Gå til innhold

Arkadia (Arkanas lille matkrok)

Arkana

Anbefalte innlegg

Nå har vi vært i byen og er vel hjemme. Mennene (eller skal jeg si guttene...) har benket seg foran TV'en med X-boxen og spiller Midtown Madness. Jeg skal surfe litt på KG før jeg spiller Sims2 istedet. :ler:

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen Mylian! :)

Sola skinner og det er faktisk så varmt av verandadøren står på vidt gap. Jeg har ryddet og tørket litt støv, mens mennene sitter og spiller X-box igjen. I dag er det Halo det går i. Pizza står på menyen i dag. I kveld reiser broren min hjem, siste fly så vi har hele dagen på oss. :)

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittentu tilbake Fisken. :vinke:

Kjempefint vær ja. Det har jo øspøst og blåst i lange tider, hadde rent glemt at det var mulig å gå ute i bare T-skjorte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært skikkelig kaldt her også. I forrige uke gikk jeg rundt med tykke sokker på beina og genser på, men vi har enda ikke begynt å slå på ovnene. I går var vi ute og da gikk jeg i bare T-skjorte, det var en kjærkommen forandring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, veldig fin. Spilt med guttene, og vi har kost oss med pizza til middag. Nå har vi kjørt broren min til flybussen og akkurat nå sitter han på flyet hjem. Litt trist at han drar, han er her så sjelden, men jeg ser ham til jul da. Sånn er det når man bor langt unna familien.

I morgen er en ny uke. 5 uker til kursprøven, så jeg må lese lese lese. Håper bare ikke motivasjonen og viljestyrken svikter meg. :roll:

Tror vi skal legge oss snart. Jeg hører at sambo har sovnet på sofaen. :ler:

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var vi ute og da gikk jeg i bare T-skjorte' date= det var en kjærkommen forandring.

Litt misunnelig nå altså, T-skjorte vær har vi ikke på mine kanter av landet. Her er det "Bergensbunad" som gjelder.

Du har ikke noen gode oppskrifter med squash, nå har endelig squasplantene mine funnet ut at; i år skal vi sannelig gi stor avling :)

Har den siste uka spist squash til middag hver dag, trenger litt ny input.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var noen som spurte om det samme på Mat & Drikke for litt siden. Her finner du resultatet. Hvis du ser etter noen andre oppskrifter enn de som ligger der får du bare spørre. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noen som spurte om det samme på Mat & Drikke for litt siden. Her finner du resultatet. Hvis du ser etter noen andre oppskrifter enn de som ligger der får du bare spørre. :-)

Klarer meg med disse i første omgang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuddelu Fisken. :vinke:

Har lest masse i dag. Akkuart satt på en gryte med fårikål, og skal lese litt til før sambo kommer hjem. Hvordan har din dag vært? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...