Gå til innhold

Real houswifes of Beverly hills


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Halv 8 går det en ny sesong med RHOBH på Tv3. Flere som ser på?

Jeg liker Adrianne best. Hun virker hvertfall litt moden i forhold til andre damene. Også er hun den peneste av synes jeg å. Selv om hun sikkert har ansiktet fult av botox :fnise:

Jeg får litt fnatt av Ken og Lisa. Altså de klær den lille hunden med klær hele tiden og bærer den rundt hele tiden. Lisa duller og daller med den som hunden skulle være en liten baby. I går under middagsfesten fikk jeg sjokk. Hunden sitter til bords med Ken og drikker av han sitt glass! Også tar han å drikker av samme glass?! :spy: Fy så nasty. Skulle jeg hatt en middagsfest hadde jeg sagt at hunden får spise på gulvet og ikke sitte til bords med oss mennesker. Makan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kom til og se på det i 5 minutter igår og ble egentlig bare uvel av hele greia....

Frister lite til gjentagelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på det litt av og til. Har ikke lært meg navnene på de helt enda, men synes hun med det lange mørke håret er så pen:)

Og hun ene der som har alt for mye botox i overleppa(tror det var hun som gikk i terapi med mannen sin? :klo: ) ser jo helt jævlig ut.. At de ikke ser sine begrensninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker denne serien! Er ferdig med hele sesongen jeg da, siden jeg laster det ned. Gleder meg til sesong 3!

Taylor heter hun med leppene, er forresten silikon hun har lagt inn. Man ser til og med kanten fra silikonen :forvirret: Ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Taylor ser ikke ut!

Kyle er kjempe pen. Hun og Kim er jo tante til Paris Hilton.

Kyle er hun mørke ja? Oi, er de tantene til Paris altså:P

Vært gøy å vite hvor mye botox alle disse damene på serien egentlig har. Synes de ser ganske så stive ut alle sammen jeg..

Synes egentlig Adrienne(det er hun som er sammen med han som ser ut som en liten ape, sant?) ser "verst" ut når det kommer til botoxen. Hun er jo pen, men synes det vises skikkelig godt at det er fyllt inn diverse saker inn i fjeset hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyle er helt klart den peneste. Adrianne (som er gift man han mørkhåra som ser ut som en ape ja) er er å pen, men hun er jammen meg stram i maska. Lurer på hvor mye botox hun har fått sprøyta inn.

Jeg synes verken Kim, Lisa eller Taylor er noe spesielt vakkre. Taylor ser helt fæl ut med de leppene da. Grøss.

Camille er veldig sør synes jeg :) Virker som hun kommer bedre overrens med de nå enn det hun gjorde i sesong 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal begynne å se på det. Og jeg må bare si, jeg ser på Real HW of New Jersey... Liker Caroline og Albert :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RHOBH er en kjempeserie :) Har sett hele sesong to jeg også, og håper vi ikke må vente for lenge på sesong 3. Spørs vel om noen av de blir byttet ut da.... Var visst snakk om det. Har sett flere "reunions" på youtube, men klarer ikke å få fatt i den siste nr 4? Altså reunion sesong 2... noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner den på piratebay :) Er bare ting som ikke kom med i serien. Er ikke så veldig spennende!

De begynner og filme sesong 3 i begynnelsen av mai trur jeg det var. Så det begynner vel til høsten igjen. Vil ikke vente så lenge! =/

Her står det litt om hvem som returnerer for sesong 3: http://perezhilton.com/2012-04-06-why-kim-richards-and-taylor-armstrong-returned-to-real-housewives#.T4YQCPtUySo

Edit: Episoden heter forresten The Lost Footage.

Endret av Susiq
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså så Camille skal ikke være med! Litt overrasket, vet dere hvorfor? Overrasker meg også at Kim skal være med... synes hun er fullstendig uinteressant, men hun er vel med pga. sitt alkoholproblem tenker jeg, og fordi hun evner å skape drama med Kyle :fnise:

Adrienne er fantastisk; men altfor stiv i maska synes jeg... huff. Skjønner ikke at de ikke ser det selv. Når nok er nok. Stakkars Taylor sånn som hun ser ut :sukk: huff nå var jeg fæl, men jeg fatter ikke at hun ikke fjerner de implantatene. Skal bli spennende å se hvordan det går med henne etter alt hun har vært igjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linda sofie

Jeg får vondt av Taylor. Virker som hun er livredd for å være alene. Det gikk jo masse rykter om at mannen hennes (som er nå død) mishandlet henne fysisk og hvis dette er sant, så er jo det helt grusomt.

Adrienne er hun jeg liker best, emn fy så stram i masken hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Camille blir ikke med fordi hun ville ikke dele alt om livet sitt med seerne. Hun ville ikke at barna eller den nye kjæresten ble filmet, så hun fikk forslag fra bravo at hun kunne bli med som en "venn", sånn som brandi, men det ville hun ikke. Taylor har til og med skrevet en bok om mishandlingen, han hadde visst brekt kjeven hennes, og holdt på å drukne henne hos noen venner av dem. Kim har vært på rehab nå, så er nok derfor hun blir med igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halv 8 går det en ny sesong med RHOBH på Tv3. Flere som ser på?

Jeg har desssverre sett ferdig begge sesongene allerede. Sesong nummer to blir altfor preget av Russell/Taylor-dramaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...