mrs.Kiara Skrevet 3. november 2014 #2921 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Øvelse gjør mester sies det jo. Det jeg er fornøyd med er at jeg i en alder av 28år har skjønt skygge konseptet. Skal ha litt mørk på tippen av nesen ser jeg så den ikke er så lang. Det jeg synes er vanskelig er eyeliner og øyne føler det alltid blir så mye. Men moro! gadd ikke foundation og styr, så brukte BBkrem. Endret 3. november 2014 av mrs.Kiara 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #2922 Del Skrevet 3. november 2014 Å, som jeg ønsker at jeg kunne bruke litt mer sminke uten at det ser fælt ut. Det er et eller annet med øynene mine som gjør at jeg kun kler en type look (lys concealer rundt hele, middels tykk brun liner på øvre lokk og maskara på øvre vipper). Selve øyesokkelene mine er ekstremt dype, og jeg har runde øyne, så jeg har en tendens til å konstant se ut som en sjokkert/bekymret zombie. Huden min er også veldig oljete i T-sonen, så jeg føler all sminke bare smelter og "kaker" seg selv om jeg bruker primer. Anonymous poster hash: 76d73...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NovaFlare Skrevet 7. november 2014 #2923 Del Skrevet 7. november 2014 Tusen takk! I disse dager hvor alle har vippe-extensions tar jeg med mine naturlige vipper det som et stort kompliment <3 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest earlgrey Skrevet 7. november 2014 #2924 Del Skrevet 7. november 2014 Hverdags: CC cream, øyenbrynsblyant og mascara Fest: samme som hverdags + leppestift, solpudder, eyeliner og noen ganger øyenskygge Liker naturlig sminke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #2925 Del Skrevet 7. november 2014 Slik sminker jeg meg hver dag. Ellers naturlige lepper Æh, lekre vipper! Hvilke(t) produkt bruker du? Anonymous poster hash: cb172...218 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NovaFlare Skrevet 7. november 2014 #2926 Del Skrevet 7. november 2014 Jeg bruker Max Factor Masterpiece Max mascara, og eyeliner fra h&m Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 23. november 2014 #2927 Del Skrevet 23. november 2014 (endret) Ganske enkel og grei sminke på en søndag Endret 25. november 2014 av fotballflue 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2014 #2928 Del Skrevet 23. november 2014 Ganske enkel og grei sminke på en søndag Fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Howl Skrevet 23. november 2014 #2929 Del Skrevet 23. november 2014 Jeg sverger til øyenbryn og eyeliner. Ellers bruker jeg ikke noe på huden, det føler jeg ikke at jeg trenger. Øyesminken min til daglig er slik: http://www.beautyhows.com/wp-content/uploads/2013/03/Cat-Eye-Eyeliner-Winged-Eyeliner-Photo-Image.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 23. november 2014 #2930 Del Skrevet 23. november 2014 Ganske enkel og grei sminke på en søndag Fantastiske øyenbryn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 23. november 2014 #2931 Del Skrevet 23. november 2014 Ganske enkel og grei sminke på en søndag Så søt og naturlig sminket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 23. november 2014 #2932 Del Skrevet 23. november 2014 Fin. Fantastiske øyenbryn! Så søt og naturlig sminket! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 23. november 2014 #2933 Del Skrevet 23. november 2014 Ganske enkel og grei sminke på en søndag Kan jeg få komme på øyenbrynkurs hos deg? I en alder av 25 har jeg aldri nappet mine naturlig lyse bryn, men når jeg ser sånne superfine som dine, så skulle jeg ønske jeg klarte å både nappe og tegne opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 23. november 2014 #2934 Del Skrevet 23. november 2014 (endret) Kan jeg få komme på øyenbrynkurs hos deg? I en alder av 25 har jeg aldri nappet mine naturlig lyse bryn, men når jeg ser sånne superfine som dine, så skulle jeg ønske jeg klarte å både nappe og tegne opp... Oi, ja, klart det! Jeg vet ikke helt hva jeg gjør da fyller bare inn der det er "hull". Og jeg napper faktisk aldri. Eller, hvertfall ikke mer enn 2 ganger i året, for hårene vokser som regel der jeg vil ha de Og takk for superhyggelig kompliment Endret 23. november 2014 av fotballflue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 23. november 2014 #2935 Del Skrevet 23. november 2014 Oi, ja, klart det! Jeg vet ikke helt hva jeg gjør da fyller bare inn der det er "hull". Og jeg napper faktisk aldri. Eller, hvertfall ikke mer enn 2 ganger i året, for hårene vokser som regel der jeg vil ha de Og takk for superhyggelig kompliment Hva bruker du til å fylle ut øyebrynene med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 23. november 2014 #2936 Del Skrevet 23. november 2014 Hva bruker du til å fylle ut øyebrynene med? Det vil jeg også vite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 23. november 2014 #2937 Del Skrevet 23. november 2014 Hva bruker du til å fylle ut øyebrynene med? En blyant fra wet'n wild. Mink Brown, tror jeg fargen heter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 23. november 2014 #2938 Del Skrevet 23. november 2014 Så pen du er, FF. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 23. november 2014 #2939 Del Skrevet 23. november 2014 Prøvde meg på noe nytt tidligere i uken. Ganske mørke, sotede øyne og røde lepper. Ikke helt optimalt bilde.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2014 #2940 Del Skrevet 23. november 2014 Prøvde meg på noe nytt tidligere i uken. Ganske mørke, sotede øyne og røde lepper. Ikke helt optimalt bilde.. Rocka!! Kult!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå