AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #121 Skrevet 21. desember 2013 Får vel bidra jeg også (som gutt) - Føler meg i blant for lav når jeg møter jenter i høye heler (er 174 cm høy), selv om jeg har en kroppsfasong som gjør at enkelt folk tror at jeg er høyere enn jeg er. - Har tynne armer (16-17 cm) - Er egentlig generelt naturlig tynn pga. rask forbrenning, ikke syltynn. (noe som en del folk kommenterer, og som får meg til tenke at det negativt å være tynn for hankjønn). Anonymous poster hash: 2be37...dea Anonymous poster hash: 2be37...dea
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #122 Skrevet 21. desember 2013 - Jeg er stygg - Jeg er kjedelig - Jeg er feit - Jeg er dum - Jeg er klengete og innpåsliten - Jeg har hengepupper, hengemage, celulitter, hengeræv - Jeg har stygg hud, store porer, kvisete - jeg har en begynnende dobbelthake Kjedelig er du ikke, ut fra postene, ikke dum heller Anonymous poster hash: 2e6f5...718 4
Gjest Smiley_cat Skrevet 21. desember 2013 #123 Skrevet 21. desember 2013 Henger meg på jeg og... Er vel ikke akkurat komplekser, mer et lett irritasjonsmoment; -Litt tomme pupper (70d) men "brettes" inn i bh'en som en tacolefse. Grei i fritt fall da. -Litt slapp hud over mage, lår og bak. -Setter for høye krav til meg selv (feks eksamenskarakterer) --> nerd... -Liker forsåvidt dame-ting og feminitet, men ikke så godt at jeg gidder å prate om det... Må derfor ofte LATE som jeg er interessert i å prate om klær, sminke osv...med andre damer *sukk* - Har tre-fire hår på haka jeg må nappe.
Alice123 Skrevet 21. desember 2013 #124 Skrevet 21. desember 2013 Kjedelig er du ikke, ut fra postene, ikke dum heller Anonymous poster hash: 2e6f5...718
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #125 Skrevet 23. desember 2013 Det er mange som klager på brystene og/eller underlivet sitt her. Foreslår at dere legger ut bilder av dette, så vi kan se om deres komplekser begrunnes i faktiske forhold. Anonymous poster hash: b8df8...f3b Perv!Anonymous poster hash: 56f54...9f4
niccoline Skrevet 23. desember 2013 #126 Skrevet 23. desember 2013 Det største komplekset mitt har alltid vært magen min.. Jeg er ikke særlig høy, og er litt tungt bygd. Veier 70 kg. Den magen har alltid stått rett ut med en kul uansett hva jeg gjør.. Nå som jeg nylig har gått ned veldig mye på kort tid, så henger den.. Ser ut som jeg har født tre barn.. -Jeg har ikke født noen barn... Synes det er veldig rart om noen tenner på meg..
Gjest Lillesiren Skrevet 23. desember 2013 #127 Skrevet 23. desember 2013 Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner hvordan det å liste opp kompleksene sine skal være noe konstruktivt Er det ikke bedre å heller forsøke å fokusere på det man faktisk er fornøyd med? Feel free to enlighten me! 2
Gjest Smiley_cat Skrevet 23. desember 2013 #128 Skrevet 23. desember 2013 (endret) Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner hvordan det å liste opp kompleksene sine skal være noe konstruktivt Er det ikke bedre å heller forsøke å fokusere på det man faktisk er fornøyd med? Feel free to enlighten me! For så vidt enig med fokus, Lillesiren. Jeg har også skrevet inn her, selv om ikke jeg ser på det som direkte komplekser. Tror mange likevel setter "pris" på å lese at mange andre også feks har hår på haka, lange kjønnslepper eller hva det nå enn måtte være... For egen del er det mer en kuriositet... :-) Endret 23. desember 2013 av Smiley_cat
Gjest Lille-pus Skrevet 23. desember 2013 #129 Skrevet 23. desember 2013 Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner hvordan det å liste opp kompleksene sine skal være noe konstruktivt Er det ikke bedre å heller forsøke å fokusere på det man faktisk er fornøyd med? Feel free to enlighten me! Fryktelig godt poeng, Lillesiren og Smiley_cat. Komplekser? Nei. Ikke nå lenger. Nå måtte det eneste 'komplekset' være at jeg er ferdig med 40-årene, og har begynt å 'gi litt faen' i hva folk mener om meg. Det har vist seg å kompensere for både det ene og det andre gitt. Rett ryggen folkens. Se andre rett inn i øynene. Tror dere at disse 'andre' ikke har sin egen lille haug med komplekser... selv om de gjemmer dem bak et påtatt 'tøft og uberørt' ytre? - think not. 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #130 Skrevet 23. desember 2013 Anonymous poster hash: bd5c5...807
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #131 Skrevet 23. desember 2013 Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner hvordan det å liste opp kompleksene sine skal være noe konstruktivt Er det ikke bedre å heller forsøke å fokusere på det man faktisk er fornøyd med? Feel free to enlighten me! Hvorfor? Det er godt å vite at man ikke er alene om å ha komplekser, at andre også har dem, man føler seg mindre alene, etc. Det er fint med en slik tråd, jeg har smilt og ristet oppgitt på hodet mens jeg har lest tråden, tenker at folk med stor sannsynlighet ikke legger merke til feilene folk finner ved seg selv, det får meg til å tenke at folk kanskje ikke legger merke til kompleksene jeg har. Anonymous poster hash: abae8...b3d 1
Gjest blasé Skrevet 23. desember 2013 #132 Skrevet 23. desember 2013 Jeg hater nesen min mer enn alt. Magen min er litt tjukk Hadde det vært opptil meg så hadde jeg kuttet av meg lårene mine Også har jeg de periodene hvor huden min bare vil gjøre livet til et helvete ..
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #133 Skrevet 23. desember 2013 Synes det er så trist å lese at folk tenker på slike ting. Komplekser? Selvfølgelig finnes det ting jeg kunne godt sett at var andeledes ved meg selv, kunne godt hatt litt mer tid til trening f. eks. Men jeg aksepterer heller ting for hva de er og forsøker heller å gjøre det beste ut av det. Jeg elsker å være meg! Skulle så ønske at alle dere gjorde det samme. :-) lettere sagt enn gjort Anonymous poster hash: 665fd...423
Gjest Lillesiren Skrevet 23. desember 2013 #134 Skrevet 23. desember 2013 Hvorfor? Det er godt å vite at man ikke er alene om å ha komplekser, at andre også har dem, man føler seg mindre alene, etc. Det er fint med en slik tråd, jeg har smilt og ristet oppgitt på hodet mens jeg har lest tråden, tenker at folk med stor sannsynlighet ikke legger merke til feilene folk finner ved seg selv, det får meg til å tenke at folk kanskje ikke legger merke til kompleksene jeg har. Anonymous poster hash: abae8...b3d Det gjør de nok ikke heller. Når jeg ser andre så legger jeg først og fremst merke til de tingene personen har å være fornøyd med ala: Å, hun hadde pene øyne/hud/fint hår/fine tenner osv. Det er vel først når jeg ser i speilet jeg tar på meg de kritiske brillene, og sånn vil jeg tro det er for flere. En uting det der synes jeg, og skulle jeg begynt å ramse opp alt og lagd en liste tror jeg bare det ville skjerpet de brillene enda ytterligere, så da lar jeg være:p Men, det er meg da:)
Enyya Skrevet 23. desember 2013 #135 Skrevet 23. desember 2013 Har store komplekser for håret mitt som jeg synes er tynt og stygt. Jeg har øyevipper som jeg aldri får som jeg vil. De vokser nedover og inn i øyet noen av hårene. Cellulitter på lårene. Hater utseende mitt uten litt sminke. Øyebryn som nesten er hvite så må tegne litt farge på hver dag. En slags liten kul/utvekst på siden av nesen. Jeg takler ikke rot og er nesten sykelig opptatt av å rydde,må fjerne alle ting som ligger fremme der de ikke skal.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #137 Skrevet 24. desember 2013 Jeg blir også rost av folk pga utsendet mitt, men er flere ting jeg ikke liker med meg selv -Små pupper -mange føflekker -liten rumpe -brede skuldre -litt utovermage -sjenert -liker bare ikke nesen min Anonymous poster hash: 74a03...c7c
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #138 Skrevet 24. desember 2013 Det gjør de nok ikke heller. Når jeg ser andre så legger jeg først og fremst merke til de tingene personen har å være fornøyd med ala: Å, hun hadde pene øyne/hud/fint hår/fine tenner osv. Det er vel først når jeg ser i speilet jeg tar på meg de kritiske brillene, og sånn vil jeg tro det er for flere. En uting det der synes jeg, og skulle jeg begynt å ramse opp alt og lagd en liste tror jeg bare det ville skjerpet de brillene enda ytterligere, så da lar jeg være:p Men, det er meg da:) Ja, jeg forstår det, men jeg syns det er fint å lese at andre også har komplekser (spesielt i en tid hvor det er om å gjøre å fremstille seg selv mest mulig perfekt), en føler seg kanskje mer normal av å lese tråden? Det gjør i hvert fall jeg, at jeg ikke er alene om å ha disse tankene. Folk er altfor selvkritiske og det kommer godt fram i denne tråden, noe som får meg til å tenke at mine komplekser også framstår som "tullete" for andre. Anonymous poster hash: abae8...b3d
Gjest Chloe87 Skrevet 24. desember 2013 #139 Skrevet 24. desember 2013 Magen min. Cellulittene. Flate brystvorter. Smale lepper.
Dunkel Skrevet 24. desember 2013 #140 Skrevet 24. desember 2013 -Jeg har mange føflekker -Tynt hår -Stygg naturlig farge på øyenbrynene -Hårene på blant annet beina vokser fort ut -Ser syk ut uten sminke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå