Gå til innhold

Hva tenker damer om "bolere"?

Fremhevede innlegg

Gjest gjest
Skrevet

Boling er stygt som faen. STYGT STYGT STYGT. Og mange bolere bruker steroider som i tillegg gjør dem til store drittsekker.

HAHA! Jeg ler så jeg griner. Det folk kaller "bolere", ER nettopp menn som bruker steroider og div for å bygge muskler.Og det er ikke stoffet i seg selv om gjør de til drittsekker! Er visst mye meninger om det her, men lite vet folk at det er ganske mange som bruker dette stoffet og enda er det man kaller "normalt" trent og med normale mengder muskler OG normale personlighet! Dessuten er de "bolerene" som ikke kan å bruke stoffet og blander ulike stoffer som ALDRI burde blandes som ganske enkelt blir motbydelige og kan endre personlighet,også er det de som tar visse steroider som ikke går med alkohol og dermed blir helt ubrukelig i fylla!

Ikke misforstå, dette er noe jeg er i mot, men jeg er i mot det pga f.eks alle birvirkningene. Er det noen som i det hele tatt vet noe om det her? Men når man først skal diskutere og ha meninger, så blir det for dumt at det ikke finnes en sjel som faktisk VET noe om det... Og jeg blir bare provosert av å lese det, selv om jeg faktisk er i mot det selv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ærlig talt! Jenter elsker store muskler, si hva dere vil. På samme måte som gutter elsker store pupper. Det finnes ikke noe "for stort" av noen av delene, det er en selvmotsigelse. Det handler om gener og evolusjon, på samme måte som kvinner med store bryster gir mer melk og sikrer en god og trygg oppvekst for barna på den måten så skaper en mann med store muskler en trygghet hos kvinnen fordi han kan beskytte henne og barna sine mot alt. Enkelt. Evolusjon.

Stakkars mann! Du er tydeligvis en "enkel" mann, som slenger ut fremmedord han ikke aner hva er, som feks "evolusjon". Det har til dags dato aldri blitt uttalt fra noen at jenter med små bryster gir mindre melk og jenter med store bryster gir mer melk. Dette har så lite med hverandre å gjøre at det faktisk er litt vondt å se at det finnes noen i 2012 som faktisk tror at det har en sammenheng.

• Liker 2
Skrevet

Kroppsbyggere, uansett kjønn, finnes ikke lekre.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

jeg liker ikke bolere pga at jeg vet at det er usunt for kroppen deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...