AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #61 Skrevet 24. april 2012 Ja, jeg er der i gården selv. Blir som regel avvist, selv av 6-er damer. Hvis du nesten alltid får svar, så er du minst 8-er, kanskje til og med 9 eller 10.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #62 Skrevet 24. april 2012 Hvis du vil vite hva du er kan du laste opp et bilde.
Tidus Skrevet 24. april 2012 #63 Skrevet 24. april 2012 Hvis du vil vite hva du er kan du laste opp et bilde. Forholder meg anonym her.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #64 Skrevet 24. april 2012 Det er nok en del "enkle" menn, akkurat som det er en del "enkle" kvinner. Men jeg føler jeg er plassert godt over på motsatt side av skalen, og min erfaring med nettdating er at man får vesentlig bedre respons på enkle meldinger enn på de litt mer finurlige. Dessuten er det å legge flid og mye tid i en meldig stort sett bortkastet tid, for de aller fleste gidder ikke svare uansett. Så å legge skylden på hvorfor ting er som de er på bare ett av kjønnene blir bare dumt. Forøvrig skjønner jeg ikke helt den holdningen din om at mannen skal "bevise" for deg at han fortjener deg før du i det hele tatt gir han en sjanse. Hva gjør at du automatisk slipper å gjøre det samme tilbake? Kanskje er jeg sær, men jeg responderer dårlig på de som i utgangspunktet utviser en slik holdning. Hva i alle dager skal jeg kjempe for? Man får jo aldri noe realistisk bilde av en person ut fra en profil uansett... Du kan tenke hva du vil om meg Det sier seg selv at man ikke kan svare på alle meldingene man får og at jeg velger å ikke svare de som bare skriver: Hei du er utrolig pen, du er for pen etc betyr ikke at jeg er overlegen synst jeg da. Jeg har aldri nevnt noe at menn skal bevise noen ting for meg jeg. Jeg bare sa hvilken meldinger jeg ikke svarer på. Du trenger heller ikke skrive så mangen linjene for å få respons, for min del er det måten det er skrevet på og hva det står i meldingen. Det er igrunn bortkastet tid/energi for min del å svare på alle meldingene. Jeg svarte alle i starten for høffligheten sin skuld, men fant fort ut at det var nytteløs når menna svarte med at de ville bli venn med meg. Jeg har mine kriterier: alder, ferdig med barn ol og da er det lett å luke ut de som ikke passer inn. Jeg har enda til gode å sett en veldig attraktiv mann der inne og i den byen jeg bor er det minimalt av profiler som tiltaler meg. Jeg er ikke kresen når det kommer til utseende, men jeg er blitt veldig kvalitetsbevisst med årene og skal jeg satse igjen skal det virkelig være en bra mann. Han siste eksen min møtte jeg på nett. Han gav seg ut for å være en helt annen person enn den han egentlig var. ( fant jeg ut etter hvert) Jeg tror det er lett for å utgi seg for å være den personen man ønsker å være desverre. Det er det som er "farlig" med denne sjekkemetoden. Uansett så ønsker mam ikke ha kontakt med noen som ikke finner deg Interessang . Ikke la selvtilitten bli ødelagt pga at de ikke svarer deg. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #65 Skrevet 24. april 2012 Du kan tenke hva du vil om meg Det sier seg selv at man ikke kan svare på alle meldingene man får og at jeg velger å ikke svare de som bare skriver: Hei du er utrolig pen, du er for pen etc betyr ikke at jeg er overlegen synst jeg da. Jeg har aldri nevnt noe at menn skal bevise noen ting for meg jeg. Jeg bare sa hvilken meldinger jeg ikke svarer på. Du trenger heller ikke skrive så mangen linjene for å få respons, for min del er det måten det er skrevet på og hva det står i meldingen. Det er igrunn bortkastet tid/energi for min del å svare på alle meldingene. Jeg svarte alle i starten for høffligheten sin skuld, men fant fort ut at det var nytteløs når menna svarte med at de ville bli venn med meg. Jeg har mine kriterier: alder, ferdig med barn ol og da er det lett å luke ut de som ikke passer inn. Jeg har enda til gode å sett en veldig attraktiv mann der inne og i den byen jeg bor er det minimalt av profiler som tiltaler meg. Jeg er ikke kresen når det kommer til utseende, men jeg er blitt veldig kvalitetsbevisst med årene og skal jeg satse igjen skal det virkelig være en bra mann. Han siste eksen min møtte jeg på nett. Han gav seg ut for å være en helt annen person enn den han egentlig var. ( fant jeg ut etter hvert) Jeg tror det er lett for å utgi seg for å være den personen man ønsker å være desverre. Det er det som er "farlig" med denne sjekkemetoden. Uansett så ønsker mam ikke ha kontakt med noen som ikke finner deg Interessang . Ikke la selvtilitten bli ødelagt pga at de ikke svarer deg. Lykke til Ok, jeg tror nok ikke du er sånn, og jeg forstår erfaringer går oss litt mer kresne med alderen. Men at det ikke finnes en eneste interessant person på nettdating-arenaen? Tja, det hørtes veldig strengt ut... Selvtilliten går det ganske bra med, selv om jeg stadig må ta noen pauser for å ta vare på meg selv. Det jeg synes er verre er at det etterhvert er flere jeg har sendt mange meldinger med, type flere hundre, men som fortsatt ikke vil møtes? Det føles som jeg kaster bort tid, for jeg føler jeg må møte mange skal jeg finne noen det matcher med uansett. Har aldri helt forstått hvordan man kan bli interessert i en profil heller? Det er jo ikke formelle ting som avgjør om jeg faller, men glimtet i øyet, væremåten, latteren, osv... Jaja, lykke til tilbake. Tror bare ikke nettdating er for meg...
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #66 Skrevet 24. april 2012 Ok, jeg tror nok ikke du er sånn, og jeg forstår erfaringer går oss litt mer kresne med alderen. Men at det ikke finnes en eneste interessant person på nettdating-arenaen? Tja, det hørtes veldig strengt ut... Selvtilliten går det ganske bra med, selv om jeg stadig må ta noen pauser for å ta vare på meg selv. Det jeg synes er verre er at det etterhvert er flere jeg har sendt mange meldinger med, type flere hundre, men som fortsatt ikke vil møtes? Det føles som jeg kaster bort tid, for jeg føler jeg må møte mange skal jeg finne noen det matcher med uansett. Har aldri helt forstått hvordan man kan bli interessert i en profil heller? Det er jo ikke formelle ting som avgjør om jeg faller, men glimtet i øyet, væremåten, latteren, osv... Jaja, lykke til tilbake. Tror bare ikke nettdating er for meg... Nå ser jo jeg bare menn sine profiler og det er mye rart ute å går. Jeg kunne gitt deg mange eks på det :D Her i denne byen jeg bor, i er det ikke en eneste mann som jeg kunne tenke meg å date, (på det nettstede jeg er) Det er mange bra fra andre steder i landet og jeg har blitt kjent med flere som jeg snakker med den dag i dag fra østlandet, men jeg kan ikke flytte på meg og det er ikke noe å starte et forhold med en som har barn i en annen by. Jeg er ikke negativ til å møtes på nett og har god erfaringer stort sett med å bli kjent med folk der. Jeg vil gjerne møte de jeg snakker med. Kanskje en del er sjenerte i virkeligheten.
Gjest Janus Skrevet 24. april 2012 #67 Skrevet 24. april 2012 Selv føler jeg at ved nettdating ville jeg fått et problem med å differensiere meg fra alle andre menn slik jeg føler at jeg greier å gjøre i det virkelige liv. Det og et manglende behov har gjort at jeg har hold meg unna denne arenaen så langt. Men jeg antar at menn som kanskje er mer tilbakeholdne og sjenerte, men har god skriftlig fremstillingsevne og ser bra ut kan oppleve mer hell ved nettdating enn i det virkelige liv.
Cuckold Skrevet 24. april 2012 #68 Skrevet 24. april 2012 (endret) Selv føler jeg at ved nettdating ville jeg fått et problem med å differensiere meg fra alle andre menn slik jeg føler at jeg greier å gjøre i det virkelige liv. Det og et manglende behov har gjort at jeg har hold meg unna denne arenaen så langt. Men jeg antar at menn som kanskje er mer tilbakeholdne og sjenerte, men har god skriftlig fremstillingsevne og ser bra ut kan oppleve mer hell ved nettdating enn i det virkelige liv. Som påpekt er forholdene på nettdatingarenaene så skjeve at jeg tviler på at det er så mange menn som har mer hell ved nettdating enn i det virkelige liv, men for de som tilhører det mest populære segment kan det være et greit supplement til byen. I tillegg er det en arena som benyttes av menn i distriktene, områder med stort kvinneunderskudd, og menn i sentrale strøk som sliter sosialt og har problemer med å sjekke damer, men mitt tips er at sistnevnte gruppe også sliter på nettdatingarenaen. Endret 24. april 2012 av Cuckold
Gjest Tidssone Skrevet 24. april 2012 #69 Skrevet 24. april 2012 Jeg har laget en falsk profil på et norsk nettsted, med bilde av en britisk kvinnelig eskorte jeg fant på nettet. Første 72 timer: 1000 besøk, 250 meldinger. Dét skjer ikke hvis man er mann. Hadde vært kult å fått en oversikt over innholdet i meldingene.
Gjest Tidssone Skrevet 24. april 2012 #70 Skrevet 24. april 2012 Skal jeg tolke det slik at du er lite å se på og har dårlig sjans i real life siden du har prøvd deg på nettdating? Nei, det skal du ikke tolke på den måten. Trådstarter og flere andre i lignende tråder sutrer over at de har MYE bedre sjans på MYE bedre damer utenfor nett enn det de har på nett. Da skjønner jeg ikke hvorfor de er på nett. I mitt liv har jeg ca like mye sjans og på ca like bra menn både på nett og utenfor nett. Det er mange dølle typer som legger an på meg og det er mange ok typer som legger an på meg. Alle steder. Dette er noe som går i perioder. Hvorfor nettdater jeg? Noen ganger er det litt kjedelig i livet, rett og slett. I perioder der det er få interessante menn utenfor nett, er det greit å ta en titt på nettet. Ikke mer komplisert enn det. Og. Ja. Den lille tanken om at selveste Mannen like gjerne kan befinne seg på nett som på alle andre steder. Men det fine med nettet er, at når jeg er lei av respons fra dølle typer, så kan jeg logge meg av. 1
Gjest Tidssone Skrevet 24. april 2012 #71 Skrevet 24. april 2012 Jeg tror Sukker er en ganske grei parallell til byen. Menn er ivrigere på sex for sexens skyld enn kvinner, derfor vil de 20-30 % mest attraktive kvinnene ikke på langt nær dekke behovet de tilsvarende 20-30 % mest attraktive av hannkjønn har for tilfeldig sex. Det betyr at de 20-30 % mest populære av hannkjønn forsyner seg av kvinner over store deler av attraktivitetsskalaen. Noe som igjen betyr at du som jente med midt-på-treet-utseende venner deg til å kunne dra hjem med en ganske så attraktiv mann. Da blir det nødvendigvis litt hardere for de resterende mennene. Det er helt naturlig. Det er ingen som påstår at det er håpløst for alle menn hverken på byen eller på datingssider på nett. Det er vanskelig for en stor gruppe menn, lett for de som tilhører det mest populære segment. Så enkelt er det. Utfra dine meninger om dette, må jeg være et skikkelig bra emne! Jeg har opplevd at menn som jeg betrakter som utseendemessig "bedre" enn meg har ønsket å inngå seriøse forhold med meg. Da snakker jeg om virkelig seriøst som i å fri til meg. Av en eller annen årsak møter jeg ikke så ofte på menn som bare vil ha sex. I alle fall ikke som ikke ytrer dette i første mail omentrent. Ute på byen er det ikke ofte noen ber om å få bli med hjem, men ofte noen som spør om de kan få invitere meg ut en gang senere. Og jeg er ikke voldsomt pen, i tillegg er jeg ikke voldsomt ung. Owææ. Kanskje jeg har et utseende som gjør at menn tenker jeg er dårlig i senga?
Gjest Tidssone Skrevet 24. april 2012 #72 Skrevet 24. april 2012 Og siden jeg også svarer menn som ikke er utseendemessig attraktive, så er jeg muligens en minus to på skalaen...
Facepainter Skrevet 24. april 2012 #73 Skrevet 24. april 2012 Det er ikke for sutrete og utålmodige menn, i hvert fall. Selvfølgelig er det lettere å komme i kontakt med og få respons fra folk i en sosial setting, men det er jo helt irrelevant. Ta det for det det er. 1
Cuckold Skrevet 24. april 2012 #74 Skrevet 24. april 2012 (endret) Skal jeg tolke det slik at du er lite å se på og har dårlig sjans i real life siden du har prøvd deg på nettdating? Nei, det skal du ikke tolke på den måten. Trådstarter og flere andre i lignende tråder sutrer over at de har MYE bedre sjans på MYE bedre damer utenfor nett enn det de har på nett. Da skjønner jeg ikke hvorfor de er på nett. I mitt liv har jeg ca like mye sjans og på ca like bra menn både på nett og utenfor nett. Det er mange dølle typer som legger an på meg og det er mange ok typer som legger an på meg. Alle steder. Dette er noe som går i perioder. Hvorfor nettdater jeg? Noen ganger er det litt kjedelig i livet, rett og slett. I perioder der det er få interessante menn utenfor nett, er det greit å ta en titt på nettet. Ikke mer komplisert enn det. Og. Ja. Den lille tanken om at selveste Mannen like gjerne kan befinne seg på nett som på alle andre steder. Men det fine med nettet er, at når jeg er lei av respons fra dølle typer, så kan jeg logge meg av. Jo, men du skrev altså ikke at du synes det var rart at TS og andre fortsetter på nettdating etter å ha oppdaget at de har vanskeligere for å få napp der enn i real life, hvis det var det du hadde skrevet ville det jo også falt på sin egen urimelighet all den tid TS nettopp skriver at han ikke lenger gidder å bruke tid på nettdating. Det du skrev var noe helt annet, du spurte hvorfor en mann i det hele tatt kunne oppsøke nettdatingarenaen hvis han hadde det relativt greit på sjekkemarkedet i real life: I utgangspunktet skjønner jeg ikke hva som fikk dere til å prøve nett i det hele tatt når dere har sånn draget på damene ellers. Endret 24. april 2012 av Cuckold
Gjest Tidssone Skrevet 24. april 2012 #75 Skrevet 24. april 2012 Jo, men du skrev altså ikke at du synes det var rart at TS og andre fortsetter på nettdating etter å ha oppdaget at de har vanskeligere for å få napp der enn i real life, hvis det var det du hadde skrevet ville det jo også fallt på sin egen urimelighet all den tid TS nettopp skriver at han ikke lenger gidder å bruke tid på nettdating. Det du skrev var noe helt annet, du spurte hvorfor en mann i det hele tatt kunne oppsøke nettdatingarenaen hvis han hadde det relativt greit på sjekkemarkedet i real life: Ja. Ok. Jeg tar den. *gretten og uforbederlig hurpe*
Cuckold Skrevet 24. april 2012 #76 Skrevet 24. april 2012 Utfra dine meninger om dette, må jeg være et skikkelig bra emne! Jeg har opplevd at menn som jeg betrakter som utseendemessig "bedre" enn meg har ønsket å inngå seriøse forhold med meg. Da snakker jeg om virkelig seriøst som i å fri til meg. Av en eller annen årsak møter jeg ikke så ofte på menn som bare vil ha sex. I alle fall ikke som ikke ytrer dette i første mail omentrent. Ute på byen er det ikke ofte noen ber om å få bli med hjem, men ofte noen som spør om de kan få invitere meg ut en gang senere. Og jeg er ikke voldsomt pen, i tillegg er jeg ikke voldsomt ung. Owææ. Kanskje jeg har et utseende som gjør at menn tenker jeg er dårlig i senga? At menn ikke ytrer ønske om sex i første mail tror jeg på. Hvis du mener dette liksom skulle være tegn på at Sukker ikke fungerer som et sjekkemarked, et sted der man kan komme i kontakt med det annet kjønn og i mange tilfeller ha en liten flørt og litt sex uten at det blir noe mer, tror jeg du må stikke fingeren i jorda. Du bør ta høyde for at menn med et minimum sosial intelligens neppe vil flagge sexinteresser som det ene avgjørende i første melding.
Gjest Tidssone Skrevet 24. april 2012 #77 Skrevet 24. april 2012 At menn ikke ytrer ønske om sex i første mail tror jeg på. Hvis du mener dette liksom skulle være tegn på at Sukker ikke fungerer som et sjekkemarked, et sted der man kan komme i kontakt med det annet kjønn og i mange tilfeller ha en liten flørt og litt sex uten at det blir noe mer, tror jeg du må stikke fingeren i jorda. Du bør ta høyde for at menn med et minimum sosial intelligens neppe vil flagge sexinteresser som det ene avgjørende i første melding. Jo. Det er mange menn som ytrer ønske om sex i første mail også, har jeg forstått. Jeg får ikke så mange av de henvendelsene, men har hatt perioder der det har vært mye. Sukker er, så vidt jeg vet, et sjekkemarked. Både for sex og for seriøse forhold. Jeg kommer oftest i kontakt med menn som ønsker seriøse forhold. Jeg beklager at teorien din ikke er helt i tråd med mine opplevelser. 1
Cuckold Skrevet 24. april 2012 #78 Skrevet 24. april 2012 Og siden jeg også svarer menn som ikke er utseendemessig attraktive, så er jeg muligens en minus to på skalaen... Hvorfor det? Hvis du leser hva jeg skriver er det jo ikke akkurat et posisivt trekk ved kvinner i den grad de er overdrevent kresne. Og kvinner som ikke er overdrevent kresne blir jo ikke mindre attraktive av den grunn. På samme måte som jeg aldri har tenkt at jeg som mann ville bli mer attraktiv av å gå med nesen i sky og være arrogant og avvisende til kvinner jeg ikke kunne tenke meg som kjæreste. Det går faktisk fint an å behandle det annet kjønn både vennlig og på like fot og oppfatte interesse som hyggelig selv fra personer man ikke kunne tenke seg å gå videre med. Sånn tenker i hvert fall jeg.
Cuckold Skrevet 24. april 2012 #79 Skrevet 24. april 2012 Jo. Det er mange menn som ytrer ønske om sex i første mail også, har jeg forstått. Jeg får ikke så mange av de henvendelsene, men har hatt perioder der det har vært mye. Sukker er, så vidt jeg vet, et sjekkemarked. Både for sex og for seriøse forhold. Jeg kommer oftest i kontakt med menn som ønsker seriøse forhold. Jeg beklager at teorien din ikke er helt i tråd med mine opplevelser. Selvsagt er det noen som gjør det også, men det er neppe de som oppnår mest suksess. De plumpe og klønete finner man overalt. Og at Sukker er et sjekkemarked for både sex og seriøse forhold er nettopp det jeg har understreket, derfor blir det litt feil å fremstille det som at dette er i strid med det du kaller "teorien min". Det er tvert imot akkurat det jeg har forsøkt å få frem. Det er kvinnens overtak på sexrelasjonsmarkedet som gjør at kvinnene kan lene seg tilbake og nyte pågangen av menn på Sukker. Forholdet mellom antall menn som ønsker en å dele livet med og kvinner som ønsker det samme er nemlig ikke på langt nær så skjevt.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #80 Skrevet 24. april 2012 Jeg er ikke smellvakker, men pen vil jeg påstå, og bildet mitt er veldig uheldig siden jeg ikke liker å bli tatt bilde av i det hele tatt. Jeg har satt en klar liste (faktisk) på hva jeg ønsker meg og ser etter i en mann. Jeg har fått meldinger og flørter, og har selv sendt. Så kommer man til sorterings-fasen. Jeg sorterer ut dem jeg ikke synes om utseendemessig, også dem uten bilde. Så sorterer jeg vekk dem som har barn (beklager) Så sorterer jeg ut dem som skriver kjedelig post, og dem som mangler fantasi og bare spør om hva jeg gjorde i helga osv. Da er jeg kommet meg frem til interesse-fasen. Og jeg er nå i dialog med 4 stk. Alle fire er nydelige å se på, og virker som fantastiske personer. Ingenting slibrig skrevet heller. En av dem vil møtes nå, etter 2 uker med mld. Konklusjon: 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå