Yme Skrevet 1. mai 2012 #161 Skrevet 1. mai 2012 Nå vet jeg ikke hvor gammel kalenderen var, men Mayaenes storhetstid var noe før årtusenskifte, så la oss anta den er rundt 1000 år gammel. Da har de altså gått glipp av 250 skuddårsdager, noe som plasserer overgang til ny frekvens og ekstra dimensjoner i april en gang, dvs. i fortiden. Åssen kan sjekke om begivenheten har funnet sted? Det som er så tøft med å snakke med mennesker som er overbeviste om at dette skal skje, er at på sånne spørsmål svarer dem "det veit jeg ikke... Kanskje det er noe som tar lang tid, så man ikke merker det før om lenge?". Da kan man jo like greit bare være enige om at jordas ende startet samtidig som den blei til, bare at det skjer veldig sakte.
Meridian Skrevet 1. mai 2012 #162 Skrevet 1. mai 2012 Men likevel trur du på det? Eller "veit" det? Bølle, eg meiner ikkje å fornærme deg no, men du må seriøst vurdere kva kjelder du for kunnskapen og informasjonen du attpåtil formidlar vidare frå. Dette er særdeles luftig, det forstår du tydelegvis sjølv også. Jeg tror det er noe, ja, og det er fordi jeg har opplevd ting selv. Jeg tror det er mer mellom himmel og jord, men å forklare det er vanskelig.
Meridian Skrevet 1. mai 2012 #163 Skrevet 1. mai 2012 Har du noen gang studert fysikk, Bølle? Bare naturfag og fysikk 1 fra vgs. Hvordan det?
Okapi Skrevet 1. mai 2012 #164 Skrevet 1. mai 2012 Bare naturfag og fysikk 1 fra vgs. Hvordan det? Jeg antar at vedkommende spør fordi du ikke ser ut til å vite hva ordene frekvens og dimensjon betyr. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #165 Skrevet 1. mai 2012 Bølle, kan du svare på det med at 21.des allerede har hendt? Hva tror du om det?
Delusion Skrevet 11. september 2012 #166 Skrevet 11. september 2012 Tror kanskje Bølle har forvillet seg inn her: http://www.nyhetsspeilet.no/2010/06/2012-det-store-dimensjonsskiftet/ Jeg liker spesielt godt dette avsnittet: "Det første du tenker når et interdimensjonelt vesen dukker opp gjennom stueveggen din er at dette er superkult og at du må ringe og fortelle vennene dine om dette med en gang. De som ikke er forberedt vil derimot kunne bli lammet av frykt. Å forløse alle traumer og frykt du måtte ha i sinn og kropp er essensielle forberedelser til tiden som kommer."
Gjest super mom Skrevet 11. september 2012 #167 Skrevet 11. september 2012 Selv om du ikke tror på programmer som åndenes makt o.l, så skal du vite at det faktisk er mye mer her i denne verden enn vi kanskje kan begripe. Og barn er faktisk de mest klarsynte av oss alle. Det er veldig mange barn som ser ting vi ikke ser. Min egen sønn (da han var 3-4 år) fortalte meg en gang ting fra tidligere i mitt eget liv, som han aldri har hørt noe om, og som jeg heller aldri har snakket om til noen. Det var en hendelse, og han sa det bare helt spontant. Jeg ble selvsagt paff, men ikke overrasket. Jeg er godt vant med såkalte overnaturlige ting. Jeg vil anbefale deg å lese en bok som heter "synske barn" (selv om du sikkert ikke kommer til å gjøre det;), der vil du høre mange historier fra virkeligheten, som kommer fra barn, og nyttige tips til deg som mor til hvordan du kan forholde deg. Lykke til :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå