BergenBy Skrevet 13. april 2012 #21 Skrevet 13. april 2012 skriver "grrr" og "faen så deilig du er!", skriver korte og lite dype tekster, har partybilder av seg selv eller muskelbilder. Det der er ikke en player, men en desperat mann som trenger bekreftelse. 2
Gjest HunterLady Skrevet 13. april 2012 #22 Skrevet 13. april 2012 Det der er ikke en player, men en desperat mann som trenger bekreftelse. Playere kommer i flere utgaver. Ikke alle er PUA-medlemmer eller psykopater. Playere er folk som utgir seg for å være noe de ikke er og som er ute etter sex. Jeg gjennomskuer de lett. 1
BergenBy Skrevet 13. april 2012 #23 Skrevet 13. april 2012 Playere kommer i flere utgaver. Ikke alle er PUA-medlemmer eller psykopater. Playere er folk som utgir seg for å være noe de ikke er og som er ute etter sex. Jeg gjennomskuer de lett. Selvfølgelig. Playere kommer i mange utgaver, men de har èn ting til felles; De er ute etter sex. Og da er det ikke så vanskelig å gjennomskue de
Gjest Katten. Skrevet 13. april 2012 #24 Skrevet 13. april 2012 Hadde et par kamerater som brukte sukker og fikk mye tilfeldig sex ut av det. Jeg vil ikke definere dem som playere - da de alltid var ærlige - men at de leter etter en kjæreste, de bare finner hun ikke. Skal uansett begynne å anbefale KG til player-kamerater. Norges største ansamling av seksuelt frustrerte kvinner! :D
BergenBy Skrevet 13. april 2012 #25 Skrevet 13. april 2012 Hadde et par kamerater som brukte sukker og fikk mye tilfeldig sex ut av det. Jeg vil ikke definere dem som playere - da de alltid var ærlige - men at de leter etter en kjæreste, de bare finner hun ikke. Om de har sex med jenter som ikke er kjærestemateriale for dem, så er de vel playere ? 2
Gjest Katten. Skrevet 13. april 2012 #26 Skrevet 13. april 2012 Om de har sex med jenter som ikke er kjærestemateriale for dem, så er de vel playere ? Hvorfor? De lurer dem ikke, er helt åpne angående hva de vil ha. I tillegg er en del av dem som meg: det tar tid å utvikle følelser.
BergenBy Skrevet 13. april 2012 #27 Skrevet 13. april 2012 Hvorfor? De lurer dem ikke, er helt åpne angående hva de vil ha. I tillegg er en del av dem som meg: det tar tid å utvikle følelser. Enig med deg. Det tar tid å utvikle følelser. Men hvorfor ha sex før følelsene er der? 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #28 Skrevet 13. april 2012 Hvorfor? De lurer dem ikke, er helt åpne angående hva de vil ha. I tillegg er en del av dem som meg: det tar tid å utvikle følelser. Man er jo player om man bare har sex med masse jenter uten å ha noen videre intensjon. 3
LeaMichele Skrevet 13. april 2012 #29 Skrevet 13. april 2012 så lenge de er ærlig om det, så kan de sexe så mye dem bare orker. problemet for meg er når de lover gull og grønne skoger, får det de maser om for så å forsvinne uten et ord. det er player i mine øyne. 5
BergenBy Skrevet 13. april 2012 #30 Skrevet 13. april 2012 så lenge de er ærlig om det, så kan de sexe så mye dem bare orker. problemet for meg er når de lover gull og grønne skoger, får det de maser om for så å forsvinne uten et ord. det er player i mine øyne. Man bør jo absolutt se faren når de begynner å mase om sex før de har fått indikasjon på at du er klar for det. 1
Gjest Katten. Skrevet 13. april 2012 #31 Skrevet 13. april 2012 Enig med deg. Det tar tid å utvikle følelser. Men hvorfor ha sex før følelsene er der? Fordi sex er godt. Bedre med følelser. Bedre uten følelser enn ingen sex i det hele tatt. Man er jo player om man bare har sex med masse jenter uten å ha noen videre intensjon. Newsflash: det finnes jenter som liker sex òg. 3
mammamora90 Skrevet 13. april 2012 #32 Skrevet 13. april 2012 Hvorfor? De lurer dem ikke, er helt åpne angående hva de vil ha. I tillegg er en del av dem som meg: det tar tid å utvikle følelser. Men det er ikke alle som gir klar beskjed om at de ikke ser på dem som kjærestemateriale.. Man ber ikke en jente på date, og ligger med henne og ikke sier noe om at man ikke anser jenta som kjærestematerialet før hun spør.. Det må i såfall være klinkende klart.. 2
Gjest Katten. Skrevet 13. april 2012 #33 Skrevet 13. april 2012 Men det er ikke alle som gir klar beskjed om at de ikke ser på dem som kjærestemateriale.. Man ber ikke en jente på date, og ligger med henne og ikke sier noe om at man ikke anser jenta som kjærestematerialet før hun spør.. Det må i såfall være klinkende klart.. Eh... Hvorfor? De lurer dem ikke, er helt åpne angående hva de vil ha. I tillegg er en del av dem som meg: det tar tid å utvikle følelser. Hadde et par kamerater som brukte sukker og fikk mye tilfeldig sex ut av det. Jeg vil ikke definere dem som playere - da de alltid var ærlige - men at de leter etter en kjæreste, de bare finner hun ikke. Skal uansett begynne å anbefale KG til player-kamerater. Norges største ansamling av seksuelt frustrerte kvinner! :D
BergenBy Skrevet 13. april 2012 #34 Skrevet 13. april 2012 Men det er ikke alle som gir klar beskjed om at de ikke ser på dem som kjærestemateriale.. Man ber ikke en jente på date, og ligger med henne og ikke sier noe om at man ikke anser jenta som kjærestematerialet før hun spør.. Det må i såfall være klinkende klart.. Helt enig med deg! 1
mammamora90 Skrevet 13. april 2012 #35 Skrevet 13. april 2012 Eh... Det er virkelig ikke alle som er ærlige om det. Har selv blitt ¨utsatt¨ for en jeg var på flere dater med, så hadde vi sex etter en stund og han sa ingenting om at han ikke anså meg som kjæresteemne før en stund etter da jeg spurte litt forsiktig, da var jeg klar for å ta det til neste steg. Og desverre tror jeg det er få som sier til daten sin at ¨hei, jeg ser ikke på deg som kjærestematerialet lenger, men vi kan pule nå hvis du vil?¨. 2
Gjest Katten. Skrevet 13. april 2012 #36 Skrevet 13. april 2012 Det er virkelig ikke alle som er ærlige om det. Har selv blitt ¨utsatt¨ for en jeg var på flere dater med, så hadde vi sex etter en stund og han sa ingenting om at han ikke anså meg som kjæresteemne før en stund etter da jeg spurte litt forsiktig, da var jeg klar for å ta det til neste steg. Og desverre tror jeg det er få som sier til daten sin at ¨hei, jeg ser ikke på deg som kjærestematerialet lenger, men vi kan pule nå hvis du vil?¨. Jeg vet ikke alle er det, men de jeg pratet om er det...
Cuckold Skrevet 13. april 2012 #37 Skrevet 13. april 2012 Det er virkelig ikke alle som er ærlige om det. Har selv blitt ¨utsatt¨ for en jeg var på flere dater med, så hadde vi sex etter en stund og han sa ingenting om at han ikke anså meg som kjæresteemne før en stund etter da jeg spurte litt forsiktig, da var jeg klar for å ta det til neste steg. Og desverre tror jeg det er få som sier til daten sin at ¨hei, jeg ser ikke på deg som kjærestematerialet lenger, men vi kan pule nå hvis du vil?¨. Hehe, nå tror jeg ikke bare det er jenter som ser på deg som potensiell kjæreste som ville reagert negativt på å høre: "Jeg ser ikke på deg som kjærestemateriale, altså, men vi kan gjerne ha sex." Ved one night stands vil man vel ikke engang nødvendigvis spørre om man skal ha sex, man drar bare på nachspiel til en av partene og så er det underforstått hva som venter der. Jeg husker jeg leste en tråd her på KG der en jente som hadde hatt en one night stand hadde en skikkelig kjip opplevelse med en overærlig og plump fyr som absolutt måtte fortelle henne at det bare var sex han var ute etter. Hvorfor i all verden forteller han meg dette spurte hun seg, tror han at jeg har så mye sterkere følelser for ham?
Pene sko... Skrevet 13. april 2012 #38 Skrevet 13. april 2012 Nå fikk jeg i hvert fall forklart en av damene at det er en dum ide å gå veldig fort frem i begynnelsen, og det tror jeg hun hadde forståelse for. Det er jo bra.
mammamora90 Skrevet 13. april 2012 #39 Skrevet 13. april 2012 Hehe, nå tror jeg ikke bare det er jenter som ser på deg som potensiell kjæreste som ville reagert negativt på å høre: "Jeg ser ikke på deg som kjærestemateriale, altså, men vi kan gjerne ha sex." Ved one night stands vil man vel ikke engang nødvendigvis spørre om man skal ha sex, man drar bare på nachspiel til en av partene og så er det underforstått hva som venter der. Jeg husker jeg leste en tråd her på KG der en jente som hadde hatt en one night stand hadde en skikkelig kjip opplevelse med en overærlig og plump fyr som absolutt måtte fortelle henne at det bare var sex han var ute etter. Hvorfor i all verden forteller han meg dette spurte hun seg, tror han at jeg har så mye sterkere følelser for ham? Men det er jo forskjell på dating og ONS.. Man går på dater mer for å finne ut om det kan være noe man vil satse litt på, mens ONS betyr jo rett og slett det det heter..
Cuckold Skrevet 13. april 2012 #40 Skrevet 13. april 2012 (endret) Men det er jo forskjell på dating og ONS.. Man går på dater mer for å finne ut om det kan være noe man vil satse litt på, mens ONS betyr jo rett og slett det det heter.. Joa, men one night stands blir jo ikke one night stands før etterpå, etter at man ser at det ikke blir noe mer. Det blir litt på samme måte som one hit wonders, de blir sjelden proklamert som one hit wonders når de kommer, men senere ser man at det ble med den ene hiten. Folk som har one night stands går jo ikke ut på egne one night stand-utesteder, å bli med noen hjem kan både være en one night stand og være begynnelsen på noe mer, for min egen del har forhold nesten alltid begynt med sex, og det er jo ikke alltid man vet hvordan det vil utvikle seg heller. Mitt poeng er jo at Sukker, nettopp fordi jentene har et så stort overtak her, på mange måter oppleves som en parallell til byen, i hvert fall av oss guttene, og det må jentene på nettdatingarenaene forholde seg til, det er på et vis medaljens bakside. Forsiden er at man som jente er mer omsvermet enn man ville vært om det ikke samtidig var et sjekkemarket. Men siden det er et sjekkemarked og det slett ikke er bare menn som er villig til å bruke det på den måten, må du som jente forholde deg til det. Sukker kan ikke sammenliknes med de gammeldagse kontakbyråer som satte ensomme menn og kvinner i kontakt med hverandre, Sukker brukes som en sjekkearena parallelt til byen, her kan du finne mer enn bare menn og kvinner som sliter, men til gjengjeld gjelder også noen av de samme regler som på byen: En enkeltstående date eller det å bli med noen hjem betyr ikke nødvendivis at det må bli så mye mer. I en del tilfeller vil man kanskje ikke vite sikkert selv om det kan bli noe mer, og det er ikke bare menn som har det sånn, det er også kvinner som trenger et par dates før man vet om man vil gå videre. Og som ser på sex som helt kurant i den prosessen. Så kan du selvsagt mene at de som vet med sikkerhet at det neppe kan bli noe mer bør si fra, men det gjør man altså ikke på byen, så hvorfor skulle man gjøre det på Sukker? Skulle de som er usikre også snakke veldig høyt om sin usikkerhet i de innledende faser? Sånn at man burde si: "Jeg er slett ikke sikker på om vi kommer til å bli et par altså, så hvis vi har sex, kan det godt tenkes at det blir med sexen og ikke utvikler seg til noe mer." Hvis alle som var usikre og som trengte litt tid skulle si det så plumpt, tror jeg det i mange tilfeller ville ødelegge stemningen og muligheten til at det utviklet seg noe. Så er det mange glidende overganger her til de tilfeller der man vet med sikkerhet at det aldri vil bli noe mer. Men så lenge alle som bruker Sukker og andre tilsvarende nettdatingarenaer er klar over at dette egentlig fungerer som et møtested ganske parallelt til byen, tror jeg man selv bør ta ansvar for sine handlinger og forstå at det overtak du har som jente ikke handler om at det er færre jenter enn gutter på partnermarkedet, men rett og slett er et resultat av at guttene er mer på hugget og ivrige etter tilfeldig sex. Som jente kan du ikke på samme tid både beholde overtaket jentene nyter på Sukker og slippe "farene" som hefter ved byen og andre sjekkearenaer. Overtaket du nyter handler nettopp om at guttene er ivrigere på sex, kort og godt, ikke noe annet. Endret 13. april 2012 av Cuckold 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå