Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1

ikke bry deg om dem mortem :kose:

jeg synes du sier mye vettug jeg!

HL spurte jo, og du svarte ærlig.

du sier jo ikke ting for å være slem!

du er deg, og du er bra :kose:

Gjør ikke det altså, men jeg er jo enig. :fnise: Svarer mye negativt men det er fordi det er mine ærlige meninger. :P Men som jeg sa, svarer positivt i f.eks outfit tråden. Eller "hvordan ser folk ut her inne" tråden. :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke bry deg om dem mortem :kose:

jeg synes du sier mye vettug jeg!

HL spurte jo, og du svarte ærlig.

du sier jo ikke ting for å være slem!

du er deg, og du er bra :kose:

Du er du og du duugeer :digge:

Hehe måtte bare :fnise:

Mange pene jenter her!

Og :klem: til HL som har grått i dag. Ble veldig fint det siste med øyenskyggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Ujevnt lagt foundation? Nå måtte jeg le litt her.. Jeg bruker bare I.D bare minerals pudder i ansiktet, medium beige. Kan godt hende det ser orange ut, men da er det bare iphone kameraet og lyset inne som gjør det, jeg har forresten ikke fregner mer, så de er ikke dekket over.

Jeg kommenterte bare hvordan det ser ut på bildet (noe jeg også påpekte), så om det er feil så er det feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette med edderkoppvipper blir veldig pirkete! Har aldri hørt noe snakk om edderkoppvipper før jeg så denne tråden faktisk. Første jeg legger merke til når jeg møter folk er øyne, smil, stemme, kroppsspråk.. Aldri at jeg tenker "hmm for noen vipper hun har! fyy". Skal ikke mangle på hva ungjenter skal få komplekser for nå til dags. Du har jo alle disse som er avhengig av øyevippeextensions òg, wonder why..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Til alle med manglende fylde og volum + edderkoppvipper, så anbefaler jeg denne

loreal-telescopic-clean-definition-and-lengthening-mascara-profile.jpg

Har testet ut maskaraer fra alle merker i alle mulige prisklasser og denne slår de aller-aller fleste.

Billig er den og :)

Men L'Oreal tester vel på dyr? Utvalget er dessverre litt begrenset for meg siden jeg ikke bruker sminke som er testet på dyr.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søgni

Men L'Oreal tester vel på dyr? Utvalget er dessverre litt begrenset for meg siden jeg ikke bruker sminke som er testet på dyr.

Jeg har gode erfaringer med High Impact Mascara fra Clinique, de tester ikke på dyr :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si meg helt enig med Mortem i denne tråden. Er bare vi som er så pirkete når det kommer til edderkoppvippene virker det som. Unnskyld, men jeg synes ikke det er pent, og jeg legger merke til det :sjenert:

Endret av apple♥
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Må si meg helt enig med Mortem i denne tråden. Er bare vi som er så pirkete når det kommer til edderkoppvippene virker det som. Unnskyld, men jeg synes ikke det er pent, og jeg legger merke til det :sjenert:

Vi får slutte.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg har gode erfaringer med High Impact Mascara fra Clinique, de tester ikke på dyr :)

Jeg har prøvd flere fra Clinique, og den også mener jeg å huske. Men takk for tips, jeg skal sjekke den ut neste gang jeg skal kjøpe maskara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer forresten hvis jeg virkelig vil og har godt tid, sånn som på bildet her. Mye finere her synes jeg selv! Men gammel vane, vond å venne.

Edit: forresten, har hatt mye jævligere bryn enn på bildene jeg postet før. Bare se på bilde nr 2. :skratte:

Jeg syns brynene dine er veldig fine på bilde nr. 1, bilde nr. 2 derimot er ikke min stil, men har sett verre eksempler der og.

Mye pene kvinnfolk her på KG må jeg si :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Jeg har prøvd flere fra Clinique, og den også mener jeg å huske. Men takk for tips, jeg skal sjekke den ut neste gang jeg skal kjøpe maskara.

Jeg har prøvd High Impact Curling Mascara, og den er ikke bra for meg. Det kommer alt for mye mascara på børsten, er nødt til å skrape av mesteparten før jeg kan påføre. I tillegg drysser den noe ekstremt på meg.

Men de tester ikke på dyr, i alle fall, ja :) Må bare lete litt mer før jeg finner en god en.

Endret av Cervix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elihol

Vet om en ganske god oversikt over diverse produsenter som tester på dyr, og hvilke som ikke ikke gjør det. Mange merker innen kosmetikk, rengjøring, tannkrem osv osv... Grei å ha om man er usikker på et produkt, mulig det står der. :)

Skal se om jeg finner den, hmm...

http://www.dyrevern.no/kampanjer/dyretesting

Fant den! Anbefaler alle å sjekke den, husker jeg ble overrasket over hvor mange som faktisk tester på dyr. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns dette med edderkoppvipper blir veldig pirkete! Har aldri hørt noe snakk om edderkoppvipper før jeg så denne tråden faktisk. Første jeg legger merke til når jeg møter folk er øyne, smil, stemme, kroppsspråk.. Aldri at jeg tenker "hmm for noen vipper hun har! fyy". Skal ikke mangle på hva ungjenter skal få komplekser for nå til dags. Du har jo alle disse som er avhengig av øyevippeextensions òg, wonder why..

Det tenker jeg flere ganger daglig.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd High Impact Curling Mascara, og den er ikke bra for meg. Det kommer alt for mye mascara på børsten, er nødt til å skrape av mesteparten før jeg kan påføre. I tillegg drysser den noe ekstremt på meg.

Men de tester ikke på dyr, i alle fall, ja :) Må bare lete litt mer før jeg finner en god en.

Jeg er helt enig, må drive å skrape eller tørke av massevis før den er brukbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd Clinique High Impact Curling Mascara, men jeg har prøvd Clinique High Impact Mascara, og den synes jeg er veldig god. Ser naturlig ut på, og er lett å påføre :) Er dessuten et stort pluss at den går av i vann, for dermed slipper man å styre med sminkefjerner. Man kan dessuten fint bade med den, for så lenge man husker å dukke skikkelig under vann og stryke litt på øynene med fingrene forsvinner jo all mascaraen - ingen pandaøyne! Så er det bare å påføre ny mascara etterpå om man ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og hvorfor er det dumt å tenke at jeg legger merke til noe jeg synes er stygt?

Det spørsmålet bør du vel helst rette med Vodka, men jeg kan svare jeg og.

Du skrev at du flere ganger daglig ser andre jenter og tenker "hmm for noen vipper hun har! fyy". Jeg tenker da at du enten overdriver her i tråden, eller at du kanskje er litt for fokusert på andres utseende. Ikke fordi du nå og da legger merke til sminke du ikke synes kler personen, men fordi du flere ganger daglig bevisst tenker over hvordan andre jenter har lagt mascaraen sin.

Men dette blir pirk. Egentlig er jeg ikke så interessert i akkurat denne diskusjonen. Synes bare kommentaren din "Har jeg ikke lov til det?" var så dum, at jeg bare "måtte" kommentere.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Jeg har ikke prøvd Clinique High Impact Curling Mascara, men jeg har prøvd Clinique High Impact Mascara, og den synes jeg er veldig god. Ser naturlig ut på, og er lett å påføre :) Er dessuten et stort pluss at den går av i vann, for dermed slipper man å styre med sminkefjerner. Man kan dessuten fint bade med den, for så lenge man husker å dukke skikkelig under vann og stryke litt på øynene med fingrene forsvinner jo all mascaraen - ingen pandaøyne! Så er det bare å påføre ny mascara etterpå om man ønsker det.

Helt enig, dette er min favorittmaskara også. Jeg elsker at den ikke går av i regn, men alt går av bare jeg gnikker med vann i ansiktet. Det blir ikke sorte pandaøyne. :gjeiper: Gull-maskaraen fra YSL er for øvrig veldig god også, men den er en god del dyrere. Eneste aberet med den fra Clinique er at den tørker ut litt vel fort, men det er bare til å ta et par dråper vann nedi maskarahullet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Kan ikke vi ha en bilde-tråd og en kommentartråd, hvis absolutt folk må legge ut bilder? Minner meg om ungdomsskolen hvor alle sier at man er sååå fin, selv om man ikke ser ut i måneskinn engang.

Du kan jo forsøke å lage disse trådene selv, men jeg synes denne tråden er fin som den er, og er svært positivt overrasket over alle som er tøffe nok til å delta. Hvis du synes mange ikke ser ut i måneskinn, så skjønner jeg faktisk ikke helt hva du definerer som likbart. Jeg er helt ærlig når jeg sier at jeg synes alle som har postet til nå er nydelige! Er som sagt svært positivt overrasket! :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Når man tegner med liplineren, skal man tegne LITT utenfor "linjene" også duse innover? Eller rett på der man ser fargeskifte? De gangene jeg har prøvd det ut har det enten blitt for smalt i helheten, eller så har jeg sett ut som en klovn :fnise: ..Åå, tusen takk!

Man skal tegne der leppene naturlig går, og noen får vellykket til å tegne pittelitt utenfor for å få større lepper. Om du synes streken din blir for synlig så kan du fylle inn leppene med liplineren som da blir en slags primer for leppestiften/lipglossen. :)

For å fortsatt ha anonymitet her så har jeg kuttet det ganske kraftig da. Dette er for ca 2 år siden, men sitter her sminkeløs, og fant ikke et nyere som viste det bedre. Sminker meg ca sånn fortsatt, bare at jeg har byttet ut eyeliner med våtliner :)

Begynner navnet ditt på Y? Forstår jo at du vil være anonym så du må ikke svare. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...