AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #2601 Del Skrevet 29. august 2014 Tusen takk <3 Litt kjedelig med slike hooded eyes da det så å si nesten ikke er vits i å legge øyenskygge. I alle fall ikke slik øyenskygge jeg hadde ønsket.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #2602 Del Skrevet 29. august 2014 Har samme problemet. Det jeg bruker å gjøre er å legge samme øyeskyggen under øyet (som eyeliner, men ikke på våtkanten) og så ytterst på øyelokket. Så duser jeg inn slik at det er lysest innerst i øyenkroken. Og under øyet er det veldig viktig at du ikke får en rett linje, det skal bare dyttes på forsiktig og duses slik at der ikke blir noen markante overganger. Anonymous poster hash: fdafb...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. august 2014 #2603 Del Skrevet 29. august 2014 Har en hel haug med sminkestiler fra det siste halvåret som jeg vil dele:) Sminker meg sjeldent likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #2604 Del Skrevet 29. august 2014 Litt som dette, bare at jeg kan ikke ta øyenskyggen så langt opp, da ser det ut som jeg har slått meg når øynene mine er helt åpne. Men du ser at hun har ikke eyeliner på selve våtkanten nede (evt hvit eller hudfarget, jeg bruker hudfarget), men hun har øyenskygge litt under våtkanten, på en måte under øyevippehårene. Dette var ikke et helt optimalt bilde, jeg ser hun har noe svart helt innerst i øyenkroken som man bør unngå, men jeg det var så vanskelig å finne et bra bilde. Anonymous poster hash: fdafb...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyGirl Skrevet 29. august 2014 #2605 Del Skrevet 29. august 2014 har ikke ork til å sminke meg, og når det kommer til at jeg faktisk prøver å sminke meg blir det alltid fælt. Klarer ikke å bruke eyeliner engang Men skal si at jeg beundrer dere som klarer å sminke dere hver dag før jobb/skole, for det har aldri jeg klart! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2014 #2606 Del Skrevet 29. august 2014 har ikke ork til å sminke meg, og når det kommer til at jeg faktisk prøver å sminke meg blir det alltid fælt. Klarer ikke å bruke eyeliner engang Men skal si at jeg beundrer dere som klarer å sminke dere hver dag før jobb/skole, for det har aldri jeg klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #2607 Del Skrevet 29. august 2014 Hvilke makeupartister tenker du på da? Lisa Eldridge, Pixiwoo-søstrene blant andre. Anonymous poster hash: e9df0...163 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2014 #2608 Del Skrevet 29. august 2014 Lisa Eldridge, Pixiwoo-søstrene blant andre. Anonymous poster hash: e9df0...163 Eldrigde er makeupartist, de to andre er vel mer som youtubestjerner bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #2609 Del Skrevet 29. august 2014 Usikker på Nicola, men Samantha er utdannet makeup artist Eldrigde er makeupartist, de to andre er vel mer som youtubestjerner bare. Anonymous poster hash: fdafb...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #2610 Del Skrevet 29. august 2014 http://www.pixiwoo.com/2009/09/about-me.html Begge to er visst utdannet makeup artist. Uansett har det ikke så mye å si om de er faglært eller ei, når man er så talentfull som de er. Anonymous poster hash: fdafb...905 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2014 #2611 Del Skrevet 29. august 2014 Usikker på Nicola, men Samantha er utdannet makeup artist Anonymous poster hash: fdafb...905 http://www.pixiwoo.com/2009/09/about-me.html Begge to er visst utdannet makeup artist. Uansett har det ikke så mye å si om de er faglært eller ei, når man er så talentfull som de er. Anonymous poster hash: fdafb...905 Vel, men makeup har mye godt samme regler som fotografi: Det finnes ingen regler, bryt dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjibba Skrevet 29. august 2014 #2612 Del Skrevet 29. august 2014 Jeg skal lage en liten guide for å få frem hooded eyes en dag. Ja, gjer det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 29. august 2014 #2613 Del Skrevet 29. august 2014 Naturligvis. Etter og ha lagt på skyggebase: Jeg klæsjet først på Artdeco Cosmetics #02 Anthracite Grey veldig røft på i tre lag, men klappet på en bomullsdott for hver runde for å ta bort det verste av det som eventuelt ikke ble sittende, begynte ikke å sote i den her runden, gav fanden i i å gjøre det nøyaktig, deretter er det #205 (også Artdeco) som er en taupe som går mot grå, men det er også en aldri så liten rødtone i skyggen, veldig spennende farge. Den her skyggen ble sotet godt inn først i det gråsvarte, helt til jeg fikk ønsket intensitet, og så sotet bittelitt oppover for gradering. Deretter tightlining og mascara. Highlight er vanilla pigment(Mac). Tusen takk! Tror jeg må gå til innkjøp av noen av disse produktene når jeg får råd. Ser jo smashing ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #2614 Del Skrevet 29. august 2014 Vel, men makeup har mye godt samme regler som fotografi: Det finnes ingen regler, bryt dem. Jeg er ikke AB du har diskutert litt med, ville bare påpeke at de er makeup artister Anonymous poster hash: fdafb...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2014 #2615 Del Skrevet 30. august 2014 Ja, gjer det :D Tusen takk! Tror jeg må gå til innkjøp av noen av disse produktene når jeg får råd. Ser jo smashing ut! Veldig kveldsmakeup da, men artig alikevel. Jeg er ikke AB du har diskutert litt med, ville bare påpeke at de er makeup artister Anonymous poster hash: fdafb...905 Greit det 7. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 30. august 2014 #2616 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Sånn her ble det i dag. Er ikke så god på å legge øyeskygge, men øver meg Endret 30. august 2014 av fotballflue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsefrøken Skrevet 30. august 2014 #2617 Del Skrevet 30. august 2014 Sånn her ble det i dag. Er ikke så god på å legge øyeskygge, men øver meg Veldig fin, kan jeg få spørre hvilken Foundation du bruker her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 30. august 2014 #2618 Del Skrevet 30. august 2014 Veldig fin, kan jeg få spørre hvilken Foundation du bruker her? Tusen takk jeg bruker kanebo sensai total finish-pudderet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 30. august 2014 #2619 Del Skrevet 30. august 2014 Så vakker og fint sminket, Fotballflue! Superveird bilde av meg, er ikke helt vant til dette, men sånn er iallefall min sminke idag: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 30. august 2014 #2620 Del Skrevet 30. august 2014 Så vakker og fint sminket, Fotballflue! Superveird bilde av meg, er ikke helt vant til dette, men sånn er iallefall min sminke idag: Tusen takk og i lige måde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå