Kjibba Skrevet 12. september 2014 #2701 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Det er ikkje så vanskeleg å leggje, men ein må teikne inn konturane med penn, elles ser det ut som om leppestiften berre sig ut rundt leppa, liksom. Eg får det til, og det blir bra, men det hever jo terskelen ein del for å gjere det kvar dag. Er du forresten uviss på kva farge du bør ha kan eg tilrå Revlon sin Fire and Ice. Den blir tomatraud på somme, fuksia på somme. Kostar 5-6 pund, men du må få kjøpt han utanlands. Blir denne tomatraud vil truleg oransje funke, blir han fuksia vil blåraudt vere betre. (Blir fuksia på meg, eg har kald undertone sjølv om huda er gulaktig...) Skjønnar eg godt Den høyrdes jo heilt genial ut! Då blir den sikkert fuksia på meg og Og det er jo ein veldig fin farge! (Og så er jo mor mi fuksiaprodusent (om det kan kallast det) Kan ikkje du leggje ut eit bilete av deg? :D Er så nyfiken på korleis du ser ut! ^^, Endret 12. september 2014 av Kjibba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 12. september 2014 #2702 Del Skrevet 12. september 2014 Skjønnar eg godt Den høyrdes jo heilt genial ut! Då blir den sikkert fuksia på meg og Og det er jo ein veldig fin farge! (Og så er jo mor mi fuksiaprodusent (om det kan kallast det) Kan ikkje du leggje ut eit bilete av deg? :D Er så nyfiken på korleis du ser ut! ^^, Nei, eg legg ikkje ut bilde på eit offentleg forum. Men du kan sende meg ein PM, så skal eg sende deg eit. Ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2014 #2703 Del Skrevet 12. september 2014 Tusen takk Gjest ^^,Flytande liner er jo heilt umogleg å få til! Har nokre slike leppestiftar, kan legge ut bileter, så kan du sei om det er noko eg kan gå ut i det offentlige med Nei da, ikke når du bruker den som tusj. Da er det bare å tegne på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fluttershy Skrevet 12. september 2014 #2704 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Jeg har sniklest i denne tråden i lengre tid nå, så det er kanskje på tide P komme med et bidrag. Jeg er ganske ubrukelig når det kommer til sminke egentlig. Bildene får ikke helt frem fargen på øyenskyggen, har brukt mørk og lys grønn. Edit: la til bilder i litt bedre lys Endret 14. september 2014 av Fluttershy 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #2705 Del Skrevet 12. september 2014 Grønn er virkelig din farge, Fluttershy! Og så passet den veldig godt til hårfargen din. Nydelig Anonymous poster hash: 9a2a9...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjibba Skrevet 12. september 2014 #2706 Del Skrevet 12. september 2014 Nei, eg legg ikkje ut bilde på eit offentleg forum. Men du kan sende meg ein PM, så skal eg sende deg eit. Ok? OK, skjønner det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #2707 Del Skrevet 13. september 2014 Jeg har sniklest i denne tråden i lengre tid nå, så det er kanskje på tide P komme med et bidrag. Jeg er ganske ubrukelig når det kommer til sminke egentlig. Bildene får ikke helt frem fargen på øyenskyggen, har brukt mørk og lys grønn. Edit: la til bilder i litt bedre lys Steinfin. Dristig, men samtidig nøytralt. Digger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilc Skrevet 13. september 2014 #2708 Del Skrevet 13. september 2014 Nydelig, dere! Og enig med Gjest ang. Fluttershy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #2709 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Da har jeg grønn/gull øyeskygger og rosa lebestift. Bildet er fjernet. Endret 29. september 2014 av Gjest 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 13. september 2014 #2710 Del Skrevet 13. september 2014 Da har jeg grønn/gull øyeskygger og rosa lebestift. Råfint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #2711 Del Skrevet 13. september 2014 Råfint! Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
summerrain Skrevet 13. september 2014 #2712 Del Skrevet 13. september 2014 Jeg er mektig imponert over dere! Håper å få tilbake sminkeinteressen min snart! Får se hvis jeg flytter i oktober, muuuulig jeg tør å legge ut bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #2713 Del Skrevet 13. september 2014 Noen som har lyst til å komme med forslag til øyesminke? Og hva jeg kan gjøre med brynene mine? De er så, buskete... Her er jeg helt usminket! Vanligvis bruker jeg bare mascara, eyeliner får jeg ikke til.Anonymous poster hash: c9936...9aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trappetroll Skrevet 13. september 2014 #2714 Del Skrevet 13. september 2014 Noen som har lyst til å komme med forslag til øyesminke? Og hva jeg kan gjøre med brynene mine? De er så, buskete... Her er jeg helt usminket! Vanligvis bruker jeg bare mascara, eyeliner får jeg ikke til.Anonymous poster hash: c9936...9aa Kom borti anonym... Her er bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. september 2014 #2715 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Meg forrige lørdag. Jeg er IKKE så brun i trynet. Av en eller annen grunn gjør telefonen meg sydenbrun når jeg tar bilder og det er dårlig lys og her var det jo helt natt. Har noe Tromborg puddergreier, øyegreier og sånn der leppegreier som ikke er leppestift. Endret 17. september 2014 av Silfen 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 13. september 2014 #2716 Del Skrevet 13. september 2014 Meg forrige lørdag. Jeg er IKKE så brun i trynet. Av en eller annen grunn gjør telefonen meg sydenbrun når jeg tar bilder og det er dårlig lys og her var det jo helt natt. Har noe Tromborg puddergreier, øyegreier og sånn der leppegreier som ikke er leppestift. Herrefred så vakker du er, Silfen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 13. september 2014 #2717 Del Skrevet 13. september 2014 Meg forrige lørdag. Jeg er IKKE så brun i trynet. Av en eller annen grunn gjør telefonen meg sydenbrun når jeg tar bilder og det er dårlig lys og her var det jo helt natt. Har noe Tromborg puddergreier, øyegreier og sånn der leppegreier som ikke er leppestift. Så pen du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 13. september 2014 #2718 Del Skrevet 13. september 2014 dere er så pene alle sammen, og veldig kreative med sminken. jeg tørr ikke legge ut bilde av meg selv på et offentlig forum, men til vanlig så bruker jeg bare litt consealer, pudder, tegner øynebrynene og legger på mascara. hvis det er fest, tar jeg en linje med dip liner med en liten vipp på på øyet, pluss rød leppestift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #2719 Del Skrevet 13. september 2014 Meg forrige lørdag. Jeg er IKKE så brun i trynet. Av en eller annen grunn gjør telefonen meg sydenbrun når jeg tar bilder og det er dårlig lys og her var det jo helt natt. Har noe Tromborg puddergreier, øyegreier og sånn der leppegreier som ikke er leppestift. Pena!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #2720 Del Skrevet 13. september 2014 Kom borti anonym... Her er bildet! Jeg ville ha kjøpt Gosh Cosmetics øyebrynsett (Fåes på vita), en svartbrun volummascara og så Satin Taupe/Vanilla (Mac Cosmetics), som en begynnelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå