Gå til innhold

Online dating - ikke for menn

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Da tenker jeg at de som rangerer damer etter en utseendeskala, har bare godt av å oppdage at de ikke får pult damer de anser som attraktive nok. ;)

Synes jeg og. Jeg vil jo egentlig at damer skal bli mer smarte slik at man unngår å gå for playeren, men det er få som hører. Folk vet best selv, og vil heller gjøre det de tror er best i steden for å høre på meg :)

Endret av .-L-.
Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Hehe, han er en badboy du prøver å endre ;).

Husker det for noen år tilbake. Steinar og damene kranglet i tråder på over 100 siden. De holder jo på enda noen av dem :P

Jeg klarer ikke i mine villeste fantasier å se for meg hverken Cuckold eller Steinar som badboys. I mitt hode er de ganske normale menn i slutten av førtiårene.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du burde gjøre som meg og la attraktivitetsskalaen være et uttrykk som bare brukes på kvinneguiden og snakke med damer, samt lytte til dem. Kanskje du hadde fått et mer nyansert syn på hva damer tenker når det gjelder å være attraktiv for menn som vil pule dem, mens det de ønsker seg er en kjæreste som er kjekk nok. Jeg tror du ville ha blitt overrasket.

Jeg tror du liker tanken på at kvinner elsker å vite at de kan bli pult av hvemsomhelst. Derfor maser du om det om og om igjen.

Det morsomste er at jeg går inn i disse diskusjonene gang på gang.

Attraktivitetsskalaen er bare et ord som beskriver en rangering vi alle, eller i hvert fall de fleste av oss gjør helt ubevisst uansett. Jeg tror det er få som ikke forstår hva en person snakker om dersom personen sier at A er pen eller at A er penere enn B. Vi vet det alle sammen, og selv om vi ikke går rundt og tenker tall når vi ser mennesker, vil vi nok kunne plassere et tilfeldig knippe personer av det annet kjønn i en viss rekkefølge etter det vi oppfatter som fysisk attraktivitet. Så vil smaken selvsagt variere fra person til person, men smaken spriker ikke i så mange retninger at det ikke vil tegne seg et ganske klart bilde om man ber 100 mennesker gi tallkarakter fra 1 til 10 for en håndfull menneskers fysiske attraktivitet.

Hvis du hadde lest hva jeg skriver ville du ikke trengt å anbefale meg å snakke med damer, jeg har aldri hverken beklaget meg over at jeg ikke har tilgang til det annet kjønn eller at jeg er fremmed for hvordan jenter tenker. Jeg må vel tvert imot innrømme at jeg er en av de menn som har færre kamerater enn venninner, jeg føler fellesskap og identifikasjon med menn, men liker å omgås kvinner.

Endret av Cuckold
Skrevet

Jeg klarer ikke i mine villeste fantasier å se for meg hverken Cuckold eller Steinar som badboys. I mitt hode er de ganske normale menn i slutten av førtiårene.

I slutten av førtiårene? Nå får du gi deg. :gjeiper:

Skrevet (endret)

Det er konteksten, de er på en måte "badoboys" på kg. De er vrange og vanskelige som byr på en utfordring. Å "vinne" en diskusjon med de er mye gøyere enn en som slikker ræven din :P

Som du sikkert merker så er ikke jeg helt i det posetive humøret i dag, tilgi meg xD

Endret av .-L-.
Skrevet

Hvis du hadde lest hva jeg skriver ville du ikke trengt å anbefale meg å snakke med damer, jeg har aldri hverken beklaget meg over at jeg ikke har tilgang til det annet kjønn eller at jeg er fremmed for hvordan jenter tenker. Jeg må vel tvert imot innrømme at jeg er en av de menn som har færre kamerater enn venninner, jeg føler fellesskap og identifikasjon med menn, men liker å omgås kvinner.

Hun føler at du ikke hører på henne, og det gjør hun frustert.

L er i dårlig humør, driver å forteller alle andre hva som skjer, og signer ut for å gå seg en tur xD

Gjest Tidssone
Skrevet

Det er konteksten, de er på en måte "badoboys" på kg. De er vrange og vanskelige som byr på en utfordring. Å "vinne" en diskusjon med de er mye gøyere enn en som slikker ræven din :P

Som du sikkert merker så er ikke jeg helt i det posetive humøret i dag, tilgi meg xD

Uhm. Det er faktisk ikke mulig å vinne en diskusjon med noen av dem. Ikke er det noe mål heller. Årsaken til at jeg svarer dem, er min bekymring for alle de unge og uerfarne jentene som finnes her inne. De kunne jo finne på å tro at alle mener det enkelte av mennene her inne skriver og det vil være fatalt for selvbildene deres. Det er viktig for meg å få sagt at ting som menes av noen menn her inne, er helt på bærtur i forhold til hva oppegående menn tenker og hva de kan forvente seg ute i verden etterhvert. Sånn ca.

Og klem til deg for å oppmuntre en dårlig dag!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner mange par som har funnet hverandre på nettet jeg. Undersøkelser viser vel også at dette er en av (om ikke den) vanligste måten å treffe hverandre idag.

Ingen av mennene i parene jeg kjenner er vesentlig penere, rikere eller velykket enn damene. De er stortsett på samme nivå.

Minerfaring er at den største forskjellen på menn og kvinner på disse sidene er hvordan de bruker sidene og hva som er baktanken med å lage en profil:

Menn som jeg har snakket med om dette har en klar plan; de vil A) finne en kjæreste B) finne en sexpartner C) begge deler. For å oppnå dette går de målrettet til verks; betaler for superbruker, lager den beste profilen de klarer (spør venner og kjente om hjelp), vurderer nøye hvilket bilde som er akkurat riktig, leter opp interessante matcher, sjekker siden flere ganger daglig, sender meldinger og følger opp alle som virkerinteressante.

Kvinner derimot er gjerne innom for å "se hva som finnes". Hun er kansje ikke helt sikker på hva hun er ute etter, om hun egentlig tørr å treffe noen hun bare har snakket med på nettet osv. Blir det for mange (og for slibrige) meldinger dropper hun gjerne hele greien.

Akkurat samme forskjell som ute på byen forøvrig :P

• Liker 1
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet (endret)

Noen som har hørt sangen "Hva er problemet?" med bandet Hakk i Plata?

Du liker å pule,

Jeg liker å pule

Oooooooo, kom

la oss pul-e

Hva er problemet?

Hva er problemet?

Jeg er mann, og du er kvinne

Vi bør pule, pikken skal skinne

Du vil bli kjent!

jeg vil deg kjenne,

hardt inn i rompa

Hva betyr det å tenne?

Hva er problemet?

Hva er problemet?

Du er kvinne, og jeg er mann

kan du ikke fire på krava littegrann

Yeah - yeah - yeah

Oooo - Oooo - oooo

Endret av MikeWaters 2.0
Skrevet

Uhm. Det er faktisk ikke mulig å vinne en diskusjon med noen av dem. Ikke er det noe mål heller. Årsaken til at jeg svarer dem, er min bekymring for alle de unge og uerfarne jentene som finnes her inne. De kunne jo finne på å tro at alle mener det enkelte av mennene her inne skriver og det vil være fatalt for selvbildene deres. Det er viktig for meg å få sagt at ting som menes av noen menn her inne, er helt på bærtur i forhold til hva oppegående menn tenker og hva de kan forvente seg ute i verden etterhvert. Sånn ca.

Det som er synd, er at veldig mange menn tenker slik. Jeg er ikke som andre menn fordi jeg ble oppdratt av min mor :) Jeg fikk empati inn med teskje.

Og klem til deg for å oppmuntre en dårlig dag!

Takk :), respekt for at du bryr deg og passer på dine :)

Gjest Tidssone
Skrevet

I slutten av førtiårene? Nå får du gi deg. :gjeiper:

Hups. Er du eldre enn det?

AnonymBruker
Skrevet

Hups. Er du eldre enn det?

Det han mener er at han er født på slutten av 40-årene :)

Skrevet

Trådstarter: ja hvorfor trenger du egentlig nettdating når du har så sinnsykt draget på jenter ellers?

• Liker 1
Skrevet

Jeg klarer ikke i mine villeste fantasier å se for meg hverken Cuckold eller Steinar som badboys.

Cuckold og Steinar:

Bad_boys_two.jpg

• Liker 1
Skrevet

Du cuckold; Selv som nettdating til tider kan være ekstremt frustrerende, så jeg har hatt mye mere sukess via nettdating en i real life. Mye på grunn av at jeg generelt sjeldent sjekker opp damer på byen osv. Er ikke helt min arena for sjekking, med andre ord.

En annne årsak selvsagt, er for det at jeg generelt er dårlig på å skape gode relasjoner med andre mennsker er vell også en av årsakene til at jeg blir såpass mye avvist etter dates :gjeiper:

Gjest Tidssone
Skrevet

Nå lo jeg høyt, Janus. Det er Steinar som er fremst, ja?

• Liker 1
Skrevet

Nå lo jeg høyt, Janus. Det er Steinar som er fremst, ja?

Selvsagt er det Steinar som er fremst. Du kan jo ikke forestille deg meg som bad i det hele tatt, så begge disse er Steinar, mens jeg er den lille pusen du ikke ser som løper rundt mellom bena deres.

Gjest Tidssone
Skrevet

Selvsagt er det Steinar som er fremst. Du kan jo ikke forestille deg meg som bad i det hele tatt, så begge disse er Steinar, mens jeg er den lille pusen du ikke ser som løper rundt mellom bena deres.

Den lille pusen som skaper flammene?

Gjest Tidssone
Skrevet

:sikle:

Jeg liker småpusete menn som skaper flammer.

Skrevet

Du cuckold; Selv som nettdating til tider kan være ekstremt frustrerende, så jeg har hatt mye mere sukess via nettdating en i real life. Mye på grunn av at jeg generelt sjeldent sjekker opp damer på byen osv. Er ikke helt min arena for sjekking, med andre ord.

En annne årsak selvsagt, er for det at jeg generelt er dårlig på å skape gode relasjoner med andre mennsker er vell også en av årsakene til at jeg blir såpass mye avvist etter dates :gjeiper:

Greit nok, jeg skal tro deg på det. Men jeg tror nok at du kunne funnet en lettere arena å omgås jenter enn både byen og nettdating, begge steder er nemlig preget av at mange bare er ute etter sex for en natt eller kortere seksuelle eventyr. Noe som betyr at sexrelasjonsmarkedetets skjevhet slår inn for fullt. Mitt råd er: Møt jenter andre steder. Hvis du er student, delta i studentmiljøet. Hvis du er ferdig med studiene og ikke har mange aktuelle jenter i miljøet du ferdes i, kan du f.eks begynne å synge i kor eller oppsøke andre sosiale arenaer der du vet det er mange jenter.

Det finnes mange andre steder du kan treffe jenter enn på byen og nettdating. Bare et tips i all vennskapelighet. Og for all del, hvis du føler at du får grei respons via nettdating er det jo bare å stå på, ingenting er bedre enn det. Nettdating er ikke håpløst for menn, det er bare at jentene her oversvømmes av henvendelser så de lett blir litt bortskjemte. Men selv bortskjemte jenter er jo tilnærmelige hvis de ser noe de liker, så hvis du greier å fremstå på en bra måte og får grei respons er det vel bare fint. Stå på! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...