Cuckold Skrevet 24. april 2012 #121 Skrevet 24. april 2012 Jeg liker småpusete menn som skaper flammer. Jøss, ante jeg en litt mer flørtende tone fra Tidssone? Trodde jeg var ditt hatobjekt nummer en her på KG, jeg.
Gjest Tidssone Skrevet 24. april 2012 #122 Skrevet 24. april 2012 Jøss, ante jeg en litt mer flørtende tone fra Tidssone? Trodde jeg var ditt hatobjekt nummer en her på KG, jeg. Så feil kan man ta. Jeg er usannsynlig god på å skille sak og person. Det er jo kun når det gjelder dine tanker om hvordan damer funker på enkelte områder jeg er dypt uenig med deg. Du skriver bra og argumenterer bra for dine synspunkt, noe som jeg faktisk synes er bra egenskaper. I tillegg er du ufattelig utholdende når det gjelder å misjonere ditt syn. Ikke så verst egenskap det heller, å stå for det man tror på.
Cuckold Skrevet 24. april 2012 #123 Skrevet 24. april 2012 Så feil kan man ta. Jeg er usannsynlig god på å skille sak og person. Det er jo kun når det gjelder dine tanker om hvordan damer funker på enkelte områder jeg er dypt uenig med deg. Du skriver bra og argumenterer bra for dine synspunkt, noe som jeg faktisk synes er bra egenskaper. I tillegg er du ufattelig utholdende når det gjelder å misjonere ditt syn. Ikke så verst egenskap det heller, å stå for det man tror på. Takk, det var noen fine betraktninger. Og jeg setter selv overmåte stor pris på folk som kan skille sak og person.
danbanan Skrevet 24. april 2012 #124 Skrevet 24. april 2012 Greit nok, jeg skal tro deg på det. Men jeg tror nok at du kunne funnet en lettere arena å omgås jenter enn både byen og nettdating, begge steder er nemlig preget av at mange bare er ute etter sex for en natt eller kortere seksuelle eventyr. Noe som betyr at sexrelasjonsmarkedetets skjevhet slår inn for fullt. Mitt råd er: Møt jenter andre steder. Hvis du er student, delta i studentmiljøet. Hvis du er ferdig med studiene og ikke har mange aktuelle jenter i miljøet du ferdes i, kan du f.eks begynne å synge i kor eller oppsøke andre sosiale arenaer der du vet det er mange jenter. Det finnes mange andre steder du kan treffe jenter enn på byen og nettdating. Bare et tips i all vennskapelighet. Og for all del, hvis du føler at du får grei respons via nettdating er det jo bare å stå på, ingenting er bedre enn det. Nettdating er ikke håpløst for menn, det er bare at jentene her oversvømmes av henvendelser så de lett blir litt bortskjemte. Men selv bortskjemte jenter er jo tilnærmelige hvis de ser noe de liker, så hvis du greier å fremstå på en bra måte og får grei respons er det vel bare fint. Stå på! Vell, som jeg har sagt tidligere, så kan det være veldig frustrerende til tider og det skjer kun noe hvis jeg faktisk gjør en innsats. Fleste kvinner viser lite interesse tilbake, også de som er "under" meg på utsseendet. Så er stort sett enig i alt annet du skriver =) Faktisk fått inntrykk av at du er litt mindre populær her inne på kvinneguiden, siden du er såpass flink med å beskrive hvordan ting faktisk er på kjøtt markede og hvordan mange kvinner fungerer og tenker. Mulig jeg tar feil, men er det inntrykket jeg sitter med i hvertfall!? :gjeiper:
Cuckold Skrevet 24. april 2012 #125 Skrevet 24. april 2012 Vell, som jeg har sagt tidligere, så kan det være veldig frustrerende til tider og det skjer kun noe hvis jeg faktisk gjør en innsats. Fleste kvinner viser lite interesse tilbake, også de som er "under" meg på utsseendet. Så er stort sett enig i alt annet du skriver =) Faktisk fått inntrykk av at du er litt mindre populær her inne på kvinneguiden, siden du er såpass flink med å beskrive hvordan ting faktisk er på kjøtt markede og hvordan mange kvinner fungerer og tenker. Mulig jeg tar feil, men er det inntrykket jeg sitter med i hvertfall!? :gjeiper: Kan godt være at jeg ikke er så populær her, det skal jeg ikke si noe sikkert om, men jeg har jo merket at noen av temaene jeg tar opp er lite populære. Men det lever jeg godt med. Noe av grunnen til at jeg er her på KG er jo nettopp at jeg liker å pirke borti temaer kvinnene ikke liker så godt å høre om. Kanskje Tidssone traff med sin beskrivelse, en småpusete mann som skaper flammer.
danbanan Skrevet 24. april 2012 #126 Skrevet 24. april 2012 Kan godt være at jeg ikke er så populær her, det skal jeg ikke si noe sikkert om, men jeg har jo merket at noen av temaene jeg tar opp er lite populære. Men det lever jeg godt med. Noe av grunnen til at jeg er her på KG er jo nettopp at jeg liker å pirke borti temaer kvinnene ikke liker så godt å høre om. Kanskje Tidssone traff med sin beskrivelse, en småpusete mann som skaper flammer. Mye mulig! Går vell på det som har blitt nevnt her inne tidligere, at det som virkelig gjelder er å skape en følelse hos kvinner, selv om de til en viss grad også kan være negative. Mennesker liker andre mennesker med sterke meninger;)
Tidus Skrevet 24. april 2012 #127 Skrevet 24. april 2012 (endret) Du burde gjøre som meg og la attraktivitetsskalaen være et uttrykk som bare brukes på kvinneguiden og snakke med damer, samt lytte til dem. Kanskje du hadde fått et mer nyansert syn på hva damer tenker når det gjelder å være attraktiv for menn som vil pule dem, mens det de ønsker seg er en kjæreste som er kjekk nok. Jeg tror du ville ha blitt overrasket. Jeg tror du liker tanken på at kvinner elsker å vite at de kan bli pult av hvemsomhelst. Derfor maser du om det om og om igjen. Det morsomste er at jeg går inn i disse diskusjonene gang på gang. De ønsker seg en kjæreste som er "kjekk" nok skriver du. Problemet er, som i 99 % av alle tilfeller, at de sikter for høyt. Alle menn vet veldig godt hvor enkelt det er å få ei litt mindre attraktiv jente enn en selv til sengs om det skulle være ønskelig... Edit: Og BTW: Jeg har møtt ganske mange fra sukker før jeg traff hun jeg ble sammen med, og samtlige av disse jentene var kun ute etter sex, helt fra starten av. Endret 24. april 2012 av Tidus
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #128 Skrevet 24. april 2012 Ikke så verst egenskap det heller, å stå for det man tror på. Det kommer an på hva man tror på. 1
Gjest .-L-. Skrevet 24. april 2012 #129 Skrevet 24. april 2012 Greit nok, jeg skal tro deg på det. Men jeg tror nok at du kunne funnet en lettere arena å omgås jenter enn både byen og nettdating, begge steder er nemlig preget av at mange bare er ute etter sex for en natt eller kortere seksuelle eventyr. Noe som betyr at sexrelasjonsmarkedetets skjevhet slår inn for fullt. Mitt råd er: Møt jenter andre steder. Hvis du er student, delta i studentmiljøet. Hvis du er ferdig med studiene og ikke har mange aktuelle jenter i miljøet du ferdes i, kan du f.eks begynne å synge i kor eller oppsøke andre sosiale arenaer der du vet det er mange jenter. Det finnes mange andre steder du kan treffe jenter enn på byen og nettdating. Bare et tips i all vennskapelighet. Og for all del, hvis du føler at du får grei respons via nettdating er det jo bare å stå på, ingenting er bedre enn det. Nettdating er ikke håpløst for menn, det er bare at jentene her oversvømmes av henvendelser så de lett blir litt bortskjemte. Men selv bortskjemte jenter er jo tilnærmelige hvis de ser noe de liker, så hvis du greier å fremstå på en bra måte og får grei respons er det vel bare fint. Stå på! Er veldig enig. Byn blir veldig overfladisk og en del damer er rett og slett jævlig frekke der. Så vet jo man aldri dagen etter om h*n bare vare ute etter sex. Nei, byn kan man bruke som en arena for å lære/trene på å sjekke damer. De fleste er full og ingen bryr seg om hva som skjer. Så er det også veldig gøyt å gå ut med venner
Gjest Tidssone Skrevet 28. april 2012 #130 Skrevet 28. april 2012 De ønsker seg en kjæreste som er "kjekk" nok skriver du. Problemet er, som i 99 % av alle tilfeller, at de sikter for høyt. Vet du. Helt ærlig. Jeg tror ikke jenter sikter for høyt. Erfaringsmessig så forelsker man seg når man forelsker seg. Som oftes i en man liker utseendet på, men nå er det en gang slik at menn med sjarm og humor ofte blir de kjekkeste. Og som jeg tidligere har sagt, så tror jeg at nettdating er ufunksjonelt både for kvinner og menn. Mange årsaker til dette. At jentene sikter for høyt, skjer nok ikke oftere enn at guttene sikter for høyt. I alle fall ikke dersom jeg ser på hvem jeg blir kontaktet av. (Og ja. Jeg vet hva jeg snakker om, siden det også er utseendemessig kjekke menn som tar kontakt også. I tillegg til de som ikke er spesielt kjekke og de som ikke ser ut i måneskinn (les; overvektige, ustelte). Og nei. Det er definitivt ikke slik at de kjekke kun er ute etter sex. Jeg treffer på mange som er interesserte i seriøse forhold.) 3
Gjest Tidssone Skrevet 28. april 2012 #131 Skrevet 28. april 2012 Og; jeg tar høyde for at ting kan se annerledes ut for meg og min omgangskrets, siden jeg forlengst er ferdig med de glade tjueårene i livet. Det var mye mer "rot og støy" da jeg var singel, uten livserfaring og barn enn nå. Eller så kanskje det er like mye støy, men i en annen form.
Tidus Skrevet 3. mai 2012 #132 Skrevet 3. mai 2012 Vet du. Helt ærlig. Jeg tror ikke jenter sikter for høyt. Erfaringsmessig så forelsker man seg når man forelsker seg. Som oftes i en man liker utseendet på, men nå er det en gang slik at menn med sjarm og humor ofte blir de kjekkeste. Og som jeg tidligere har sagt, så tror jeg at nettdating er ufunksjonelt både for kvinner og menn. Mange årsaker til dette. At jentene sikter for høyt, skjer nok ikke oftere enn at guttene sikter for høyt. I alle fall ikke dersom jeg ser på hvem jeg blir kontaktet av. (Og ja. Jeg vet hva jeg snakker om, siden det også er utseendemessig kjekke menn som tar kontakt også. I tillegg til de som ikke er spesielt kjekke og de som ikke ser ut i måneskinn (les; overvektige, ustelte). Og nei. Det er definitivt ikke slik at de kjekke kun er ute etter sex. Jeg treffer på mange som er interesserte i seriøse forhold.) Jeg sa ingenting om at jenter søker høyere enn gutter. Jeg mener mange sikter for høyt, uavhengig av kjønn. Jeg sa heller ikke at det er slik de kjekke kun er interessert i sex. Hva ville du med dette innlegget? SHvis du er ferdig med 20-åra, regner jeg også med at det er høyere prosentandel av de som søker seriøse forhold på din alder til sammenlikning med andelen for de som er 10 år yngre enn deg. Biologisk klokke og alt det der.
Gloriosa88 Skrevet 3. mai 2012 #133 Skrevet 3. mai 2012 Jeg synes jeg selv er en ganske søt jente er både på sukker og møteplassen. Men av en eller annen grund får jeg lite respons. Har to pene bilder men er bare gamlinger og utleninger som tar kontakt nesten. så jeg må selv sende meling til de jeg synes er kjekke.
Tidus Skrevet 3. mai 2012 #134 Skrevet 3. mai 2012 (endret) Jeg synes jeg selv er en ganske søt jente er både på sukker og møteplassen. Men av en eller annen grund får jeg lite respons. Har to pene bilder men er bare gamlinger og utleninger som tar kontakt nesten. så jeg må selv sende meling til de jeg synes er kjekke. Her er min teori om hvorfor du ikke blir kontaktet av kjekkaser: 1. Du er ikke så søt som du tror... 2. Bildene dine er ikke så pene som du tror. Endret 3. mai 2012 av Tidus
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #135 Skrevet 3. mai 2012 Vet du. Helt ærlig. Jeg tror ikke jenter sikter for høyt. Erfaringsmessig så forelsker man seg når man forelsker seg. Som oftes i en man liker utseendet på, men nå er det en gang slik at menn med sjarm og humor ofte blir de kjekkeste. Og som jeg tidligere har sagt, så tror jeg at nettdating er ufunksjonelt både for kvinner og menn. Mange årsaker til dette. At jentene sikter for høyt, skjer nok ikke oftere enn at guttene sikter for høyt. I alle fall ikke dersom jeg ser på hvem jeg blir kontaktet av. (Og ja. Jeg vet hva jeg snakker om, siden det også er utseendemessig kjekke menn som tar kontakt også. I tillegg til de som ikke er spesielt kjekke og de som ikke ser ut i måneskinn (les; overvektige, ustelte). Og nei. Det er definitivt ikke slik at de kjekke kun er ute etter sex. Jeg treffer på mange som er interesserte i seriøse forhold.) Enig (jeg er generelt veldig fan av innleggene dine!)! Jeg tror det bare blir sånn jeg, særlig når mediet er så visuelt basert. Når jeg går inn på "sist besøkende" og "sist besøkte" på min egen profil, ser jeg jo at jeg ser på flere estetisk pene menn, enn snittet av de som ser på meg Jeg har også blitt kontaktet av menn som er godt under mitt nivå - og da tenker jeg ikke bare utseende, men alder, helse, "ambisjoner" osv, men jeg blir i tillegg kontaktet/sett av noen som er på høyde med meg. Klart en kan bli frustrert hvis det går en lang periode uten annen mail enn det fra bildeløse eller gnomete 50-åringer, men... Og kjekke menn kan definitivt være ute etter forhold - eksen min er en pen og seriøs mann, og går heller inn i et forpliktende forhold tidlig enn å ha tilfeldig sex mens han "venter på den rette". Så har jo det både fordeler og ulemper; er det bare bra å gå inn i et forhold som egentlig ikke kjennes helt rett?
Tidus Skrevet 3. mai 2012 #136 Skrevet 3. mai 2012 Enig (jeg er generelt veldig fan av innleggene dine!)! Jeg tror det bare blir sånn jeg, særlig når mediet er så visuelt basert. Når jeg går inn på "sist besøkende" og "sist besøkte" på min egen profil, ser jeg jo at jeg ser på flere estetisk pene menn, enn snittet av de som ser på meg Jeg har også blitt kontaktet av menn som er godt under mitt nivå - og da tenker jeg ikke bare utseende, men alder, helse, "ambisjoner" osv, men jeg blir i tillegg kontaktet/sett av noen som er på høyde med meg. Klart en kan bli frustrert hvis det går en lang periode uten annen mail enn det fra bildeløse eller gnomete 50-åringer, men... Og kjekke menn kan definitivt være ute etter forhold - eksen min er en pen og seriøs mann, og går heller inn i et forpliktende forhold tidlig enn å ha tilfeldig sex mens han "venter på den rette". Så har jo det både fordeler og ulemper; er det bare bra å gå inn i et forhold som egentlig ikke kjennes helt rett? For det første, det å referere til en eks er litt dumt... Hvor mange tror du ville sagt at sin egen eks ikke er pen? Til det du skriver mot slutten: Hva er bedre med å heller gå tidlig inn i et forpliktende forhold tidlig enn å ha tilfeldig sex? Og til det du skriver helt til slutt: Er det overhodet bra å gå inn i et forhold som ikke kjennes rett?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå