Gå til innhold

Veien til å bli bedre....

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har drukket masse forskjellig te, både med og uten honning. Ikke noe som funka. :( har også sutta på alle de forskjellige type halstablettene vi har, ingenting som funket der heller. Nå er jeg bare kvalm etter alle tablettene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I see!

Huffa meg, er ikke noe artig å være syk. Håper du blir bedre snart.

Jeg har ikke så mange andre råd heller, er så sjelden jeg har vondt i halsen. Og husker ikke tips folk har gitt meg.

Men vann er jo alltid bra da :) Selv om kanskje halsen ikke blir mindre vond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann drikker jeg masse av. Det gjør meg hvertfall fortere frisk. Men hjelper ikke så mye på sår hals nei. Ufff vil bare bli frisk jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter å hoster og hoster og hoster. Burde ringt legen og spurt om noe som hjelper, for idag har jeg faktisk hostet så jeg kastet opp. Vi kom oss nemlig ikke til legevakta igår.

Men så er det jo denne forbanna telefonskrekken da! Må overkomme det, OG at det gjør vondt som faen å åpne kjeften nå. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring legen søte deg.

Tenk at i verste fall så får du tips om en mikstur eller noe på apoteket.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringte nå, han skulle ringe opp igjen når han var ferdig med siste pasient. Siden dama ikke var norsk og snakket ganske dårlig norsk vet jeg ikke om hun mente om han skulle ringe etter den siste pasienten som gikk inn nå, eller den aller siste pasienten på dagen.

Jeg holder på å dø her. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så flink du var som ringte!! :jepp:

Hun mente nok etter den pasienten som er der nå, er i allefall det de har gjort når jeg har ringt legekontoret her tidligere :) Så får vi håpe det gjelder på legekontoret ditt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, er fortsatt shaky etter telefonsamtalen. Han har ikke ringt enda heller, så kanskje han ringer til lunsjen? Håper ikke det tar for lang tid hvertfall, for jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg lenger. :( Så håper jeg at resepten kan fakses til meg eller noe sånt, for jeg får jo ikke henta det selv, og Knut slutter på joggen 4, og legekontoret stenger 3 så han får ikke hentet det for meg uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg får ikke hentet den før rundt klokka 5 da. :sjenert: Må vente til gubben kommer hjem, for jeg klarer knapt å bevege meg til doen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men da ligger resepten klar på apoteket til da :) Så slipper det å bli så mye frem og tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mhm, får satse på det da. :) Æsj, jeg vil bare bli bedre. :( Orker ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt ikke fått noe telefon. Det er fælt å sitte å vente sånn, for jeg tørr ikke sovne (om jeg skulle være så heldig), tørr ikke dusje, tørr ikke ditt og datt i tilfelle jeg skulle miste samtalen.

Også blir jeg så kvalm av denne kilinga i brystet til stadighet. Åh, jeg er så lost. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke spille noe særlig. :( SYND FORDI JEG HAR MASS EFFECT 3 UPRØVD! AAAAAA. Gledet meg så jævlig til det kom ut og så ble jeg så dårlig at jeg ikke orker å spille det når jeg endelig fikk det. :gjeiper: ÅÅÅh.

Har evt Zoo Tycoon som er et rolig spill men spilte meg lei på det igår. Utenom det har jeg bare brutale typiske guttespill. For jeg er skikkelig nerd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...