Gå til innhold

Hvilke komplekser har du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden det er på Sex, antar jeg at det først og fremst er fysiske komplekser?

- Jeg er tjukk og dissete (sånn går det når du spiser sjokolade på jobb for å holde deg våken)

- Mye hår på leggene og lårene.

- Utrolig lite pent ansikt og enda mindre fotogen

- Kviser på rumpa :tristbla:

- Hengepupper... men de er ganske store, da!

- Diverse arr

Merkelig nok er ikke dette noe som plager meg. Det er bare sånn det er, ingen vits i å stresse med det. Det hjelper selvsagt på at mannen min heller ikke bryr seg. Hvis jeg kunne forandre en eneste ting, var det ansiktet. Hadde vært morsomt å kunne bli tatt bilde av uten å føle seg som Madam Mim (det finnes ikke bilder av meg de siste 15 årene, heller ikke fra bryllupet...!). Resten lever jeg i grunnen helt fint med :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Marregutt
Skrevet

Jeg har vel ingen fysiske komplekser, men mer et psykisk et; stamming. Vet ikke om det teller, men det kan være en vrien nøtt visse dager

Skrevet

Lange lyse hår på armene, barberer dem om sommeren.

Hvite flekker på overkroppen pga kløende hudsopp som jeg ikke greier å bli kvitt.

Cellulitter

Blå årer noen steder på beina.

Slappe lår, kan ikke gå i shorts så lenge jeg må sitte. Umulig å trene dem faste.

Til tider oppblåst mage pga mulig matintoleranse.

Litt flat og firkantet rumpe.

Tynt hår.

Men det fine er at når jeg ser meg selv helhetlig er det ikke så aller verst. Jeg er høy og slank. Nytter ikke å plukke kroppen i fra hverandre.

Ansiktet mitt er jeg fornøyd med utenom blå ringer under øynene, en og annen pigmentflekk og litt små øyne med særegen form. Alt er mulig å forbedre med sminke :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Komplekser tror jeg alle har, men det er ikke alle som vil innrømme det.

Komplekser jeg har:

- Tynt hår, ser OK ut om jeg ordner det

- For få øyevipper, de er til gjengjeld ganske lange

- Kviser og røde prikker i ansiktet som irriterer meg grenseløst

- Kunne hatt finere tenner, de er veldig hvite, men har to tenner som er litt skjeve

- Liker ikke min høyre profil, veldig fornøyd med min venstre profil :fnise:

- Har fem "fregner" i ansiktet som jeg ikke liker

- Har en eksemflekk på hendene som jeg hater og litt tørr hodebunn

- Kunne gjerne vært et par kilo lettere

- Kunne også vært litt strammere i kroppen

- Er sjenert og liker ikke å holde taler

- Kan fort bli usikker

Ting jeg liker ved meg selv

- Leppene mine, de er passe store med en fin form

- Ansiktsformen min

- Ørene mine, de har en fin form

- Hendene mine

- Den silkemyke huden jeg har

- Leggene mine, de slanke og fine

- Høyden min

- Har høye kinnben

- Fasongen på kroppen min

- Lærer fort

- Har store ambisjoner og jobber hardt for å nå de

- Jeg er snill og har empati for andre mennesker

AnonymBruker
Skrevet

Er fra India og hørte noen skrev at de har gigantiske neser der. Det har jeg.

Sorte hår overalt!

kinnskjegg

store indre kjønnslepper

40 i sko, ( er veldig tynn)

lange fingre

arr overalt, (pirker på kviser)

innover brystvorter

Gjest "gjest"
Skrevet

Liker ikke kommentarer som går på føtter.

Skrevet

Eg har tjukke lår/"ridebukselår". Av den grunn likar eg ikkje å gå i bukser, skjuler det heile med skjørt, så ser eg heilt fin ut ;) Har ingen andre kompleks for kroppen min, klart ein del småting som eg ikkje er heilt fornøgd med, men ikkje sånn at eg prøver å skjule det.

Skrevet

Jeg har eksem, uren hud, sliter med konsentrasjonsproblemer på skolen og går til pyskolog, men har aldri tenkt på det som komplekser! Altså, jeg går til og med på antidepressive. Det er svakheter og det er noe alle mennesker har :D

Jeg er kommer sikkert til å bli "hatet" for å si dette. Men jeg vet jeg er pen, morsom, flink sosial, fin klesstil, selvstendig, fin kropp, modig, sporty, mange gode guttervenner, flink til å ta bilder, snill og glad, smiler masse, fint smil, fine pupper og fin rumpe! Sett pris på det du har :D :D :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker det meste med meg selv, bortsett fra lårene mine kanskje. Uansett hvor tynn jeg blir er de liksom større enn jeg synes de burde være.

Alt i alt liker jeg meg selv og kroppen min, har ingen komplekser, men selvsagt ting jeg ville hatt annerledes.

Skrevet

Jeg har alt for brede skuldre i forhold til bredden på resten av kroppen. Så bakfra ser jeg skikklig rar ut, og skjev.

Skulle gjerne hatt litt bredere hofter, og finere form på rompa.

Hater å måtte se meg selv i profil. Som i enkelte prøverom har de mer enn ett speil..Da er hele dagen min ødelagt.

Håret mitt er ikke fint, alt for tynt.. blir aldri fornøyd med det.

Nesa mi er litt skjev.

Tar meg ekstremt dårlig ut på bilder.

Får av og til kviser på ryggen eller brystet.

Har et stort arr på knèskåla etter at jeg måtte sy som barn.

De indre kjønnsleppene mine er store.

Kan fort bli tilbakeholden og stille i situasjoner hvor jeg ikke føler meg komfortabel. (ellers er jeg ganske utadvent, men liker ikke å ta stor plass)

AnonymBruker
Skrevet

- Jeg har masse lange hår som står rett ut rundt brystvorten

- Jeg har mye hår rundt navlen

- jeg har hårete fingre, hender og tær

- Mye mørke hår bakover og uttover rompa

- henge rompe

- tynn, men veldig utrent så alt er bare slapt

- celluliter på rompe og lår

Den hårete delen er det som plager meg mest :(

Skrevet

Små pupper er min last :sjenert:

Skrevet

Stort sett alt ved kroppen min. Eneste jeg liker er ansiktet (når det er sminket, vel å merke), ørene og føttene.

Skrevet

Små pupper er min last :sjenert:

Samme her. Passer liksom ikke til resten av kroppen min.. :sjenert:

Som regel tenker jeg ikke på det, det er bare når jeg ser video eller bilde av meg selv. Bortsett fra brystene mine er jeg fornøyd. Og egentlig MEGET fornøyd med at de er friske!

Skrevet

Samme her. Passer liksom ikke til resten av kroppen min.. :sjenert:

Som regel tenker jeg ikke på det, det er bare når jeg ser video eller bilde av meg selv. Bortsett fra brystene mine er jeg fornøyd. Og egentlig MEGET fornøyd med at de er friske!

Mine passer til resten av kroppen, og de er nok egentlig ikke så verst i og med at jeg har D/E cup, men det er et kompleks jeg har fått for meg og ikke blir kvitt :sur: Kjøper alltid klær ettersom om de får puppene til å se større ut :sjenert:

At de er friske er uansett det viktigste ja! :jepp:

Skrevet

- Mange føflekker

- Nesen min ser lang ut i profil

- Asymmetri nedentil (m.t.p. kjønnslepper)

- Skjeve hofter

- Litt for brede skuldre i forhold til hoftene

Men jeg har heldigvis god selvtillit og føler meg attraktiv mesteparten av tiden - til tross for disse fysiske kompleksene.

• 1 år senere...
Skrevet

Det var ikke før i fjor jeg så hvor mye disse ubetydelige og dumme kompleksene har ødelagt for meg.

Mennesker rundt meg (jenter/gutter, kvinner/menn) har alltid gitt meg komplimenter som "du er så vakker", "ser ut som en fotomodell" osv. osv. Personlig så har jeg alldri følt det slik. Jeg er 25 år, hadde sex for første gangen i fjor med min første kjæreste, her er noen av grunnene ++ :

- for tynn

- små pupper (mindre enn a-cup)

- dum

- har ingenting å gi andre andre (mentalt sett)

- ikke fullført vgs

- begynt å prøve å jobbe litt, sluttet fordi jeg ikke følte jeg gjorde en god nok jobb (praksis i barnehage, ikke hjernekirurgi)

- stygt underliv

- hvis jeg skal handle inn mye mat, så deler jeg det opp slik at jeg går i flere butikker fordi jeg er redd for at kassadama/mannen og de som står i køen skal tro jeg har bulimi (jeg ser jo hvor latterlig det er når jeg det her… uff)

Anonymous poster hash: ffae7...ae8
Skrevet

Jeg har for store lår

Har en liten valk på magen jeg ikke blir kvitt.

Litt for store kjønnslepper

Liker ikke nesen min

Har for kort hår (skrella hele hodet pga skadet hår, har nå guttesveis)

Har liten overleppe.

Skal fikse det meste med plastisk kirurgi, har allerede tatt silikon pga 1år med amming gjorde at puppene så ut som vrengte baklommer! :s

Anonymous poster hash: 20fe2...92c

Skrevet (endret)

Jeg er ikke så flink i historiske faktaer, kan fort blande litt verdenshistorie.

Jeg kan ikke gangetabellen lengre.

Tror jeg har dårlig ånde, frykter det hvertfall veldig ofte.

Jeg må alltid nyse drithøyt og ofte 4 ganger på rad.

Har litt nesehår

Men liker meg selv! :danse:

Endret av Booker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...