KaDust Skrevet 8. april 2012 #81 Del Skrevet 8. april 2012 Tihi, jeg var jo dødsforelska i deg en periode. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 8. april 2012 #82 Del Skrevet 8. april 2012 Pleier ikke å bruke så mye sminke, men hvis jeg først skal sminke meg så pøser jeg på Har brukt: Foundation fra Chanel Concealer fra MAC Øyeskygger fra MAC (har brukt 4 forskjellige) Rouge fra Lancome Leppestift fra MAC i fargen Ruby Woo Og mascara fra Lancome You look great! Og MAC er fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 8. april 2012 #83 Del Skrevet 8. april 2012 Nei, jeg hadde fått frem øynene hennes mye bedre enn det der. Hun har jo et nydelig utgangspunkt, trist å se at hun ødelegger det med dårlig øyesminke. Saken er den at for meg ser det ut som HL har store åpne øyne, så det å ha på hvitt for å få øyepartiet til å se større ut vil ikke ha noe for seg i hennes tilfelle, fordi hun vil bli "bare øyne". Tror jeg. Ante ikke at dette var "døm og fortell meg alt du mener om sminken min"-tråden. Godt poeng. Jeg er så vanvittig facinert over øyenfargen din! Har bitt meg merke i det mange ganger. Bruker du linser? Har aldri sett så sterke, intense øyne før. Jeg synes du kler å markere øynene dine, det fremhever fargen skikkelig! Du er utrolig pen! Øynene er turkis av farge. Kontaktlinser har jeg, men de er blanke. Takk for ros. Og Anon: Wow, du ser ut som Veronica Lake. Ruby Woo er en slager til deg, selv bruker jeg Russian Red av MAC, den også anbefales. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #84 Del Skrevet 8. april 2012 Gjemt bort i hetta, men dette er nyttårssminken. Litt oversminket, men nyttårsaften er jo bare en gang i året! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #85 Del Skrevet 8. april 2012 Gjemt bort i hetta, men dette er nyttårssminken. Litt oversminket, men nyttårsaften er jo bare en gang i året! Heter du Ingrid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 8. april 2012 #86 Del Skrevet 8. april 2012 En nydelig formet munn på AB i #84. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #87 Del Skrevet 8. april 2012 Heter du Ingrid? Nei, det gjør jeg nok ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #88 Del Skrevet 8. april 2012 En nydelig formet munn på AB i #84. Takk for det, "gjest" AB #84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #89 Del Skrevet 8. april 2012 Gurimalla, så pene dere er, alle sammen! Kadust, du er noe av det vakreste jeg har sett! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 8. april 2012 #90 Del Skrevet 8. april 2012 Utrolig mange pene damer på KG generelt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #91 Del Skrevet 8. april 2012 Gjemt bort i hetta, men dette er nyttårssminken. Litt oversminket, men nyttårsaften er jo bare en gang i året! Trodde pelsen på hetta var permanent/massiv krepp før jeg zoomet! Veldig pent sminket for nyttårsaften. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 8. april 2012 #92 Del Skrevet 8. april 2012 Gjest du har veldig pene øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 8. april 2012 #93 Del Skrevet 8. april 2012 Gjest du har veldig pene øyne. Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #94 Del Skrevet 8. april 2012 Saken er den at for meg ser det ut som HL har store åpne øyne, så det å ha på hvitt for å få øyepartiet til å se større ut vil ikke ha noe for seg i hennes tilfelle, fordi hun vil bli "bare øyne". Tror jeg. Hun fjernet det fotoet jeg kommenterte. På det hadde hun mørk skygge over hele lokket, ingen dusing av skyggen osv. Det ville sett mye bedre ut med lys skyggse som base, litt mørkt i globallinjen og halve lokket og så en liten antydning av lys skygge like over iris. For eksempel. Men dama er nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 8. april 2012 #95 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Hun fjernet det fotoet jeg kommenterte. På det hadde hun mørk skygge over hele lokket, ingen dusing av skyggen osv. Det ville sett mye bedre ut med lys skyggse som base, litt mørkt i globallinjen og halve lokket og så en liten antydning av lys skygge like over iris. For eksempel. Men dama er nydelig! Vel, jeg ville ha sminket HL helt annerledes, virkelig jobbet med dybde siden hun har såpass store øyne og flott benstruktur. Jepp, hun er nydelig. Endret 8. april 2012 av "gjest" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cecilia L Skrevet 8. april 2012 #96 Del Skrevet 8. april 2012 Er det positivt? Du er virkelig vakker, KaDust. Rene og nydelige trekk. Jeg ser ikke HC, så jeg aner ikke hvem er Hermine er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. april 2012 #97 Del Skrevet 8. april 2012 Gurimalla, så pene dere er, alle sammen!Kadust, du er noe av det vakreste jeg har sett! Du er virkelig vakker, KaDust. Rene og nydelige trekk. Jeg ser ikke HC, så jeg aner ikke hvem er Hermine er... Oi, takk Nei, jeg ser ikke på HC selv, så veit heller ikke hvem det er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paw Skrevet 8. april 2012 #98 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg bruker MaxFactor Colour Adapt foundation, h&m eyeliner, h&m øyenbrynsmarkør og Lancôme Hypnose mascara. Innimellom champagnefargete/brune/gulltonete øyenskygger og innimellom solpudder. Føler meg ikke bekvem med mye sminke, går helst bare med mascara i hverdagene. Kanskje jeg bare er for lat Ville gjerne hatt noen tips til hvordan jeg kan få markert leppene mine mer! Takk på forhånd 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #99 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg bruker MaxFactor Colour Adapt foundation, h&m eyeliner, h&m øyenbrynsmarkør og Lancôme Hypnose mascara. Innimellom champagnefargete/brune/gulltonete øyenskygger og innimellom solpudder. Føler meg ikke bekvem med mye sminke, går helst bare med mascara i hverdagene. Kanskje jeg bare er for lat Ville gjerne hatt noen tips til hvordan jeg kan få markert leppene mine mer! Takk på forhånd Jeg vil ihvertfall tipse om å duse mer ut foundationen ved hårfestet, ble litt kraftig kant der. For å markere leppene kan man bruke lipliner i samme tone og farge som leppestiften, bare husk å duse den litt innover på leppene så man ikke ender opp med en strek rundt munnen om leppestiften skulle falme. Du er forresten en veldig pen dame! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paw Skrevet 8. april 2012 #100 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg vil ihvertfall tipse om å duse mer ut foundationen ved hårfestet, ble litt kraftig kant der. For å markere leppene kan man bruke lipliner i samme tone og farge som leppestiften, bare husk å duse den litt innover på leppene så man ikke ender opp med en strek rundt munnen om leppestiften skulle falme. Du er forresten en veldig pen dame! Takk for tips! Når man tegner med liplineren, skal man tegne LITT utenfor "linjene" også duse innover? Eller rett på der man ser fargeskifte? De gangene jeg har prøvd det ut har det enten blitt for smalt i helheten, eller så har jeg sett ut som en klovn .. Åå, tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå