Gå til innhold

Playere på datingsider?

Fremhevede innlegg

Gjest Elissima
Skrevet

Mange musejegere på sukker og sånne type datingsider ja, spesielt nå som det er vår så dirrer det vel litt ekstra i laksen til gutta :filer: Typiske kjennetegn er at de sende komplimenter type hei sexy, kan vi møtes? Er veldig ivrig i begynnelsen på å sende meldinger og ville møtes. Og når man ikke svarer på ekle seksuelle henvisninger så hører du ikke mer. Like greit egentlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det vanlig at useriøse playere gidder å ha betalingstjenester på datingsider?

Du finner sånn cirka et tversnitt av samfunnet også på nett.

Skrevet

Vil nok si at det er vanlig, ja!

Skrevet

Mange musejegere på sukker og sånne type datingsider ja, spesielt nå som det er vår så dirrer det vel litt ekstra i laksen til gutta :filer:

Det er vel forsket på, og konkludert med at kvinner er kåtest om våren, mens menn er kåtest i august.

AnonymBruker
Skrevet

Når det først har oppstått en slik skjevhet på datingsidene, vil menn som er seriøst på utkikk etter kjæreste og relativt populære i real life etter hvert gå lei, hvorfor bruke tid på et marked der jentene har et så stort overtak når du bare kan gå ut i den virkelige verden og stille mye sterkere/være langt mer populær hos det annet kjønn?

Dette kjenner jeg meg igjen i. Etter en del år hvor jeg for det meste har vært singel, men har vært på dater'n, hatt friends with benefits og en ONS her og der er jeg seriøst motivert et langvarig forhold nå. Jeg trodde sukker var en grei vei å gå iom at jeg er rimelig over byen, i hvert fall veldig hyppige byturer. Men damn, det er ikke lett å respons på sukker gitt. En kompis nevnte at jeg måtte regne med å sende 10 meldinger for å få et svar, og sånn virker det. Jeg får hjerter og meldinger nå og da, men for det meste fra damer jeg aldri ville sjekket opp IRL og som jeg tviler på at ville kontaktet meg på byen. (Jada, det høres sikkert arrogant ut - men sånn opplever jeg det nå en gang).

De jeg sender til svarer vanligvis ikke, noen av de som sender hjerter eller meldinger til meg først svarer heller ikke når jeg svarer dem.

Jeg er ganske fersking da, men gir det en sjans til med en litt mer gjennomført profil og litt mer originale/gjennomtenkte meldinger. Funker det dårlig driter jeg i sukker iom at det i så fall er ekstremt mye mer effektivt å tusle bort til jenter på byen selv om det er en arena jeg var keen på å tone ned. Dette er ikke ment som sutring over hvordan sukker funker, jeg er flink til å forholde meg til hvordan verden er. Men jeg opplever at jeg stiller mye dårligere der enn i den virkelige verden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er rart om endel sukker-dater blir bare korte seksuelle forhold og ikke kjæresterier. Selv er jeg mest på utkikk etter en det virkelig klaffer med, men innser at det kan ta tid, og når jeg kommer i prat med bra, kjekke karer der, så tenker jeg at det kan være verdt å møte dem - og kanskje ha sex - selv om en kjenner det ikke er den man leter etter for resten av livet. Synes det er en selvfølge å være ærlig og forventer det av mannen også - og svarer ikke på de korte meldingene fra folk i bar overkropp, som søker elskere i alder 20-50 år :) Dessuten synes jeg noe av den viktigste kjemien dreier seg om kommunikasjon og ikke bare det fysiske...

Men jeg tror da ikke de seriøse mennene som ønsker seg forhold og behandler jenta med respekt, drukner i mengden? Jeg liker i hvert fall mye bedre de som virker seriøse, som har gode verdier og som interesserer seg litt for hvem man faktisk er.

Skrevet

Jeg synes ikke det er rart om endel sukker-dater blir bare korte seksuelle forhold og ikke kjæresterier. Selv er jeg mest på utkikk etter en det virkelig klaffer med, men innser at det kan ta tid, og når jeg kommer i prat med bra, kjekke karer der, så tenker jeg at det kan være verdt å møte dem - og kanskje ha sex - selv om en kjenner det ikke er den man leter etter for resten av livet. Synes det er en selvfølge å være ærlig og forventer det av mannen også - og svarer ikke på de korte meldingene fra folk i bar overkropp, som søker elskere i alder 20-50 år :) Dessuten synes jeg noe av den viktigste kjemien dreier seg om kommunikasjon og ikke bare det fysiske...

Men jeg tror da ikke de seriøse mennene som ønsker seg forhold og behandler jenta med respekt, drukner i mengden? Jeg liker i hvert fall mye bedre de som virker seriøse, som har gode verdier og som interesserer seg litt for hvem man faktisk er.

Du er altså ikke seriøs selv.

Og dermed kommer du ikke til å finne den du leter etter heller.

AnonymBruker
Skrevet

Du er altså ikke seriøs selv.

Og dermed kommer du ikke til å finne den du leter etter heller.

Jeg er seriøs nok for meg selv, og leter ikke etter det samme som deg - så jeg er sikker på jeg vil finne det jeg leter etter :) Men nei, det er ikke nødvendigvis et dønn seriøst forhold fra nå til jeg dauer.

Skrevet

Jeg er seriøs nok for meg selv, og leter ikke etter det samme som deg - så jeg er sikker på jeg vil finne det jeg leter etter :) Men nei, det er ikke nødvendigvis et dønn seriøst forhold fra nå til jeg dauer.

Vær forsiktig med hva du ønsker deg. Du kan risikere å få det.

AnonymBruker
Skrevet

Drunker i mail fra damer, mener du vel..

AnonymBruker
Skrevet

*Drukner

Gjest Anna.S
Skrevet

Vil bare si at jeg traff min nåværende kjæreste via sukker. Så man kan finne noen som er ute etter et seriøst forhold også.

Skrevet

Tråden er rydde for avsporinger. Oppfordring til outing er ikke greit.

Yvonne (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...