Gjest Jim Jones Skrevet 3. april 2012 #181 Skrevet 3. april 2012 Du må gjerne tro at du har høyere IQ enn meg å alt annet du ønsker å mene, tror ikke det er tilfelle dessverre. Er nok ikke en fjortis heller, siden jeg er godt over 20 år. Jeg synes man ser friskere ut med litt farge. Snakker ikke om misbruk av solarium. Men å vedlikeholde litt frisk farge ved å ta solarium 1-2 ganger i måneden skaper ikke noe falsk orange hudfarge det nei. Alt er visst kreftfremmkallende i disse dager, alt med måte. Skjønner at du sikkert tok deg litt nær av dette. La oss snakke om kvaliteten på huden din når du er godt over 40 lille venn
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #182 Skrevet 3. april 2012 Omtrent alle KAN bli attraktive eller fine om de bare gidder å investere litt mer tid i utseende sitt! Hvis du er av typen som kun bruker 10 min foran speilet for deretter å gå å syte over at du er sååå stygg å kommer til å leve resten av livet i ensomhet, ja da synes jeg ikke særlig mye synd på deg! Begynn å tren, få en fin frisyre (bruk rettetang/krølltang om nødvendig), tenk litt over hva du tar på deg, lær deg hvordan du kan sminke deg fint, ta solarium (om du er bleik), fiks neglene og fremhev det beste ved kroppen din, det du føler du er mest fornøyd med, om du fortsatt ikke føler deg fin da, ja DA kan du begynne å syte..! Jeg bruker selv MASSE tid foran speilet! Jeg elsker å pynte meg og liker å se fin ut, noe som fører til mye positiv oppmerksomhet:) Tror nok at ALLE de jentene som blir sett på som kjempefine/ modell-pene bruker veldig mye tid på å pleie utseende sitt! Vertfall er det slik med alle de jeg kjenner. De blir ikke slik over natta du må bare ha interessen for det, å ikke tenke at det er håpløst. Har flere venninner som klager og klager men som kun bruker 10-15 min på å stelle seg. Ja da kan man ikke akkurat forvente så mye.. Er jo selvfølgelig mange som bare er naturlig pene. Har sminket/ stylet flere av venninne mine før fest, og de har alle blitt positivt overrasket over at de OG kunne se SÅ FINE ut! Er bare å lære seg de rette "teknikkene". Er bare gøy når man får det til. Du kan hvis du vil, så lykke til Jeg lurer..hva om man har gjort alle de tingene som på magisk vis skal gjøre en attraktiv da, men så er man singel og stygg likevel? Hva da? Jeg pleier mitt eget utseende, passer på hvordan jeg kler meg og fører meg. Smiler og hilser på folk. Likevel er jeg en singel dame på snart 32 som sitter alene i påsken, igjen. Alle drar til hyttene sine, til hjemstedene sine whatever, jeg sitter fremdeles her. Da hjelper det liksom ikke å sminke seg lengre..
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #183 Skrevet 3. april 2012 Nå vet jo ikke jeg hvordan du ser ut.. men jeg tenker vertfall at det alltid er NOE man kan gjøre bedre Vanskelig for å tro at du ikke får noe som helst form for positiv oppmerksomhet av det motsatte kjønn hvis du faktisk gjør mye av det som er nevnt over? Men forstår frustrasjonen din om du har det slik :/ Er selv singel nå, men ikke av den samme grunnen da...
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #184 Skrevet 3. april 2012 Nå vet jo ikke jeg hvordan du ser ut.. men jeg tenker vertfall at det alltid er NOE man kan gjøre bedre Vanskelig for å tro at du ikke får noe som helst form for positiv oppmerksomhet av det motsatte kjønn hvis du faktisk gjør mye av det som er nevnt over? Du skjønner at krølltang, solarium og manikyr ikke endrer benstruktur, ikke sant? At det ikke endrer kroppsfasong, fettfordelig, øyefasong, hodeform...? 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #185 Skrevet 3. april 2012 Ja selvfølgelig forstår jeg det! Men om det virkelig er SÅ gale så finnes det jo plastisk kirurgi, hvis du ikke er en av dem som er imot det da. Man lever bare en gang, så om man virkelig ønsker å se bra ut så gjør man det meste for å få det til. Mener selv at det ikke skal være nødvendig å måtte gjøre så ekstremt mye med seg selv for å kunne få seg kjæreste. Tror nok ingen er dømt for å leve i ensomhet resten av livet akkurat.. Har du ingen hobbyer/ interesser du kan bruke tiden på så du konstant har noe å gjøre/tenke på? Noe som på en måte kan "erstatte" tomrommet..
Gjest Levitate Skrevet 3. april 2012 #186 Skrevet 3. april 2012 Jeg har hele mitt liv vært bombesikker på at jeg er alt for stygg til å ha kjæreste. Husker når jeg var 14/15/16 år gammel at jeg satt å gråt foran speilet fordi jeg "visste" at jeg kom til å ende opp som en 40 år gammel jomfru med 10 katter. Og tro meg, jeg var så sikker at det ble suicidemateriale. Men plutselig kom det en mann inn i livet mitt og tok hjertet mitt med storm. Og han syns tydeligvis jeg er attraktiv. Så hah! :gjeiper: Det er håp for alle når det er håp for meg, tro meg, jeg snakker ikke tull.
Silfen Skrevet 3. april 2012 #187 Skrevet 3. april 2012 Nå ja. Du har da vist bilde av deg. Jeg vil påstå det er en smuuuule forskjell på fjortiser som er hormonfucka i hodet og mennesker som er reelt mindre attraktive. 1
Gjest Bandit Skrevet 3. april 2012 #188 Skrevet 3. april 2012 Jeg har hele mitt liv vært bombesikker på at jeg er alt for stygg til å ha kjæreste. Husker når jeg var 14/15/16 år gammel at jeg satt å gråt foran speilet fordi jeg "visste" at jeg kom til å ende opp som en 40 år gammel jomfru med 10 katter. Og tro meg, jeg var så sikker at det ble suicidemateriale. Men plutselig kom det en mann inn i livet mitt og tok hjertet mitt med storm. Og han syns tydeligvis jeg er attraktiv. Så hah! :gjeiper: Det er håp for alle når det er håp for meg, tro meg, jeg snakker ikke tull. Duuuuh... Jeg har sett bilde av deg... det er nå ikke slik at HAN ville vært den eneste som ville hatt deg, slik du fremstiller det her. Du er kjempesøt, så jo... du snakker bare tull...
Gjest Levitate Skrevet 3. april 2012 #189 Skrevet 3. april 2012 Nå ja. Du har da vist bilde av deg. Jeg vil påstå det er en smuuuule forskjell på fjortiser som er hormonfucka i hodet og mennesker som er reelt mindre attraktive. Herregud. :gjeiper: Duuuuh... Jeg har sett bilde av deg... det er nå ikke slik at HAN ville vært den eneste som ville hatt deg, slik du fremstiller det her. Du er kjempesøt, så jo... du snakker bare tull... Nei, jeg snakker ikke tull.. Les innlegget engang til og forstå.. Jeg har alltid syntes at jeg er mindre attraktiv og jeg gidder ikke krangle om mitt eget utseende, men i virkeligheten så ser jeg faktisk ikke ut. Dere så bildet? Så dere hvor overredigert det var? Akkurat. Dere har ikke sett meg ordentlig, så dere har egentlig ingen rett til å si at jeg ikke er mindre attraktiv, når jeg selv sier det. Som sagt, så snakker jeg ikke tull. Så vær så snill og ikke diskuter med meg om jeg er mindre attraktiv eller ikke, for det er jeg som vet svaret best. Høres kanskje spydig ut nå, men er ikke det.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #190 Skrevet 3. april 2012 Du må gjerne tro at du har høyere IQ enn meg å alt annet du ønsker å mene, tror ikke det er tilfelle dessverre. Er nok ikke en fjortis heller, siden jeg er godt over 20 år. Jeg synes man ser friskere ut med litt farge. Snakker ikke om misbruk av solarium. Men å vedlikeholde litt frisk farge ved å ta solarium 1-2 ganger i måneden skaper ikke noe falsk orange hudfarge det nei. Alt er visst kreftfremmkallende i disse dager, alt med måte. Skjønner at du sikkert tok deg litt nær av dette. Hudkreft har steget kraftig med økt solariumsbruk i Norge. Det er faktisk snakk om livet. Om man tar solarium 20 minutter 2 ganger i måneden vil man ha brukt opp hele årets kvote for hvor mye sol Helsedirektoratets anbefalinger er for all soleksponering. Når man da soler seg i sommerferien i tillegg vil man være godt over grensen for hva som er anbefalt - og man øker risikoen for hudkreft. Det sykeste av alt er at kampanjer rundt kreft sjeldent har virket, men med engang folk skjønner det blir rynker mye tidligere - og at huden kan eldes mye fortere kutter de det ut Dessuten kan de færreste bare ta sol 2 ganger i måneden og merke forskjell. De fleste(som lett blir farget) har allerede steiket seg sommeren gjennom, og fortsetter med solarium resten av året. Derav økningen i hudkreft.
Gjest Maruwan Skrevet 3. april 2012 #191 Skrevet 3. april 2012 Når noen sier at de ser dumme ut men er smarte, som en del har gjort i denne tråden, betyr det egentlig: "jeg er smart og deilig"?
Gjest Bandit Skrevet 3. april 2012 #192 Skrevet 3. april 2012 Nei, jeg snakker ikke tull.. Les innlegget engang til og forstå.. Jeg har alltid syntes at jeg er mindre attraktiv og jeg gidder ikke krangle om mitt eget utseende, men i virkeligheten så ser jeg faktisk ikke ut. Dere så bildet? Så dere hvor overredigert det var? Akkurat. Dere har ikke sett meg ordentlig, så dere har egentlig ingen rett til å si at jeg ikke er mindre attraktiv, når jeg selv sier det. Som sagt, så snakker jeg ikke tull. Så vær så snill og ikke diskuter med meg om jeg er mindre attraktiv eller ikke, for det er jeg som vet svaret best. Høres kanskje spydig ut nå, men er ikke det. jeg blir ærlig talt litt trist når jeg leser slik. Pene jenter som går rundt og nedvurderer seg selv på det sterkeste. 1
Gjest Levitate Skrevet 3. april 2012 #193 Skrevet 3. april 2012 Jeg ble mer trist over å bli kalt for en hormonforstyrret "FJORTIS" når jeg egentlig er en psykisk syk kvinne som alltid har sett på meg selv som et misfoster. Personen som skrev det over her kunne like godt slengt kommentaren "stygg" i trynet på meg. :gjeiper:
Gjest Bandit Skrevet 3. april 2012 #194 Skrevet 3. april 2012 Jeg ble mer trist over å bli kalt for en hormonforstyrret "FJORTIS" når jeg egentlig er en psykisk syk kvinne som alltid har sett på meg selv som et misfoster. Personen som skrev det over her kunne like godt slengt kommentaren "stygg" i trynet på meg. :gjeiper: Enig at den var drøy, men det er nok mange som sliter med å forstå hvorfor du tenker så vondt om deg selv.
Gjest Levitate Skrevet 3. april 2012 #195 Skrevet 3. april 2012 Enig at den var drøy, men det er nok mange som sliter med å forstå hvorfor du tenker så vondt om deg selv. I stedet for å komme med den klassiske "hadde forstått det om du virkelig visste hvor stygg jeg var" kommentaren, så kan jeg heller si at det krever litt lære innenfor psykologi vil jeg tro. Men men. Vi lar den diskusjonen ligge.
Gjest Bandit Skrevet 3. april 2012 #196 Skrevet 3. april 2012 Vi lar den diskusjonen ligge. Da respekterer jeg selvsagt det.
Silfen Skrevet 3. april 2012 #197 Skrevet 3. april 2012 Jeg ble mer trist over å bli kalt for en hormonforstyrret "FJORTIS" når jeg egentlig er en psykisk syk kvinne som alltid har sett på meg selv som et misfoster. Personen som skrev det over her kunne like godt slengt kommentaren "stygg" i trynet på meg. :gjeiper: Det er mulig du utbasunerer at du er psyk, men jeg har iallfall ikke sett det. Derimot er det helt normalt at fjortiser har et forvrengt selvbilde.
Gjest Levitate Skrevet 3. april 2012 #198 Skrevet 3. april 2012 Det er mulig du utbasunerer at du er psyk, men jeg har iallfall ikke sett det. Derimot er det helt normalt at fjortiser har et forvrengt selvbilde. Er nok normalt at fjortiser har et forvrengt selvbilde, ja. Så det betyr at jeg er en fjortis fordi jeg finner meg selv lite attraktiv? Alle med lav selvtillit som mener de selv er lite attraktive, er fjortiser? Faen altså, å poste et bilde av seg selv på dette forumet er lite lurt. Plutselig er man fjortis. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. :gjeiper: 1
Ramona Skrevet 3. april 2012 #199 Skrevet 3. april 2012 Er nok normalt at fjortiser har et forvrengt selvbilde, ja. Så det betyr at jeg er en fjortis fordi jeg finner meg selv lite attraktiv? Alle med lav selvtillit som mener de selv er lite attraktive, er fjortiser? Faen altså, å poste et bilde av seg selv på dette forumet er lite lurt. Plutselig er man fjortis. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. :gjeiper: Jeg synes du overreagerer. Du nevnte jo selv at du følte at du var for uattraktiv til å noen gang finne en kjæreste, da du var 14-16 år. Derav fjortiskommentaren. Tror ikke Silfen mente t du er det nå. Dessuten, forstår jeg ikke hvorfor du blir sint når folk prøver å si at du slettes ikke er uattraktiv, men ganske så søt og pen! I tillegg, så er det vanskelig for oss å vite at du er psykisk syk, når du er en anonym person bak et tastatur. Ingen har ønsket å fornærme deg Men greit. Vil du føle deg stygg, så værsågod. Dette er forøvrig et godt eksempel på hvor mye attraktivitet/uattraktivitet ligger i hodet. 1
Gjest Levitate Skrevet 3. april 2012 #200 Skrevet 3. april 2012 Jeg synes du overreagerer. Du nevnte jo selv at du følte at du var for uattraktiv til å noen gang finne en kjæreste, da du var 14-16 år. Derav fjortiskommentaren. Tror ikke Silfen mente t du er det nå. Dessuten, forstår jeg ikke hvorfor du blir sint når folk prøver å si at du slettes ikke er uattraktiv, men ganske så søt og pen! I tillegg, så er det vanskelig for oss å vite at du er psykisk syk, når du er en anonym person bak et tastatur. Ingen har ønsket å fornærme deg Men greit. Vil du føle deg stygg, så værsågod. Dette er forøvrig et godt eksempel på hvor mye attraktivitet/uattraktivitet ligger i hodet. Selvfølgelig er det ikke lett å forstå for andre, men tro meg, jeg er ikke den eneste som sitter med den følelsen av å føle meg lite attraktiv, jeg er en av de få som tør å innrømme at jeg virkelig føler meg fæl. Jeg blir ikke sint, langt ifra. Blir rørt når jeg leser slikt, men blir frustrert fordi dette plutselig handlet om meg etter at jeg skrev et helt normalt innlegg som svar til tråden. Og jeg er egentlig ikke så glad i å få komplimenter fra ukjente (ironisk at jeg da la ut bilde av meg selv, men er man impulsiv så er man impulsiv...), derfor fremstår jeg sikkert som en smule sint. Så kan vi vennligst la det ligge? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå