sophiaM Skrevet 4. mars 2012 #21 Skrevet 4. mars 2012 (endret) Blir litt for mye av det gode. I tillegg vil jeg ikke ha en kjæreste som bruker mer tid på å tenke på kropp og trening, enn han tenker på meg. Endret 4. mars 2012 av sophiaM 1
sequin Skrevet 4. mars 2012 #22 Skrevet 4. mars 2012 AB over her Uansett hvor hardt du jobber for det så er det jo en snarvei med steroider? 7
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #23 Skrevet 4. mars 2012 AB over her Uansett hvor hardt du jobber for det så er det jo en snarvei med steroider? Det er en hjelp, ikke en snarvei. På samme måte som proteinpulver er en hjelp, ikke noen snarvei.
Sniff80 Skrevet 4. mars 2012 #24 Skrevet 4. mars 2012 Det er naturlig. Det er ikke mulig å poppe noen piller og så får man muskler. Sorry. Det hadde vært en stor salgsvare ellers. Man må jobbe hardt for å få store muskler. Dette er bare stoff som hjelper forbrenningen og hjelper musklene å bygge seg opp litt raskere. Men du må jobbe for det. Hardt. Uansett. Kjæresten min trener hardt fire ganger i uka og har store og naturlige muskler, uten å få tyrenakke og typiske boletendensee. Han bruker proteinpulver, men that's it. Når jeg tenker på "bolere", er dette menn som tar ulovlige stoffer og dermed får bivirkninger av dette (aggressive, deprimerte etc. Jeg har jobbet mange år i utelivsbransjen, og sett en del eksempler på hva som skjer når disse folkene drikker bl.a.) Tenker ikke på vanlige treningsinteresserte gutter som drikker proteinshake etter trening. 6
eva-80 Skrevet 4. mars 2012 #25 Skrevet 4. mars 2012 en slik mann kunne jeg tenke meg bare til pynt om han er også pen på fjeset men forventer ellers at han skulle holde munn og bare være til og smile .. omtrent som en blondine med barbie kropp 2
Gjest MorAase Skrevet 4. mars 2012 #26 Skrevet 4. mars 2012 Blir dere tiltrukket dem? Patetiske nek. En mann som ikke imponerer ved hjelp av hjernen alene er ikke mye mann. 10
Vulpes Skrevet 4. mars 2012 #27 Skrevet 4. mars 2012 (endret) Nei! Synes ikke det er pent med alt for mye muskler, og jeg synes dessuten det er helt høl i huet å ta potensielt skadelige stoffer kun for å pumpe musklene enda større. Kan ikke forstå den tankegangen, og har mange fordommer mot de som gjør slikt. http://bodymusclegrowth.files.wordpress.com/2011/05/muscular-body.jpg Jenter sier de ikke liker bolere. Men i hemmelighet så elsker de de store musklene som folk som tar vitaminer og interesserer seg for kroppsbygging bygger på seg. Jenter elsker muskler. Så enkelt. Jeg synes det der er stygt. Endret 4. mars 2012 av Kråkesaks 1
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2012 #28 Skrevet 4. mars 2012 Patetiske nek. En mann som ikke imponerer ved hjelp av hjernen alene er ikke mye mann. HAHA. Du er bare sjalu fordi de har bedre kropper enn deg...!! 2
Gjest MorAase Skrevet 4. mars 2012 #30 Skrevet 4. mars 2012 HAHA. Du er bare sjalu fordi de har bedre kropper enn deg...!! Det håper jeg da inderlig at de har! 2
Gjest Hurra Skrevet 4. mars 2012 #31 Skrevet 4. mars 2012 Det er en hjelp, ikke en snarvei. På samme måte som proteinpulver er en hjelp, ikke noen snarvei. Ulovlig hjelp som kan gi deg kreft. 6
Burn Skrevet 4. mars 2012 #32 Skrevet 4. mars 2012 HAHA. Du er bare sjalu fordi de har bedre kropper enn deg...!! Ja, og alle tar feil bortsett fra deg. Spør du hva vi synes må du forvente ærlige svar og ta dem for det de er, fremfor personlige angrep. Dette bekrefter nok en gang teorien om hvorfor kvinner ikke liker menn som boler: store muskler betyr ikke høy intelligens. Nøkkelordet er altså intelligens. Jeg vil mye heller føre en samtale, og bli tiltrukket av en person med noe i hodet, enn noe i kroppen. 8
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #33 Skrevet 4. mars 2012 Ulovlig hjelp som kan gi deg kreft. Hjelp som gjør at du klarer å presse musklene enda litt mer og bli litt større. Det gjør at du blir lagt merke til av både gutta og jentene.
Burn Skrevet 4. mars 2012 #34 Skrevet 4. mars 2012 Hjelp som gjør at du klarer å presse musklene enda litt mer og bli litt større. Det gjør at du blir lagt merke til av både gutta og jentene. På en negativ måte. All PR er god PR? 8
KaDust Skrevet 4. mars 2012 #35 Skrevet 4. mars 2012 (endret) Hjelp som gjør at du klarer å presse musklene enda litt mer og bli litt større. Det gjør at du blir lagt merke til av både gutta og jentene. Og hver gang jeg ser disse folkene på treningsstudioet tenker jeg "For noen jævla tapere". Det at du blir lagt merke til behøver ikke nødvendigvis være postivit. Endret 4. mars 2012 av KaDust 12
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #36 Skrevet 4. mars 2012 Og hver gang jeg ser disse folkene på treningsstudioet tenker jeg "For noen jævla tapere". Det at du blir lagt merke til behøver ikke nødvendigvis være postivit. Du må sjekke de ut ja? Du kan si hva du vil, men handling teller høyere enn ord.
Gjest MorAase Skrevet 4. mars 2012 #37 Skrevet 4. mars 2012 Du blir respektert. Du slipper bråk for folk vet at det nytter ikke å bråke med en med muskler. Du blir latterliggjort og latt i fred. For en vet at det ikke er mulig å snakke om fornuftige ting med bolere. 7
sequin Skrevet 4. mars 2012 #38 Skrevet 4. mars 2012 Huff, jeg syns mer synd på sånne mennesker enn at jeg føler meg begeistret over slikt :/ Å tilføre sin egen kropp destruktive midler for å se bra ut er sykt... Megarexi?
KaDust Skrevet 4. mars 2012 #39 Skrevet 4. mars 2012 Du må sjekke de ut ja? Du kan si hva du vil, men handling teller høyere enn ord. Å sjekke de ut, og å legge merke til en jævla svær dust som går forbi meg på et lite og trangt treningsstudio er to forskjellige ting. 8
Zakuro Skrevet 4. mars 2012 #40 Skrevet 4. mars 2012 Huff, nei, de er ikke for meg ass. Jeg skal heller ha en mann som er litt lubben eller litt for tynn enn litt for bolete:P Er fint med muskler, men bare til en viss grad(trekker grensa når de har større pupper enn jeg ), og BARE når de er balansert. Altså, når de bare trener bryst og bicepsen, men ikke resten:P
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå