Gå til innhold

Real houswifes of Beverly hills


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får vondt av Taylor. Virker som hun er livredd for å være alene. Det gikk jo masse rykter om at mannen hennes (som er nå død) mishandlet henne fysisk og hvis dette er sant, så er jo det helt grusomt.

Adrienne er hun jeg liker best, emn fy så stram i masken hun er.

Hun er like manipulerende som han var og har allerede kommet ut med bok om ham.

Endret av Indra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er like manipulerende som han var og har allerede kommet ut med bok om ham.

Hvorfor er hun manipulerende egnetlig? Lyver hun om mishandlingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen plasser Ken og Lisa går hvor de ikke har med den lille råtta si? De tar med når de skal ut å spise, i middagsselskaper osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får vondt av Taylor. Virker som hun er livredd for å være alene. Det gikk jo masse rykter om at mannen hennes (som er nå død) mishandlet henne fysisk og hvis dette er sant, så er jo det helt grusomt.

Adrienne er hun jeg liker best, emn fy så stram i masken hun er.

Hvordan døde han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Piratebay er vel ikke lov?

Han tok selvmord fordi han hadde noe sånt som 1,5 millioner dollar i gjeld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke lov nei, men er ikke så strenge regler på det her som det er i usa. Du blir hvertfall ikke tatt om du laster ned derfra, om det er det du tror.

Den andre grunnen for at han hengte seg, var de andre jentene hadde sagt på tv at han var voldelig mot kona si. De har også redigert bort en del som har med Russel å gjøre, så han blir vel hengt ut en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke til å se det på nettet. Må man laste ned noen ekstraprogrammer eller registere seg?

Har prøvd alle linkene og piratebay..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke til å se det på nettet. Må man laste ned noen ekstraprogrammer eller registere seg?

Har prøvd alle linkene og piratebay..

Prøvde du min link? Det er superenkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke registrere deg på

http://www.free-tv-video-online.me

det er bare å krysse ut den guleboksen om registrering første gang du er inne på siden så kommer den ikke igjen og du kan se video. Må prøve deg litt frem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får vondt av Taylor. Virker som hun er livredd for å være alene. Det gikk jo masse rykter om at mannen hennes (som er nå død) mishandlet henne fysisk og hvis dette er sant, så er jo det helt grusomt.

Adrienne er hun jeg liker best, emn fy så stram i masken hun er.

Ser det nå på tv3 av og til. Det er vel i begynnelsen av 2 sesongenen. Bare lurer, mannen som dere prater om er død, er det han samme hun har problemer med akkurat nå?(på tv3) tar Han selvmord i løpet av denne sesongen isåfall?:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No judgement for noen av delene altså, men streaming er like ulovlig som nedlastning, så det er ingen grunn til å ikke bruke piratebay. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Halv 8 går det en ny sesong med RHOBH på Tv3. Flere som ser på?

Jeg liker Adrianne best. Hun virker hvertfall litt moden i forhold til andre damene. Også er hun den peneste av synes jeg å. Selv om hun sikkert har ansiktet fult av botox :fnise:

Jeg får litt fnatt av Ken og Lisa. Altså de klær den lille hunden med klær hele tiden og bærer den rundt hele tiden. Lisa duller og daller med den som hunden skulle være en liten baby. I går under middagsfesten fikk jeg sjokk. Hunden sitter til bords med Ken og drikker av han sitt glass! Også tar han å drikker av samme glass?! :spy: Fy så nasty. Skulle jeg hatt en middagsfest hadde jeg sagt at hunden får spise på gulvet og ikke sitte til bords med oss mennesker. Makan.

Den lille hunden har en sykdom som gjør at den mister all pelsen sin. Den må ha på klær for ikke å bli kald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No judgement for noen av delene altså, men streaming er like ulovlig som nedlastning, så det er ingen grunn til å ikke bruke piratebay. :)

For de som er redd for virus eller sitter bak brannmurer er det det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg har sett den nyeste sesongen, hele.

Liker Ken og Lisa meget godt!! :)

Og ikke minst Brandi!!! ;) Er hun med i sesongen som går på tv nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Han tok selvmord en mnd før sesong premieren.

Er er det litt informasjon om hva som skjedde og intervju med ekskona

http://stoopidhousewives.com/russell-info/russell-armstrongs-exes-speak/

Er absolutt noe som skurrer her! Lurer på om han var så slem og fæl som det Taylor fremstiller han som.

Han tok livet sitt. Noe må han jo ha gjort det på grunn av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...