Sailor Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #181 Del Skrevet 14. juni 2012 Du får bare prøve deg frem. Kan jo hende du bare hadde litt ekstra magesyre den dagen Ja, får gjøre det. Takk for tipset forresten =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #182 Del Skrevet 14. juni 2012 Du er også flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #183 Del Skrevet 15. juni 2012 Yiiiihaaaaaa I går løp jeg 5 km på 34:58!!!!! Hadde satt mål på 36 minutter. Nå er jeg ikke langt unna altså :D Fikk dog noen sure oppstøt, men ikke i nærheten av det jeg fikk på onsdag. Uansett så er jeg suuuperfornøyd! I dag skal jeg altså trene to ganger. Lurer på hvordan det går :frown: Skal nemlig trene med PT-en min som snakket et eller annet med trapper!!? Tror vi skal løpe opp og ned noen trapper. Og så lurte søstra mi på om jeg ville trene med henne senere og det sa jeg ja til! Så blir nok en hard økt med PT-en min og så skal jeg jogge etterpå. Spiste i går: Frokost: Grov rundtsykke + Espresso iskaffe Lunsj: Salat Mellommåltid: Pære Middag: Supersunn lasagne som jeg jeg fant på fitnessbloggen Tenker jeg trener i morgen + søndag også. Bare joggeturer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 15. juni 2012 #184 Del Skrevet 15. juni 2012 Går så bra så! Bare pass på å få i deg noe energi mellom øktene! Flinking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #185 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Legger ut bilde av magen når jeg ikke strammer. Behøver nok litt mer muskler ja. Takk PiaLill Endret 15. juni 2012 av Sailor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 15. juni 2012 #186 Del Skrevet 15. juni 2012 Du ser jo FANTSTISK ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #187 Del Skrevet 15. juni 2012 Du ser jo FANTSTISK ut! Søt! Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 15. juni 2012 #188 Del Skrevet 15. juni 2012 Flott mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 16. juni 2012 Forfatter #189 Del Skrevet 16. juni 2012 Takk maja :D i går spiste jeg: frokost: 2 ryvita med skinke og grønn te lunsj: salat mellommåltid: supersunn lasagne middag: litt fullkornspasta med masse salat og kylling og så fikk jeg søs til å bli med å trene med pten min. En utrolig hard økt der vi fokuserte på ben, armer og rydd. I dag har jeg trent og dette blir da femte økten denne uken. Jeg jobbet og slo rekorden min!!! Denne gangen jogget jeg fem km på 34:01. Er sååååå glad!!! nå skal jeg hjem og slappe heeeelt av med revenge og en kopp te :D ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 16. juni 2012 #190 Del Skrevet 16. juni 2012 Takk maja :D i går spiste jeg: frokost: 2 ryvita med skinke og grønn te lunsj: salat mellommåltid: supersunn lasagne middag: litt fullkornspasta med masse salat og kylling og så fikk jeg søs til å bli med å trene med pten min. En utrolig hard økt der vi fokuserte på ben, armer og rydd. I dag har jeg trent og dette blir da femte økten denne uken. Jeg jobbet og slo rekorden min!!! Denne gangen jogget jeg fem km på 34:01. Er sååååå glad!!! nå skal jeg hjem og slappe heeeelt av med revenge og en kopp te :D ha en fin lørdag! Flink jente! Det var et fint kosthold Du burde få inn litt nøtter også(valnøtter og mandler er superbra for deg, en liten knytteneve om dagen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 16. juni 2012 Forfatter #191 Del Skrevet 16. juni 2012 Takk Maja! Det skal jeg kjøpe på mandag! Glemte det på butikken i sted. Har skikkelig lyst på noe digg, men har lovet meg selv å ikke spise noe junk før jeg er hos bestemor, så prøver å holde meg. Litt inspobilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cool_water Skrevet 17. juni 2012 #192 Del Skrevet 17. juni 2012 Takk Maja! Det skal jeg kjøpe på mandag! Glemte det på butikken i sted. Har skikkelig lyst på noe digg, men har lovet meg selv å ikke spise noe junk før jeg er hos bestemor, så prøver å holde meg. Litt inspobilder Du har jo vært utrolig flink!! Du kommer nok til å ta 5 km under 30 min om ikke lenge Og, kjempe flott mage btw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #193 Del Skrevet 18. juni 2012 Tusen takk Jeg håper det Cool_water Skulle egentlig begynne denne dagen med en liten joggetur, men de j**** fuglene holdt meg våken fra halv fem til seks Hadde så lyst å gå ut og kaste noe på dem, selv om jeg er dyremenneske... Men når jeg ikke får søvnen min, blir jeg et monster! Så da droppet jeg det Jobber i dag og skal til Kollen for et møte ang. festivalen som skal være der neste helg, så da tenker jeg jeg jogger etter det. I går spiste jeg: Frokost: 2 ryvita med skinke + te Lunsj: Et grovt rundstykke med ost Middag: Pizza (damn it!) Og så kjøpte kjæresten Big Mac, så jeg fikk et par Pommes Frites. Men til gjengjeld har jeg faktisk ikke spist noe annet digg denne helgen, så jeg tenker da at det ikke burde skade?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #194 Del Skrevet 18. juni 2012 Yeaaaaah!!! Fem km på 32:33. Nå er det ikke lenge til 30 min! Wohhoo! Til sammen ble det faktisk 40 min og 5,65 km. Er utrolig glad! Neste mål er 32:20. Tenker at jeg skal ta det litt med ro og jogge sakte i morgen har spist: frokost: 2 ryvita med skinke og kaffe Lunsj: salat mellommåltid: en banan og et eple middag: omelett med grønnsaker kvelds: tre ryvita med skinke Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 18. juni 2012 #195 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Kjempebra jobbet!!! Du når målet ditt in no time Endret 18. juni 2012 av *Maja* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. juni 2012 #196 Del Skrevet 19. juni 2012 Du er flink, snart er du under 30 min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #197 Del Skrevet 19. juni 2012 Tusen takk dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 20. juni 2012 Forfatter #198 Del Skrevet 20. juni 2012 Skulle jogge i går, men venninnen min glemte sokker og sko, så da ble det heller badstue og dampbad en halvtime. Utrolig deilig. Spiste dette: Frokost: 2 Ryvita med skinke Lunsj: Salat Mellommåltid: 3 Ryvita med skinke Middag: To ss fullkornsris med kjøttdeig i sursøt saus og et grovt rundstykke. Kveld: En ss fullkornsris med kjøttdeig i sursøt saus og et halv stykke grovt rundstykke Syns jeg har tatt meg opp når det gjelder spisingen Veide meg også i dag tidlig og nå veier jeg 57 kg :D I dag skal jeg jogge lett, merker jeg har vondt i skulderen, så prøver å ta det litt med ro hva gjelder treningen og jobb. Ikke sitte så mye på PC-en osv. Ha en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Danes Skrevet 20. juni 2012 #199 Del Skrevet 20. juni 2012 Så flink du er! Hvor mange kalorier ligger du på daglig? Jeg sliter med å finne rett nivå for meg. Spiser jeg for lite, får jeg spiseanfall en dag og bare fråtser. Samtidig går jeg ikke ned, selv om jeg spiser bedre nå og trener mer. Prøver å finne ut hva jeg gjør galt, så kanskje jeg skal følge din diett og se om det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 20. juni 2012 Forfatter #200 Del Skrevet 20. juni 2012 Hei ms.danes Jeg aner ikke hvor mange kalorier jeg ligger på egentlig, men føler det jeg spiser nå har hjulpet meg veldig (også det at jeg har begynt å jogge da). Hva spiser du til vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå