AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #81 Skrevet 4. mars 2012 "Bola" er det et begrep dere bruker om folk som tar anabole steroider, eller et begrep som omfatter en hver person som trener seriøst og har synlige muskler? folk som tar anabole steroider 1
Gjest O___o Skrevet 4. mars 2012 #82 Skrevet 4. mars 2012 folk som tar anabole steroider Men hvordan kan folk se forskjellen? Man må jo kjenne vedkommende for å kunne sammenligne hvordan personen så ut før vs. hvordan personen ser ut nå.
Gjest Sobril Skrevet 4. mars 2012 #83 Skrevet 4. mars 2012 Men hvordan kan folk se forskjellen? Man må jo kjenne vedkommende for å kunne sammenligne hvordan personen så ut før vs. hvordan personen ser ut nå. Jeg var lenge sammen med en som vanket i et miljø hvor de fleste var godt trente. Noen tok også steroider, og tro meg: det skal ikke mye til før man lærer seg å se hvem som er naturlig trente og hvem som bruker medikamenter.
OPIgirl Skrevet 4. mars 2012 #84 Skrevet 4. mars 2012 (endret) http://bodymusclegrowth.files.wordpress.com/2011/05/muscular-body.jpg Jenter sier de ikke liker bolere. Men i hemmelighet så elsker de de store musklene som folk som tar vitaminer og interesserer seg for kroppsbygging bygger på seg. Jenter elsker muskler. Så enkelt. Fy faen for en stygg kropp. Endret 4. mars 2012 av Kråkesaks
Gjest Sobril Skrevet 4. mars 2012 #85 Skrevet 4. mars 2012 (endret) Fy faen for en stygg kropp. Spesielt brystvorter som peker nedover på den måten. Synes det er fryktelig ufint. For ikke å snakke om hvordan bolere ser ut når kroppen ikke orker kjøret lenger. Da snakker vi hengepupper og fedme!! Endret 4. mars 2012 av Sobril
123sport Skrevet 4. mars 2012 #86 Skrevet 4. mars 2012 Spesielt brystvorter som peker nedover på den måten. Synes det er fryktelig ufint. For ikke å snakke om hvordan bolere ser ut når kroppen ikke orker kjøret lenger. Da snakker vi hengepupper og fedme!! det er sant, fordi musklene går jo over til fett.. ikke fint i det hele tatt! men det er greit at de er litt faste i fisken, men de trenger ikke ha så ekstremt store muskler mener nå jeg
Gullskje Skrevet 4. mars 2012 #87 Skrevet 4. mars 2012 Men hvordan kan folk se forskjellen? Man må jo kjenne vedkommende for å kunne sammenligne hvordan personen så ut før vs. hvordan personen ser ut nå. Å neida, har man vanka i et miljø med folk som boler eller kjenner til et par stykker så lærer man fort å kjenne igjen typen. Det går på oppførsel, ansikt trekk, kropps form ol. 2
solch Skrevet 4. mars 2012 #88 Skrevet 4. mars 2012 Syntes boling ser stygt ut, på lik linje med menn som er overtrente med alt for markerte muskler. Tenker også at de ikke er noe å satse på seksuelt, og at de må slite noe voldsomt med selvtilliten sin.. Ellers syntes jeg mange av bolerne oppfører seg som drittsekker. Neinei, uff. Holder meg langt unna.
Gjest Adolf Skrevet 4. mars 2012 #89 Skrevet 4. mars 2012 det er sant, fordi musklene går jo over til fett.. ikke fint i det hele tatt! men det er greit at de er litt faste i fisken, men de trenger ikke ha så ekstremt store muskler mener nå jeg 4
Gjest my Skrevet 4. mars 2012 #90 Skrevet 4. mars 2012 det morsomste jeg ser, er når det er typisk muskelgutter som nesten ikke klarer å drikke fra halvliteren sin på byen.. fordi musklene bare er i veien..haha! så nei, gutter med unormalt store muskler er ikke spesielt turn-on 1
Ina91 Skrevet 4. mars 2012 #91 Skrevet 4. mars 2012 I det hele tatt tanken på at vedkommende boler er turn off! Noe så idiotisk og dumt.. 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. mars 2012 #92 Skrevet 4. mars 2012 (endret) Sleng gjerne på noen tribaltattiser og et tomt blikk, så har du en komplett boler. Hått azz. http://steelstrength.treningsblogg.no/files/2010/08/anabolic-steroid-use-in-body-builder-leads-to-dangerously-misshapened-muscles-270x300.gif Endret 4. mars 2012 av Kråkesaks 2
GammelKaktus Skrevet 4. mars 2012 #94 Skrevet 4. mars 2012 Når jeg var yngre så var Bola gutter veldig spennende, men etter å ha vært ute med et par så har jeg funnet ut at de er noe av det minst tiltrekkende jeg vet om ihvertfall! De er usikre, har stoooor ego, behovet for oppmerksomhet og bekreftelse er større enn hos et barn som har vært utsatt for omsorgsvikt, de er sjalu og like smarte som plante. Oppfører seg også som tikkende bomber på byen så sosiale sammenhenger blir som å være på byen med en apekatt som har sterk downs syndrom.
Kråkesaks Skrevet 4. mars 2012 #96 Skrevet 4. mars 2012 Tråden er ryddet for brudd på kopiretten og ryktespredning. Kråkesaks, moderator.
Gjest *Maja* Skrevet 4. mars 2012 #97 Skrevet 4. mars 2012 Jeg foretrekker en typisk atletisk kropp. Altå en veltrent kropp som kommer naturlig pga. idrett. Muskelbyggere har aldri tiltalt meg, men det er jo smak og behag som alt annet. 1
beige Skrevet 4. mars 2012 #98 Skrevet 4. mars 2012 grusomt å tenke på at noen setter sprøyter på seg selv for å bygge muskler... forbinder det med narkomane. å ikke ser de bedre ut heller, overdrevent mye muskler er IKKE pent
Gjest miffi Skrevet 4. mars 2012 #99 Skrevet 4. mars 2012 Jeg kjenner en fyr som boler, og han er: 1. stokk dum: vi går på samme studie og han mestrer verken fag eller typisk allmennkunnskap. 2. veldig aggressiv: han kan bli skikkelig sint og frese 5 banneord på rad bare fordi han mistet en penn i gulvet, og da tar jeg meg i å lure på hvordan han blir når han faktisk har en grunn til å være sint.. 3. arrogant: han kan gå rett forbi bekjente av ham uten å si noe, bare stikker av fra folk når det er naturlig å slå følge, osv. 4. imotent og har minimal penis: fyren er i begynnelsen av 20-åra og har problemer med potensen (en nær venninne av meg hadde et ONS med ham første dagen i fadderuka, nå hater hun ham og angrer som fy) 5. Tydelig ikke opptatt av helse: han spiser f eks ikke grønnsaker, men lemper innpå med kjøtt. Han har heller ikke kondis. Og så ser jo fyren helt latterlig ut. Haha.. Se for dere en ganske svær fyr med en bitteliten sekk på ryggen som vralter av sted går man bak fyren er det vanskelig å ikke dra på smilebåndet. 3
Sykepl.student Skrevet 4. mars 2012 #100 Skrevet 4. mars 2012 Jeg synes nå det er greit om de har litt kondis også jeg, synes det blir veldig turn off når de skal gjøre så mye ut av det. Tren og vær aktiv, men når du begynner å veie maten og spise kun kjøttdeig med nøtter faller jeg av lasset altså. Alt med måte! Kunne ikke sagt det bedre selv:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå