Gjest Trulselinemor Skrevet 1. oktober 2004 #1822 Skrevet 1. oktober 2004 Hei! Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en kjempe flott helg. Klem fra meg :klem2:
Gjest baby-E Skrevet 1. oktober 2004 #1823 Skrevet 1. oktober 2004 Bare titter innom for å ønske deg en god morgen, og god helg!
Arkana Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #1824 Skrevet 1. oktober 2004 God morgen Sommerfuglene, Trulselinemor og baby-E! Jeg våknet for nesten en time siden, herlig å bare kunne sove til man har lyst å stå opp. Skal bare lese ferdig nye innlegg på KG og så er det lesing igjen. Sånn er livet.
Diaz Skrevet 1. oktober 2004 #1825 Skrevet 1. oktober 2004 God helg, Arkana, så flink du er som leser flittig
Gjest 1111 Skrevet 1. oktober 2004 #1826 Skrevet 1. oktober 2004 Deilig å kunne sove til man har lyst til å stå opp. det har jeg gjort hele denne uka, men snart er det tilbake til virkeligheten igjen. flink du er til å lese forresten! ha en fin helg.
Arkana Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #1828 Skrevet 1. oktober 2004 God helg Lythande! I dag har jeg vært flink å lese. Sambo og jeg har nettopp gjort ukeshandelen, slitsomt, men veldig godt når det er gjort. Godt krydret kylling står nå i ovnen sammen med potetbåter, også meget godt krydret. Skal serveres med salat og dressing til. I helga har jeg klart å overbevise sambo om at kottet må ryddes. Det er et sted vi gjerne slenger ting inn i og så lukker døren og glemmer det. Men jeg er lei av å se det rotet hver gang jeg går dit, og aldri finner vi det vi trenger. Og siden vi også bruker det som oppbevaring for ryggsekker/bager og alt som skal resirkuleres (papir, glass/metall) betyr det at vi stikker hodet inn flere ganger om dagen. Hadde vært greit å ha litt orden da. De nederste hyllene er fylt med permer med notater fra alle tre årene jeg studerte i England. Skal jeg være ærlig trenger jeg vel bare 10% av disse. Etter at sambo fikk diger verktøykasse i fjor jul er i det minste det i orden, men det er mye annet rart som burde ryddes. Forrige helg gikk jeg gjennom gamle jakker, og kastet 5 stk! Det skal bli godt å få orden.
Thea Skrevet 1. oktober 2004 #1829 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg rydda også klær forrige helg.Det vil si ga bort 3 søppelsekker og kasta 1 Det er godt å få det unnagjort Ha en fin helg da Arkana
Arkana Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #1830 Skrevet 1. oktober 2004 Ha en fin helg du også Thea! :-)
Arkana Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter #1831 Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Lørdag, skyet, men jeg ser at sola titter fram, så det lover godt. Sambo stakkar fikk ikke helgefølelsen så veldig da vekkerklokka ringte 07.00. Han har meldt seg frivillig til noe greier med taekwondo-klubben, det varer helt til 17. Jeg og en venninne skal treffes 14.30, vi skal se etter hvitevarer til den nye leiligheten hennes og etterpå møter vi sambo på Fridays hvor vi tilbringer resten av kvelden med god mat, drikke og skravling. Siden jeg er alene nå fram til jeg skal ut, tenkte jeg at jeg kanskje skulle lese litt. Men jeg har også veldig lyst til å spille Sims2 da. Får se hvem som vinner. Endret 30. august 2005 av Arkana
-Fisken- Skrevet 2. oktober 2004 #1832 Skrevet 2. oktober 2004 Nå får jeg også meg sims2! :D En venn av meg har lastet det ned, så han skal brenne til meg
Arkana Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter #1833 Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Så bra da! Sims2 er så kult. Er akkurat hjemme fra byen. Det ble ikke komfyr på venninnen min, men jeg fikk kjøpt en ny vinterjakke. Vi dro på Fridays og bestilte litt forrett og drikke og ventet på sambo, og ventet....og ventet.... Stevnet tok visst lengre tid enn beregnet, og det ble fort klart at det ville ta timer før han kom, så vi bestilte, spiste og koste oss. Nå er jeg vel hjemme, har kost litt med pusen som ble så glad da jeg kom. Sambo ringte nettopp og er på vei hjem. Han er sikkert sulten stakkar. Jeg har satt meg vel til rette foran PC'en, med cola og smågodt, og skal spille Sims2 utover natta. Endret 30. august 2005 av Arkana
Gjest Naturelle Skrevet 2. oktober 2004 #1834 Skrevet 2. oktober 2004 Hei, takk for hilsen :-) Kos deg med Sims2, høres ut som en fin lørdagskveld...
Arkana Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter #1835 Skrevet 3. oktober 2004 Så er det søndag. I dag har jeg en del å gjøre. Har allerede lest et kapittel og det er bra. Vi skal straks i gang med å rydde kottet, det skal bli deilig å få det gjort. Og i kveld blir det god "gammeldags" søndagsmiddag: svinestek med masse godt tilbehør.
Gjest 1111 Skrevet 3. oktober 2004 #1836 Skrevet 3. oktober 2004 Svinestek er godt! har aldri hatt noe særlig med søndags-middager her i huset, men det er noe jeg savner
Arkana Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter #1838 Skrevet 3. oktober 2004 Det er ikke så ofte vi har slik middag vi heller, mest fordi vi bare er to og det da lett blir samme middag en uke i strekk. Nå er steken straks ferdig, potetene og grønnsakene koker og sausen er ferdig og trenger bare oppvarming. Laget i tillegg gulrotstuing som også bare trenger oppvarming. Ryddingen i kottet ble svært vellykket. Så herlig å ha alt på plass, og tingene ble lagt i relativt dekorative esker som ble merket slik at jeg enkelt kan finne alt igjen. Vi kastet tre poser med søppel, en hel søppelsekk med papir og en pose med ting vi vil ha, men ikke bruker ofte ble satt i kjelleren. Veldig fornøyd! Nå kan jeg slappe av resten av kvelden, spise god middag og sløve foran TV'en med søndagsgodt. :-)
Arkana Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter #1840 Skrevet 4. oktober 2004 Mandag, ny uke. Og med kursprøven faretruende nær blir denne uken ikke annerledes enn den forrige, eller den neste. Lesing, lesing og atter lesing. Det regner ute da, så det frister ikke å gå ut uansett. Onsdag er det orienteringsmøte ang. kursprøven og semesteroppgaven, skal bli greit å få litt informasjon. 20 oktober på tittelen til oppgaven være innlevert og godkjent, og jeg aner ikke hva jeg skal skrive om. Har nok med å tenke på lesingen. Prøvde å ringe intervjupersonen min, men nummeret var ikke i bruk. Prøvde å ringe eldresenteret, men hun var der så sjelden sa de og jeg er ikke sikker på om hun som tok telefonen forstod hva jeg mente. Så jeg prøvde å ringe instituttet, men han jeg skal snakke med tok ikke telefonen. Får prøve senere.
Fremhevede innlegg