Adonis Skrevet 4. mars 2012 #61 Skrevet 4. mars 2012 At de fleste jenter ikke liker menn som er fullstendig overdimensjonerte muskelmessig tror jeg ikke det er så stor tvil om. Men det er heller ikke særlig tvil om at de fleste jenter setter stor pris på en mann med en velformet og veltrent kropp, med en solid mengde muskler. Jeg har en slik kropp og har opplevd å få svært mye oppmerksomhet for denne. Oppmerksomheten manifesterer seg noen ganger i kortere, blyge blikk. Andre ganger i regelrett stirring (m/ åpen munn) når jeg trasker forbi med bar overkropp i parken. Og på utesteder opplever jeg ofte at jenter kommer bort og tar tak i sprettrumpa eller lar hendene sine gli langs rygg og armer. 3
smilo Skrevet 4. mars 2012 #63 Skrevet 4. mars 2012 Æsj noe så stygt. For en idiot som ødelegger livet sitt på noe slikt 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #65 Skrevet 4. mars 2012 Syns det er kjempe stygt. Skikkelig harry! Og ikke minst det får mannfolka til å virke skikkelig usikre på seg selv. 2
Gjest Purple Haze Skrevet 4. mars 2012 #66 Skrevet 4. mars 2012 Jeg var sammen med en som trente mye kroppsbygging. Livet dreide seg kun om trening, mat, søvn, pulver av alle slag, you name it. Han hadde en veldig fin kropp på det tidspunktet, men det ble jo aldri bra nok for han. Da han begynte å bole seg, var det takk og farvel for min del. Jeg ser kun med forakt på de som velger å ødelegge kropp og helse med sånne midler. Dessuten er det ikke pent med unaturlig store muskler. Når man får så store lår at man knapt kan gå, tyrenakke og så store overarmer at man ikke får dem inn til kroppen, har det gått for langt. Turn off med store bokstaver. 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #67 Skrevet 4. mars 2012 Jeg tenker at de er idioter og styrer unna.
Gjest just words Skrevet 4. mars 2012 #68 Skrevet 4. mars 2012 Nå kommer det sikkert noen å skriker” lygepave, lygepave, tøysekopp” her siden ALLE damer tenner på muskler, (ser at den er adderende kommet forresten) som bare får meg til å le… Men nei, jeg tenner ikke på markerte muskler. Folk som må bruke boler for å leve livet sitt har så forskjellig syn på kropp og selvverd at det er folk jeg ikke har så mye til overs for. Ser folk skriver at de får respekt, vel ikke av meg vertfall. Gjevnt over tenker jeg på bolere som svært aggressive, enda en egenskap jeg overhode verken respekterer eller ønsker i en mann. Bolere minner meg og på om han fyren som vant maraton, seilte inn på første plass, mens han tok imot medaljen og smilte tilfreds så fornektet han sikkert at han hadde tatt buss et par kilometer på løypen, det ble heldigvis oppservert av andre, og han måtte levere 1 plassen fra seg. Juks og fanteri er en tredje ting jeg ikke setter pris på hos en mann. Nei bolere ser jeg på som tragisk mennesker rett og slett. 1
daemonia Skrevet 4. mars 2012 #69 Skrevet 4. mars 2012 (endret) http://bodymusclegrowth.files.wordpress.com/2011/05/muscular-body.jpg Jenter sier de ikke liker bolere. Men i hemmelighet så elsker de de store musklene som folk som tar vitaminer og interesserer seg for kroppsbygging bygger på seg. Jenter elsker muskler. Så enkelt. Ehm... ÆSJ! Endret 4. mars 2012 av Kråkesaks 2
BoringMachines Skrevet 4. mars 2012 #71 Skrevet 4. mars 2012 Bolere = ÆSJ!! Veltrente muskler (les: til en viss grad) er derimot kjempefint og sexy.
Gjest Katten. Skrevet 4. mars 2012 #72 Skrevet 4. mars 2012 Jeg liker bolere. De gjør livet mitt enklere. Ekte selvtillit kommer innenfra, ikke fra muskler. 4
tøydokka Skrevet 4. mars 2012 #73 Skrevet 4. mars 2012 En veltrent, muskuløs mannskropp er flott. En bolet kropp med overdimensjonerte muskler ser bare helt latterlig ut, og er skikkelig turn off. 1
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2012 #74 Skrevet 4. mars 2012 De som har store muskler får gå i fred og får respekt? Jeg har jobbet i utelivsbransjen og de som har bolemusklene er jo de som ikke vil gå i fred. Hissige tullinger som initierer krangler der de har mulighet. I tillegg er det så rart med de bolemusklene: de minner meg om sånne tivoliballonger, sånne med helium i, sånne skom er skrukkete i kantene. De står liksom ut av kroppen på en måte kun alt for store silikonpupper gjør. Ser veldig ujevnt ut, som om det er småstein under huden eller noe. Personlig blir jeg uvell av det. 8
Gjest uAnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #75 Skrevet 4. mars 2012 jeg vil heller ha en kjæreste som er myk og god å ligge inntil enn en som er knallhard og bulkete. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #76 Skrevet 4. mars 2012 Definitivt turn off. Ikke pent, ikke godt, ikke tiltrekkende. I det hele tatt, en veldig godt trent kropp synes jeg ikke er så attraktiv uten bol på gang, heller. Naturlig spenstig og fast i fisken er flott.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #77 Skrevet 4. mars 2012 Jeg tror vi mennesker er veldig flinke til å spotte om noe ser unaturlig ut, det gjelder både boling og plastiske operasjoner/botox etc. Jeg blir ikke tiltrukket av noe av det! 5
Gjest moro Skrevet 4. mars 2012 #78 Skrevet 4. mars 2012 Ærlig talt! Jenter elsker store muskler, si hva dere vil. På samme måte som gutter elsker store pupper. Det finnes ikke noe "for stort" av noen av delene, det er en selvmotsigelse. Det handler om gener og evolusjon, på samme måte som kvinner med store bryster gir mer melk og sikrer en god og trygg oppvekst for barna på den måten så skaper en mann med store muskler en trygghet hos kvinnen fordi han kan beskytte henne og barna sine mot alt. Enkelt. Evolusjon. He he, der kom evolusjonen ja... jeg har stoore pupper, naturlige og her var det ikke mye melk skal jeg si deg, kvinnen som lå i nabosengen på barsel hadde nesten flate pupper og det bare rant melk hele tiden. Så størrelsen på puppene har dessverre ikke noe å si på melkeproduksjonen. Jeg liker naturlige muskler, bolemuskler er ikke noe jeg faller for eller syns er sexy. At noen i hele tatt må ta i bruk hjelpemidler for å bli seende ut som den muskelbunten gir meg frysninger. Men fitness er fint. 4
Gullskje Skrevet 4. mars 2012 #79 Skrevet 4. mars 2012 Når jeg var yngre så var Bola gutter veldig spennende, men etter å ha vært ute med et par så har jeg funnet ut at de er noe av det minst tiltrekkende jeg vet om ihvertfall! De er usikre, har stoooor ego, behovet for oppmerksomhet og bekreftelse er større enn hos et barn som har vært utsatt for omsorgsvikt, de er sjalu og like smarte som plante. Oppfører seg også som tikkende bomber på byen så sosiale sammenhenger blir som å være på byen med en apekatt som har sterk downs syndrom. 4
Gjest O___o Skrevet 4. mars 2012 #80 Skrevet 4. mars 2012 "Bola" er det et begrep dere bruker om folk som tar anabole steroider, eller et begrep som omfatter en hver person som trener seriøst og har synlige muskler?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå