Gjest Nuppdupp Skrevet 23. april 2012 #22 Skrevet 23. april 2012 for noen drittkjerringer!!! for en mann vet best hvordan kvinner er DUMP DEM ALLE SAMMEN!!!!!
Pene sko... Skrevet 23. april 2012 #23 Skrevet 23. april 2012 Jeg er en sterk 8er utseendemessig og har hatt bra suksess med nettdating. Er helt enig at det sannsynligvis ikke er noen grunn til at noen andre enn attraktive menn bruker tiden sin på dette. Suksess som i at du fant deg en kjæreste eller som i at du fikk sporadiske ligg? 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #24 Skrevet 23. april 2012 Og kutt nå ut den helsikes sutringa på at menn ikke har sjans på nettsider og at dere har sååååå mye mer sjans på såååååå sykt bedre damer utenfor nett. Det er ikke surting, det er bare å erkjenner realiteter. Jeg tillater meg å stille spørsmål ved intellektet deres når dere ikke på egenhånd bare kutter ut nettdating og dater alle de fantastiske damene dere har sjans på utenfor cyberverden. Det er det ikke alle menn som føler seg komforbable med. Dessverre. Sjenert + ikke godt utseende = svært uheldig kombinasjon. 1
Gjest Anna.S Skrevet 23. april 2012 #25 Skrevet 23. april 2012 Det er det ikke alle menn som føler seg komforbable med. Dessverre. Sjenert + ikke godt utseende = svært uheldig kombinasjon. Men en av de tingene kan du faktisk gjøre noe med Det blir ikke bedre av å sutre.. du får bygge opp selvtilitten din så skal du se ting endrer seg.. vi snakker om at menn med penger er mer tiltrekkende men det er faktisk menn med selvtilitt også.. om ikke enda mer.. jeg vet om mange menn som ikke ser så bra ut, men som får masse damer fordi de har selvtilitt og tro på seg selv.. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #26 Skrevet 23. april 2012 I utgangspunktet skjønner jeg ikke hva som fikk dere til å prøve nett i det hele tatt når dere har sånn draget på damene ellers. Kanskje de gjorde som meg, og meldte seg på nettdating som et tidsfordriv? Jeg er kvinne, og lagde en sukkerprofil mest på gøy. Har veldig god respons fra menn i virkeligheten, inne på sukker har den vært så som så. Ikke så mange som sender først, blir til at jeg sender til de jeg finner attraktive, og det har forsåvidt fungert. Vil tro det er den lureste strategien på nettdating. Ta det som et artig tidsfordriv, ikke vær så blodseriøs, og send post til de du finner interessante,
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #27 Skrevet 23. april 2012 Jeg har laget en falsk profil på et norsk nettsted, med bilde av en britisk kvinnelig eskorte jeg fant på nettet. Første 72 timer: 1000 besøk, 250 meldinger. Dét skjer ikke hvis man er mann.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #28 Skrevet 23. april 2012 Jeg har deaktivert min profil på Sukker. Fikk omtrent null respons fra menn, og kanskje 10% svarte på mine førstemeldinger. Så hva dere damer som omtrent ikke får fred ser ut og utgir dere for, aner jeg ikke... Profilen min var ganske spisset, og jeg hadde mange bilder. Men jeg gir ikke opp kjærligheten; IRL er en bedre arena for meg. -Miira-
Gjest Nuppdupp Skrevet 23. april 2012 #29 Skrevet 23. april 2012 Jeg har laget en falsk profil på et norsk nettsted, med bilde av en britisk kvinnelig eskorte jeg fant på nettet. Første 72 timer: 1000 besøk, 250 meldinger. Dét skjer ikke hvis man er mann. hvilket nettsted? jeg skal prøve med en mann jeg tror jenter liker :gjeiper:
Tidus Skrevet 23. april 2012 #30 Skrevet 23. april 2012 På sukker.no fikk jeg meldinger av jenter daglig. Så spørs om dere sutrekopper bare er uheldige med bildene deres. Og jeg fikk svar på så å si alle meldinger jeg sendte selv. Nå er ei av de dama mi også. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #32 Skrevet 23. april 2012 hvilket nettsted? jeg skal prøve med en mann jeg tror jenter liker :gjeiper: Møteplassen
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #33 Skrevet 23. april 2012 Men en av de tingene kan du faktisk gjøre noe med Det blir ikke bedre av å sutre.. du får bygge opp selvtilitten din så skal du se ting endrer seg.. Javisst. Men poenget med denne tråden er jo at nettdating bare ødelegger selvtilliten. Derfor bør menn logge av og øve på å sjekke i virkeligheten. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen. Sjekking burde vært et eget fag på skolen. Nordmenn er talentløse. Tør bare i fylla. 1
danbanan Skrevet 23. april 2012 #34 Skrevet 23. april 2012 Veldig enig i denne. Når du overøses med "hey sexy" og "du var fiiiin as" så mister man litt interessen. Jeg sendte ofte mail til de jeg fant intressante og fikk en god del avslag også, så jeg vil si at menn og kvinner er ganske likestillte egentlig. Man må ta noen sjanser. Jeg fikk heller ikke kontakt med min nåværende kjæreste før jeg ble betalende medlem for han hadde en prinsipp greie om at han ikke skulle betale. (tåpelig spør du meg) så han hadde sett meg på sukker i noen uker og tok kontakt når jeg ble betalende. Jeg tror mange menn må jekke seg litt ned og slutte å sutre så mye og heller bare prøve seg videre. Det er nok mange damer som synes dere er flotte men siden dere ikke tar kontakt med de rette damene så vil dere ikke finne noen heller. Du har rett i en ting og det er at det mange menn inne på slike sider maser alt for mye og ikke tar et hint. Menn som ikke gir seg og sender 5 meldinger på 5 min, selv om det ikke får svar. Også mange menn på slike sider som er kun ute etter sex, som sikkert en del av dere har erfart MEN så har du jo også de normale mennene, som faktisk gjør et innherdig forsøk. De som sender høfflige meldinger, relatert til profilen til kvinnen. Jeg skal love deg en ting jeg, de har nødvendigvis ikke noe mere sukess og de sammen prinsippene gjelder for dem også. Er egentlig like vanskelig for alle menn på slike sider, også de som er seriøse Men nå sier jeg ikke dette for å klage, for jeg har fått til en del dates via nettdating, men det er kun for det at JEG har tatt intiativ og startet en samtale. Er nesten tragisk hvor passive mange kvinner er inne på slike sider. Men nå er det jo nå godt mulig at profilen min er helt ræva og at jeg har "dårlige" bilder, men tviler at det er hovedårsaken. Har i så fall ikke noe dårligere profil en hva en stor andel av kvinnene har på slike sider. De kommer jo unna med bare en kort settning og et profil bilde! 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #35 Skrevet 23. april 2012 På sukker.no fikk jeg meldinger av jenter daglig. Så spørs om dere sutrekopper bare er uheldige med bildene deres. Og jeg fikk svar på så å si alle meldinger jeg sendte selv. Nå er ei av de dama mi også. Igjen. Det er ikke å sutre å erkjenne realiteter. Du har et attraktivt ytre. Bra for deg. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #36 Skrevet 23. april 2012 Og kutt nå ut den helsikes sutringa på at menn ikke har sjans på nettsider og at dere har sååååå mye mer sjans på såååååå sykt bedre damer utenfor nett. Jeg tillater meg å stille spørsmål ved intellektet deres når dere ikke på egenhånd bare kutter ut nettdating og dater alle de fantastiske damene dere har sjans på utenfor cyberverden. Skulle likt å se hvor mange suttre innlegg det hadde vært på kvinneguiden, hvis nettdating var like vanskelig for kvinner 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #37 Skrevet 23. april 2012 Jeg har et ytre som er turn-off for mange jenter. Har likevel fått noen dates med jenter jeg synes er pene. Tror kanskje jeg har litt sær damesmak :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #38 Skrevet 23. april 2012 Skulle likt å se hvor mange suttre innlegg det hadde vært på kvinneguiden, hvis nettdating var like vanskelig for kvinner Da hadde det nok vært mange klemmer og oppmuntrende ord, ja. Men av menn forventes det at de biter tennene sammen og takler motgangen uten en mine. 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #39 Skrevet 23. april 2012 Da hadde det nok vært mange klemmer og oppmuntrende ord, ja. Men av menn forventes det at de biter tennene sammen og takler motgangen uten en mine. Det morsomme er jo at de sier at de liker menn som tør å vise følelser :gjeiper: De mener selvfølgelig kun de rette følelsene. Mannen skal vise følelser for kvinnen, men utover det skal han være en følelsesfri robot. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #40 Skrevet 23. april 2012 Greia er vel at menn generelt kanskje bør roe seg litt ned? Det er jo ikke rart det blir sånn når man overøses av meldinger bare man er pålogget 5 minutter. Jeg fikk ikke tid til å lete så veldig selv. MEN jeg sendte medlinger først til en del menn selv om det for det meste var jeg som mottok første meldingen. Tror det er viktig å innse at det holder at et lite knippe menn går helt amokk der inne, så vil det jo veldig fort se ut som om "alle menn" sender enormt mye post. Jeg sender velidig lite post, til bare en av gangen, og siden de fleste andre virker å "multitaske" er jeg dømt til å kaste bort mye tid der inne. Så de som meg velger nok sikkert å backe ut litt etterhvert. Jeg skal iallefall det. Sånn sett kan man vel også kanskje si at det er mye bedre odds for å treffe godbitene hvis man sender selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå