Gå til innhold

Innen en generasjon vil nordmenn være i mindretall i Oslo


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Er det så forferdelig å hjelpe noen som trenger det? Norge er et rikt land.

Herre min hatt...Har du hørt om pensjonsreformen? Tror du oljen varer i evigheter?

Vi klarer ikke engang å hjelpe etniske nordmenn. Men dere innvandrere bare krever og krever og stempler nordmenn som rasister. Det blir vel dere som får kloa i oljepengene også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katten.

Men flesteparten av de som kommer hit som flyktninger har såpass mye lidelser (spesielt PTSD)at de fleste vil få uførepensjon og derfor bli en byrde for samfunnet. I tillegg har de gjerne kone og barn, gjerne i sine hjemland, og da har de også rett på forsørgingstillegg. Penger som går ut uten noen som helst kontroll.

Som er en særdeles mindre prosent enn arbeidsinnvandringen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Flesteparten? lever du i Disneylandet eller?

Jeg har jobbet frivillig i rødekors og er fortsatt med hvor jeg treffer mange av dem som er i arbeid og har kjøpt seg hus og kjører bedre biler enn det jeg har råd til.

Mange kan bo i landet i noen år før alt kollapser. Og det er da litt pussig at de har så god råd når de har kommet hit som flyktninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre min hatt...Har du hørt om pensjonsreformen? Tror du oljen varer i evigheter?

Vi klarer ikke engang å hjelpe etniske nordmenn. Men dere innvandrere bare krever og krever og stempler nordmenn som rasister. Det blir vel dere som får kloa i oljepengene også.

Man kan ha empati for folkeslag man ikke er en del av, har seg slik at jeg er norsk. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hard Ride

Vel, velferdssystemet vårt er én ting å bekymre seg for. Oljepengene vil selvsagt ikke vare evig, og jeg tror ikke Norge vil bli noe rikere enn det er nå. Vi er nok på topp.

En annen ting jeg bekymrer meg for som Oslo-boer er kriminalitet. Jeg tror det blir et verre sted å bo med farligere gater.

Endret av Hard Ride
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vi skal gjøre? Stenge grensene vel. Hvorfor skal det være en plikt å ta imot så mange som ikke engang har samme religionsbakgrunn som landet er bygget på, og som medfører at landets egne innbygggere blir i mindretall?

Som sagt velger de selv de mest konservative politiske ledere når det er valg i sine hjemland. Det er jo tydelig at de aldri lærer.

Kanskje du må lese Norgeslover ikke den som ble laget av Eidsvollsmennene for da ifølge paragraf 2 av den loven hadde ikke jøder adgang til Norge. Takket være Henrik Wergeland som kjempet for religionsfrihet og loven ble endret 6 år etter hans død.

Siden da har vi religionsfrihet i Norge og da er det helt latterlig å tenke på religionen deres, og de som bor her går ikke til Syria eller Egypt for å delta i valget der. Du lever virkelig i Disneylandet. :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange kan bo i landet i noen år før alt kollapser. Og det er da litt pussig at de har så god råd når de har kommet hit som flyktninger.

Du skjønte ikke det. De har jobbet hardt for å skaffe seg disse de har ikke fått det fra NAV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du ikke det?? Dere har ingenting å si når de konservative kommer til makten!

De konservative hvem? FrP? Ikke fortell meg at du tror all innvandring vil stoppe, om "konservative kommer til makta" ? Virkelig? Er du seriøs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Mange kan bo i landet i noen år før alt kollapser. Og det er da litt pussig at de har så god råd når de har kommet hit som flyktninger.

Det var forresten en muslim som fortalte om innvandrere som lager seg fiktive historier fra ekte flyktninger og som lyver på seg PTSD og andre lidelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De konservative hvem? FrP? Ikke fortell meg at du tror all innvandring vil stoppe, om "konservative kommer til makta" ? Virkelig? Er du seriøs?

Ut fra settingen vil jeg tro han/hun mente konservative muslimer .

PS: FrP er ikke konservative .

Endret av sebastianen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

[quote name='lady GaGa' timestamp='1331677068' post='10629282'Siden da har vi religionsfrihet i Norge og da er det helt latterlig å tenke på religionen deres,

Du lever virkelig i Disneylandet. :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var forresten en muslim som fortalte om innvandrere som lager seg fiktive historier fra ekte flyktninger og som lyver på seg PTSD og andre lidelser.

Idioter finner man overalt, det finnes også norske som lyver på seg psykiske sykdommer for å slippe å jobbe, og dermed få uføretrygd.

Det vil alltid finnes folk som utnytter systemet.

( Og er det bare jeg som går glipp av mange innlegg..? Jeg finner de ikke i tråden, men ser de i svarene til andre..irriterende. )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Kanskje du må lese Norgeslover ikke den som ble laget av Eidsvollsmennene for da ifølge paragraf 2 av den loven hadde ikke jøder adgang til Norge. Takket være Henrik Wergeland som kjempet for religionsfrihet og loven ble endret 6 år etter hans død.

Siden da har vi religionsfrihet i Norge og da er det helt latterlig å tenke på religionen deres, og de som bor her går ikke til Syria eller Egypt for å delta i valget der. Du lever virkelig i Disneylandet. :popcorn:

Hvis vi har religionsfrihet; hvorfor er det da sånn at norske elever må lese fra Koranen i julegudsjenesten i den norske kirke?

Religionsfrihet betyr da ikke fri flyt av islam og andre religioner, eller at de skal komme i flertall. Det er synd at vi ikke lenger har statskirke. Vi gjør så mange dumme ting at det er en gavepakke til innvandrere.

Og det blir neppe religionsfrihet når muslimene blir i flertall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Groruddalen er det "forbudt" med salami på brødskiven, du snakker så varmt om integrering, men du skjønner ikke at visse folk ikke konverterer når det er en dødssynd, pakistankse denger ikke kjerringene sine lenger, men det rapporteres om masse psykisk denging nå for tiden så... ja, der har du de flinke, tilpasningsdyktige innvandrerene dine.

Det er ikke noe "innvandrerene" .. alle er forskjellige mennesker. Akkurat som at Paradise Hotel deltagerne ikke representerer norsk ungdom, men er skrekk eksempelet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke lenge siden alle skrek etter hjelp og alt var så farlig.. parker, smug etc... :skratte:

Hvem er disse alle som du snakker om?

Jeg har ikke skreket etter hjelp, eller syntes spesifikke steder var skumlere enn andre. Med unntak av Akerselva etter 01:00.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ut fra settingen vil jeg tro han/hun mente konservative muslimer .

PS: FrP er ikke konservative .

Ahaaa.

Vel, må innrømme at jeg har stor tvil på at konservative muslimer vil "komme til makta". Like stor tvil som jeg har til at konservative kristne vil gjøre det samme.

I Norge, vel og merke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Groruddalen er det "forbudt" med salami på brødskiven, du snakker så varmt om integrering, men du skjønner ikke at visse folk ikke konverterer når det er en dødssynd, pakistankse denger ikke kjerringene sine lenger, men det rapporteres om masse psykisk denging nå for tiden så... ja, der har du de flinke, tilpasningsdyktige innvandrerene dine.

Og jeg kjenner norske som har vokst opp i Groruddalen med salami på brødskiva uten nevneverdige problemer.

Hvilken psykisk denging? Hvem blir dengt? Du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er disse alle som du snakker om?

Jeg har ikke skreket etter hjelp, eller syntes spesifikke steder var skumlere enn andre. Med unntak av Akerselva etter 01:00.

Det var litt fokus på det i mediene for litt siden. Noen gubber som satt ute på en parkbenk i flere timer i strekk sent på kvelden fikk besøk av politiet fordi det var mistenkelig oppførsel, og andre lignende episoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De Iranerene jeg kjenner er ikke muslimer , faktisk mener mange av dem at Islam ødela landet deres .

Hvorfor gjorde de opprør under Shahsregime???

Det fleste Iranere jeg kjenner tror fortsatt på Khomeini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...