Gå til innhold

Hvilke komplekser har du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nå lest den "Flink pike"-boken til hun bloggeren og er så inspirert til å fortelle "hele" verden om mine egne komplekser. Jeg er også lei av å være flink og dyktig og korrekt hele tiden. Derfor vil jeg si det en gang for alle: JEG ER KJEMPERAR OG DET ER HELT GREIT!

Ingen tror at jeg er rar, for foran andre så virker det som om jeg er ganske vellykket og polert. Jeg er ganske lang og tynn og mange misunner meg det. Men så føler jeg meg som et dass, egentlig og jeg har lenge slitt med å akseptere meg selv. Når jeg tar av meg klærne så blir jeg flau. Jeg er lei av å bli flau over kroppen min.

Her er min liste over komplekser, og jeg håper det er andre som vil være ærlige om sine :) :) :)

Jeg har stive hår på BAKSIDEN av lårene

Hårstripe under navlen som jeg må nappe bort med pinsett

Brystvorter som til tider kryper inn i puppen

Sletter halvparten av kommentarene jeg lager på Facebook fordi jeg blir flau

Et stort hakk i fortannen fordi jeg prøvde å åpne en ølflaske med munnen

Lange kjønnslepper som stikker ut

Hår på tærne, må barbere dem

Jeg blir nervøs når jeg går over veien fordi jeg føler at alle inni bilene ser på meg

Blir hele tiden tett i ørene fordi jeg har så mye ørevoks

Livredd for at kortet mitt ikke skal virke på butikken

Føler at alle tror jeg er alkoholiker når jeg panter ølbokser

Biter negler ..på tærne... I know: ÆSJ

Jenter, hvilke komplekser har dere? Beklager om jeg er helt nyfrelst og over ivrig her men jeg tenkte at dere på Kvinneguiden må være perfekte til å snakke om sånt med :yvonne:

<3 Solsidan

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

- Jeg har en utenpåliggende hemoroide ved endetarmsåpningen. Legen synes ikke den er ille nok til å få den fjernet, men jeg hater den :frown:

- Jeg røyker.

- Jeg føler meg rynkete, og hater røykingen desto mer..

- Har løs hud på magen etter svangerskap.

- føler ofte at jeg sier dumme ting, og lurer på om folk opplever meg som litt dum.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Hmmm... I dag har eg ingen, trur eg!

Eg er fæl til å pirke på kviser og småsår (sikkert innanfor obsessive skin picking-kategorien), men gidd ikkje å ha kompleks for det.

Eg har nok hundre feil, men ser ikkje kvifor eg skal skamme meg over dei, så då blir det jo ikkje til at eg har kompleks for ting (med unnatak av dårlege dagar/periodar, men då er vi over på grenselaus angst, så eg synest ikkje det er kompleks heller).

Endret av Moscato
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har assymetriske pupper. Dessuten henger de litt og niplene peker nedover. Det må vel være mitt største kompleks.

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke fordra dissemagen min. Og så har jeg litt store kjønnslepper. Ellers er jeg ofte nervøs for at jeg skal ha dårlig ånde.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ingenting

• Liker 1
Skrevet

-Jeg har kviser på haka

-Jeg føler meg ofte skitten og bruker derfor unødvendig mye tid på hygiene og rengjøring

-Jeg er også ekstremt rar, men liker det litt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir også roset opp i skyene av venninner og menn, men jeg har flere komplekser:

- Selv om jeg er slank, så eier jeg ikke muskler noe som gjør at jeg føler kroppen er "dissen" eller hva jeg skal kalle det.

- Jeg har mye hår nedentil (både forran og bak), og må barbere det hver 3. dag så det ikke blir stubber her og der.

- Jeg synes jeg har så små øyne, og små øyenvipper.

- Kjønnsleppene mine henger også utforbi og jeg føler heletiden jeg må dytte de inn dersom jeg f.eks skal dusje sammen med kjæresten.

- Jeg har celulitter, spesielt på innsiden av lårene.

- Jeg føler meg til tider vid nedentil, i og med at jeg ikke trenger noe spesielt med oppvarming når jeg skal ha sex med kjæresten min som er godt utstyrt.

- Jeg synes hoftene mine er for brede i forhold til overkroppen!

• Liker 2
Skrevet

-Hårene på brystet og beina mine er kanskje lyse, men fy så LANGE de er.

-Oppblåst mage så ser ut som jeg er høygravid

-Svære hofter, men smale skuldre og små pupper.

-Få og tynne vipper

-Tynt fælt og flatt hår.

-Skjeive lepper og store tenner.

-Krokete nese

-Sjenert, stille og "dum"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

-rumpa mi, den har ikke rumpeform i det hele tatt. Hvis man tenker trusestrikk-deler-rumpa-i-4 bare med breie strikk som graver dobbelt så dypt man tror er mulig, så er det slik mi ser ut med string. i tillegg er den full av vanlige byller, blodbyller og store lille arr etter disse.

-jeg har en massiv bilring, både på magen, ryggen(aldri sett på noen andre før) og elskovshåndtak. med smale hofter ser dette latterlig ut, tenk TS i Min lenke tråden sin tegning, men at det går rett ned på hoftene i stedet for som på tegningen.

Gjest Eurodice
Skrevet

Har nå lest den "Flink pike"-boken til hun bloggeren og er så inspirert til å fortelle "hele" verden om mine egne komplekser. Jeg er også lei av å være flink og dyktig og korrekt hele tiden. Derfor vil jeg si det en gang for alle: JEG ER KJEMPERAR OG DET ER HELT GREIT!

Ingen tror at jeg er rar, for foran andre så virker det som om jeg er ganske vellykket og polert. Jeg er ganske lang og tynn og mange misunner meg det. Men så føler jeg meg som et dass, egentlig og jeg har lenge slitt med å akseptere meg selv. Når jeg tar av meg klærne så blir jeg flau. Jeg er lei av å bli flau over kroppen min.

Her er min liste over komplekser, og jeg håper det er andre som vil være ærlige om sine :) :) :)

Jeg har stive hår på BAKSIDEN av lårene

Hårstripe under navlen som jeg må nappe bort med pinsett

Brystvorter som til tider kryper inn i puppen

Sletter halvparten av kommentarene jeg lager på Facebook fordi jeg blir flau

Et stort hakk i fortannen fordi jeg prøvde å åpne en ølflaske med munnen

Lange kjønnslepper som stikker ut

Hår på tærne, må barbere dem

Jeg blir nervøs når jeg går over veien fordi jeg føler at alle inni bilene ser på meg

Blir hele tiden tett i ørene fordi jeg har så mye ørevoks

Livredd for at kortet mitt ikke skal virke på butikken

Føler at alle tror jeg er alkoholiker når jeg panter ølbokser

Biter negler ..på tærne... I know: ÆSJ

Jenter, hvilke komplekser har dere? Beklager om jeg er helt nyfrelst og over ivrig her men jeg tenkte at dere på Kvinneguiden må være perfekte til å snakke om sånt med :yvonne:

<3 Solsidan

Den uthevede setningen la jeg mest merke til. Du må være utrolig myk i kroppen :fnise: .

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

- jeg har to hår på haka som jeg må nappe ut :(

- har hår på tærne som jeg også napper

- har mellomrom mellom tennene

- har stor, krokete nese.

- dårlig ånde

- spise sjokolade hver dag

- piller meg i nesen

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

- Nesten flatbrystet :tristbla:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har komplekser for brystene. De henger. Det ser ut som jeg har født og ammet syv barn. Håper jeg snart får råd til å fikse dem.

Hoftene. De er veldig brede! Trener hardt, så forhåpentligvis veltrent rumpe/lår vil overskygge hoftene.

AnonymBruker
Skrevet

-svarte hår øverst på halsen/under haka-fra øre til øre

- hard hud på helene

- større porer enn jeg skulle ønske

- masse strekkmerker rundt hele lårene,rumpa, bak knærne og på magen :tristbla:

Skrevet

- Jeg er stygg

- Jeg er kjedelig

- Jeg er feit

- Jeg er dum

- Jeg er klengete og innpåsliten

- Jeg har hengepupper, hengemage, celulitter, hengeræv

- Jeg har stygg hud, store porer, kvisete

- jeg har en begynnende dobbelthake

:tristbla:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

* Jeg har for mye fett på kroppen

* Eier ikke evne til å kle meg pent. Her går det i Jeans og t-skjorter:/

* Små øyne

* Plagsom utflod som ødelegger mye for spontaniteten i sexlivet mitt. Vil liksom alltid inn i dusjen først, i tilfelle...

• Liker 2
Skrevet

Synes det er så trist å lese at folk tenker på slike ting. Komplekser? Selvfølgelig finnes det ting jeg kunne godt sett at var andeledes ved meg selv, kunne godt hatt litt mer tid til trening f. eks. Men jeg aksepterer heller ting for hva de er og forsøker heller å gjøre det beste ut av det. Jeg elsker å være meg! Skulle så ønske at alle dere gjorde det samme. :-)

• Liker 3
Skrevet

Jeg har ikke mange komplekser, men kommer på to jeg ofte bekymrer meg om ovenfor kjæresten innimellom:

-Puppene mine er ikke så store. De er runde og faste, men dog ikke så store. :(

-Om morgenen vil jeg ikke kysse han med tunge pga morgenånden... :P

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Hater nesa mi syns den er stor, pluss at den er litt skjev etter jeg falt neds fra køyesenga som liten.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...