Gå til innhold

Hva tenker damer om "bolere"?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Boling er vel en slags form for penisforlenging, så man skjønner jo hvor landet ligger i form av størrelse.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neh, jeg får generelt avsmak når mannen har store muskler. En ting er en sterk kropp som kommer av kroppsarbeid og det at han er jevnlig aktiv, men treningssentermuskler er no go. På grensa til ekkelt egentlig.

De fleste menn som er sterke trener med vekter. Det er realiteten. Hele tankegangen din er merkelig. Syntes du det er kurant hvis en mann sier at han syntes det er turn-off med jenter som holder seg slanke ved å trene på treningsstudio istedetfor å holde seg slanke gjennom arbeid?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at de er harry og korttenkte, og at de kommer fra lavere samfunnslag og liker å råne med fjortiskjæresten i passasjersetet.

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg ser på bolere som enten utenlandske, eller idioter fra små steder, gjerne på østlandet som moss og fredrikstad. Videre er dette mennesker jeg ser på som dumme og uattratktive.

Jeg liker trente menn, men bolere er ikke trente menn i mine øyne.

da har du tydeligvis ikke vært i oslo :ler:

de fleste jeg ser, er etnisk norske ( eller i hvertfall hvit-hudet)

enig med deg at det er uattraktivt ( som bare fyyy)og jeg er sterkt i mot det, men dumme er de vel ikke? greit nok at det er usunt for kroppen og med mange bivirkninger, men å kalle dem dumme er vel litt feil ordvalg?

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser på bolere som enten utenlandske, eller idioter fra små steder, gjerne på østlandet som moss og fredrikstad. Videre er dette mennesker jeg ser på som dumme og uattratktive.

Jeg liker trente menn, men bolere er ikke trente menn i mine øyne.

Trodde "bolere" var en betegnelse på folk fra drammen jeg :forvirret:

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns "boling" er så absolutt uattraktivt! Uff har alltid syntes det var en utrolig "turnoff" med mennesker med så store muskler . Blir så klumpete og ekkelt for min del . Beklager . Fine og naturlige, og rette muskler er veldig pent. Men når det begynner å bli større enn normalen syns jeg det er ufattelig stygt altså . Unnskyld meg .

Gjest mari kontrari
Skrevet

Syns ikke det er så pent, men har først og fremst problemer med assosiasjonene det gir til at personen er altfor opptatt av trening/utseende (og har dårlig smak i dette), mindre intelligent, sannsynligvis dopet og aggresiv.

(Dette er selvsagt utrolig fordomsfullt av meg, men det er disse assosiasjonene som dukker opp i hodet mitt. Hvor mye som skyldes musklene og hvor mye som skyldes hår- og klesstilen som ofte følger med er uklart. Finner vel ut av det den gangen noen sender en boler i hipsterstil min vei :gjeiper: )

AnonymBruker
Skrevet

de lurer veldig veldig veldig veldig veldig veldig mye på hvorfor de gjør det og har lest om hvor SINNSYKT skadelig det kan være, akrat som silikon, hvis den lekker....

AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt! Jenter elsker store muskler, si hva dere vil. På samme måte som gutter elsker store pupper. Det finnes ikke noe "for stort" av noen av delene, det er en selvmotsigelse. Det handler om gener og evolusjon, på samme måte som kvinner med store bryster gir mer melk og sikrer en god og trygg oppvekst for barna på den måten så skaper en mann med store muskler en trygghet hos kvinnen fordi han kan beskytte henne og barna sine mot alt. Enkelt. Evolusjon.

:skratte:

:balltre:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er det sant at bolere fiser masse?

AnonymBruker
Skrevet

Er det sant at bolere fiser masse?

Det er sant at alle mennesker fiser masse, der i blant bolere, pakistanere og kvinner også, ja.

Skrevet

Utseendemessig, så elsker jeg veltrente menn! Med veltrent mener jeg at de generelt er i god form, altså greit med muskler (de trenger ikke være så synlige;) og god kondis. En mann jeg kan løpe rundt i skogen med, dra med på fjellet, klatre, padle i kajakk, osv..

Bolere er IKKE veltrente. Tvert i mot, de får hjerteinfarkt av å se et bilde av prekestolen, klarer ikke gå skikkelig fordi de ikke får armer og bein der de hører hjemme, og ser ut som de er på vei til å eksplodere hvert øyeblikk. Overdimensjonerte muskler ser absolutt ikke sunt ut, og det er maks turn-off.

Du som dro inn evolusjon er helt på vidden. Tenker vi evolusjon så er vi ute etter å ligge rundt med friske, sunne mennesker med gode gener.

• Liker 3
Skrevet

Tenker at de ser rare ut og at det ikke finnes beundringsverdig at de dytter i seg sånt tull.

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Ærlig talt! Jenter elsker store muskler, si hva dere vil. På samme måte som gutter elsker store pupper. Det finnes ikke noe "for stort" av noen av delene, det er en selvmotsigelse. Det handler om gener og evolusjon, på samme måte som kvinner med store bryster gir mer melk og sikrer en god og trygg oppvekst for barna på den måten så skaper en mann med store muskler en trygghet hos kvinnen fordi han kan beskytte henne og barna sine mot alt. Enkelt. Evolusjon.

aaaah! nå lærte jeg no nytt ja!

det er derfor jeg aldri har følt meg trygg oppgjennom oppveksten- pappa har ikke bola seg, så mamma har ikke følt seg trygg, som igjen ikke har gitt trygghet til oss barna! makan til dårlig far altså :kjefte:

:daane:

Endret av NozMonster
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg anser bolere for å være mindre intelligente. De med vettet i behold vet hva all den dritten kan føre til, så da må man tydeligvis mangle litt oppe i hodet. At bole-kropper i tillegg er stygt å se på får meg ikke til å synes noe bedre om bolere.

Endret av SmallTalk
  • Liker 3
Skrevet

Husker fra når jeg gikk til treningsstudioet at bolerne kom inn og tøffet seg, men når de skulle løfte vekter så ble de knallrøde i trynet og andpustne etter ett løft fordi de hadde elendig kondis. Men underholdende å se på mens man løp på tredemølla i hvertfall.

• Liker 2
Skrevet

423794_325929677454943_199077356806843_845117_501330982_n.jpg

Word! Jeg ler enda

• Liker 2
Skrevet (endret)

Bolere er dritekkelt! Jeg har ikke litt lyst til å se slike med mindre klær enn en one-piece på. :spy:

Selv har jeg relativt liberale preferanser når det kommer kommer til menn, og jeg liker alt fra litt tynn, via litt muskler til kraftig og bamsete (IKKE feit!). Min favoritt-fysikk er litt muskler med grei polstring. Noe ala bilde 1.

Bilde nr 2 viser grensen min. Mer muskler enn dette, og jeg kommer til å sabotere treningen og fore ham med pizza! ;)

post-23597-0-16440200-1331212077_thumb.j

post-23597-0-50892700-1331212085_thumb.p

Endret av MarilynM
Gjest Anonym
Skrevet

Bolere er uaktuelt for min del, men jeg er selv veldig opptatt av kosthold og trening, så en mann som er det samme er viktig. Men det finnes grenser! Menn med så mye muskler at de ikke klarer å klemme deg er ikke noe for meg, det samme med gutter som er så opptatt av mat at de ikke kan kose seg av og til, og går glipp av sosiale begivenheter fordi de har faste tidspunkter for faste måltider... Har vært borti det før, og det funker dårlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...