Gå til innhold

Hvilke komplekser har du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har mange, men jeg orker ikke å ramse de opp. prøver å fortrenge de også (eller være fornøyd med meg selv som jeg er)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser som en hest i det siste.

Ser på paradise hotel og nyter det :sjenert:

Gjest döderlein
Skrevet (endret)

Slettet det fordi jeg ikke vil bli minnet på hvor dårlig jeg er. Haaha.

Endret av döderlein
Skrevet

- Har dobbelt hake selv om jeg ikke er overvektig. Det er bare den dumme ansiktsformen som gjør det siden broren min har akkurat lik hake. Prøver å holde den i sjakk, Men om jeg bøyer hode ned eller lener hodet bakover er den der. Faktisk kanskje det eneste jeg kunne vurdert å operere, men jeg kommer nok aldri til å gjøre det;)

- Små pupper, men fornøyd med fasthet og form da;)

- Føler hoftene mine er for breie i forhold til overkroppen. Hadde jeg hatt større pupper så hadde jeg vært kjempefornøyd, men siden puppene er litt små har jeg litt epleform. Men føler at rompa har veldig fin form da så det veier litt opp.

- Har mørke hår på overleppen. Har vokset de bort en del, men nå har jeg gitt det opp siden jeg får en del kviser. Sitter med pinsett i stedet for. Kjempegøy...

- Har generelt mye og mørk hårvekst på kroppen der hvor det er vanlig å ha hår. Kan nesten ikke barbere leggene fordi du ser hårene under huden, godt det finnes voks.

- Har en del røde flekker og merker i bikinilinja etter voksing, barbering og plukking. Håper det forsvinner til sommeren.

- Litt mørke hår på armer og lår som jeg bleket før frem til veet sitt blekemiddel forsvant. Nå stusser jeg de på armene og på lårene. Kommer nok til å vokse lårene til sommeren.

Er ellers fornøyd med meg selv og føler jeg ser realistisk på verden. Vil ikke la dette styre hverdagen og humøret mitt. Jeg prøver bare å holde alt i sjakk og styre det sånn at jeg blir fornøyd. Må jo leve med det og det går rimelig greit selv om hårene er tungvinne og jeg gjerne kunne brukt noe på laser og dobbelthaken er nok noe som plager meg mer enn den burde gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får bidra litt med litt "mannekomplekser" da:

Jeg kan gjøre det jeg også.

- Jeg begynte å miste hår på hodet allerede da jeg var 20

- Haka og kjeven er litt for tilbaketrukken

- Skjegget mitt har et rødt skjær i seg, selvom håret mitt ikke er rødt.

- Brystkassa mi har alltid manglet brystmuskler

- Jeg er veldig bleik

- Jeg svetter lett. Er ikke gøy å få høre at man trenger en dusj bare noen timer etter man faktisk tok en dusj. Slik kan det være om sommeren, selv om jeg ikke stresser og gjør noe slitsomt, det er bare varmen

- tennene mine har blitt utsatt for mye brus og godteri

AnonymBruker
Skrevet

Her er min liste over komplekser, og jeg håper det er andre som vil være ærlige om sine :) :) :)

Jeg har stive hår på BAKSIDEN av lårene

Hårstripe under navlen som jeg må nappe bort med pinsett

Brystvorter som til tider kryper inn i puppen

Sletter halvparten av kommentarene jeg lager på Facebook fordi jeg blir flau

Et stort hakk i fortannen fordi jeg prøvde å åpne en ølflaske med munnen

Lange kjønnslepper som stikker ut

Hår på tærne, må barbere dem

Jeg blir nervøs når jeg går over veien fordi jeg føler at alle inni bilene ser på meg

Blir hele tiden tett i ørene fordi jeg har så mye ørevoks

Livredd for at kortet mitt ikke skal virke på butikken

Føler at alle tror jeg er alkoholiker når jeg panter ølbokser

Biter negler ..på tærne... I know: ÆSJ

Måtte bare ta med denne listen, siden jeg fant en del likheter med meg selv. Ikke alt vil jeg kalle komplekser, siden jeg egentlig ikke bryr meg så veldig om de.

Sletter ikke riktignok så mange som halvparten av fb-kommentarer, men det skjer (var mye verre før). Har et hakk i fortannen fordi en bit bare plutselig falt ut. Napper hårene på tærne. Biter negler på tærne ... det er tydeligvis en veldig fascinerende ting for andre.

I tillegg hår i nesen (som jeg fjerner!) og "for mye" hår på armene, som jeg også fjerner ... og stygge, hengete pupper (mitt største kompleks).

Skrevet (endret)

Jeg hater stemmen min og liker ikke å snakke høyt.

Jeg har stygge hender fordi jeg biter negler.

Jeg har Harry Potter-knær.

Jeg er bare 1.60 høy og føler at jeg mister mye autoritet der...

Det er nok en god del mer, men disse tingene er det ikke noe jeg kan gjøre med, og dermed kjenner jeg litt ekstra på dem innimellom :sukk:

Edit: Kan legge til sosialt awkward og lettere uintelligent... Er heller ikke så mye å gjøre med til tider :ninja:

Endret av Wombat
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Jeg har Harry Potter-knær.

Hva i alle dager er det for noe?

--

Jeg liker ikke nesen min i det hele tatt. På dårlige dager ødelegger den hele ansiktet :sukk:

Edit: Jeg har også komplekser for høyden min, selv om jeg ikke er unormalt høy (tror jeg, kanskje det bare føles slik, for nesten alle jenter er så små, søte og nette).

Endret av Raindrops
  • Liker 1
Skrevet

Hva i alle dager er det for noe?

--

Jeg liker ikke nesen min i det hele tatt. På dårlige dager ødelegger den hele ansiktet :sukk:

Knorte-knær :fnise:

Skrevet

-Jeg er dum som et brød som røyker

-Drikker cola hver dag :sjenert:

-Er 177 cm høy og HATER det

-Er slank, men ikke trent å har da en "dissete" kropp

-Skeive tenner etter et realt bra fall på sparkesykkelen i 3klasse..

-Jeg har ikke noen fin rumpe, selvom typen sier noe annet

-Rødt arr på øyet mitt, etter to operasjoner

-Øverste delen av lårene mine

-Sliter med og vise følelser, enn sinne og glede. Men trist, lei meg, at jeg er glad i noen sliter jeg med. Altså mer "intime" følelser

Er vel det jeg kommer på :sjenert:

Gjest Applecore
Skrevet

Jeg har en slank, men utrolig dissete kropp - jeg er såkalt tynnfeit!

Har hatt utmattelsessyndrom i mange år, så det å trene er nokså risikabelt for meg fordi jeg kan bli fullstendig utkjørt i lang tid etterpå.

Jeg kunne sikkert fått til et slags mildt opplegg om jeg virkelig hadde jobbet med det, men hodet mitt er så stressa at jeg ikke greier å ha rutiner på noe som helst.

Og det er vanskelig å teste ut hvor mye fysisk aktivitet man tåler når man samtidig skal prøve å gå på skole og man har seriøse søvnproblemer.

Så i stedet blir jeg gående rundt og hate kroppen min :snurt:

Det hjelper ikke det minste at jeg er ganske sukkeravhengig (Jeg prøver hardt å ikke gi etter for sukkerhungeren, men seriøst: Jeg drømmer om smågodt om nettene!)

Jeg har usedvanlig mye strekkmerker på rumpa fordi jeg plutselig vokste så fort da jeg var tenåring.

Fingerene mine, som er lange og knoklete, blir signalrøde når jeg er varm og nervøs. Jeg biter negler innimellom også, så inbiller meg at de ser helt forferdelig stygge ut...

Jeg har masse arr på armene - har flere fine plagg i skapet som jeg har latt være å bruke fordi de har korte ermer, og tenker at en dag kommer arrene til å ha bleknet nok - eller jeg kommer til å føle meg trygg nok - til at jeg kan bruke dem igjen, men det skjer jo aldri, og nå bare legger jeg på meg mer og mer og kan snart ikke bruke dem uansett :grine:

Og jeg hater, hater, hater magen min som er slapp og oppblåst og ekkel! :sur:

Såh... :sjenert:

Skrevet

- Stor og skjev nese

- Skjeve tenner

- Veldig stort hode i forhold til kroppen. Og partiet fra haken og ned er lengre enn pannen.. Ser helt dumt ut

- Hengerumpe med celuitter

- Fett på magen

- Små pupper

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på ingen måte perfekt, men har lært meg å leve med/like mine feil. Det eneste jeg hater er at jeg er over gjennomsnittet hårete. Er jente altså

Gjest Maruwan
Skrevet (endret)

-Jeg er dum som et brød som røyker

Nei da, du er bare kul. Ihvertfall kulere enn du er dum.

Husk følgende: Under 2. verdenskrig røyket alle lederne for de allierte, de var stor-røykere faktisk, hele bunten. Men hva med de andre, lederne for Aksen? Facistene, nazistene? Hitler, Mussolini og General Hiroshitibukso? De var alle ikke-røykere, fanatiske som sådan også, spesielt Adolf Hitler.

Spørsmålet er : Hva kan vi lære av dette? Hva forteller dette oss om ikke-røykere contra røykere?

Endret av Maruwan
  • Liker 1
Skrevet

Nei da, du er bare kul. Ihvertfall kulere enn du er dum.

Husk følgende: Under 2. verdenskrig røyket alle lederne for de allierte, de var stor-røykere faktisk, hele bunten. Men hva med de andre? Facistene, nazistene? Hitler, Mussolini og General Hiroshitibukso? De var alle ikke-røykere, fanatiske som sådan også, ihvertfall Hitler.

Spørsmålet er : Hva kan vi lære av dette? Hva forteller dette oss om ikke-røykere contra røykere?

At selv krigen ble sponsa av Marlboro? :gjeiper:

Skrevet

Jeg har komplekser for fregnene mine. Jeg synes ikke fregner er stygt på andre, men jeg føler at de ødelegger ansiktet mitt. Jeg føler jeg ser skitten ut :sukk: Jeg har egentlig et veldig pent ansikt, også kommer de jævla flekkene og ødelegger alt. :sjenert:

Men det er egentlig ingen som veit det, da. Jeg later som jeg ikke bryr meg, og jeg bryr meg jo faktisk ikke like mye som før. Om noen år digger jeg de sikkert. Let's fake it till I make it :plystre:

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har komplekser for fregnene mine. Jeg synes ikke fregner er stygt på andre, men jeg føler at de ødelegger ansiktet mitt. Jeg føler jeg ser skitten ut :sukk: Jeg har egentlig et veldig pent ansikt, også kommer de jævla flekkene og ødelegger alt. :sjenert:

Men det er egentlig ingen som veit det, da. Jeg later som jeg ikke bryr meg, og jeg bryr meg jo faktisk ikke like mye som før. Om noen år digger jeg de sikkert. Let's fake it till I make it :plystre:

Fregner er nydelig :rodmer:

• Liker 3
Skrevet

Fregner er nydelig :rodmer:

:klem:

Skrevet

Komplekser er noe man skaper selv, og som det ikke kommer noe godt ut av. Jeg velger derfor heller å fokusere på det jeg liker ved meg selv, for resten er det ikke noe å gjøre med! Så jeg har egentlig ingen "komplekser", men jeg er for eksempel LIVREDD for å ha dårlig ånde fordi jeg synes det er så fælt når andre har det og ikke er klar over det selv.

Gjest Levitate
Skrevet

- Jeg har en ganske hårete kropp. Lange hår på rumpa, korsryggen, ryggen osv.

- Puppene mine er ganske store, i tillegg til at de henger. Hadde tidligere komplekser for niplene mine, men etter flotte komplimenter fra min kjære har jeg ikke det lenger!

- Har veiviser. Selvfølgelig var jeg dum for mange år siden og barberte den. Nå må jeg vokse den/fortsette å barbere, for hårene som kommer ut er svarte.

- Er ellers lite fornøyd med kroppen, har litt for mye fett her og der. Dette gjør at jeg kan ikke gå med klærne jeg ønsker å gå med, noe som senker selvtilliten min betraktelig.

:sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...