Gå til innhold

Innen en generasjon vil nordmenn være i mindretall i Oslo

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Selv om jeg har både same, tater og sigøyner i mitt blod så lever jeg da ikke slik som de en gang gjorde. Gi meg den muslim som endrer seg etter flytting til vesten! De blir jo faktisk enda mere konservative enn sine foreldre og en muslim er og forblir en muslim.

Pisspreik, dette også. Kan gi deg mange muslimer om har forandret seg mye etter flytting til vesten.

F.eks min mann..vokste opp med en så konservativ,muslimsk far at tilogmed synging var haram i hans hus. Her i huset spilles det musikk nesten hele tiden, og 90% av tiden er det han som setter den på. Hans far var i moskeèn hver eneste dag, gubben foretrekker å be hjemme de gangene han ber.

Og det er flere som ham. Selv om DU ikke kjenner de, betyr det ikke at de ikke eksisterer.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Stemoren f.eks, hun og søteren sin hadde ikke lenger lyst til å bo i Iran etter revolusjonen der, og flyttet dermed til Norge i 89. Hun studerte i mange år og tjener i dag svært godt i en lederstilling. Hun og faren min bor på Smestad i Oslo i dag med to flotte og veloppdratte barn. Vennegjengen består av mennesker fra hele verden.

Første som måtte henne var å bli ranet av en nordmann på åpen gate :hakeslepp:

Iranere er mere oppegående enn de fleste andre muslimer.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som i Palestina/ Israel mener du??? :klo:

lol du er på et helt annet nivå :filer: . I am speechless

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kansje litt vell generelt, men ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Lurer på om mesteparten av debattantene her ignorerer det faktum at mesteparten av innvandringen vår er av typen arbeidskraft. Ikke såkalt importering av asylsøkere og muslimer.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle muslimer er ikke slik som du tenker, Fremedfrykt er en dårlig sykdom og det har du dessverre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

DU føler ingen moralsk forpliktelse til å gi litt av det du har til overs for at de som trenger det mer enn deg kan få av det.

Snakk faen ikke om "oss" som om du og jeg har noe til felles, din gris.

Tror ikke vi har noe til felles, og dersom du ønsker å ofre velferden din står du fritt til å gjøre det uten at det trenger å gå utover meg. Dra til Afrika og lev som du lærer.

Det finnes imidlertid grenser for hvor lenge uansvarlige mennesker skal få holde på med egohyppingen sin når det går utover fellesskapet. Når det går utover mine barn og barnebarns muligheter til en trygg oppvekst i eget nasjonalhjem, har du ikke lenger den retten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Alle muslimer er ikke slik som du tenker, Fremedfrykt er en dårlig sykdom og det har du dessverre.

Skal dere fortelle nordmenn hvilke sykdommer som er bra å ha også nå.

Alle muslimer er nok ikke slik, men de har og vil heller ikke få noen ting å si.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle muslimer er nok ikke slik, men de har og vil heller ikke få noen ting å si.

litt som jødene før andre verdenskrig egentlig altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med at de har og vil ikke få noen ting å si..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha misforstått mye.

Det handler vel ikke bare om at det er mange muslimer i England og Frankrike, men at de lager sine egne samfunn og har sine egne lover og regler.

Og det har vist seg at de unge muslimene er langt mere konservative enn sine foreldre, så jeg tror ikke det går i riktig retning. Selv 2.gangs innvandrere med høyere utdannelse. Selv muslimske poltikere I SV er mere opptatt av å få muslimer inn i politikken enn at de er gode poltikere.

Det er jo også ganske frekt å påstå at det er helt naturlig at det blir flertall av innvnndrere når man åpner opp for innvandring. Altså skulle Norge aldri ha gjort det. Syns det er temmelig frekt og arrogant. Men det er nok en uungåelig sannhet.

Skulle ønske man hadde lært og aldri slipper inn flyktninger og innvandrere for fremtiden. Og hva vil disse innvandrere gjøre da? Når de selv har laget ris til egen bak. De tar det som en selvfølge at vi stiller opp.

“Og du mener at det er helt ok at de som opprinnlig bodde der blir i mindretall” Hva foreslår du da? Skal vi liksom stanse hver eneste innvandrer og spørre dem om hvor mange unger han kommer til å få og om hvem han skal gifte seg med. Skal vi han organisasjon som skal sitte med kalkulator i hendene for å telle antall innvandrere og etnisknorske og når tallet blir for stor så si Nei STOPP nå er dere flere enn Nordmann vi stenger grenser. Dette blir latterlig.

Jeg tror ikke at England og Frankrike er så svake at det tillater enkelte å praktisere ting som strider med lovene deres. De har selvfølgelig religionsfrihet og når de bryter lover får de straffer for det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Lurer på om mesteparten av debattantene her ignorerer det faktum at mesteparten av innvandringen vår er av typen arbeidskraft. Ikke såkalt importering av asylsøkere og muslimer.

Men flesteparten av de som kommer hit som flyktninger har såpass mye lidelser (spesielt PTSD)at de fleste vil få uførepensjon og derfor bli en byrde for samfunnet. I tillegg har de gjerne kone og barn, gjerne i sine hjemland, og da har de også rett på forsørgingstillegg. Penger som går ut uten noen som helst kontroll.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hva mener du med at de har og vil ikke få noen ting å si..?

Skjønner du ikke det?? Dere har ingenting å si når de konservative kommer til makten!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men flesteparten av de som kommer hit som flyktninger har såpass mye lidelser (spesielt PTSD)at de fleste vil få uførepensjon og derfor bli en byrde for samfunnet. I tillegg har de gjerne kone og barn, gjerne i sine hjemland, og da har de også rett på forsørgingstillegg. Penger som går ut uten noen som helst kontroll.

Er det så forferdelig å hjelpe noen som trenger det? Norge er et rikt land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ja så her er det snakk om oss og de......... Skjønner sier igjen Fremedfrykt er en dårlig sykdom eller farlig om den ikke blir kurert blir man Paranoid. :popcorn:

Endret av lady GaGa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

“Og du mener at det er helt ok at de som opprinnlig bodde der blir i mindretall” Hva foreslår du da? Skal vi liksom stanse hver eneste innvandrer og spørre dem om hvor mange unger han kommer til å få og om hvem han skal gifte seg med. Skal vi han organisasjon som skal sitte med kalkulator i hendene for å telle antall innvandrere og etnisknorske og når tallet blir for stor så si Nei STOPP nå er dere flere enn Nordmann vi stenger grenser. Dette blir latterlig.

Jeg tror ikke at England og Frankrike er så svake at det tillater enkelte å praktisere ting som strider med lovene deres. De har selvfølgelig religionsfrihet og når de bryter lover får de straffer for det.

Hva vi skal gjøre? Stenge grensene vel. Hvorfor skal det være en plikt å ta imot så mange som ikke engang har samme religionsbakgrunn som landet er bygget på, og som medfører at landets egne innbygggere blir i mindretall?

Som sagt velger de selv de mest konservative politiske ledere når det er valg i sine hjemland. Det er jo tydelig at de aldri lærer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flesteparten? lever du i Disneylandet eller?

Jeg har jobbet frivillig i rødekors og er fortsatt med hvor jeg treffer mange av dem som er i arbeid og har kjøpt seg hus og kjører bedre biler enn det jeg har råd til.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De Iranerene jeg kjenner er ikke muslimer , faktisk mener mange av dem at Islam ødela landet deres .

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vi skal gjøre? Stenge grensene vel. Hvorfor skal det være en plikt å ta imot så mange som ikke engang har samme religionsbakgrunn som landet er bygget på, og som medfører at landets egne innbygggere blir i mindretall?

Som sagt velger de selv de mest konservative politiske ledere når det er valg i sine hjemland. Det er jo tydelig at de aldri lærer.

Det er ikke frie valg.. Trodde de fleste hadde fått med seg dette nå. Er ihvertfall ikke vits å kaste seg inn i debatten når man har fulgt så lite med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...