Arkana Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter #1841 Skrevet 4. oktober 2004 (endret) I dag følte jeg for første gang at høsten virkelig er over oss. Det har ikke akkurat vært noe drømmevær denne sommeren, men det var noe eget i dag. Det er kaldt, jeg går med cardigan og tykke sokker på inne. Og været var ekstra surt da jeg stakk på butikken en tur, det regner og blåser, og våte blader ligger klemt sammen i kriker og kroker. Ikke spesielt koselig egentlig. Men samtidig pleier slikt vær å invitere til noe jeg liker godt, nemlig eplekakebaking, for så å nyte den nystekt med is til. Det er høstkos for meg. Endret 30. august 2005 av Arkana
-Fisken- Skrevet 4. oktober 2004 #1842 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg liker verken høsten eller vinteren :-? Vil ha varme, jeg.
Arkana Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter #1843 Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Akkurat nå savner jeg Pappa mer enn jeg har gjort på lenge. :cry: I går var det 6 mnd siden han døde. Nå som julen nærmer seg føles det tungt. Jeg tør ikke tenke på hvordan julen vil bli. Jeg vet det vil gå bra. Jeg vet vi vil klare å le og kose oss også, men det vil bli tungt også. Godt å få skrevet seg av litt på KG. Det er alltid noen som vil "høre på". Endret 30. august 2005 av Arkana
-Fisken- Skrevet 4. oktober 2004 #1844 Skrevet 4. oktober 2004 Uff :trøste: Jeg vet hvordan du har det, i alle fall nesten. Forrige jul måtte feires uten bestefar. Syntes det var fælt, men så hvordan mamma hadde det.. DEt kunne ikke beskrives. Heldigvis klarte vi å le, mimre og kose oss også
Arkana Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter #1847 Skrevet 5. oktober 2004 God morgen! Tenk at sola faktisk skinner i dag. I går var det drittvær, men i dag er det koselig høstvær. Har ikke sett på målestokken ennå. Siden jeg er ferdig med testkurset har jeg bare fordypningsseminar i dag, som begynner kl 14. Da har jeg noen timer på å lese i dag. Trodde jeg skulle bli ferdig med boka i går, men mangler to kapitler. De blir jeg ferdige med i dag og så kan jeg komme godt i gang med bok nr 2. Det er metode, gørrkjedelig, og sier meg ingenting om mennesker, men dessverre en nødvendighet. Heldigvis er det ikke så veldig vanskelig.
Gjest 1111 Skrevet 5. oktober 2004 #1848 Skrevet 5. oktober 2004 Du må ha lykke til med lesingen idag!
Arkana Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter #1849 Skrevet 5. oktober 2004 Takk. Ikke så lett å motivere seg. Bare litt over 3 uker igjen og jeg får megadårlig samvittighet om jeg ikke leser hele tiden. Jeg satt til og med og leste mens jeg så Akutten.
Gjest 1111 Skrevet 5. oktober 2004 #1850 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg kjenner den følelsen. men du kan ikke bare leseleselese, du har vært kjempeflink så langt! leser i dagboken din at du leser hver dag jo
Arkana Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter #1851 Skrevet 5. oktober 2004 Hehe, ja, men det er MYE å lese også. Jeg kan ikke begripe hvordan jeg skal bli ferdig. Og samtidig skal jeg jo rekke å skrive notater og pugge dem også. Helst vil jeg være ferdig innen to uker så jeg kan konsentrere meg om notatene. Jeg er vel halvveis gjennom alt jeg skal lese, så det lover ikke godt.
Gjest 1111 Skrevet 5. oktober 2004 #1852 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg er så glad for at jeg ikke er kommet dit hvor jeg skal lese så mye som du leser nå, og i tilegg pugge det. jeg hadde nok ikke fått det med meg ordentlig når jeg leste.. du er flink du :-)
Gjest Espera Skrevet 5. oktober 2004 #1853 Skrevet 5. oktober 2004 Hei Arkana! Må bare skryte litt av deg og Couscous-salaten din. Lagde den sammen med fyllt squash fredagskvelden og den var nyyyyyydelig! Blir definitvt lagd flere ganger! (men ble en rimelig...stor porsjon kan du si, det selv om jeg halverte den )
Arkana Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter #1854 Skrevet 5. oktober 2004 Hei Estrela! Så bra du likte couscous-salaten. Den er veldig god ja. Jeg liker den godt, og synes spesielt den er ganske sommerlig og passer til grillmat. :-)
Arkana Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter #1855 Skrevet 5. oktober 2004 I kveld skal jeg unne meg fri. Kan jo ikke lese hvert våkne øyeblikk tre uker i strekk heller. :o Så jeg har benket meg foran PC'en med troika og cola light og skal spille Sims2. Og senere i kveld er det nye episoder av Friends, og så Kongen av Queens da.
Gjest 1111 Skrevet 5. oktober 2004 #1856 Skrevet 5. oktober 2004 Det fortjener du virkelig arkana :-) kos deg med sims, friends, troika og cola du!
-Fisken- Skrevet 5. oktober 2004 #1857 Skrevet 5. oktober 2004 Kos deg masse! I morgen får jeg sims2!
iingvild Skrevet 5. oktober 2004 #1858 Skrevet 5. oktober 2004 Kos deg masse! I morgen får jeg sims2! Jeg får det på fredag, ligger hjemme i Oslo og venter!
*M* Skrevet 5. oktober 2004 #1859 Skrevet 5. oktober 2004 Titter innom for å se at alt står bra til! Håper du har hatt en fin dag.
Fremhevede innlegg