Gjest Coolaid Skrevet 25. desember 2013 #141 Skrevet 25. desember 2013 Har nå lest den "Flink pike"-boken til hun bloggeren og er så inspirert til å fortelle "hele" verden om mine egne komplekser. Jeg er også lei av å være flink og dyktig og korrekt hele tiden. Derfor vil jeg si det en gang for alle: JEG ER KJEMPERAR OG DET ER HELT GREIT! Ingen tror at jeg er rar, for foran andre så virker det som om jeg er ganske vellykket og polert. Jeg er ganske lang og tynn og mange misunner meg det. Men så føler jeg meg som et dass, egentlig og jeg har lenge slitt med å akseptere meg selv. Når jeg tar av meg klærne så blir jeg flau. Jeg er lei av å bli flau over kroppen min. Her er min liste over komplekser, og jeg håper det er andre som vil være ærlige om sine :) Jeg har stive hår på BAKSIDEN av lårene Hårstripe under navlen som jeg må nappe bort med pinsett Brystvorter som til tider kryper inn i puppen Sletter halvparten av kommentarene jeg lager på Facebook fordi jeg blir flau Et stort hakk i fortannen fordi jeg prøvde å åpne en ølflaske med munnen Lange kjønnslepper som stikker ut Hår på tærne, må barbere dem Jeg blir nervøs når jeg går over veien fordi jeg føler at alle inni bilene ser på meg Blir hele tiden tett i ørene fordi jeg har så mye ørevoks Livredd for at kortet mitt ikke skal virke på butikken Føler at alle tror jeg er alkoholiker når jeg panter ølbokser Biter negler ..på tærne... I know: ÆSJ Jenter, hvilke komplekser har dere? Beklager om jeg er helt nyfrelst og over ivrig her men jeg tenkte at dere på Kvinneguiden må være perfekte til å snakke om sånt med <3 Solsidan Høres ut som en helt normal oppegående person Til og med kongen slipper en promp av og til
Gjest Ingaborga Skrevet 26. desember 2013 #142 Skrevet 26. desember 2013 (endret) Ser at flere er misfornøyde med øyenbrynene sine; mine er blonde, selv om håret mitt er brunt, og jeg har farget og nappet de i flere år, og fyller de inn hver dag, samt at jeg "setter" dem med en øyenbrynsgel, men dette er liksom ikke noe jeg har sett på som et kompleks, dessuten er det jo så lett å endre på! Uansett, mine komplekser: Ujevne pupper(men de blir nok likere etterhvert, jeg er jo i tenårene så vokser fortsatt) "Mørke" porer på nesen Flat rumpe(jobber med det) "Mørke" armhuler - har prøvd voksing og epilering, men det hjelper ikke, så skal ta laser Brukte å ha kompleks for "kyllinghud" på armene, som egentlig heter kerosis pilaris elns, men så fant jeg ut at ca en av fire har det, og det finnes ingen kur, så da var det bare å drite i å bry meg om det. Ellers er jeg ganske fornøyd med meg selv, og jeg tenker egentlig ikke så mye over kompleksene mine, jeg er jo vant til det jeg ser i speilet, og de drar ikke ned selvbildet mitt. Dessuten kan jeg jo endre på de fleste tingene jeg er misfornøyd med, så da er det jo bare å gjøre det hvis jeg blir FOR misfornøyd Endret 26. desember 2013 av Ingaborga
lille-lure Skrevet 26. desember 2013 #143 Skrevet 26. desember 2013 Jeg er veldig glad i meg og har lært å elske meg selv for den jeg er. Om jeg skal ha komplekser for noe, må den være magen min. Jeg har en tendens til å samle på ekstremt mye vann og jeg ser fort større ut enn normalt rundt magen. Blir dvassen og kvapsete om jeg ikke er veldig streng med kostholdet.
Gjest Singelgut37 Skrevet 26. desember 2013 #144 Skrevet 26. desember 2013 Dunhår på hele kroppen, og ellers mye mørke og kraftige hår, både på kropp og ansikt. Godt det finnes laser, og det hjelper!Inngrodde hår og arr på bena og bikinilinjen som følge av det.Strekkmerker - har aldri veid mer enn 50 kg, men har hatt mye på rumpe, lår og pupper siden jeg var 12-13 år. Gruer meg til graviditet.Store porer og hud som ser usunn ut.Store aerola/brystvorterCellulitter på rumpe og lår og tynn hud på innsiden av låreneDobbelthake, selvom jeg er slank Men ting jeg er fornøyd med :Pent, tykt hår på hodetPene ansiktstrekkFin figurLiker hendene og føttene mineEr glad i min egen personlighet og det jeg har fått til i livet, til tross for sykdom Jeg er veldig fornøyd med hjernen min. Helt sant Anonymous poster hash: 3e927...5a0 </p> For meg er du perfekt dog må du stoppe med laser 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #145 Skrevet 26. desember 2013 Jeg får legge til flere og jeg da: -Føler jeg ikke er smart -Føler at alle er flinkere enn meg i alt - Syns jeg har tynt og pistrete hår og jeg syns ikke jeg får til å orne meg fin på håret -Føler meg stygg på bilder -Føler menn syns jeg er uinteressant å snakke med. -Har ingen problemer med å snakke fritt med menn jeg ikke er tiltrukket av, er jeg derimot tiltrukket av en føler jeg meg som en usikker fjortis. Vi har akkuratt de samme kompleksene + at jeg har klumpenese Anonymous poster hash: 18a57...781
Gjest Nordavind Skrevet 26. desember 2013 #146 Skrevet 26. desember 2013 (endret) .. Endret 23. april 2015 av Nordavind
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #147 Skrevet 26. desember 2013 Et synlig ganske stort arr jeg har.. liker ikke gå i korte shorts/kjoler osv. pga det. Anonymous poster hash: 9808d...36f
Alice123 Skrevet 27. desember 2013 #148 Skrevet 27. desember 2013 Siden sist jeg la ut om kompleksene mine i denne tråden, har jeg fått en del store arr på relativt synlige steder. Jeg har vel ikke akkurat komplekser for dem, men folk stirrer en del om jeg har dem synlige. Det er litt ubehagelig.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #149 Skrevet 27. desember 2013 - Jeg ler VELDIG høyt når jeg først ler - Jeg er alltid redd for å bli litt syk, og tror hele tiden at jeg er syk - Jeg har veldig rett nese - Føler bena mine og rompa mi er for brede i forhold til midjen min, siden den er ganske smal - Tar meg veldig lett nær av andres meninger Anonymous poster hash: ded17...a88
Gjest Raindrops Skrevet 27. desember 2013 #150 Skrevet 27. desember 2013 (endret) Bilder har jeg komplekser for. Jeg føler meg stort sett bra utseendemessig helt til jeg får se et bilde av meg selv, for da er det som om jeg får bekreftet de kompleksene jeg har jobbet så hardt med å bli kvitt. Hater det. Ser ikke like jævlig ut på absolutt alle bilder, men kanskje 8/10. 10/10 om det er oppstillingsbilde. Endret 27. desember 2013 av Raindrops
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #151 Skrevet 27. desember 2013 Jeg er kjedelig Jeg er usosial Jeg er stygg uten sminke Jeg har stygge føtter Jeg har for store kjønnslepper (HATER,HATER,HATEEEEEEEEER!) Jeg kommer til ende opp alene med 50 katter selvom jeg ikke liker katter. Anonymous poster hash: c6744...317
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #152 Skrevet 27. desember 2013 Hvor er alle dere mennesker? føler at alle rundt meg er perfekte, og ikke meg. Tenk om de fleste har sånne komplekser, men er gode til å skjule? Kunne ønske alle var mer åpene. Anonymous poster hash: c6744...317
Gjest Inferno Skrevet 27. desember 2013 #153 Skrevet 27. desember 2013 Har ingen komplekser. Jeg er fullkommen.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #154 Skrevet 27. desember 2013 Mitt aller største kompleks er de mørke ringene under øynene mine. Har alltid hatt det, så jeg regner med det er genetisk. Noen ganger klarer jeg ikke å se folk i øynene engang, fordi jeg tenker at de bare stirrer under øynene mine. Og ja, jeg sminker det selvfølgelig så godt jeg kan, men helt usynlig blir det jo ikke. Noen mindre komplekser: - jeg er sjenert blant de fleste (med unntak av familie og noen venner) - små pupper - flatt hår Anonymous poster hash: 5dadb...793
j86 Skrevet 27. desember 2013 #155 Skrevet 27. desember 2013 Tror jeg er tøff nok til ikke å poste som anonym... :-) * Biter ikke negler, men neglebånd. Fysj så ekkelt det er. Jeg har kjempefine, lange negler som naturlig har veldig hvite tupper, men så har jeg noen oppspiste, røde neglebånd rundt dem. Årh, er så kjipt at jeg ikke klarer å la være! * Føler meg ikke vel når jeg bare har på stram bukse og BH. (Som ofte er tilfellet i prøverommene). Jeg er slank, men det fettet jeg har ligger som håndtak på siden av magen / hoftene. * Har komplekser for hvordan jeg skriver på PC. Høres rart ut, men jeg skriver veldig fort og bruker kun 2 - 4 fingre. Det ser rett og slett merkelig ut. Hater når folk kikker på meg når jeg skriver. * Piller nesa. (Kanskje ikke direkte kompleks fordi jeg gjør det når jeg er alene, men likevel.. Det er ekkelt)
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #156 Skrevet 30. desember 2013 okei, hvor skal jeg begynne... -Jeg liker ikke ansiktsformen min -Nesen er for stor -Jeg har altfor store tenner. Ligner både på en vampyr og en kanin. -Jeg har rar kroppsform; beinete skuldre, tynne armer, bollete mage, flat rumpe, helt ok lår, tynne legger -Jeg har spisefortyrrelser som har ødelagt mye av livet mitt -Jeg har sosial angst -Jeg føler alltid at folk stirrer på meg og dømmer meg -Jeg er egentlig ikke sjenert, men pga sosial angst er jeg ikke så veldig flink i sosiale situasjoner. -Jeg er ensom -Jeg har fortsatt følelser for eksen min, selvom det var jeg som avsluttet forholdet. -Jeg har ikke fullført vgs pga jeg har anoreksi Anonymous poster hash: 1a2fc...830
miramis Skrevet 30. desember 2013 #157 Skrevet 30. desember 2013 Hater nesen og øynene mine, pluss jeg har høye hofter som gjør at jeg har "sideflesk" uansett hvor tynn jeg blir. Er veldig lav og overkroppen min er ikke-eksisterende. I tillegg har jeg en del bryst og det får meg til å se større ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå