Gjest santus Skrevet 9. mars 2012 #21 Skrevet 9. mars 2012 Oppsummert: Vi må lide for skjønnheten! Jeg er sikker på at dere er vakrere enn dere ser på dere selv som! En ting som er litt greit å vite er at det som regel bare er du som tenker alt det der. Ikke vær så slem mot deg selv:) 1
Aldrisur Skrevet 9. mars 2012 #22 Skrevet 9. mars 2012 1. Jeg er veldig sjenert og må sloss med meg selv hver dag for å late som jeg ikke er det. 2. Og noen ganger prumper jeg når jeg hoster. 12
Mynona Skrevet 9. mars 2012 #23 Skrevet 9. mars 2012 Har nå lest den "Flink pike"-boken til hun bloggeren og er så inspirert til å fortelle "hele" verden om mine egne komplekser. Jeg er også lei av å være flink og dyktig og korrekt hele tiden. Derfor vil jeg si det en gang for alle: JEG ER KJEMPERAR OG DET ER HELT GREIT! Ingen tror at jeg er rar, for foran andre så virker det som om jeg er ganske vellykket og polert. Jeg er ganske lang og tynn og mange misunner meg det. Men så føler jeg meg som et dass, egentlig og jeg har lenge slitt med å akseptere meg selv. Når jeg tar av meg klærne så blir jeg flau. Jeg er lei av å bli flau over kroppen min. Her er min liste over komplekser, og jeg håper det er andre som vil være ærlige om sine :) Jeg har stive hår på BAKSIDEN av lårene Hårstripe under navlen som jeg må nappe bort med pinsett Brystvorter som til tider kryper inn i puppen Sletter halvparten av kommentarene jeg lager på Facebook fordi jeg blir flau Et stort hakk i fortannen fordi jeg prøvde å åpne en ølflaske med munnen Lange kjønnslepper som stikker ut Hår på tærne, må barbere dem Jeg blir nervøs når jeg går over veien fordi jeg føler at alle inni bilene ser på meg Blir hele tiden tett i ørene fordi jeg har så mye ørevoks Livredd for at kortet mitt ikke skal virke på butikken Føler at alle tror jeg er alkoholiker når jeg panter ølbokser Biter negler ..på tærne... I know: ÆSJ Jenter, hvilke komplekser har dere? Beklager om jeg er helt nyfrelst og over ivrig her men jeg tenkte at dere på Kvinneguiden må være perfekte til å snakke om sånt med <3 Solsidan Det meste av dette er helt normalt, men har du vært hos legen med ørene dine?? En venninne av meg hadde samme problem, men det viste seg at hun hadde eksem i øregangene, så når hun har fått behandlet dette er det så mye bedre.
eva-80 Skrevet 9. mars 2012 #24 Skrevet 9. mars 2012 -Om morgenen vil jeg ikke kysse han med tunge pga morgenånden...
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #25 Skrevet 9. mars 2012 1.Har pelt meg i nesa siden jeg var liten, tror kanskje det har bidratt til at neseborene mine er større enn nødvendig 2.Jeg tenker hele tiden på hvor mye tynnere jeg kunne vært. 3.Jeg har giga store pupper som sikkert noen misunner, men det fører med fukt under og mye tyngde for ryggen. Noen ganger hadde det vært deilig å bare tatt på seg en topp uten å tenke på at jeg må opp 3 størrelser for at den skal passe, og da passer den ikke til resten av kroppen. 4. Jeg har strekkmerker fra jeg var 16 og begynte å få former. 5.Jeg har bolle fingre 6. Jeg hater haken min 7. Jeg hater mellomrommet mellom fortennene mine. (Som jeg endelig skal fikse) 8.Musa mi lukter alltid vondt etter sex. 9.Jeg må se meg selv i speilet hele tiden for å sjekke at sminke og hår er som det skal. 10. Jeg har ikke jobb og går til psykolog, og det er livet mitt..Det er rimelig flaut når folk spør meg om hva jeg driver med og jeg ikke har fullført vgs. engang.. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #26 Skrevet 9. mars 2012 Jeg er livredd for å sove med kjæresten min i frykt for å prompe mens jeg sover... det er grusomt... ellers har jeg hengemage til de grader, men heldigvis virker ikke som om han bryr seg om det angrer litt på store tatoveringer, men ville aldri i livet innrømme det for noen enn dere :D hater det halvkrøllete håret mitt som stritter i alle retninger.. vil være en bedre mor. 1
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 9. mars 2012 #27 Skrevet 9. mars 2012 Jeg har krokete nese. Jeg har store øyenbryn. Jeg har små øyne. Jeg har noen vorter i tinningen som legen mener jeg bare skal ha der. Men så har jeg en ganske deilig kropp, et ganske kreativt sinn, er ganske flink sosialt sett, og faglig sett. Så jeg ekke så bekymra. Det er mange av tingene i HI jeg mener man ikke bør ha komplekser for. Hår på tær og under magen er jo helt vanlig, samme med stive hår, innoverbrystvorter og lange kjønnslepper. Nesten ALLE har jo noen eller alle av disse trekkene. 2
Mr.Omg Skrevet 9. mars 2012 #28 Skrevet 9. mars 2012 (endret) Jeg får bidra litt med litt "mannekomplekser" da: - Jeg har begynt å bli litt tynn i håret - Jeg har litt "lovehandles" som ikke ser ut til å forsvinne uansett hva jeg gjør. - Jeg mumler når jeg blir nervøs, og det skjer oftere enn jeg ønsker. - Jeg har monobryn, så jeg må nappe for å ikke se ut alm en steinaldermann. - Jeg har kort hals, så jeg orket ikke å gå med slips. Føler jeg blir kvelt. - Jeg ser ut som en dass, uansett hva jeg har på meg. - Pga meget svingende blodsukker i tenårene, så kastet jeg mye opp og fikk syreskader på tennene Endret 9. mars 2012 av Mr.Omg 5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #29 Skrevet 9. mars 2012 -jeg har for tykke kinn -jeg har litt for mye fett på kroppen(er lettere overvektig) -er så lys i håret at man ikke ser jeg har øyenbryn eller vipper -hår på stortåa(som av en mystisk grunn er MØRKT) -lange kjønnslepper -håret mitt bruser -strekkmerker på puppene ved armhulene -synes puppene kunne vært litt lengre opp -Appelsinhud på baksiden av låra -livredd for at bh'n min skal knirke(og mange av mine gjør det, evt. rasler) -redd for at buksa mi skal revne eller rumpesprekken synes -en navle piercing som ble satt for langt opp og er for sent å gjøre noe med Ble bare kroppskomplekser på min liste:P lol
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #30 Skrevet 9. mars 2012 - Jeg er stygg - Jeg er kjedelig - Jeg er feit - Jeg er dum - Jeg er klengete og innpåsliten - Jeg har hengepupper, hengemage, celulitter, hengeræv - Jeg har stygg hud, store porer, kvisete - jeg har en begynnende dobbelthake Jeg har nødt til å gi deg en stooor klem! Jeg føler du traff meg også bra her. Men du vet at det er du som er din største kritiker? Jeg er helt sikker på at du er både pen, smart, fin og morsom. 1
heleneo Skrevet 9. mars 2012 #31 Skrevet 9. mars 2012 - Har uren hud - Har strekkmerker på lårene - Har alltid kalde eller klamme hender, noe som får meg til å ikke ville ta på andre i frykt for at de skal synes jeg er ekkel. - Rødmer fort hvis jeg snakker med en gutt jeg er betatt av, ikke sjarmerende i det hele tatt - Den ene lilletåa mi er stor etter at jeg fikk en jernkrakk på den - Har stygg latter - Tynt hår - Små pupper, hvis du har et forstørrelsesglass hjemme så finner du dem sikkert - Sjenert
Snøvott Skrevet 9. mars 2012 #32 Skrevet 9. mars 2012 Skal vi se.. - Jeg liker ikke huden min - Jeg har ennå ikke vent meg til å veie 15kg mer enn da jeg hadde spiseforstyrrelser. Føler meg feit, ja. - Jeg er kjedelig - Jeg er ikke flink til noe som helst - Jeg snubler i ordene når jeg blir nervøs, spesielt om jeg snakker i telefonen - Endel strekkmerker jeg har hatt siden puberteten - Masse arr på armene etter selvskading - Jeg kler ingenting 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #33 Skrevet 9. mars 2012 Åh endelig en tråd der jeg kan buse ut med all selvkritikken jeg ruger på! - Har skikkelig hengerumpe og må alltid skjule den med lange topper. Tørr aldri bruke korte overplagg. - Har veldig bred rygg og jeg ser ut som en mann bakenfra - Stor nese - Generellt mannlige ansiktstrekk - At jeg er sjenert og stille - Svetter mer enn normalt under armene og underlivet og er alltid livredd for at det skal lukte - At jeg ikke har råd til å kjøpe pene nye plagg og alltid går rundt som en uteligger i utvaskede, nuppete og hullete plagg uten fasong - At jeg ikke fullførte bachelorgraden min - At jeg har et lite ansikt i forhold til kroppen min - Alltid et eller annet hormonkvise utbrudd i ansiktet Men mest av allt misklier jeg at jeg ikke bare kan akseptere meg selv som jeg er. Uperfekte mennesker er mennesker med karakter! 1
Gjest BettyBoop Skrevet 9. mars 2012 #34 Skrevet 9. mars 2012 Jeg får legge til flere og jeg da: -Føler jeg ikke er smart -Føler at alle er flinkere enn meg i alt - Syns jeg har tynt og pistrete hår og jeg syns ikke jeg får til å orne meg fin på håret -Føler meg stygg på bilder -Føler menn syns jeg er uinteressant å snakke med. -Har ingen problemer med å snakke fritt med menn jeg ikke er tiltrukket av, er jeg derimot tiltrukket av en føler jeg meg som en usikker fjortis. 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #35 Skrevet 9. mars 2012 Skal vi se. -Stor nese -kvisete hud og arr -øyne som renner og er såre og røde(vært hos lege og spesialist uten hell) -stygge tennner -stygg kroppsform ingen hofter og en rar flat rumpe. Stor mage -spiser sjokolade hver dag derfor får jeg nye kviser hele tiden. -usikker -sjenert -arbeidsledig og enda ikke fått sikkelig utdanning selvom jeg er 28 år -forsatt er singel -fått bekreftet at jeg har stor nese av min eks,han mobbet meg ofte for nesa mi. Det var vondt. -Føler meg stygg generelt og at ingenting passer meg. 1
Lunivere Skrevet 9. mars 2012 #36 Skrevet 9. mars 2012 - Får svak og sjenert stemme når jeg skal snakke i klassen. Noe som irriterer meg siden jeg egentlig er veldig utadvendt. - Hår som er totalt umulig å style pent. - Flat ræv. - Tatovering på armen som jeg nå angrer veldig på, blir sint på meg selv hver gang jeg ser på den. - Bulk på nasa. - For store hender. Ellers så er jeg relativt happy heldigvis. Kunne alltids vært mye verre.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #37 Skrevet 9. mars 2012 - jeg føler meg som en mindre smart person enda jeg har en flerårig utdanning, og at mange andre rundt meg har en eller flere talenter eller ting som de er skikkelig gode på. Jeg derimot føler ikke at jeg er spesielt god på noen ting som helst og mister lysten på å i det hele tatt prøve. - skjev og rar nese - uren hud - virker totalt uinteressant for andre folk - har ringer/poser under øynene -noen fine linjer/smilerynker -har ikke egen leilighet enda, og det er flaut å si det da de fleste på min alder har flyttet ut - er kjempedårlig på å spare - ikke flink til å skaffe meg nye venner siden veldig få mennesker synes at jeg er interessant - må ha makeup for å føle meg nogenlunde OK, misunner andre som har fresh glødende fin hud (uten makeup) - har tynt og pistrete hår og må style det veldig mye for at det skal se fint ut - jeg føler meg mislykket på de fleste områder, egentlig, og har null selvtillit eller et bra selvbilde - vet ikke hva jeg skal med livet mitt, føler meg som et null.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #38 Skrevet 9. mars 2012 Magen min. Det høyre brystet mitt (det er mindre enn det andre pga en svulst jeg har fjernet). Vortene på føttene. Den store føflekken min (sånn hump).
Gjest MorAase Skrevet 9. mars 2012 #39 Skrevet 9. mars 2012 -Hårene på brystet og beina mine er kanskje lyse, men fy så LANGE de er. -Oppblåst mage så ser ut som jeg er høygravid -Svære hofter, men smale skuldre og små pupper. -Få og tynne vipper -Tynt fælt og flatt hår. -Skjeive lepper og store tenner. -Krokete nese -Sjenert, stille og "dum" Kort oppsummert, full av vrangforestillinger. 3
Gjest badeand1 Skrevet 9. mars 2012 #40 Skrevet 9. mars 2012 (endret) Hårvekst på knokene. (tærne også) og håndledda. Har supertynne bein fra kneet og nedover pga beina ikke har utvikla seg ordentlig. Nesa som ser/er stor ut fra siden. Magen. Blanding av fett/oppblåsthet. Ofte rød i ansiktet. Endret 9. mars 2012 av Mortem 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå