Spatula Skrevet 25. september 2012 #341 Del Skrevet 25. september 2012 Ooh, på flørtern med metallputter'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. september 2012 Forfatter #342 Del Skrevet 25. september 2012 metallputter'n! Herlig! Nåja, jeg tror han faktisk har dame Men var jo.. hyggelig idag da! Humøret gikk hvert fall oppover etter besøket der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. september 2012 #343 Del Skrevet 25. september 2012 så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. september 2012 Forfatter #344 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Håper du da mener siste setningen? For, ja Weho! I stad så jeg på facebook at om man bestilte noe fra Ensiferum sin nettside, noe på over 20€, så får man med et postkort signert av bandet! Og jeg går jo på slikt med engang, så nå har jeg bestilt meg genser! (http://shop.ensiferum.com/en/shop/hoodies/dauntless+heart) har t-skjorte med det trykket da men, whatever.. Begynner å bli kaldt nå, og jeg trenger gensere Endret 25. september 2012 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. september 2012 #345 Del Skrevet 26. september 2012 Jeg mente hele greia, med litt flørting og et humør som steg et par hakk Du får snoke litt rundt på FB-profilen å se litt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. september 2012 Forfatter #346 Del Skrevet 26. september 2012 Aha, flott Har da vel gjort det allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. september 2012 #347 Del Skrevet 26. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 26. september 2012 #348 Del Skrevet 26. september 2012 Så fint med litt flørt og bedre humør, da! Det løfter hverdagen, selv om han ikke er ledig på markedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. september 2012 Forfatter #349 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Men ja, jeg hadde slettes ikke vondt av et møte med en kjekk fyr, som i tillegg var så morsom og hyggelig Har vært hos han 3 ganger før, så vet jo hvordan han er, like fint å få han oppi fjeset hver gang Hva skal bli det neste da mon tro? Må jo dra til Oslo en gang og stikke innom der han skal begynne å jobbe nå Fader at han ikke er tatovør i steden, kunne jeg hatt han mye lenger Vurderer sterkt å ta tatovering neste gang jeg skal til Finland, jeg har planer om å ta hele venstre overarm engang og det skal skje der, på Zombie tattoo hvor jeg tok heartagramet på skuldra. Men jeg vil ha "I refuse to sink" og et lite anker på foten! For samme fader hvor jævlig det livet mitt er og hvor langt nede jeg er, så klarer jeg å holde hodet over vannet og sakte men sikkert komme opp igjen. Så den føler jeg passer Endret 26. september 2012 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. september 2012 #350 Del Skrevet 26. september 2012 Den tattoveringa du har lyst på, den likte jeg I mine yngre dager hadde jeg planer om en liten alv i trusekanten, nå ser man knapt trusekanten så noe alv har det ikke blitt og vil ei heller bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. september 2012 Forfatter #351 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) (Se hva jeg fant ved å snoke på face! http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/wanted/object?finnkode=37083997 ) Godt å høre! Blir nok en slik en i fremtiden Du da Samme problemet her, hvert fall foran.. Enten må jeg virkelig dra inn magen eller "løfte" den opp for å se hva som er der Men så er den magen min liksom bare foran og, for er smal og har ikke all verden på sidene, men DEN bolledeigen midt foran Kan være fint med tatovering der, hadde vært litt tøft, men vet ikke helt om jeg hadde likt det heller Jeg vil ikke ha tatoveringer hvor som helst, og liker deler av kroppen min slik den er og "ren" liksom. Har jo 4 stk, men du ser sjeldent noen, de to på håndledda ser du jo som regel når jeg ikke har klær over. Men, en alv hadde det nok dessverre hvert fall ikke blitt Kanskje sånn her vet du Eller bare ene rosa. Kanskje jeg skal ta en slik her en, togstasjonen og domkirka i Helsinki! (Dette er selvsagt ikke der ) Endret 26. september 2012 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. september 2012 #352 Del Skrevet 26. september 2012 Likte annonsen jeg Han har tydeligvis ikke dame, så det er bare å sjarmere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. september 2012 Forfatter #353 Del Skrevet 26. september 2012 Jammen det virker jo sånn på face At han bor med ei, og det er noen bilder av ei..*sjekke* Joda, etter litt snoking, så har han det! Men han deler ikke noe, ikke står det at han har det engang, men hun derimot, bl.a at hun hadde klagd på at han aldri kjøpte blomster til henne, men det hadde visst ikke hu gjort heller så da kjøpte hu en rose til han.. men da hadde visst han kjøpt 62 roser og plassert rundt i boligen.. Mye å klage over når du bare har vært sammen rundt 1 år Jeg vil også ha blomster av en mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. september 2012 #354 Del Skrevet 27. september 2012 Mens du venter på å få blomster av en mann kan du få en av meg God hælj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. september 2012 Forfatter #355 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Aaaw takk! ^^ God hælj til deg og Endret 27. september 2012 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. september 2012 Forfatter #356 Del Skrevet 27. september 2012 Døh, igår snoka jeg jo på face og da sto det ingenting om sivilstatusen til han fyren, men utfra ting der så vet jeg han har hatt dame nå. Men nå står det faktisk noe der, og det er at han er singel.. Nei, jeg har ingen interesse sånn sett, men jeg må jo dele det her med dere da etter alt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 27. september 2012 #357 Del Skrevet 27. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. september 2012 #358 Del Skrevet 27. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. september 2012 Forfatter #359 Del Skrevet 27. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. september 2012 Forfatter #360 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Idag rusler jeg rundt i god og myk genser, stor joggebukse, blomstrete sokker og tjukke ullsokker.. Ser ut som et vrak fra halsen og opp. Men koser meg inne, med småklein hals og tett nese Hadde tenkt meg på trening idag, men jeg er helt fjern og ting henger ikke helt med idag,så en får holde seg hjemme Får ordne seg litt etter hvert, så jeg får blitt med mamma på butikken. Så kan det hende jeg rusler rundt i hagan og tar litt bilder Amatørfotografen må jo prøve seg frem, og fotografere en del Et bilde fra idag Endret 28. september 2012 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå