melly666 Skrevet 22. mars 2012 #221 Skrevet 22. mars 2012 Som 160 er min gutt på ~ 170 helt perfekt, selv når jeg har høye hæler. Heck, hadde han vært 160 kunne vi vært søte og små sammen Han virker forøvrig ikke å ha noen komplekser med det selv, og han har tilogmed blitt sjekket opp på byen et par ganger, selv om han sjeldent er ute og aldri tar initativ selv
Ramona Skrevet 22. mars 2012 #222 Skrevet 22. mars 2012 Tanken har ikke slått deg at menn har samme problemet? Nei, det har det ikke. Hvorfor ikke? Fordi jeg mente ikke om han kommer til å like meg, men det faktum at jeg prøver meg. Jenter tenker ikke på samme måte: "åh, så dumt at han sjekker meg opp, for jeg hadde tenkt å sjekke han opp!". Ikke ofte, i allefall. 1
Gjest Bandit Skrevet 22. mars 2012 #223 Skrevet 22. mars 2012 Hvis du som kvinne har bemerkelesverdig mange karaktertrekk som oftere opptrer hos menn enn hos kvinner, er du mandig. Men jeg ser ikke at høyde skal være et av de trekkene. Den mest feminine jenta jeg vet om er høyere enn meg på høye hæler.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #224 Skrevet 22. mars 2012 Nei, det har det ikke. Hvorfor ikke? Fordi jeg mente ikke om han kommer til å like meg, men det faktum at jeg prøver meg. Jenter tenker ikke på samme måte: "åh, så dumt at han sjekker meg opp, for jeg hadde tenkt å sjekke han opp!". Ikke ofte, i allefall. ?? Jeg tviler på at det finnes mange menn som har noe imot å bli sjekket opp. Det er selvsagt ikke noe enklere for menn å ta initiativ. Jeg tror du bare unnskylder din egen feighet 2
Okapi Skrevet 22. mars 2012 #225 Skrevet 22. mars 2012 Lurer litt jeg og. Har forsåvidt avvist noen her og der, men da har det vært fordi jeg har funnet dem utiltalende på et eller annet vis, ikke fordi jeg har noe imot jenter som sjekker. :gjeiper:
Gjest .-L-. Skrevet 23. mars 2012 #226 Skrevet 23. mars 2012 (endret) ?? Jeg tviler på at det finnes mange menn som har noe imot å bli sjekket opp. Det er selvsagt ikke noe enklere for menn å ta initiativ. Har ikkje noe imot å bli sjekket opp , men eg har egentlig dårlig erfaringer med damer som skal sjekke meg opp. Det har ikkje vært noe bra asso , de kom der og var frekke og innpåslitne. De var ikkje hyggelige og heller ikkje spesielt gøye. Problemet for oss menn er jo at siden alle menn faktisk aktiv gjør en innsats for damene må alle menn gjøre denne innsatsen for ellers blir man sittende alene. De som ikkje gjør noe får heller ingenting. Hvis alle menn hadde gått i sjekkestreik så er eg ganske sikker på at vi hadde fått hørt at vi var feige osv. Det artige hadde jo vært at damene faktisk ha måttet ha tatt det første skrittet for at det skulle skjedd noe. Endret 23. mars 2012 av .-L-. 1
Gjest Bandit Skrevet 23. mars 2012 #227 Skrevet 23. mars 2012 Har aldri hatt noe problem med å bli sjekket opp. Faktisk er det større sjanse for at jeg lar meg rive med, og ønsker å bli bedre kjent, nettopp fordi hun har tatt det første skrittet.
Gjest imli Skrevet 23. mars 2012 #228 Skrevet 23. mars 2012 Kva vil det eigentleg seie og verte "sjekka opp"? Kva er forskjellen på at nokon pratar med deg og at dei sjekkar deg opp? Heilt seriøst altså...
Steinar40 Skrevet 23. mars 2012 #229 Skrevet 23. mars 2012 Kva vil det eigentleg seie og verte "sjekka opp"? Kva er forskjellen på at nokon pratar med deg og at dei sjekkar deg opp? Heilt seriøst altså... Ja, ganske morsomt akkurat dette hehe De fleste kvinner tror nok at de blir sjekket opp når en mann prater til henne Men som også gjør det (enda) vanskeligere for en mann å prate med kvinner i dette landet.
Longgone Skrevet 23. mars 2012 #230 Skrevet 23. mars 2012 Jeg ser ikke et problem med lave gutter, men nå er jeg jo bare knappe 160 selv da... Min er 178, perfekt høyde for meg
Gjest imli Skrevet 23. mars 2012 #231 Skrevet 23. mars 2012 Ja, ganske morsomt akkurat dette hehe De fleste kvinner tror nok at de blir sjekket opp når en mann prater til henne Men som også gjør det (enda) vanskeligere for en mann å prate med kvinner i dette landet. Nja. Eg ser ikkje på det som sjekking at ein mann pratar med meg og viser interesse for meg. Eg prøver i alle fall å prate og vise interesse for dei når eg møter nye folk, menn som kvinner... Men kva ER sjekking då? At nokon viser deg oppmerksemd kan jo vera normal høflegheit?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 23. mars 2012 #232 Skrevet 23. mars 2012 Nja. Eg ser ikkje på det som sjekking at ein mann pratar med meg og viser interesse for meg. Eg prøver i alle fall å prate og vise interesse for dei når eg møter nye folk, menn som kvinner... Men kva ER sjekking då? At nokon viser deg oppmerksemd kan jo vera normal høflegheit? Hva som er sjekking og ikke ligger vel i intensjonen for hvorfor han kom bort til deg. Og den vet man vel egentlig ikke før samtalen er over? Og så spørs det vel hva det blir snakket om. Hvis en kommer bort til meg og vil prat eom den siste boka han leste, så anser jeg ikke det so sjekking akkurat. Men hvis han er veldig interessert i meg, stiller spørsmål om meg, og at jeg samtidig får et inntrykk av at han prøver å fremstille seg selv på best mulog måte, så kan det være sjekking.
Steinar40 Skrevet 23. mars 2012 #233 Skrevet 23. mars 2012 (endret) Nja. Eg ser ikkje på det som sjekking at ein mann pratar med meg og viser interesse for meg. Eg prøver i alle fall å prate og vise interesse for dei når eg møter nye folk, menn som kvinner... Men kva ER sjekking då? At nokon viser deg oppmerksemd kan jo vera normal høflegheit? Jeg vil si at sjekking er når mannen forsøker å få til mer kontakt med kvinnen på et senere tidspunkt. Avsluttes samtalen med intet forslag til et nytt treff senere, og dermed ingen mer kontakt, så kan ikke jeg se at det er noe sjekking med i bildet. Endret 23. mars 2012 av Steinar40
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 23. mars 2012 #234 Skrevet 23. mars 2012 jeg er 1.89, men skulle ideelt sett vært 3 cm lavere, synes nå jeg. Men misfornøyd, det er jeg ikke. Blir nesten forarget her, 189 er en kjempefin høyde. :-P Jeg dater bare menn med høyde fra 185 cm og oppover.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #235 Skrevet 23. mars 2012 Har vært sammen med en på 165, ser ikke problemet med høyden. Synes det er veldig rart at noen vil avskrive alle under 180. 2
Gjest Tidssone Skrevet 23. mars 2012 #236 Skrevet 23. mars 2012 Har vært sammen med en på 165, ser ikke problemet med høyden. Synes det er veldig rart at noen vil avskrive alle under 180. Hoho. Ser ikke for meg at menn som er femten cm lavere enn meg står i kø for å få en date.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #237 Skrevet 23. mars 2012 Jeg kan forstå at du på 180 vil ha høyere menn, men jeg synes det er litt rart at jenter på 160-ish ikke er åpne for å date menn ned mot deres egen høyde. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #238 Skrevet 23. mars 2012 Jeg er 186. Trives med det, da jeg liker svært godt å se ned på folk. ;D
Gjest Tidssone Skrevet 24. mars 2012 #239 Skrevet 24. mars 2012 Jeg kan forstå at du på 180 vil ha høyere menn, men jeg synes det er litt rart at jenter på 160-ish ikke er åpne for å date menn ned mot deres egen høyde. Jeg har datet menn som har vært lavere enn meg selv. Ikke voldsomt mye, men noen cm. Har noen ganger ønsket at jeg var 1.60.
Steinar40 Skrevet 24. mars 2012 #240 Skrevet 24. mars 2012 Jeg har datet menn som har vært lavere enn meg selv. Ikke voldsomt mye, men noen cm. Har noen ganger ønsket at jeg var 1.60. Jeg vil anta at det er sånn ca like uheldig for kvinner å være over 180 cm som det er for menn å være under 170 cm. Vi er alle barn av vår natur.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå