Følelsesmenneske Skrevet 25. mai 2012 #301 Del Skrevet 25. mai 2012 Huff, eksamenstid og greier her så har nesten ikke hatt tid til å følge med på kosthold eller trene så mye som jeg burde. Neste fredag er siste eksamen! Men vekta viste 75,2 kg i dag så jeg har gått ned 300 gram siden sist Sakte men sikkert! Godt jobbet alle sammen! Og husk, hvis man feiler har man alltids mulighet til å starte på nytt. Ikke la det dra deg så langt ned at du bare feiler enda mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazyparrotwoman Skrevet 26. mai 2012 #302 Del Skrevet 26. mai 2012 nå er det fredag og jeg veiet meg før jeg hoppet i dysjen. fredag den 11 mai veide jeg 80kg blank og i dag den 18 mai veide jeg 78.5 jeg har spist bare sunn mat og holdt meg til 1400-1500 kalorier til dagen masse frukt og grønt, sunne middager, og litt mindre porsjoner en jeg pleier når det er litt mer fete middager, og musli og et eple til frokost, banan til lunsj, bare vann til drikke! og til kvelds har jeg spist blåbær, jordbær, vannmelon, eple, druer, og annet lignende. jeg har også trent, en lang tur til dagen, og vekter hjemme, gått bevist trapper og også jogget opp trappene veide meg i går og da var jeg nede i 77.6kg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. mai 2012 #303 Del Skrevet 27. mai 2012 Nå skjønner jeg ingenting!! Veide meg av en eller annen grunn i mårrest, bare for å se om det hadde gitt resultater at jeg nesten ikke har spist snop i helga, forutenom en sjokolade og noen flak potetgull, som er LITE for meg å være.. På fredagen veide jeg 69,1 kg, og i dag 68,1!! Ett kg! Går det an? Veier meg alltid på samme vekten, på samme tidspunkt, altså når jeg står opp i syvtiden, uten klær og etter jeg har vært på do. I tillegg har jeg ikke akkurat spist vanndrivende mat. Har spist tacopizza og nachos.. Men det går da ikke an å gå ned ett kg i fett på to dager? Gikk halvannen time tur på fredag og jogget i går, med andre ord ikke noen ekstremaktiviteter, bare det jeg gjør til vanlig.. Er dermed spent på om vekta fortsatt viser så lite kommende fredag!! Har noen opplevd det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katniss Skrevet 27. mai 2012 #304 Del Skrevet 27. mai 2012 Svingte opp igjen til 61.0 kg. Har sittet og gomlet hele siste uka mens jeg har lest til eksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #305 Del Skrevet 27. mai 2012 eksamenslesning = fetende altså de som går 2 år på yrkes fag og ut i lære er jo igjennomsnitt tynnere en skole nerdene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 27. mai 2012 #306 Del Skrevet 27. mai 2012 Glemte å skrive inn på fredag, men veier 83,4 - dvs 100 gram ned :gjeiper: Heldigvis er det lite annet enn salat som frister i varmen, så vi får håpe det ser bedre ut til fredag igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måndagsbarn Skrevet 28. mai 2012 #307 Del Skrevet 28. mai 2012 Har endelig begynt å gå ned, selv om det går trått:) jeg veier for tiden over 112 kg.. det er masse altså. Men har gått ned 1 kg fra 113 den siste uken. Jeg holder veldig på vann, så reellt sett veier jeg nok rundt 111-110. Satser på å være på 100 når jeg flytter til Norge i August, slik at den -virkelige- jobben kan begynne med å komme meg ned til 70 kg! Da blir det vekter og intervalltrening, og KK-løpet i september:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måndagsbarn Skrevet 28. mai 2012 #308 Del Skrevet 28. mai 2012 btw - noen som har god næringsinfo på moreller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Impreza Skrevet 28. mai 2012 #309 Del Skrevet 28. mai 2012 Hiver meg med her! Jeg startet på torsdag og veide da 108 kg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måndagsbarn Skrevet 28. mai 2012 #310 Del Skrevet 28. mai 2012 Hiver meg med her! Jeg startet på torsdag og veide da 108 kg Stå på! Hva gjør du for å gå ned? Jeg veier enda mer enn deg, så tenk at for mange er du slank! hihi:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katniss Skrevet 28. mai 2012 #311 Del Skrevet 28. mai 2012 Også er eksamens perioden over for denne gang. Tenkte jeg skulle starte Jillian Micahels Body Revolution. Noen av dere som har trent den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naun Skrevet 28. mai 2012 #312 Del Skrevet 28. mai 2012 Hiver meg på! hadde vært fint å gå ned 10 kg, og forumer som dette holder motivasjonen oppe. Har allerede gått ned 2 kg, så er egentlig bare 8 kg igjen! Skal på trening snart med ei venninne. Planen er å gå i 10 minutter og deretter jogge 10-20 minutter, etter det er det styrke for lår og rumpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 28. mai 2012 #313 Del Skrevet 28. mai 2012 Næringsinnhold moreller btw - noen som har god næringsinfo på moreller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Impreza Skrevet 28. mai 2012 #314 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Stå på! Hva gjør du for å gå ned? Jeg veier enda mer enn deg, så tenk at for mange er du slank! hihi:) Jeg skal ned fordi jeg skal komme inn i brudekjolen min til august (skal fortsette lengre enn det altså), og for å få bedre selvtillit. Planlegger også etterhvert å få barn og jeg vil ikke være så overvektig da jeg blir gravid pga større sjangs for komplikasjoner.. Tror nok ikke jeg er "slank" i forhold til deg jeg er ikke særlig høy.. 165 cm. Hvor tung var du da du begynte? Kan hende det står et annet sted i denne tråden, men orker ikke begynne å lete, hehe Endret 28. mai 2012 av Impreza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måndagsbarn Skrevet 28. mai 2012 #315 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg skal ned fordi jeg skal komme inn i brudekjolen min til august (skal fortsette lengre enn det altså), og for å få bedre selvtillit. Planlegger også etterhvert å få barn og jeg vil ikke være så overvektig da jeg blir gravid pga større sjangs for komplikasjoner.. Tror nok ikke jeg er "slank" i forhold til deg jeg er ikke særlig høy.. 165 cm. Hvor tung var du da du begynte? Kan hende det står et annet sted i denne tråden, men orker ikke begynne å lete, hehe Gratulerer med giftemålet! Spennende Jeg er faktisk bare 1 cm høyere enn deg Så jeg er en liten tønne for tida:D Jeg har vel ikke skrevet her hvor mye jeg veide når jeg begynte, men har vært oppe i 117 på det verste. Nå begynner det å gå rette veien (igjen, jeg gikk ned 8kg før jul som jeg la på meg igjen etter en sykdomsperiode). Kjører du noen spesiell diett, trener du osv.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 28. mai 2012 #316 Del Skrevet 28. mai 2012 Slenger meg på! veide 77 kg den 10 mai. Da jeg veide meg 22 mai hadde jeg gått ned 4 kg MASSE trening og viljestyrke som skulle til. Planen er å komme meg under 60 kg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Impreza Skrevet 28. mai 2012 #317 Del Skrevet 28. mai 2012 Gratulerer med giftemålet! Spennende Jeg er faktisk bare 1 cm høyere enn deg Så jeg er en liten tønne for tida:D Jeg har vel ikke skrevet her hvor mye jeg veide når jeg begynte, men har vært oppe i 117 på det verste. Nå begynner det å gå rette veien (igjen, jeg gikk ned 8kg før jul som jeg la på meg igjen etter en sykdomsperiode). Kjører du noen spesiell diett, trener du osv.? Takk Går foreløpig ikke på noen spesiell diett, men prøver å holde kcal-nivået nede. Har begynt å trene igjen, jeg sykler og tar litt styrke. Til uka skal jeg hive meg med på spinning igjen. Hva med deg, trening og diett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Girly Skrevet 28. mai 2012 #318 Del Skrevet 28. mai 2012 Henger meg på her, i dag viste vekten 83 kg blank! Begynte på 84 kg for snart 3 uker siden Prøver å trene på treningsenteret, spise sunnere og drikke fun light eller saft. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 28. mai 2012 Forfatter #319 Del Skrevet 28. mai 2012 Hiver meg med her! Jeg startet på torsdag og veide da 108 kg Hiver meg på! hadde vært fint å gå ned 10 kg, og forumer som dette holder motivasjonen oppe. Har allerede gått ned 2 kg, så er egentlig bare 8 kg igjen! Skal på trening snart med ei venninne. Planen er å gå i 10 minutter og deretter jogge 10-20 minutter, etter det er det styrke for lår og rumpe! Slenger meg på! veide 77 kg den 10 mai. Da jeg veide meg 22 mai hadde jeg gått ned 4 kg MASSE trening og viljestyrke som skulle til. Planen er å komme meg under 60 kg. Henger meg på her, i dag viste vekten 83 kg blank! Begynte på 84 kg for snart 3 uker siden Prøver å trene på treningsenteret, spise sunnere og drikke fun light eller saft. alle sammen Og masse lykke til! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 29. mai 2012 #320 Del Skrevet 29. mai 2012 Stå på folkens! Jeg skal veie meg på fredag. Er noen uker siden jeg sist veide meg, så det blir spennende Utgangspunkt er 112 kg altså.. Så vi får se da, om det er noen endringer Prøver å drikke masse vann gjennom dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå