Gjest Musekatt Skrevet 21. juni 2012 #201 Del Skrevet 21. juni 2012 Magen din ser fantastisk ut! Du er kjempeflink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #202 Del Skrevet 21. juni 2012 Tusen takk Musekatt Spiste dette i går: Frokost: En kopp med druer + banan Lunsj: Salat Mellommåltid: Skolebolle og kaffe latte. (Først kommer en kollega med kaffe latte til meg, så får jeg jammen meg skolebolle av en annen. Kan jo ikke si nei takk ) Middag: Her hadde jeg ikke lyst på noe mat, så det ble to rundstykker med skinke Løp lett i 30 min i går. Tenkte å prøve å jogge lett en time i dag. Hadde mye mer energi i går, men hadde bare lite tid. Men i dag skal det bli andre boller Litt motivasjon for dagen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #203 Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) Venninne tok bilde av meg mens jeg trente og jeg la inn denne teksten. Motivasjon! Endret 21. juni 2012 av Sailor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 21. juni 2012 #204 Del Skrevet 21. juni 2012 Venninne tok bilde av meg mens jeg trente og jeg la inn denne teksten. Motivasjon! KULT! Hva har du forresten i salaten din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #205 Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) I dag hadde jeg litt tre bønner salat, tunfisk, salatblader, knekker opp ryvita, en ss makaroni og linser Endret 21. juni 2012 av Sailor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 21. juni 2012 #206 Del Skrevet 21. juni 2012 I dag hadde jeg litt tre bønner salat, tunfisk, salatblader, knekker opp ryvita, en ss makaroni og linser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 22. juni 2012 Forfatter #207 Del Skrevet 22. juni 2012 Ja:D Veeeldig nam! I går spiste jeg: Frokost: 2 ryvita med skinke Lunsj: Se over Mellommåltid: 3 ryvita med skinke Middag: Salsafilet Og så skulle jeg trene da. Herregud!!!! Ble så sinna i går. Prøvde å jogge, men klarte ikke mer enn 20 minutter for jeg fikk så helvetes vondt i anklene!!! Hva kan det være? Skal prøve å jogge ute i morgen og sjekke om det går bedre på asfalten enn på tredemøllen... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cool_water Skrevet 22. juni 2012 #208 Del Skrevet 22. juni 2012 Oj, såpass? Du burde kanskje sjekke det opp om det fortsetter å gjøre vondt i tilfelle det er noe alvorlig? Håper det går bedre med anklene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. juni 2012 #209 Del Skrevet 22. juni 2012 Hvordan vondt gjorde det i anklene, og gjorde det også vondt oppover i leggene eller bare i selve ankelleddet? Gjør det vondt også når du går, eller bare akkurat mens du løp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 22. juni 2012 Forfatter #210 Del Skrevet 22. juni 2012 Oj, såpass? Du burde kanskje sjekke det opp om det fortsetter å gjøre vondt i tilfelle det er noe alvorlig? Håper det går bedre med anklene! Ja jeg tenkte å gjøre det. Tusen takk Hvordan vondt gjorde det i anklene, og gjorde det også vondt oppover i leggene eller bare i selve ankelleddet? Gjør det vondt også når du går, eller bare akkurat mens du løp? Nei bare i selve ankelleddet. Gjør ikke vondt når jeg går/sitter osv. Kun mens jeg begynte å løpe og litt etter. Lurer på hva det kan være? Leste litt på nettet i sted at det kan være kroppens måte å gi signal på at man har gjort mer enn den tåler. Kanskje jeg har tatt litt av med joggingen i det siste? Skal jogge litt i morgen og se om det går bedre. Ellers får jeg bare ta det litt med ro hva gjelder joggingen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 23. juni 2012 Forfatter #211 Del Skrevet 23. juni 2012 Nå er jeg hos familien for helga og her skal det spises ja! I går spiste jeg: frokost: 2 ryvita med kaffe samt. 1 pannekake med druer lunsj: salat Mellommåltid: ett grovt rundstykke middag: 2 pølser i lompe så ble det litt kveldskos med potetgull og tre biter sjokolade i dag har jeg syklet en mil og tok noen mageøvelser. I tillegg gikk familien tur på litt over 50 min. Har spist Frokost: to brødskiver med ost og kyllingpostei dro til byen med søskenbarna og der ble det en mcflurry og en halv cheesburger middag: hjemmelaget lasagne med masse salat dessert: is Kvelds: omelett med grovt brød og ost over og nå ser det ut som om det blir mer is på oss. Men til gjengjeld har vi planlagt en joggetur i morgen (jeg skal også sykle en mil før frokost). Ha en fin lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 23. juni 2012 #212 Del Skrevet 23. juni 2012 Ååååå! Det hørtes digg ut. Sitter og grubler på om jeg skal unne meg litt smågodt og rekechips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #213 Del Skrevet 25. juni 2012 Rekechips er så naaaaaam! I går spiste jeg: Frokost: tre grove brødskiver. Kyllingpostei og egg. Mellommåltid: fem biter sjokolade (hehe) middag: 2 biter pita: 2 poteter og litt kylling. Samt kyllingsuppe. Kvelds: to flutes med ost i tilleggg syklet jeg 6 km. Hele familien skulle ut på gåtur/joggetur, men det regnet så vi droppet da. Treningsuken ser slik ut: mandag: jogge 45 min og mage tirsdag: sykle en time og rygg onsdag: jogge 45 min og ben torsdag: jogge 45 min og mage og dette er alt jeg rekker å trene før jeg skal på ferie. På fredag jobber jeg først fra 08 til 14.00 og så skal jeg være sikkerhetsvakt på kollen der inntektene går til 8arn i fattige land. Kanskje jeg rekker å trene på lørdag, da begynner jeg på "jobb" 15.00 ha en fin uke dere :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Danes Skrevet 25. juni 2012 #214 Del Skrevet 25. juni 2012 Glad for ideer til mat, jeg har så lett for å ende opp med salatsalatsalat og bli veldig lei. Fortere å gå på en smell også da. Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #215 Del Skrevet 25. juni 2012 Kan skrive det jeg spiser På torsdag spise jeg blant annet salsafilet. Du trenger: *2 stk kyllingfilet *4 båt hvitløk *4 ts rød karripasta *2 ss rapsolje * 1 boks hermetiske tomater *1/2 boks kikerter *6 stk sorte oliven *100 g grønne dypfryste erter * ½ ts salt ¼ ts pepper *2 stk grovt rundstykke *Naturell Yoghurt (lett) Slik gjør du: *Bland tomater, kikerter, oliven, grønne erter, salt og pepper i en ildfast form. *Finhakk hvitløk og bland med karripasta, spe med rapsolje. Smør blandingen på kyllingfiletene og legg dem over grønnsakene i formen. *Sett formen i ovnen og stek på 200 °C i 25 minutter. Server med grove rundstykker og lett yoghurt naturell. Fant oppskriften på matprat. Dette er virkelig nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cool_water Skrevet 25. juni 2012 #216 Del Skrevet 25. juni 2012 Det hørtes skikkelig godt ut! Skal absolutt teste det ut Dog, må finne noe annet som kanskje kan erstatte oliven og evt. kikerter, er ikke helt fan av det Kom gjerne med flere mat tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #217 Del Skrevet 25. juni 2012 Du kan droppe oliven, jeg gjorde det. Hater det :frown: Hva med linser i stedet for kikerter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #218 Del Skrevet 25. juni 2012 I dag jogget jeg ikke men jeg har syklet 15 km. Utrolig deilig! Har spist dette: frokost: tre ryvita + kaaffe mellommåltid: banan lunsj: salat mellommåltid: 1/2 pannekake middag: salsafilet med grovt rundstykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Danes Skrevet 26. juni 2012 #219 Del Skrevet 26. juni 2012 Det med maten ser så lett ut her hos deg, i boken din I går hadde jeg skikkelig PMS-sult, ble liksom aldri mett og fyste noe så forferdelig. Holdt meg unna snop, men spiste litt middag da sambo kom hjem sent, som sørget for at jeg bikket over det tildelte antallet kalorier Vanskelig når sambo foretrekker helt annen mat enn meg, og kjempekjedelig å skulle finne på nye ting hele tiden for å ikke bli matlei! *furten i dag* Takk for at du deler mattips, det er gull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #220 Del Skrevet 26. juni 2012 Haha, hadde PMS-sult selv i helgen, da spiste jeg vanvittig mye :O Men skjønner hva du mener med samboer og spising av annen mat, min er helt lik. Jeg spiser liksom bare sunn mat og han spiser ja... egentlig hva som helst. Kommer sikkert til å dele flere mattips :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå