Gjest Gjest Skrevet 20. september 2014 #2761 Del Skrevet 20. september 2014 Det ble fint. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 21. september 2014 #2762 Del Skrevet 21. september 2014 Håret ble 40cm kortere. Uvant men jeg liker det. Tommel opp! Freskt med forandring Sparer faktisk til ca den lengden der, noe kortere kanskje Klippet av meg masse hår(hadde til nedre del av ryggen, ble så lei) i vår, har nå til halsen. Deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinduskarmen Skrevet 21. september 2014 #2763 Del Skrevet 21. september 2014 Så utrolig fine øyne du har, Gjest! Henger med her bare så jeg kan se om stjerner og planeter får flere tips om matte skygger! Sliter med å få tak i det selv. Føler meg så utspjåka med glitter/shimmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pluttipott Skrevet 21. september 2014 #2764 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Har svart på denne før, men har litt andre rutiner nå og forandring fryder... Til hverdags: - GloMinerals pressed base - IsaDora solpudder - Sensai blush - Mascara oppe Til fest: - GloMinerals pressed base - IsaDora solpudder - Sensai blush - IsaDora bløt eyeliner, sort - Øyeskygge, gjerne Wet n' Wild "Sweet as Candy" - Øyenbrynsblyant - Mascara oppe og nede - Nude eyeliner til våtkanten nede Endret 21. september 2014 av pluttipott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #2765 Del Skrevet 21. september 2014 Håret ble 40cm kortere. Uvant men jeg liker det. Lurer på hvordan du hadde sett ut med sideskill eller bølgete hår. Ble veldig fint! Anonymous poster hash: 803a3...0a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #2766 Del Skrevet 21. september 2014 Lurer på hvordan du hadde sett ut med sideskill eller bølgete hår. Ble veldig fint! Anonymous poster hash: 803a3...0a0 Samme her, og gjerne litt mer volum på toppen, spesielt rundt kronen. Jeg tror du vil kle å få løftet håret litt Anonymous poster hash: fdafb...905 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2014 #2767 Del Skrevet 21. september 2014 Tommel opp! Freskt med forandring Sparer faktisk til ca den lengden der, noe kortere kanskje Klippet av meg masse hår(hadde til nedre del av ryggen, ble så lei) i vår, har nå til halsen. Deilig Er 10cm for kort for meg, men det går seg jo til, håret mitt vokser utrolig hurtig, så det vil nok bli langt nok snart nok. Så utrolig fine øyne du har, Gjest! Henger med her bare så jeg kan se om stjerner og planeter får flere tips om matte skygger! Sliter med å få tak i det selv. Føler meg så utspjåka med glitter/shimmer. Takk. Lurer på hvordan du hadde sett ut med sideskill eller bølgete hår. Ble veldig fint! Anonymous poster hash: 803a3...0a0 Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #2768 Del Skrevet 21. september 2014 Har dere en god blyanteyeliner til bruk på øvre øyelokk som ikke glir ut utover dagen? Sånn til å lage en fin tynn linje? Anonymous poster hash: 803a3...0a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pluttipott Skrevet 21. september 2014 #2769 Del Skrevet 21. september 2014 Har dere en god blyanteyeliner til bruk på øvre øyelokk som ikke glir ut utover dagen? Sånn til å lage en fin tynn linje? Anonymous poster hash: 803a3...0a0 Lurer jeg også på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2014 #2770 Del Skrevet 21. september 2014 Har dere en god blyanteyeliner til bruk på øvre øyelokk som ikke glir ut utover dagen? Sånn til å lage en fin tynn linje? Anonymous poster hash: 803a3...0a0 Jeg har fra Gosh Cosmetics og den er omtrent som superlim, steikgod. Koster under hundringsen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #2771 Del Skrevet 21. september 2014 Jeg har fra Gosh Cosmetics og den er omtrent som superlim, steikgod. Koster under hundringsen. Tusen takk, da skal jeg kjøpe den i morgen :-) Anonymous poster hash: 803a3...0a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 22. september 2014 #2772 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Her er sminken min for helga Jeg ble fornøyd selv! Bilde borte Endret 22. september 2014 av Lilly My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2014 #2773 Del Skrevet 22. september 2014 Her er sminken min for helga Jeg ble fornøyd selv! For en fin Lille My! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 22. september 2014 #2774 Del Skrevet 22. september 2014 sminket meg for første gang på en stund i dag, resultatet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 22. september 2014 #2775 Del Skrevet 22. september 2014 For en fin Lille My! Tusen takk!! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2014 #2776 Del Skrevet 22. september 2014 sminket meg for første gang på en stund i dag, resultatet Litt klassisk femtitall. Digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pluttipott Skrevet 22. september 2014 #2777 Del Skrevet 22. september 2014 sminket meg for første gang på en stund i dag, resultatet IMG_4508.JPG Pent! Hva bruker du i kinnene, på øyelokkene og på leppene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temolitus Skrevet 23. september 2014 #2778 Del Skrevet 23. september 2014 Litt dårlig kvalitet, og vet ikke helt hva som skjedde med bryna, men sånn sminker jeg øynene mine Øyenskygge, eyeliner og mascara 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2014 #2779 Del Skrevet 23. september 2014 Litt dårlig kvalitet, og vet ikke helt hva som skjedde med bryna, men sånn sminker jeg øynene mine Øyenskygge, eyeliner og mascara Kjempefin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #2780 Del Skrevet 23. september 2014 Litt dårlig kvalitet, og vet ikke helt hva som skjedde med bryna, men sånn sminker jeg øynene mine Øyenskygge, eyeliner og mascara Hvordan legger du linere nederst? Jeg får det aldri til Anonymous poster hash: fdafb...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå