Gå til innhold

Real houswifes of Beverly hills


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Real Housewives of New York er BEST :)

Men ser litt på denne også. Det var forresten en Dr.Phil episode med intervju av familien til han mannen til hun ene, han som tok selvmord. Han ble vel fremstilt ganske fælt og gikk i kjelleren kom det fram....

Synes de der Paris Hilton slektningsøstrene oppfører seg helt tragisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kyle er verst! Jeg liker Kim når hun ikke er for rusa til å gjøre seg forstått. Men kjæresten hun etter hvert presenterer i serien er GRUSOM. Ken virker bare ekkel og kontrollerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Real housewives of....! NJ og BH er favorittene, syntes OC er så platt i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Real housewives of....! NJ og BH er favorittene, syntes OC er så platt i forhold.

Haha, jeg må innrømme at jeg liker Teresa selv om hun etter hvert blir hatet av hele gruppa. Hun er litt morsom i all sin ekstremitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor streamer du bare ikke? Alle sesongene ligger jo så lett tilgjengelig rundtom.

Ja si det? Jeg så jo BH sesong 2 på Youtube:P Har egentlig aldri brukt sånne streamingtjenester, synes alltid det er så mye reklame og mas for å få det til å funke så har bare alltid lastet ned istedet, men om du vet en bra side der disse seriene streames så lenk den gjerne her om det er lov:)

Teresa er litt kul selv om hun er litt rar noen ganger. Synes nesten litt synd på henne som ble "framet" på den måten som hun ble i ses 3 når de castet familie de visste hun hadde issues med bare for å få drama på skjermen (iallfall slik jeg har lest det ut i fra gossipsidene). Blir visst masse drama mellom Caroline/Jaq og Teresa i sesong 4 :popcorn: Liker ikke Caroline lenger jeg, hun var hyggelig i starten men synes hun virker så besserwisser osv blæh.

Endret av SoftKitty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vi kun diskutere RHOBH og ikke andre? Jeg har ikke sett noen av de andre, så er ikke noe gøy når dere begynner å diskuterer RHONJ f.eks.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry! Ble litt revet med :fnise: Hvor langt har BH kommet på norsk TV? Likte ikke den kjæresten til Kim som man blir introdusert for etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry! Ble litt revet med :fnise: Hvor langt har BH kommet på norsk TV? Likte ikke den kjæresten til Kim som man blir introdusert for etterhvert...

Så bare litt av kveldens episode, men det var noe på slutten som gjorde Kim og Kyle drittforbanna på Brandi. Fikk ikke helt med meg hva Brandi sa som gjorde Kim og Kyle så forbannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry! Ble litt revet med :fnise: Hvor langt har BH kommet på norsk TV? Likte ikke den kjæresten til Kim som man blir introdusert for etterhvert...

Huff, bare vent. Han blir ikke mer sympatisk etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, jeg liker Kim, jeg. Hun er morsom når hun ikke er for rusa til å snakke sammenhengende.

Tanten deres er Kathy Hilton, moren til Paris.

Kyle og Kim er søsteren til Kathy Hilton, som er moren til Paris. Så de er tanter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, bare vent. Han blir ikke mer sympatisk etter hvert.

Ja jeg har sett hele sesongen:D Kanskje ikke spoile for de som ikke vet men gud han var fæl og den kommentaren Brandi kom om han i Hawaii var spot on :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kyle og Kim er søsteren til Kathy Hilton, som er moren til Paris. Så de er tanter.

Stemmer, jeg rotet sammen med moren deres, som også heter Kathy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan forklare hva kim og kyle krangler så om? Så det i dag og forstod litt av det, men virket som det var en del mer. Blir så nysgjerrig på sånt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kim er litt rar, men hun driver ikke med dop, det bare virker sånn siden at hun går på så mye medisiner samtidig som at hun er litt for glad i alkohol.

Elsker serien, men håper virkelig noe er planlagt. Flere av de har jo eldre barn, hadde blitt så flau hvis jeg hadde sett moren min oppføre seg sånn på tv. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun nekter vel for at hun har holdt på med annet enn alkohol.. men hun var jo på rehab nå nylig og det virker ganske tydelig at det er noe mer der? Om det er "bare" misbruk av resepbelagte piller eller annet er jo vanskelig å vite. I en av de siste episodene i sesong 2 viser hun visstnok "typisk oppførsel" for folk som bruker crack da, men jeg har ikke noe personlig grunnlag for å si det (lest det i kommentarfeltet på gossipblogger + at Brandi sa det)

Azure: Jeg tror de har litt issues pga. Kims alkoholmisbruk fra tidligere. + at det var noe arvegreier i bildet, noe med et hus.. Og at Kim synes Kyle blander seg og er kontrollerende mens Kyle synes Kim er uansvarlig osv, noe sånt..?:P De forteller jo aldri alt på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Azure: Jeg tror de har litt issues pga. Kims alkoholmisbruk fra tidligere. + at det var noe arvegreier i bildet, noe med et hus.. Og at Kim synes Kyle blander seg og er kontrollerende mens Kyle synes Kim er uansvarlig osv, noe sånt..?:P De forteller jo aldri alt på TV.

Kim var barnestjerne og forsørget hele familien fra hun var ung. Hun kjøpte et hus til moren, som Kyle og mannen kjøpte av henne. de gir henne faste utbetalinger av denne summen siden hun styrer sin egen økonomi veldig dårlig.

Kim mener de lurte henne da de kjøpte huset, men hun surrer mye rundt og er rusa, så det er mest bare fyllerør fra hennes side. Selv om man kan skjønne hvor vanskelig det er for henne nå etter at hun jobbet hele oppveksten og begynte å ruse seg i voksen alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...