Gjest Million Skrevet 21. mars 2012 #341 Skrevet 21. mars 2012 Golddiggere går vel stort sett etter de som er ute etter å spandere i stor stil, så hvis du ikke er av den typen tror jeg ikke du har noe å frykte :-) 2
Gjest .-L-. Skrevet 21. mars 2012 #342 Skrevet 21. mars 2012 (endret) Hææææ? Du tror i utgangspunktet at en dame synes det er helt greit at en fyr som ser ut som et takras legger an på henne? Nå nei, vi har krav til utseende vi også. Du må huske på, det er ikke bare regnet som skal gjøre oss våte. Se på videoen på forrige side du . Kanskje du forstår at ikkje alle har et like strengt krav til utseende som deg. Det finnes andre måter å tenne en dame på enn med bare ha et bra utseende. Hvis ikkje du tror meg så foreslår eg at du tar en kjønnsopperasjon og går ut å sjekker damer før du utaler deg Endret 21. mars 2012 av .-L-.
Gjest "gjest" Skrevet 21. mars 2012 #343 Skrevet 21. mars 2012 Se på videoen på forrige side du . Kanskje du forstår at ikkje alle har et like strengt krav til utseende som deg. Det finnes andre måter å tenne en dame på enn med bare ha et bra utseende. Hvis ikkje du tror meg så foreslår eg at du tar en kjønnsopperasjon og går ut å sjekker damer før du utaler deg Ikke interessert i å se noe video, er interessert i å diskutere hvorfor menn kan avfeie stygge kvinner, mens kvinnene ikke har samme privilegium, nemlig å avvise stygge menn. 1
Gjest .-L-. Skrevet 21. mars 2012 #344 Skrevet 21. mars 2012 (endret) Ikke interessert i å se noe video, Det forstår eg, for den beviser at du har feil. er interessert i å diskutere hvorfor menn kan avfeie stygge kvinner, mens kvinnene ikke har samme privilegium, nemlig å avvise stygge menn. Dere må da få afeie menn like mye som vi afeier damer vi ikkje er tiltrukket av, kem har sakt noe annet? Du dikter opp dine egne sannheter. Realiteten er at når man tenker i flertall, Så er utseende viktigere hos kvinnen en mannen. Hvorfor tror du at dere bruker masse penger på shampo, sminke, neilelakk, klær, sko og whatever. Trenger bare å tenke logisk så sier dette seg selv. Endret 21. mars 2012 av .-L-. 2
pinar Skrevet 21. mars 2012 #345 Skrevet 21. mars 2012 Det er jo ganske vanlig å spørre folk hva de jobber med da.. uten at det betyr at man er ute etter pengene til vedkommende. 2
Gjest "gjest" Skrevet 21. mars 2012 #346 Skrevet 21. mars 2012 Det forstår eg, for den beviser at du har feil. Dere må da få afeie menn like mye som vi afeier damer vi ikkje er tiltrukket av, kem har sakt noe annet? Du dikter opp dine egne sannheter. Realiteten er at når man tenker i flertall, Så er utseende viktigere hos kvinnen en mannen. Hvorfor tror du at dere bruker masse penger på shampo, sminke, neilelakk, klær, sko og whatever. Trenger bare å tenke logisk så sier dette seg selv. Du her: Hvis utseende ikkje hadde vært et kriterie for meg hadde eg sakt ja takk , men kvinner har det nokk litt annerledes enn oss ja, det kan eg være enig i. http://www.youtube.com/watch?v=mo6jUXEpECI Eksempel på brilliant markedsføring..
Gjest .-L-. Skrevet 21. mars 2012 #347 Skrevet 21. mars 2012 (endret) Kor har eg skrevet at du ikkje kan avfeie de du vil? Endret 21. mars 2012 av .-L-.
Gjest "gjest" Skrevet 21. mars 2012 #348 Skrevet 21. mars 2012 Eg har fremdeles ikkje sakt at du ikkje kan avfeie de du vil. Takk for at du gir meg lov til å bruke egne rettigheter.
Gjest .-L-. Skrevet 21. mars 2012 #349 Skrevet 21. mars 2012 (endret) At du velger å lage eventyr ut av hva folk skriver for være din sak , eg blir bare irritert når du sier eg skriver ting eg ikkje har skrevet. Crazy dame tolke syndrom , skrev forresten en tråd om det. Syntes den er veldig fin. Eg lider forresten av "å ha rett syndromet" Endret 21. mars 2012 av .-L-. 1
Gjest "gjest" Skrevet 21. mars 2012 #350 Skrevet 21. mars 2012 At du velger å lage eventyr ut av hva folk skriver for være din sak , eg blir bare irritert når du sier eg skriver ting eg ikkje har skrevet. Crazy dame tolke syndrom , skrev forresten en tråd om det. Syntes den er veldig fin. Eg lider forresten av "å ha rett syndromet" Du kan jo ikke si noe annet når jeg tok deg i å ha en moral for menn og en annen for kvinner.
Gjest .-L-. Skrevet 21. mars 2012 #351 Skrevet 21. mars 2012 (endret) Du kan jo ikke si noe annet når jeg tok deg i å ha en moral for menn og en annen for kvinner. Det er ikkje moral , det er slik virkeligheten er. Menn ser mer på utseende enn kvinner når man tenker i flertall og ikkje individuelt. Hadde du vært mann og sjekket opp damer så hadde du hatt same oppfatning som meg xD. Dette er igjen ganske logisk. Tror du det hjelper å se bra ut som mann om man ikkje kan fikse ting i livet. Ka skjer dersom det oppstår en krise og pretty boyen går helt emo. Damer vektlegger også ting som dette , blir feil av meg å fortelle deg dette, men xD, virker som du glemmer det helt. Endret 21. mars 2012 av .-L-.
Gjest "gjest" Skrevet 21. mars 2012 #352 Skrevet 21. mars 2012 Det er ikkje moral , det er slik virkeligheten er. Menn ser mer på utseende enn kvinner. Hadde du vært mann og sjekket opp damer så hadde du hatt same oppfatning som meg xD. Ja, kvinner er mer tilgivende når det kommer til menns utseende enn omvendt, ja, men det er ikke det samme som at en feit jævel kan drive og legge an på en tierdame. Eller en hvilken som helst dame som ser bedre ut enn ham, for vi vil jo helst ha en som er likere vi også, på samme vis som menn. Men når vi blir kjent og sånn, dvs hvis kjemien er der, kan vi gidde å bli bedre kjent. Dette er igjen ganske logisk. Tror du det hjelper å se bra ut som mann om man ikkje kan fikse ting i livet. Jeg har sett en del pene menn la kvinnene gjør alt for seg, pga de har ti tommeltotter/uinteressert i å jobbe. Ka skjer dersom det oppstår en krise og pretty boyen går helt emo. Damer vektlegger også ting som dette , blir feil av meg å fortelle deg dette, men xD, virker som du glemmer det helt. Så lenge han fremdeles er pen og har sitt gode humør så tror jeg ikke en stilendring vil gjøre noe for en kvinne.
Gjest .-L-. Skrevet 21. mars 2012 #353 Skrevet 21. mars 2012 Ja, kvinner er mer tilgivende når det kommer til menns utseende enn omvendt, ja, men det er ikke det samme som at en feit jævel kan drive og legge an på en tierdame. Eller en hvilken som helst dame som ser bedre ut enn ham, for vi vil jo helst ha en som er likere vi også, på samme vis som menn. Men når vi blir kjent og sånn, dvs hvis kjemien er der, kan vi gidde å bli bedre kjent. Han i videon sitter i rullestol å gjør det du sier . Det er jo selvfølgelig mange damer som aviser han, men det er mange som blir sjarmert og faller for han. Eg har og sett en del fine damer med... mindre fine menn, så det skjer nokk begge veier, dog eg har absolutt sett flest fine damer med menn som ikkje er like fine utseende messig. Jeg har sett en del pene menn la kvinnene gjør alt for seg, pga de har ti tommeltotter/uinteressert i å jobbe. Det har eg og sett. Sån eg tolker det så er disse damene akuratt slik som meg , de liker å ha kontrollen og så lenge mannen tilpasser seg så går jo det fint. To dominante personligheter hvor ingen kan tilpasse seg går ikkje, det blir kræsh and burn xD. Så lenge han fremdeles er pen og har sitt gode humør så tror jeg ikke en stilendring vil gjøre noe for en kvinne. Det kommer vel egentlig ann på om det er hun som er sjefen i forholdet eller ikkje. Dersom det er hun som har kontrollen så passer jo det henne fint at hun kan styre mannen rundt som hun vil. For en dame som vil ha en mann som faktisk kan ta kontroll og være en "stolpe" i forholdet så er alternativet over lite akutellt tenker eg. 1
Gjest "gjest" Skrevet 21. mars 2012 #354 Skrevet 21. mars 2012 Bare veike mennesker driver og kontrollerer partneren sin.
Steinar40 Skrevet 21. mars 2012 #355 Skrevet 21. mars 2012 Joda, det fortjener hun. Men nå snakker jeg om tilfeller det går _lang tid_ med enveiskjøring. Om du f. eks dater noen 10-20 ganger og hun ikke er i nærheten av å ta noe initiativ eller gjøre noe for deg, så sier det seg selv at man kanskje gir litt mer av seg selv enn det smaker. Ja, men det går fortsatt an å ta det opp som et konkret problem. Og ikke bare kutte.
Gjest .-L-. Skrevet 21. mars 2012 #356 Skrevet 21. mars 2012 (endret) Bare veike mennesker driver og kontrollerer partneren sin. Damer som kontrollerer partneren sin, er de veike også? Forøvrig , så er eg for en veldig demokratisk stil, eg liker også svært dårlig å bli kontrollert. Endret 21. mars 2012 av .-L-.
Gjest "gjest" Skrevet 21. mars 2012 #357 Skrevet 21. mars 2012 Damer som kontrollerer partneren sin, er de veike også? Forøvrig , så er eg for en veldig demokratisk stil, eg liker også svært dårlig å bli kontrollert. Begrepet partner er kjønnsnøytralt. Hva ved det er det du ikke forstår? 1
Gjest Tidssone Skrevet 21. mars 2012 #358 Skrevet 21. mars 2012 Er det ikke bare å la vær å bruke penger på damer? Problem solved. 1
Gjest -J- Skrevet 21. mars 2012 #359 Skrevet 21. mars 2012 Om du mener kvinnekampen har gått for langt, så står du selvsagt fritt til å opprette en forening, eller å demonstrere eller lignende Om denne tråden runder 30 sider, så skal jeg vurdere det. Men jeg kan ikke si jeg har noe å klage på, så det skjer nok neppe. Sinte feminister er underholdning for meg, ikke et irritasjonsmoment.
Pene sko... Skrevet 21. mars 2012 #360 Skrevet 21. mars 2012 (endret) Jeg lurer nesten på om jeg skal spørre mine foreldre om forskudd på arv. Hvis dette går inn skal jeg begynne å presentere meg med fullt navn på min sukker-profil. Let the game begin. Hahaha! :gjeiper: : Endret 21. mars 2012 av Pene sko...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå