Gjest snoopy_93 Skrevet 4. mars 2012 #101 Skrevet 4. mars 2012 Jeg kjenner en fyr som boler, og han er: 1. stokk dum: vi går på samme studie og han mestrer verken fag eller typisk allmennkunnskap. 2. veldig aggressiv: han kan bli skikkelig sint og frese 5 banneord på rad bare fordi han mistet en penn i gulvet, og da tar jeg meg i å lure på hvordan han blir når han faktisk har en grunn til å være sint.. 3. arrogant: han kan gå rett forbi bekjente av ham uten å si noe, bare stikker av fra folk når det er naturlig å slå følge, osv. 4. imotent og har minimal penis: fyren er i begynnelsen av 20-åra og har problemer med potensen (en nær venninne av meg hadde et ONS med ham første dagen i fadderuka, nå hater hun ham og angrer som fy) 5. Tydelig ikke opptatt av helse: han spiser f eks ikke grønnsaker, men lemper innpå med kjøtt. Han har heller ikke kondis. Og så ser jo fyren helt latterlig ut. Haha.. Se for dere en ganske svær fyr med en bitteliten sekk på ryggen som vralter av sted går man bak fyren er det vanskelig å ikke dra på smilebåndet. Siden han er så aggressiv, kanskje han går på anabole(?) steroider? Jeg tenker automatisk æsj når jeg hører det. Men nå liker jeg gutter som er litt "kosebamse"
Snøvott Skrevet 4. mars 2012 #102 Skrevet 4. mars 2012 4. imotent og har minimal penis: fyren er i begynnelsen av 20-åra og har problemer med potensen (en nær venninne av meg hadde et ONS med ham første dagen i fadderuka, nå hater hun ham og angrer som fy) Hvem er verst, fyren som får problemer med ereksjonen under et ONS, eller jenta som løper til alle venninnene sine for å fortelle om det etterpå? 6
Fysikeren Skrevet 4. mars 2012 #103 Skrevet 4. mars 2012 Hvorfor det egentlig? Det gjør jo bare det for å se bra ut... Hva tenker damer om heroin-misbrukere? De gjør det jo bare for å føle seg bra... Det er noe med denne argumentasjonen som ikke stemmer helt. 6
Gjest O___o Skrevet 4. mars 2012 #104 Skrevet 4. mars 2012 Jeg var lenge sammen med en som vanket i et miljø hvor de fleste var godt trente. Noen tok også steroider, og tro meg: det skal ikke mye til før man lærer seg å se hvem som er naturlig trente og hvem som bruker medikamenter. Joda. man kan se forskjell og man kan merke forskjell i personligheten over tid. men det er jo ikke noe man merker med første møtet med personen.
Ego Skrevet 5. mars 2012 #107 Skrevet 5. mars 2012 http://bodymusclegrowth.files.wordpress.com/2011/05/muscular-body.jpg Jenter sier de ikke liker bolere. Men i hemmelighet så elsker de de store musklene som folk som tar vitaminer og interesserer seg for kroppsbygging bygger på seg. Jenter elsker muskler. Så enkelt. Har ennå tilgode å føle noen som helst interesse for menn med over gjennomsnittlig muskelmasse. Bolere viser seg ofte også i altfor stor grad å være lite opptatt av annet enn seg selv og de hellige musklene sine. Total turn off med andre ord.
I Grosny Skrevet 5. mars 2012 #108 Skrevet 5. mars 2012 Hvorfor det egentlig? Det gjør jo bare det for å se bra ut... Jeg er ikke kvinne, men jeg mener noe allikevel. En som trener styrke uten dop, vil kanskje se ut litt som Thomas Alsgaard, og er ikke den kroppen vakker og imponerende nok, så er det noe rart oppi hodet. Bolehueproblematikken er farlig. Det er ikke trygt å være med desom kødder med sitt temperament. Jeg ligner ikke på Alsgaard, og ikke på noen bolegutt, men er allikevel med en av de desidert mest imponerende kvinnene som finnes.
felgen Skrevet 5. mars 2012 #109 Skrevet 5. mars 2012 Neh, jeg får generelt avsmak når mannen har store muskler. En ting er en sterk kropp som kommer av kroppsarbeid og det at han er jevnlig aktiv, men treningssentermuskler er no go. På grensa til ekkelt egentlig. 3
Gjest NozMonster Skrevet 5. mars 2012 #110 Skrevet 5. mars 2012 huff, det er grusomt på alle måter.. heller 10 kg for mye, enn boling! 3
Gjest NozMonster Skrevet 5. mars 2012 #111 Skrevet 5. mars 2012 Jeg var lenge sammen med en som vanket i et miljø hvor de fleste var godt trente. Noen tok også steroider, og tro meg: det skal ikke mye til før man lærer seg å se hvem som er naturlig trente og hvem som bruker medikamenter. mmmhm, jeg synes man ofte ser det på skulderne deres. både på muskelaturen som går fra nakken og ned til skulderne, fordi de ofte er overnaturlige store, pluss at de ofte får mye nupper på huden rundt det samme området 1
Gjest miffi Skrevet 5. mars 2012 #112 Skrevet 5. mars 2012 Hvem er verst, fyren som får problemer med ereksjonen under et ONS, eller jenta som løper til alle venninnene sine for å fortelle om det etterpå? Jeg er den eneste som vet om det, og da hun fortalte det visste jeg ikke at det var HAM, for hun sa ikke hvem det var. Dette er noe jeg fikk vite med et uhell senere fordi jeg lånte pc'n hennes og hun hadde oppe en melding hun hadde fått fra ham på facebook. Da forklarte hun meg sammenhengen. Dette er ikke noe hun går rundt og sier for hun er så flau over det at hun egentlig ikke hadde tenkt å si det til noen. Da har du fått forklaringa, nok om det! 1
la Flaca Skrevet 5. mars 2012 #113 Skrevet 5. mars 2012 Har hatt med veldig mange bolere å gjøre pga. jobb, og kan ikke si annet enn at det er ekstremt uattraktivt. Både sinn og skinn på de gutta er helt ræva. Liker naturlige muskler, som hos kamsportutøvere. Men generelt mannfolk som tilbringer morgen, ettermiddag og kveld foran speilene på gymmen, de er usexy på så mange plan. Dessuten er det mange som ikke greier å balansere treninga, sørge for harmoni og symmetri. Så resultatet blir en enorm nakke og giga overarmer, mens ryggen og beina er fullstendig glemt feks. Rett og slett bare komisk, og ikke det minste pent eller attraktivt. 2
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2012 #114 Skrevet 5. mars 2012 Det er totalt turnoff med bolere, jeg liker best naturlig, jeg syns det virker så falskt, ikke noe attraktivt, for hele greia er jo fake.Det blir nesten latterlig å se på nei æsj.Jeg liker muskler ja, men det skal se naturlig ut, og normalt.Ikke det at de trenger så mye muskler, men en pen kropp uten altfor stor mage fin mage og brede skuldrer holder i massevis
Gjest zebra:) Skrevet 5. mars 2012 #115 Skrevet 5. mars 2012 Bolere er det mest tragiske jeg ser! Latterlig!!
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #116 Skrevet 5. mars 2012 De lurer veldig mye på hvorfor de gjør det
mac84 Skrevet 5. mars 2012 #117 Skrevet 5. mars 2012 Gidder ikke lese hele tråden, men mitt svar er: Huff! Blir virkelig ikke imponert av disse gutta (sannsynligvis bolere) som står i alt for trange singletter og løfter vekter foran speilet på treningsstudioet. Tviler sterkt på at jeg noen gang kunne falt for en gutt som digga seg sjøl så utrolig mye...
kaprifolen Skrevet 5. mars 2012 #118 Skrevet 5. mars 2012 Ikke attraktivt Har ærlig talt litt (faktabaserte) fordommer om at de har liten tiss og lav iq.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #119 Skrevet 5. mars 2012 Synes bole-stilen ligner på stilen til en del narkisser som ikke har fullført narkiskarrieren 100%, men er på vei? Mulig det er på grunn av at jeg misliker den klesstilen og dermed legger merke til den spesielt godt. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #120 Skrevet 5. mars 2012 Jeg ser på bolere som enten utenlandske, eller idioter fra små steder, gjerne på østlandet som moss og fredrikstad. Videre er dette mennesker jeg ser på som dumme og uattratktive. Jeg liker trente menn, men bolere er ikke trente menn i mine øyne. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå