AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #21 Skrevet 22. april 2012 Det er et liv etter døden, men det er i en annen dimensjon, og den kan vi ikke fatte. Du kan ikke fatte den, men du vet den finnes. 11
Maestro Skrevet 22. april 2012 #22 Skrevet 22. april 2012 Fant ut? Korleis fann dei ut det? Ei venninne av hu, å mine søstre igjen (stor venninnegjeng) er klarsynt.
Gjest navnelapp Skrevet 22. april 2012 #23 Skrevet 22. april 2012 Ei venninne av hu, å mine søstre igjen (stor venninnegjeng) er klarsynt. Ja, då så, då er det sikkert sant.... 24
Meridian Skrevet 22. april 2012 #24 Skrevet 22. april 2012 Hvis du virkelig er bekymret ville jeg tatt en prat med en barnepsykolog. Jeg ville iallefall vært hinsides forsiktig med å oppmuntre henne til tro hun faktisk kommuniserer med døde mennesker. Jeg ville absolutt ikke pratet med en barnepsykolog, det vil bare skape problem for et barn som kanskje bare er et medium eller klarsynt! Da ville jeg heller tatt en telefon til prinsesse Martha Louise, eller tatt kontakt med andre klarsynte eller medium som er god forståelse for dette. Det er en gave å ha denne evnen barnet ditt har, TS, og hun trenger overhodet ikke medisiner eller å bli innlagt på psykiatrisk. Selv opplevde jeg mye rart som barn, men heldigvis hadde moren min opplevd mye selv og moren hennes også. Det er vondt å bli født inn i en familie som tror du er gal, bare fordi du er ganske åpen i det 3.øyet. 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #25 Skrevet 22. april 2012 Ei venninne av hu, å mine søstre igjen (stor venninnegjeng) er klarsynt. Det er jo ikke noe svar. 10
Meridian Skrevet 22. april 2012 #26 Skrevet 22. april 2012 Du kan ikke fatte den, men du vet den finnes. Ja, det er utenfor vår forståelse å fatte hvordan det er der. Vi kjenner bare til vår 3dimensjonale verden. 1
Meridian Skrevet 22. april 2012 #27 Skrevet 22. april 2012 Herregud... For noko tull. Meiner du alle som er sytten og under er "begava"? KOrleis skal dette gå? Mine barn, som begge er fødde etter 1995, er ikkje frå stjernene, dei er frå meg og pappaen deira. Det er bevist. Eg har faktisk papir på det. Ja, genene og kroppen er fra deg og mannen din, men hvor tror du sjelen kommer fra? 2
Maestro Skrevet 22. april 2012 #28 Skrevet 22. april 2012 Det er jo ikke noe svar. D'oh, sorry for at jeg misforsto spm da. Hvordan tror dere at klarsynte finner ut av ting? De møter opp på det stedet der det skjer mistenksome ting. Hu her fikk kontakt med han her "nissen", spurte forskjellige spm, hu så får seg hvordan han så ut, hvordan hans utstråling er og var osv. Og fortalte jo det her til moren i huset underveis, å da gikk det opp for henne at det var faren som gikk igjen. Jeg har ikke fått vite hele historien, egentlig bare kort fortalt. Men, så har både meg, pappa og mamma en liten sjette sans, å jeg har stor interesse for andre dimensjoner, sjeler og ånder. 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #29 Skrevet 22. april 2012 Jeg ville absolutt ikke pratet med en barnepsykolog, det vil bare skape problem for et barn som kanskje bare er et medium eller klarsynt! Da ville jeg heller tatt en telefon til prinsesse Martha Louise, eller tatt kontakt med andre klarsynte eller medium som er god forståelse for dette. Unnskyld meg, men . Har du nummeret, eller? 26
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #30 Skrevet 22. april 2012 Aye, men hvordan kan man vite at den klarsynte ikke bare fant opp alt sammen mens hun holdt på? 8
Gjest navnelapp Skrevet 22. april 2012 #31 Skrevet 22. april 2012 Ja, genene og kroppen er fra deg og mannen din, men hvor tror du sjelen kommer fra? Viss du med sjel meiner personlegdom, eller "sjølvet" så trur eg at det er ei blanding av dei eigenskapane som barna mine har arva frå foreldra sine, og dei tinga dei har opplevd, erfart eller tenkt ut sjølv. Eg trur verken på sjelevandring eller andre metafysiske overgangar eller entitetar som vi ber i oss. Mi sjel av forma av min oppvekst, mine arva eigenskapar og alt eg sjølv har tenkt og følt. Dessutan ser eg ikkje heilt kva dette har med ts sitt spørsmål i gjere. Er det sjela som er synsk eller ikkje? 12
Maestro Skrevet 22. april 2012 #32 Skrevet 22. april 2012 Fordi mine søstre har vokst opp med denne jenta, sett utviklingen hennes og vet 120% at hu er klarsynt? Og hvorfor skulle noen gidde å sitte og finne på ting, for tull til ei venninne? 3
Gjest navnelapp Skrevet 22. april 2012 #33 Skrevet 22. april 2012 Fordi mine søstre har vokst opp med denne jenta, sett utviklingen hennes og vet 120% at hu er klarsynt? Og hvorfor skulle noen gidde å sitte og finne på ting, for tull til ei venninne? Det skjer stadig vekk, kan eg fortelje deg. Folk tek til og med betalt for å formidle slikt tull, det er det verste og det råtnaste oppi det heile. 7
Gjest bikk Skrevet 22. april 2012 #34 Skrevet 22. april 2012 Når lillebroren til en bekjent av meg var 3 år sto han opp kl 23 en kveld og kom ut på stua, så ramset han opp hele alfabetet, a til å, og sa at "bestemor har lært meg det ikveld, hun sier hva jeg skal si nå". Dagen etter kunne han ikke a til c en gang. 11
Maestro Skrevet 22. april 2012 #35 Skrevet 22. april 2012 Selvfølgelig, men så er heldigvis ikke alle mennesker like.
Bijate Skrevet 22. april 2012 #36 Skrevet 22. april 2012 (endret) Dette er nok en veldig stor del av barn og unge som ser ting som vi voksne ikke ser. Ofte fordi barn og unge er mer åpne og mottakelige for ting som skjer, eller folk de ser som andre ikke kan se. Samtidig som at vi som blir eldre lærer om naturlover, fysikk og slike ting som kan få oss til å blokkere ut, og begrense oss selv, slik at man ikke lengre klarer å "se". Derfor vil jeg tro at det er vanskelig å forstå seg på, og lettere å fleipe det bort for oss voksne, fordi mange av oss ikke har den fjerneste anelse av hva som skjer. Likevel så tror jeg det beste du kan gjøre er å ikke oppmuntre, men heller ikke avfeie. Som noen andre nevnte, kanskje spørre litt om hvordan personen er, om han snakker/kommuniserer til henne osv. Formidle slikt tull? Hva slags tull snakker du om da? Hva mener du med det? Jeg kan på mange måter ikke forstå hvordan folk kan ignorere og tulle bort det faktum at det finnes folk med åpne kanaler som kan kommunisere og se folk som har dødd, og som kan komme med beskrivelser av personen, og fortelle ting som man hverken kan google eller spørre andre om. Hva man tror eller ikke tror er jo opp til en selv å bedømme, men jeg håper virkelig folk er mer åpne, og ikke stenger seg inne og er redd for hva som kan komme til å skje hvis man tør gå utenfor boksen og tro at det finnes andre dimensjoner og ting til livet enn hva som allerede er nå. Endret 22. april 2012 av Bijate 3
Meridian Skrevet 22. april 2012 #37 Skrevet 22. april 2012 Viss du med sjel meiner personlegdom, eller "sjølvet" så trur eg at det er ei blanding av dei eigenskapane som barna mine har arva frå foreldra sine, og dei tinga dei har opplevd, erfart eller tenkt ut sjølv. Eg trur verken på sjelevandring eller andre metafysiske overgangar eller entitetar som vi ber i oss. Mi sjel av forma av min oppvekst, mine arva eigenskapar og alt eg sjølv har tenkt og følt. Dessutan ser eg ikkje heilt kva dette har med ts sitt spørsmål i gjere. Er det sjela som er synsk eller ikkje? Da tenker vi nok forskjellig, for jeg tror på slike åndelige greier. Jeg mener at alle har en sjel, altså en kraft, eller livskraft. Og når noen dør forsvinner denne kraften ut av oss og vi kommer til en annen dimensjon, der vi alle kommer fra. Er vel det religionen referer til som himmelen. Er enig i at i en barns kropp er halvparten av genene fra far og andre halvpart fra mor. Det som gjør at vi er synske eller klarsynte er det 3.øyet som sitter i pannen vår, og hos noen er den veldig åpen og man ser mye rart.
Okapi Skrevet 22. april 2012 #38 Skrevet 22. april 2012 Dette er nok en veldig stor del av barn og unge som ser ting som vi voksne ikke ser. Dette har mye i bunn fordi barn og unge er "åpne" i sinnet sitt. De har ikke levd lenge nok, opplevd nok til å få "blokkeringer" i hodet/sinnet sitt, og er derfor mer mottakelige for å se andre ting. Å tro på rare ting er ikke det samme som å ha et åpent sinn. Tvert imot, dersom umiddelbart antar at noe slikt skyldes spøkelses avfeier man jo samtidig alle andre potensielle forklaringer. Det er selve definisjonen på et lukket sinn. 17
Meridian Skrevet 22. april 2012 #39 Skrevet 22. april 2012 Det skjer stadig vekk, kan eg fortelje deg. Folk tek til og med betalt for å formidle slikt tull, det er det verste og det råtnaste oppi det heile. Det er dumt med de som tuller og bare vil tjene penger, men det er mange seriøse der ute som faktisk ser og får lett kontakt med ånder og de døde. Det vet man fordi de forklarer akkurat hvordan personen ser ut, uten å ha sett bilde av personen. Jeg har selv bodd i et slikt hus der det skjedde forferdelig mye. Det gikk nesten ikke an å bo der, og alle som var på besøk hos oss opplevde noe rart. Vi så ting, vi hørte ting og vi luktet mye rart ... Til slutt fikk vi en klarsynt til å se på dette, og hun fikk det til å bli litt bedre. Hun fortalte at det hadde gått et gammel tråkk tvers igjennom huset i gamle dager, og at det var en åpen portal i huset til en annen dimensjon. Vel, vi orket uansett ikke bo der, så vi solgte huset. De som flyttet inn i det etter oss merket ikke noe. Fordi de ikke var så åpne tenker jeg, og fordi vi hadde renset huset før vi solgte det. 1
Meridian Skrevet 22. april 2012 #40 Skrevet 22. april 2012 Unnskyld meg, men . Har du nummeret, eller? Vil du ha nummeret? :gjeiper: 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå