Gå til innhold

Real houswifes of Beverly hills


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Det er samme sesong. Nr 3 har ennå ikke begynt å gå på Bravo.

Så det kommer ny sesong altså? Goodie. Liker de svært godt jeg. Bortsett fra Søstrene Sisters.. Synes de er meget dramatiske. Alle der er jo det, unnatt Lisa, men Kyle og Kim tar kaka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som er redd for virus eller sitter bak brannmurer er det det.

Joda, men det er jo ikke mer eller mindre ulovlig fordi. :)

Hvor langt har de kommet på tv3 nå egentlig. Ikke at jeg husker hvor mye jeg har sett fra før av egentlig. RHBH er en av de seriene jeg blir hekta på for så å dette helt ut av igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Brandi skal være med, ja. Liker ikke hun jeg!

Hun er stort sett den eneste som er ærlig hele tiden, ut fra hva jeg har sett og hørt i serien. Hun kaller en spade for en spade, noe de andre ikke ser ut til å takle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tok selvmord en mnd før sesong premieren.

Er er det litt informasjon om hva som skjedde og intervju med ekskona

http://stoopidhousewives.com/russell-info/russell-armstrongs-exes-speak/

Er absolutt noe som skurrer her! Lurer på om han var så slem og fæl som det Taylor fremstiller han som.

Før sesong 3 da eller? Jeg så det denne uka og da tulla hun brandi om at taylor og mannen skulle skille seg også hadde de jo en middag litt tidligere hvor hun fortalte at de gikk i terapi. Bare jeg som ikke er helt med kanskje?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det kommer ny sesong altså? Goodie. Liker de svært godt jeg. Bortsett fra Søstrene Sisters.. Synes de er meget dramatiske. Alle der er jo det, unnatt Lisa, men Kyle og Kim tar kaka.

Heh, jeg liker Kim, jeg. Hun er morsom når hun ikke er for rusa til å snakke sammenhengende.

Tanten deres er Kathy Hilton, moren til Paris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før sesong 3 da eller? Jeg så det denne uka og da tulla hun brandi om at taylor og mannen skulle skille seg også hadde de jo en middag litt tidligere hvor hun fortalte at de gikk i terapi. Bare jeg som ikke er helt med kanskje?:P

Det skjer helt på slutten av sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brandi er den kuleste. Virker (enn så lenge) mye mindre selvopptatt enn de andre fruene. Jeg synes Kyle er den verste på det området. Jeg skjønner veldig godt at det er mye vi ikke får se, men hun opptrer som en som vet bedre enn alle andre. Slitsomt.

Taylor stakkars. Hvordan kan hun tro at det er pent med den munnen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke første episode i sesong 2... På Project-free-TV står det at episode 1 heter Group therapy, men på Wikipedia står det at den heter Back to Beverly hills...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor noen ikke bare laster det ned fra piratebay! Der finner du alle episodene, og går kjapt og laste dem ned. Spesielt hvis de ble lagt ut for en liten stund siden. Har prøvd og se serier på nett før, men herregud så mye surr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det "lov" da? :sjenert:

Vel.. usikker hvordan det der er nå jeg, men det som ikke er lov er vel å dele med andre, altså legge ut filer...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står masse gossip om "fruene" på http://www.realitytea.com (De har en egen kategori + at alle episodene har recaps).

Jeg har sett 1+2, så dem på Youtube faktisk for det tok så lang tid før det ble lagt ut torrents, men de er tatt vekk nå. Sesong 3 har ikke begynt å filme ennå så det tar nok litt tid før den kommer. Det er vel bekreftet at Camille ikke skal være med, men at Brandi skal.. Skulle ønske de hadde ditched Taylor også, synes hun er helt forferdelig uannsett om alt hun sier er sant eller ikke.. hun blir verre og verre utover i sesong 2. Liker Brandi best og så Lisa :) Lurer alltid på hvor mye som er sant og hvor mye som er skriptet i disse seriene men jeg blir jo helt avhengig.. :popcorn:

(Hunden hennes har forresten klær på fordi den har en pels/hudsykdom så den mister pelsen)

Om veldig kort tid kommer sesong 4 av New Jersey-fruene... wee :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Softkitty: Ja, gleder meg til new jersey begynner! Nå for tiden går også Orange county som også er bra :)

http://www.realitytea.com/2012/04/13/report-rhobh-season-three-has-officially-started-filming-plus-is-bravo-phasing-taylor-armstrong-out-of-the-show/

De har visst begynt å filme! Da begynner nok sesong 3 om litt. Regner med det kommer når den nye sesongen av new jersey er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har bare sett NJ og BH, men burde kanskje sjekke ut OC også..:) Synes bare det er litt vanskelig å få tak i eldre sesonger av disse seriene, men om den går nå så er det vel torrents ute:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor noen ikke bare laster det ned fra piratebay! Der finner du alle episodene, og går kjapt og laste dem ned. Spesielt hvis de ble lagt ut for en liten stund siden. Har prøvd og se serier på nett før, men herregud så mye surr!

Da må du være temmelig inkompetent. Jeg streamer alle disse seriene og har aldri opplevd problemer med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare sett NJ og BH, men burde kanskje sjekke ut OC også..:) Synes bare det er litt vanskelig å få tak i eldre sesonger av disse seriene, men om den går nå så er det vel torrents ute:)

Hvorfor streamer du bare ikke? Alle sesongene ligger jo så lett tilgjengelig rundtom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere liker RHOBH og alle de andre (OC, NJ) så burde dere ta en titt på Shahs of Sunset også.

Nyrike persere bosatt i Beverly Hills som overgår hverandre i å skape drama med familie og venner :) Mange morsomme folk der!

Endret av Indra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...