må spandere på byen

Skrevet

Alt for mange playere både på dame og herresiden.

Kan ikke de som bare ønsker den slags tull finne noen som ser etter det samme på byen eller på nettsider som cupido, nakenprat og hva nå alt dette heter?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Egendefinert liste av hva som kjennetegner en nettplayer:

*Inviterer deg raskt ut på date, uten for mye poster frem og tilbake

*Vil helst ikke møtes ute i offentligheten

*Sier alle de riktige tingene

*Viser fort tegn på at han vil ha sex

*Forsvinner like fort om han ikke får sex

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alt for mange playere både på dame og herresiden.

Kan ikke de som bare ønsker den slags tull finne noen som ser etter det samme på byen eller på nettsider som cupido, nakenprat og hva nå alt dette heter?

Helt enig! Totalt unødvendig å lure folk på nettdating som faktisk er ute etter noe mer. Jeg for min del er på nettdating nettopp fordi det er håpløst å finne noe seriøst på byen. Nedturen var stor da jeg skjønte at det også er umulig å finne noe seriøst på nett :(

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er ikke umulig, bare vanvittig vanskelig. Og de få som er ute etter noe som kan minne om noe seriøst har et overnaturlig syn på hva kjærlighet skal være. De har sett for mye film, og når "de ikke blir tatt med storm" allerede fra første sekund, så er det game over.

Endret av Pene sko...
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enig i alle bortsett fra den første.

Jeg er jente og STOR tilhenger av å bare møtes istedet for å drive og skrive drit til det kjedsommelige. Liker ikke å bli "kjent" med folk på nett, man får ikke nødvendigvis det riktige inntrykket av folk da.

Og jeg er ikke player for å si det sånn.

• Liker 2
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

de tre stemmer ikke.

offentlig er nok greit siden man kan dra personen hjem etterpå uansett.

mange vil ha det de ikke kan få og prøver dermed hardere, men etter sex forsvinner de.

Endret av Nuppdupp
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er uenig i akkurat denne. Jeg liker å treffe jenta så fort som mulig, fordi det fort blir bortkasta tid om man taster frem og tilbake over lang tid, og kjemien ikke er der når man møtes.

Jeg er ingen player i det hele tatt.

• Liker 3
Skrevet

Er det vanlig at useriøse playere gidder å ha betalingstjenester på datingsider?

Hva legger du i "useriøse playere", tenker du på menn som vet med seg selv at de ikke vil ha kjæreste på det nåværende tidspunkt slik at de har bestemt seg for at uansett hva som dukker opp, uansett hvor god kjemien måtte være, blir hun ikke mer enn som en vakker sten du finner på stranden og kaster fra deg igjen? Eller kan du også regne med menn som kan tenke seg sex med flere enn de få han kan se for seg å dele resten av livet med? Den siste kategori er nok ganske stor, det er vel sant å si sånn menn flest tenker. Tror jeg.

Som kvinne må du være klar over at forholdene på datingsidene er svært skjeve. Da jeg var betalende medlem på Sukker for et par år siden fulgte jeg litt med på diskusjonforumet der, og der var det en tråd som ble opprettet hvor de aktive brukerne sammenliknet besøkstall på sine profiler. Det kom frem at den aller mest populære av hannkjønn hadde besøkstall i størrelsesorden 1/10 av besøkstallet til den aller minst populære, godt voksne dama. Det sa egentlig alt om hvor skjevt datingsidemarkedet er, hvor mye mer aktive mennene må være for å få noe ut av denne arenaen.

Dette er en arena der man som kvinne kan lene seg tilbake og få en voldsom boost av å merke den voldsomme pågangen av interesserte menn. Her kan man velge og vrake. Litt som ute på byen, altså på markedet for rene seksuelle relasjoner og one night stands. Når det først har oppstått en slik skjevhet på datingsidene, vil menn som er seriøst på utkikk etter kjæreste og relativt populære i real life etter hvert gå lei, hvorfor bruke tid på et marked der jentene har et så stort overtak når du bare kan gå ut i den virkelige verden og stille mye sterkere/være langt mer populær hos det annet kjønn?

De menn som da blir igjen på datingsidene er dels menn med store "handikap", enten menn med dårlige sosiale ferdigheter, menn som faller gjennom i det sosiale liv og har vanskeligheter med å sjekke opp damer i real life, eller menn som bor i grissgrendte strøk, områder der det gjerne er stort kvinneunderskudd. Og dels er det populære menn som synes det kan være greit å bruke datingssidene som et supplement til byen for å fikse seg sex, for selv om jentene har et overtak på disse sidene har de jo også overtaket ute på byen så lenge det bare handler om sex for en natt.

Mens menn og kvinner stiller ganske likt på partnermarkedet, har kvinnen overtaket på sexrelasjonsmarkedet (fordi menn er og blir ivrigere på sex for sexens skyld). Dermed kan Sukker og andre datingsider fint brukes som supplement til byen i den grad man er ute etter sex for sexens skyld. Det segment av menn som har det relativt lett på byen vil også ha relativt lett for å skaffe seg one night stands via Sukker. Så enkelt er det.

• Liker 6
Skrevet

mange vil ha det de ikke kan få og prøver dermed hardere

NOT the way to go ;)

Skrevet (endret)

Punkt en betyr ikke nødvendigvis player. Inntrykket er ofte litt annerlede face to face enn bare gjennom meldinger og telefonsamtaler. Dette er det greit å finne ut tidlig, imo.

Punkt to er et ganske sikkert tegn, i hvert fall om det dreier seg om første daten. Men heller ikke her er det hundre prosent sikkert. Det kan være noe seriøst som ligger bak eller det kan også bare være at du er ment som en rebound. Selv ble jeg nært sagt overfalt av en dame på andredaten, noe som skulle vise seg å være et dumt valg for min del. Jeg skulle bare være en rebound. : /

Punkt tre betyr heller ikke at det nødvendigvis er en player. Vedkommende kan være oppriktig og ærlig, eller personen kan lyve litt for å blidgjøre deg. Sistnevnte er i utgangspunktet et kompliment, som forøvrig kan være et tegn på at personen virkelig liker deg og vil dra strikket langt for å få dette til å fungere. Dog skal man alltid være litt obs.

Punkt fire behøver heller ikke å ha sin grobunn i mangel på sex. Om du liker en person som virker lite interessert blir man fort lei og minner seg selv på at det finnes flere fisker i havet. Der av gidder man ikke å bruke tid på noe som man føler ikke vil utvikle seg.

Punkt fem kan være hipp som happ. Det kommer an på hvordan avskjeden gjøres. Om det bare er taushet eller om det er en redegjørelse for hvorfor dette ikke fungerer.

Ingenting er sikkert. Man må rett og slett prøve og feile. : /

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

NOT the way to go ;)

jeg har opplevd at en gutt sa det direkte til meg i ren frustrasjon over at jeg ikke ville ha sex med en gang. når man blir sint kommer sannheten frem ;)

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Det kryr av de.

Men de er heldigvis lette å gjennomskue. De fleste av de har lettere dysleksi, skriver "grrr" og "faen så deilig du er!", skriver korte og lite dype tekster, har partybilder av seg selv eller muskelbilder.

Skrevet

jeg har opplevd at en gutt sa det direkte til meg i ren frustrasjon over at jeg ikke ville ha sex med en gang. når man blir sint kommer sannheten frem ;)

Hahaha. Høres ut som en frustrert, desperat gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...