Gå til innhold

Real houswifes of Beverly hills


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De har hun lekket ut selv. Hun har hatt dem på facebooken hennes, og i boka. Er noe rart med hele greia syntes jeg! Syntes det virker helt forskrudd å skrive en bok om mishandlingen rett etter han døde! Men hun sier hun savner han så og elsker han enda. Man gjør ikke slik mot en død person uansett om han har gått løs på deg! Det er faktisk faren til dattera hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, jeg har så mye å si om denne serien, men en oppsumering kan vel være at jeg ELSKER den ;):popcorn:

Jeg har sett hele sesongen som går på tv nå, så jeg får kanskje kommentere underveis når jeg leser hva dere har sett.

Liker at den nye sesongen er igang med filming. Når begynner den - i høst?

Må si jeg digger Brandy. Hun er så ærlig og ekte. Hun sier ting hvor jeg tenker; You go girl! Svarer tilbake når hun blir dårlig behandlet og svarene er spot on! Hadde skikkelig crush on eksen hennes når han spilte i Sunset Beach (haha.. hadde egentlig glemt den serien).

Det jeg ikke liker er måten noen, som f.eks Lisa og Kyle, gjør narr av noen eller noe, men kommer unna med en latter på slutten. Skjønner dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^

Hvem har ikke hatt crush på eksen hennes? :rodmer: Haha.

Jeg DIGGER Lisa! Hun er så herlig og elsker humoren hennes.

Ang. Taylor; er jeg enig. Hun kunne ha ventet litt med å gi ut den boken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også si jeg digger Btandy. Hun er ærlig og sier det som det er.

Enig i at det er helt klart er noe muffins med dette med Tayler. Gi ut bok rett mannen dør? Høres merkelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Jeg er ingen fan av Taylor, men jeg tror faktisk på at hun ble banket opp av Russel. Hun ble jo nesten drept av ham, foran to vitner som han også var voldelig mot, og han anmeldte og truet folk i hytt og pine. Jeg tror ikke han tok selvmord da, jeg tror han ble myrdet.. men ikke at Taylor hadde noe med det. Det med boken hennes er bare smakløst, men hun trenger nok pengene nå som Russel ikke kan forsørge henne mere, og jeg tror ikke hun vil gi opp den livsstilen hun er blitt vant til med det første, så hun gav den ut mens jernet fortsatt var varmt og Russel sitt selvmord fortsatt var et topic blandt folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ga nok ut boken så tidlig for å få mest mulig penger for den. Tayler er ikke rik. Det var jo mannens hennes som var rik og betalte for alt. Hun må jo finne ut noen måter å tjene penger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Lisa er morsom jeg, synes ikke hun er så slem når hun vitser egentlig. Føler at Kyle er mye slemmere, eller liksom mener å være bitchy men skjuler det som spøk, mens Lisa tror jeg faktisk tuller på ordentlig uten å mene det vondt.. Men vanskelig å si såklart:) Brandy og Lisa er favorittene mine:D Hunden til Lisa er så søøøøøt<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er lavmålt men har tenkt litt på at hun sa i reunion at hun har blitt saksøkt av 15 stykker. Fordi hun fremdeles var gift med Russel, gikk alt over på henne etter hans død. I desperate tider gjør man alt. Husk på at hun også har et barn å ta vare på. Men hun kunne så klart ha ventet litt.

Giggy er den søteste hunden jeg vet om :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda Giggy er søt han, men herregud som de duller og daller med han! Han er en HUND, ikke 6 månders gammel baby. De bærer han overalt (tror jeg aldri har sett han gå selv) og lar han drikke av av dyre champagne glass! hjemme hos Adrianne på middags selskap.

Hadde noen tatt med seg hunden sin hjem til meg, så får hunden være så god sitte på gulvet. Man sitter da ikke med hunden til bords! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ekkelt at de lar hunden drikke av glasset og så drikker de av det selv rett etterpå.. Altså.. Nei.. Det blir liksom litt feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ekkelt at de lar hunden drikke av glasset og så drikker de av det selv rett etterpå.. Altså.. Nei.. Det blir liksom litt feil..

Må ærlig innrømme jeg ble satt ut der ja. Det var bare nasty. Hunder slikker seg jo i rumpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle hunder slikker seg i rumpa, men det verste er at jeg tror faktisk ikke Giggy gjør det, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...