Gjest -J- Skrevet 2. april 2012 #161 Skrevet 2. april 2012 Jeg blingser på J og L. Blir veldig glad om dere presenterer dere. Vær hilset, unge vakre!
Gjest .-L-. Skrevet 2. april 2012 #162 Skrevet 2. april 2012 (endret) Jeg blingser på J og L. Blir veldig glad om dere presenterer dere. Hva tenker du på? Hvor gamle vi er og sån? Blir jo litt smigret :D Endret 2. april 2012 av .-L-.
Gjest .-L-. Skrevet 2. april 2012 #163 Skrevet 2. april 2012 (endret) Hva har du gjort selv? Og hva er for intenst? Jeg kan definitivt være intens, men her snakker jeg bare om ren energi og kroppslig oppførsel, som vil utgjøre en stor forskjell fra en nervøs nice guy og en normal mann, slike ting jenter plukker opp veldig fort. Sjekket opp en dame dame på byn som er en del år eldre enn meg , for lenge siden. Eller hun sjekket meg opp til slutt xD, uansett. L: (L ser inn i øynene på damen) Damen: (Ser vekk) L sier: Hva er galt? Damen sier: Det blir veldig intenst. L sier: Ikke se vekk. Damen: (Ser på L) L sier: Du har veldig vakre øyne. (Hun hadde veldig fine øyne ) L: (Kysser damen) Jeg tror at det for noen kan bli veldig intenst, derfor går jeg ikke så hardt ut lengre . Faktisk har jeg konstruert et slags kraftfelt rundt hodet mitt som fungerer slik at all informasjon og inntrykk som treffer feltet blir transformert til noe positivt før det når hjernen min. Har du drevet med nlp? Endret 2. april 2012 av .-L-. 1
Gjest -J- Skrevet 2. april 2012 #164 Skrevet 2. april 2012 L: (L ser inn i øynene på damen) Selger: (Ser vekk) L sier: Hva er galt? Selger sier: Det blir veldig intenst. L sier: Ikke se vekk. Selger: (Ser på L) L sier: Du har veldig vakre øyne. (Hun hadde veldig fine øyne ) L: (Kysser damen) Har du drevet med nlp? Nice! Sånn skal det gjøres. Høres ut som noe jeg kunne gjort i rett humør. Nei, ikke meg bevisst, men jeg vet hva det er.
Gjest Tidssone Skrevet 2. april 2012 #165 Skrevet 2. april 2012 Vær hilset, unge vakre! Ung? Hohoh. På innsiden ung. På utsiden, øh, *mumle*
Gjest Tidssone Skrevet 2. april 2012 #166 Skrevet 2. april 2012 Hva tenker du på? Hvor gamle vi er og sån? Blir jo litt smigret :D Hvor unge dere er og sånn, kanskje? *trenger noen til å fixe rullatoren min*
Gjest Jim Jones Skrevet 2. april 2012 #168 Skrevet 2. april 2012 (endret) NLP? NoLoserPickup? Ah! *kommep på* NakneLystigePiker! Endret 2. april 2012 av Jim Jones
Gjest .-L-. Skrevet 2. april 2012 #169 Skrevet 2. april 2012 (endret) Ung? Hohoh. På innsiden ung. På utsiden, øh, *mumle* Jeg er litt ung da, er student og 22 år . Så er jeg ikke så veldig handy heller enda :/, med tanke på den "rullatoren" din. Driver å tar "høyere utdanning" så jeg får jo ikke de praktiske egenskapene som de med fagbrev har. Tenkte jeg skulle ta noen forskalings kurs elsn når jeg er ferdig å studere. Er jo sykt handy å kunne pusse opp etc.. Endret 2. april 2012 av .-L-.
Steinar40 Skrevet 2. april 2012 #170 Skrevet 2. april 2012 Er jo sykt handy å kunne pusse opp etc.. Ja, dette er alle kvinners store drøm! Og krav
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #171 Skrevet 2. april 2012 Omtrent alle KAN bli attraktive eller fine om de bare gidder å investere litt mer tid i utseende sitt! Hvis du er av typen som kun bruker 10 min foran speilet for deretter å gå å syte over at du er sååå stygg å kommer til å leve resten av livet i ensomhet, ja da synes jeg ikke særlig mye synd på deg! Begynn å tren, få en fin frisyre (bruk rettetang/krølltang om nødvendig), tenk litt over hva du tar på deg, lær deg hvordan du kan sminke deg fint, ta solarium (om du er bleik), fiks neglene og fremhev det beste ved kroppen din, det du føler du er mest fornøyd med, om du fortsatt ikke føler deg fin da, ja DA kan du begynne å syte..! Jeg bruker selv MASSE tid foran speilet! Jeg elsker å pynte meg og liker å se fin ut, noe som fører til mye positiv oppmerksomhet:) Tror nok at ALLE de jentene som blir sett på som kjempefine/ modell-pene bruker veldig mye tid på å pleie utseende sitt! Vertfall er det slik med alle de jeg kjenner. De blir ikke slik over natta du må bare ha interessen for det, å ikke tenke at det er håpløst. Har flere venninner som klager og klager men som kun bruker 10-15 min på å stelle seg. Ja da kan man ikke akkurat forvente så mye.. Er jo selvfølgelig mange som bare er naturlig pene. Har sminket/ stylet flere av venninne mine før fest, og de har alle blitt positivt overrasket over at de OG kunne se SÅ FINE ut! Er bare å lære seg de rette "teknikkene". Er bare gøy når man får det til. Du kan hvis du vil, så lykke til 1
Gjest .-L-. Skrevet 2. april 2012 #172 Skrevet 2. april 2012 Ja, dette er alle kvinners store drøm! Og krav Tenker det kan være lurt å lære seg litt ja
Gjest .-L-. Skrevet 2. april 2012 #173 Skrevet 2. april 2012 (endret) Omtrent alle KAN bli attraktive eller fine om de bare gidder å investere litt mer tid i utseende sitt! Hvis du er av typen som kun bruker 10 min foran speilet for deretter å gå å syte over at du er sååå stygg å kommer til å leve resten av livet i ensomhet, ja da synes jeg ikke særlig mye synd på deg! Begynn å tren, få en fin frisyre (bruk rettetang/krølltang om nødvendig), tenk litt over hva du tar på deg, lær deg hvordan du kan sminke deg fint, ta solarium (om du er bleik), fiks neglene og fremhev det beste ved kroppen din, det du føler du er mest fornøyd med, om du fortsatt ikke føler deg fin da, ja DA kan du begynne å syte..! Jeg bruker selv MASSE tid foran speilet! Jeg elsker å pynte meg og liker å se fin ut, noe som fører til mye positiv oppmerksomhet:) Tror nok at ALLE de jentene som blir sett på som kjempefine/ modell-pene bruker veldig mye tid på å pleie utseende sitt! Vertfall er det slik med alle de jeg kjenner. De blir ikke slik over natta du må bare ha interessen for det, å ikke tenke at det er håpløst. Har flere venninner som klager og klager men som kun bruker 10-15 min på å stelle seg. Ja da kan man ikke akkurat forvente så mye.. Er jo selvfølgelig mange som bare er naturlig pene. Har sminket/ stylet flere av venninne mine før fest, og de har alle blitt positivt overrasket over at de OG kunne se SÅ FINE ut! Er bare å lære seg de rette "teknikkene". Er bare gøy når man får det til. Du kan hvis du vil, så lykke til Syntes vel egentlig dette innlegget illustrer forskjellen på mannen og kvinnen veldig når det kommer til dette. En mann kan trene seg opp og ha et bra utseende, men det hjelper jo så fint lite om han er helt brødboks. Om han er usikker, mangler sosiale antenner osv så har jo ikke han nubb sjangs. Jeg har inntrykk av at menn generelt ikke bryr seg like mye om hvordan damen oppfører seg. Endret 2. april 2012 av .-L-.
Gjest -J- Skrevet 2. april 2012 #174 Skrevet 2. april 2012 Har sminket/ stylet flere av venninne mine før fest, og de har alle blitt positivt overrasket over at de OG kunne se SÅ FINE ut! Er bare å lære seg de rette "teknikkene". Er bare gøy når man får det til. Seriøst. Driver dere og lurer oss eller? 1
Gjest .-L-. Skrevet 2. april 2012 #175 Skrevet 2. april 2012 (endret) Seriøst. Driver dere og lurer oss eller? Nei det er helt seriøst. På byn/fest så holder det generelt for menn at damene ser deilige ut . Dessuten så skader det ikke å bruke litt tid på utseende slik at man ser oppgegående ut xD. Hvis man ser på det med et økonomisk syn så tjener de langt mer på å ta vare på utseende sitt i alder 20-40 enn å jobbe med personligheten sin Endret 2. april 2012 av .-L-. 1
Silfen Skrevet 2. april 2012 #176 Skrevet 2. april 2012 HVa er det med folk og solarium her inne? Er det å være brun et slags magisk triks? Kanskje det er derfor alle de fine damene bruker så masse kremer og sånt.
belle_ Skrevet 2. april 2012 #177 Skrevet 2. april 2012 HVa er det med folk og solarium her inne? Er det å være brun et slags magisk triks? Kanskje det er derfor alle de fine damene bruker så masse kremer og sånt. Personlig synes jeg alle er penest med litt farge på kroppen. Men det er min mening. Da kan solarium være til god hjelp siden vi ikke har all verdens med sol her i landet. 1
Silfen Skrevet 2. april 2012 #178 Skrevet 2. april 2012 Personlig synes jeg alle er penest med litt farge på kroppen. Men det er min mening. Da kan solarium være til god hjelp siden vi ikke har all verdens med sol her i landet. Og jeg syns fake farge er stygt, solarium er dessuten muligens bidragende til kreft, samt at huden til solariumsbrukere når de blir eldre er ræva. Nå må folk få lov til å gjøre akkurat hva de vil, men å komme her og påstå at det at folk er bleke er en av årsakene til at de er single får meg til å tro at jeg befinner meg i et råsa cotton candy land bebodd av fjortiser med IQ på under middels. 3
belle_ Skrevet 2. april 2012 #179 Skrevet 2. april 2012 Og jeg syns fake farge er stygt, solarium er dessuten muligens bidragende til kreft, samt at huden til solariumsbrukere når de blir eldre er ræva. Nå må folk få lov til å gjøre akkurat hva de vil, men å komme her og påstå at det at folk er bleke er en av årsakene til at de er single får meg til å tro at jeg befinner meg i et råsa cotton candy land bebodd av fjortiser med IQ på under middels. Du må gjerne tro at du har høyere IQ enn meg å alt annet du ønsker å mene, tror ikke det er tilfelle dessverre. Er nok ikke en fjortis heller, siden jeg er godt over 20 år. Jeg synes man ser friskere ut med litt farge. Snakker ikke om misbruk av solarium. Men å vedlikeholde litt frisk farge ved å ta solarium 1-2 ganger i måneden skaper ikke noe falsk orange hudfarge det nei. Alt er visst kreftfremmkallende i disse dager, alt med måte. Skjønner at du sikkert tok deg litt nær av dette. 1
Silfen Skrevet 2. april 2012 #180 Skrevet 2. april 2012 Du må gjerne tro at du har høyere IQ enn meg å alt annet du ønsker å mene, tror ikke det er tilfelle dessverre. Er nok ikke en fjortis heller, siden jeg er godt over 20 år. Jeg synes man ser friskere ut med litt farge. Snakker ikke om misbruk av solarium. Men å vedlikeholde litt frisk farge ved å ta solarium 1-2 ganger i måneden skaper ikke noe falsk orange hudfarge det nei. Alt er visst kreftfremmkallende i disse dager, alt med måte. Skjønner at du sikkert tok deg litt nær av dette. Tar meg nær? Nei kjære deg, hvordan får du noe sånt for deg? Jeg har heller ikke sagt noe om DIN IQ, men jeg skjønner jo at du setter deg over meg sånn som du svarer. Jeg syns bare det er særs merkelig at BRUNFARGE er en av flere avgjørende faktor hos enkelte her inne. Som om man magisk kan forhøye sin kvalitet ved å være falsk. Brune mennesker med en naturlig brunfarge er pent om sommeren, men når solarium og solpudder og spraytan og hva det nå heter er noe som stilles som krav for at et menneske skal være attråverdig, så rister jeg bare på hodet og syns litt synd på dere. OG så sees vi om 20 år og ser hvem som har best hud. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå